Wat doe jij danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:57 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
HOAX!!!!!!!!!!!!!!1
Vrouwen poepen niet. Vrouwen gaan sowieso niet naar de toilet.
Mijn zus is manwijf?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:57 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
HOAX!!!!!!!!!!!!!!1
Vrouwen poepen niet. Vrouwen gaan sowieso niet naar de toilet.
Ik ga niet naar de toilet, dat doen vrouwen niet. En ik laat ook geen boertjes en/of scheetjes.quote:
Wat heb jij dan een ongezond leven zegquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:59 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de toilet, dat doen vrouwen niet. En ik laat ook geen boertjes en/of scheetjes.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:57 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
HOAX!!!!!!!!!!!!!!1
Vrouwen poepen niet. Vrouwen gaan sowieso niet naar het toilet.
dat laatste doe ik idd ook nooit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:59 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik ga niet naar het toilet, dat doen vrouwen niet. En ik laat ook geen boertjes en/of scheetjes.
Wat zeg je boeren en scheten toch schattigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:59 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de toilet, dat doen vrouwen niet. En ik laat ook geen boertjes en/of scheetjes.
Zoveel info, ik word er niet vrolijker vanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat laatste doe ik idd ook nooit.
alsk het doe, laat ik boeren binnenmonds, en scheetjes hou ik in
Ik zag vandaag een hele grote gebroken pompoen liggenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb de halloween versie van 2g1c gezien en ik moest al kotsen
En het was niet omdat het zo mooi was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |