DE SLETquote:Op donderdag 2 september 2010 21:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar neukt die nieuwslezeres uit Belgie mee die nu meedoet
Jaquote:Op donderdag 2 september 2010 21:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ah ok dank je.
En zijn er weer 2 eilanden?
Als man zijnde lijkt me dat ook een knappe vent.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Johnny Depp-look a like wel
Ow sorryquote:Op donderdag 2 september 2010 21:13 schreef Renesite het volgende:
vind het wel fijn dat er zo weinig reclame is
Dat is om te laten merken dat ze heel dom is, nog dommer dan wanneer ze normaal zou praten.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:13 schreef sk888er het volgende:
Wat heeft die kim toch een vreselijk irritante stem....
Weinig? Het lijkt mij juist zoveel en die reclame duurt ook zo lang elke keer.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:13 schreef Renesite het volgende:
vind het wel fijn dat er zo weinig reclame is
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Weinig? Het lijkt mij juist zoveel en die reclame duurt ook zo lang elke keer.
Spugen krabben haren trekken.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:16 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Alles is toegestaan, behalve slaan, schoppen en bijten.
uit met die topjes dus
Precies, knijp maar in die schaamlippen.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:16 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Alles is toegestaan, behalve slaan, schoppen en bijten.
uit met die topjes dus
Ja, inderdaad!quote:Op donderdag 2 september 2010 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat Kim wel ver komt trouwens, in Noordkaap was ze ook echt een bikkel.
Ze heeft alleen nul vetreserve.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat Kim wel ver komt trouwens, in Noordkaap was ze ook echt een bikkel.
Ja he. God dat was echt mijn favoriete ER tot nu toe. Met die Derek ("Jaaa dikke vinger!"). Maar vooral Olivier.quote:
Nee die zoekt de grootste lul in het andere kamp en zuigt er het bloed uit.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:16 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Precies, knijp maar in die schaamlippen ballen
Ik weet niet wat beter is, dik of dun. Dikke mensen kunnen volgens mij wel slechter tegen de hitte.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze heeft alleen nul vetreserve.
Is dat die Jack Sparrow wannabe?quote:
Kim is tofquote:En ik vind Kim een tof wijf, aan die stem wen je wel
Mijne ook, en dat is dus al weer acht jaar geledenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja he. God dat was echt mijn favoriete ER tot nu toe. Met die Derek ("Jaaa dikke vinger!"). Maar vooral Olivier.Ben ik net over de shock heen dat ie getrouwd is en niet even 8 jaar op mij heeft kunnen wachten, vervolgens blijkt Labrie een veertiger te zijn, what's next, Dennis Weening blijkt de puist van Blonde Belgin te zijn? Het moet niet gekker worden.
Dun is beter soberzoquote:Op donderdag 2 september 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet wat beter is, dik of dun. Dikke mensen kunnen volgens mij wel slechter tegen de hitte.
Nee, uit een eerder seizoen. Waar die nieuwslezeres nu mee getrouwd is!quote:Op donderdag 2 september 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat die Jack Sparrow wannabe?
[..]
Kim is tof
Al had ik nog véél liever Sylvia van HNTM op dat eiland gezien
Met z'n middelvingerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |