maar ik vind je wel lief hoorquote:
Die is zeker leuk, maar hij heeft nog een aantal pareltjesquote:
quote:
quote:
Nee dat wil je echt nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
jmmr hoor had je dat wel es willen zien doen
*Kijkt uit het raam...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:29 schreef TJDoornbos het volgende:
Muck? Zijn we al in België?
tuurlijk wel doe ik mee staan we samen voor lulquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die is zeker leuk, maar hij heeft nog een aantal pareltjes
The angry white boy polka!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die is zeker leuk, maar hij heeft nog een aantal pareltjes
quote:
Oke dan misschien.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
tuurlijk wel doe ik mee staan we samen voor lul
Dat wist ik niet eensquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit nummer is niet eens echt van Weird Al maar van Bob Rivers.
Doe maar niet, ik wil ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:37 schreef Muckie het volgende:
[..]
Echt heel veel zin in
Ik zal foto's maken van het megabed enzo
quote:
denk dat jij meer ritme gevoel hebt dan ikquote:
Ehm. Het gaat juist om de tekst.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Deze tekstmaar zo'n geweldig nummer
quote:
Richard Cheesequote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat komt omdat er wat mensen zijn die iedere parodie die wordt gemaakt aan Weird Al toeschrijven... maar er zijn meer mensen die liedjes aanpassen.
Aha op die manierquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat komt omdat er wat mensen zijn die iedere parodie die wordt gemaakt aan Weird Al toeschrijven... maar er zijn meer mensen die liedjes aanpassen.
Dat weet ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm. Het gaat juist om de tekst.
Zou heel goed kunnen ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
denk dat jij meer ritme gevoel hebt dan ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |