SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:59 schreef Beaudelaire het volgende:
Over Dennis Weening:WilsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vindt hij zelf ook, hoorde ik zondag.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:00 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ] totally looks like [ afbeelding ]
Ik vind het wel meevallen, komt vooral door het baardje en het haar. Depp heeft een veel puntiger gezicht (kin).quote:Op donderdag 2 september 2010 21:00 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ] totally looks like [ afbeelding ]
TMF.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:03 schreef tong80 het volgende:
Waar moet ik die Saar van kennen ?
En die andere 24 die ik niet ken ?
Geen idee, ik ken er volgens mij 3 of 4, dan houdt wel op.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:03 schreef tong80 het volgende:
Waar moet ik die Saar van kennen ?
En die andere 24 die ik niet ken ?
Hmmm dan is het precies een combinatie tussen Orlando Bloom en Johnny Deppquote:Op donderdag 2 september 2010 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, komt vooral door het baardje en het haar. Depp heeft een veel puntiger gezicht (kin).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |