Ok, dan kijk je niet. Doeiquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:29 schreef DaanVanKeulen het volgende:
GADVERDAMME, ik heb sinds de finale van 2009 al uitgekeken naar het nieuwe seizoen. Ik vind het echt een GRAN-Di-OOS programma, maar nu die bn'ers, bleeeeh. Dit valt me echt zwaaaaaar tegen! En die bn' ers hebben toch al genoeg geld. En dan komt die Kim Feenstra weer voor de ZOOOOVEELSte keer in een spelshow baaaaah. Dat met onbekenden dat was echt PUUR. Marcel, grandioze deelnemer bijvoorbeeld. BAGGERRRRRRR dit echt waar
![]()
![]()
Hij mag toch wel kritiek geven? Ik snap zelf ook niet waarom doorgewinterde Expeditie robinson kijkers nu nog blijven kijken voor deze editie met de zogenaamde BNers.quote:
Natuurlijk is dat niet erg, ik vind het zóveelste programma met BN'ers ook niet fantastisch, maar als je er op voorhand al vanuit gaat dat het 'BAGGERRRRRRR' wordt, blijf dan ook weg uit deze reeks. Ik zit hier liever met mensen die wél (graag) kijken en hoef niet twintig keer dat 'meehhh wat is het kut met bn'ers'-gezeik te lezen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hij mag toch wel kritiek geven? Ik snap zelf ook niet waarom doorgewinterde Expeditie robinson kijkers nu nog blijven kijken voor deze editie met de zogenaamde BNers.
Dus niet...BN ers hebben een reputatie te beschermen, en zullen dus hoogst waarschijnlijk een stuk geremder zijn in hun gedrag. En daarom vind ik het een slecht idee. De echte ratten zijn irritant, maar maken ook wel gedeeltelijk de serie.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:03 schreef bluesparkle het volgende:
Voor de zuurpruimen BN'ers zijn ook maar gewone mensen.....
hahah idd XDquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:18 schreef dekilo het volgende:
nondeju die Stephanie Clerckx heeft lekkere tieten.
Van al die zogenaamd "bekende' mensen, ken ik er maar een paar vaag. Dus het blijft voor mij om het even.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:03 schreef bluesparkle het volgende:
Voor de zuurpruimen BN'ers zijn ook maar gewone mensen.....
Dus als we een stel vaste bewoners van KLB op Rottumerplaat dumpen met wat blikvoer, hebben we hetzelfde effect?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon een zootje ongeregeld die honger gaan lijden.
nee, er moeten wel krokodillen in de buurt zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dus als we een stel vaste bewoners van KLB op Rottumerplaat dumpen met wat blikvoer, hebben we hetzelfde effect?
Idd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:29 schreef DaanVanKeulen het volgende:
GADVERDAMME, ik heb sinds de finale van 2009 al uitgekeken naar het nieuwe seizoen. Ik vind het echt een GRAN-Di-OOS programma, maar nu die bn'ers, bleeeeh. Dit valt me echt zwaaaaaar tegen! En die bn' ers hebben toch al genoeg geld. En dan komt die Kim Feenstra weer voor de ZOOOOVEELSte keer in een spelshow baaaaah. Dat met onbekenden dat was echt PUUR. Marcel, grandioze deelnemer bijvoorbeeld. BAGGERRRRRRR dit echt waar
![]()
![]()
Of het zijn mensen die wel iets voor de camera durven te doen in plaats van sommige kandidaten die zo timide waren dat ze zich leken te verstoppen als een camera op het strand kwam.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dus niet...BN ers hebben een reputatie te beschermen, en zullen dus hoogst waarschijnlijk een stuk geremder zijn in hun gedrag. En daarom vind ik het een slecht idee. De echte ratten zijn irritant, maar maken ook wel gedeeltelijk de serie.
ja, nu je het zegt wel ja.....vreemd :squote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja, nou ja, die zien we al genoeg. Ik vind onbekende mensen gewoon interessanter. Maar ik ga zeker kijken hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:38 schreef Guanabana het volgende:
Wat is er nou zo erg aan die BN'ers-editie, leg het me uit.
Mocht ik op dat eiland terecht zijn gekomen, had ik Maxim direct als leider aangewezen en zijn luitenant geworden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:41 schreef RijstNatie het volgende:
Ik weet nu al dat ik fan ga worden van Maxim Hartman
[ afbeelding ]
quote:
Survivor S21 begint over 2 weken weer (15 sept geloof ik)... Jong vs oud..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:09 schreef Tim86 het volgende:
Doe mij maar Survivor, maar nu met BN'ers ga ik het toch maar eens een keer kijken..stiekem ook voor de tieten van Saar
Mocht ik ook nog aan ER of iets dergelijks meedoen, zou dat denk ik ook mijn strategie zijn. Bepalen wie de sterkste/leider-kandidaat is, en daar veel mee optrekken (uiteraard wel normaal meehelpen in het kamp en ook met de anderen omgaan). Dan hebben de meesten toch een goede indruk van je, en de positie van je maatje slaat af op jou. Bovendien kan je rekenen op steun van de sterkste kandidaat. En omdat hij een grotere dreiging is wordt hij er (hopelijk) eerder uitgestemd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:49 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Mocht ik op dat eiland terecht zijn gekomen, had ik Maxim direct als leider aangewezen en zijn luitenant geworden.
Maxim de Alphaman.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:09 schreef Tim86 het volgende:
Doe mij maar Survivor, maar nu met BN'ers ga ik het toch maar eens een keer kijken..stiekem ook voor de tieten van Saar
Ach vaak blijf je er wel lang in als jequote:Op donderdag 2 september 2010 16:37 schreef Pretletter het volgende:
Juist. En wie is er dan de volgende.....?
Yep!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:57 schreef Re het volgende:
preview was leuker dan ik dacht, zin in dus
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga het na jaren weer eens echt proberen te volgen
Ik aan Sergio en Kim. Maar daar had ik al een hekel aan.quote:
Die lijkt me juist leuk voor het programma.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Lange Frans... daar ga ik me denk ik gruwelijk aan irriteren
Oh, die vind ik nou net allebei leukquote:Op donderdag 2 september 2010 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik aan Sergio en Kim. Maar daar had ik al een hekel aan.
Kim is een lekker wijfquote:Op donderdag 2 september 2010 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik aan Sergio en Kim. Maar daar had ik al een hekel aan.
Ik vind hem wel grappig.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Lange Frans... daar ga ik me denk ik gruwelijk aan irriteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |