nou inderdaad, ik ken 3/4 niet volgens mijquote:
Dikke puist?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:43 schreef Cee het volgende:
Wat heeft die ene voor wrat op d'r wang?
Misschien is dat ooit wel gebeurd, maar hebben ze dat niet laten zien.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
Het lijkt mij zo tof als er eens een stel zou zijn dat als een blok voor elkaar zou vallen.
ER meets Blue Lagoon
En dat noemt zich dan een alpha mannetjequote:Op donderdag 2 september 2010 20:51 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Hoe Maxim als een kip zonder kop rondliep
Ja, er gaat niks gebeuren vrees ik.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:52 schreef Karina het volgende:
Deze eerste aflevering gaat wel traag zeg.
Dat lijkt me stug, zou ontzettend dom zijnquote:Op donderdag 2 september 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien is dat ooit wel gebeurd, maar hebben ze dat niet laten zien.
Sergio heeft 'm opgegeten.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:56 schreef Coastertommm het volgende:
Dennis Weening deed ook mee toch? Nog niet gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:59 schreef Beaudelaire het volgende:
Over Dennis Weening:WilsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vindt hij zelf ook, hoorde ik zondag.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:00 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ] totally looks like [ afbeelding ]
Ik vind het wel meevallen, komt vooral door het baardje en het haar. Depp heeft een veel puntiger gezicht (kin).quote:Op donderdag 2 september 2010 21:00 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ] totally looks like [ afbeelding ]
TMF.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:03 schreef tong80 het volgende:
Waar moet ik die Saar van kennen ?
En die andere 24 die ik niet ken ?
Geen idee, ik ken er volgens mij 3 of 4, dan houdt wel op.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:03 schreef tong80 het volgende:
Waar moet ik die Saar van kennen ?
En die andere 24 die ik niet ken ?
Hmmm dan is het precies een combinatie tussen Orlando Bloom en Johnny Deppquote:Op donderdag 2 september 2010 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, komt vooral door het baardje en het haar. Depp heeft een veel puntiger gezicht (kin).
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:04 schreef tong80 het volgende:
Kim :
'Je mag mijn cracker wel hebben hoor.'
Typisch een opmerking van een ex-hoer.
Deze is leukerquote:
Dan had ie eerder vuur moeten hebben.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
Als ik die Belg was zou ik maar een shirtje aandoen, hij verbrandt als een gek.
Dat zijn de aangewezen leiders.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:08 schreef MissJ het volgende:
waarom zijn die dikke Belg en die Nederlander al op het eiland?
heb het begin gemist, vandaar.
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:08 schreef Coastertommm het volgende:
Is het wel een puist? Het lijkt wel op iets zoals krentenbaard ofzo?
Daar neukt die nieuwslezeres uit Belgie mee die nu meedoetquote:Op donderdag 2 september 2010 21:09 schreef Cee het volgende:
Wat, wacht, wat was dat van finalist 2002 was dat Olivier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |