Plus het steigingspercentage en de pijn die zelfs deze jongens echt wel goed voelen... Waarom zo afbeulen als je toch niet voor het klassement gaat en je andere ambities hebt..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:44 schreef Drassss het volgende:
Ducrot steeds maar weer verbaasd reageren op renners die eraf gaan.... Het tempo is gewoon hoog lul.
Ik dach dat iedereen aan het lossen was. Alsof ze in de haven werken...quote:
Je hebt het nu zeker over Herbert?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:45 schreef larry91 het volgende:
Dat gegil ook altijd over waar Gesink zit en waar Menchov zit
Jep over Herbert. Leuk dat ie zo goed uit het grote kastelenboek kan lezen, maar dat geschreeuw van hem over Rabo. Ik word er alleen maar nerveus vanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je hebt het nu zeker over Herbert?Afhankelijk van de situatie m.b.t. Rabo raakt hij of enorm in paniek of in jubelstemming.
Betwijfel dat ook wel, Vino wil te graag voor zichzelf gaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vraag me af of de actie van Vino is het strijplan van de ploeg opgesloten lag..
Op deze manier kan Vino na de top van de Madeleine misschien nog iets betekenen, anders wordt hij er ook gewoon uitgereden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:50 schreef JohnDDD het volgende:
Contador zit wéér met een team dat niet echt voor hem werkt
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:50 schreef JohnDDD het volgende:
Contador zit wéér met een team dat niet echt voor hem werkt
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:52 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Een team dat niet werkt? Vino misschien niet, maar heb je Navarro gister zien rijden? Ben benieuwd of Navarro weer tempo gaat rijden dalijk
De kopgroep dunt ook aardig uitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:51 schreef JohnDDD het volgende:
Gele trui verliest tijd op kopgroep? (=Evans moet wel slecht zijn?)
Hij zal iig niet het gat in zijn eentje kunnen dicht rijden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:52 schreef Falco het volgende:
Vino gaat voor de chasse patate? Ik denk dat toch een uit de kopgroep gaat winnen.
Astana zie ik ook niet veel uitrichten verder.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb jij Navarro gisteren zien rijden?
Nog 2 uur fietsen, kan je niks over zeggenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:54 schreef sven23456 het volgende:
ik denk dat het peleton met zn 25en over de finish gaan komen..in dezelfde tijd
Ja, vrij snelle en gevaarlijke afdaling volgens mij ook.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:55 schreef hans1988 het volgende:
Tering, wat een dun weggetje is het ookIs dat aan de andere kant ook zo?
Haha, doet is aan de finish nog even een Maradonna in de camera ...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:58 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Als vino zo door blijft rijden ben ik benieuwd hoelang het duurt voordat zo'n volgende positieve test in de publiciteit komt...
ze komen tot nu toe nog geen seconde dichterbij de kopgroepquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog 2 uur fietsen, kan je niks over zeggen
Waarom belachelijk? De klim duurt gewoon nog heel lang en in de kopgroep wordt ook gewoon heel goed doorgereden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:01 schreef JohnDDD het volgende:
Belachelijk dit, kopgroep loopt alleen maar uit.
Rogers is terug. Brajkovic ook.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:01 schreef MarijeH het volgende:
Jammer dat Rogers is gelost. Ik vond het best een verrassing dat hij moest lossen. Hij werd eergister 12de.
Maar wat ik niet snap. Waarom blijft Sioutsou in het peloton zitten. Sioutsou is de Columbia renner die nog in het peloton Contador zit. Waarom laat hij zich niet terugzakken.
Peloton rijdt gewoon heel erg langzaam. Té langzaam.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom belachelijk? De klim duurt gewoon nog heel lang en in de kopgroep wordt ook gewoon heel goed doorgereden.
Die zijn allemaal in Amsterdam nu, rennen achter een boot aan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:03 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Valt me trouwens wel op dat het publiek op het moment zich netjes gedraagd, geen meerennende randdebielen tot nu toe..
Op zich wel matig ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:01 schreef JohnDDD het volgende:
Komt prima uit voor mijn TourCoach, laat de kopgroep maar vooruitblijven.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:01 schreef JohnDDD het volgende:
Bedankt Pino. Ik zag net twee columbia renners en ik wist niet wie de tweede was.quote:
er wordt totaal niet doorgereden manquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom belachelijk? De klim duurt gewoon nog heel lang en in de kopgroep wordt ook gewoon heel goed doorgereden.
33.4quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoeveel kilometer voor de streep zitten we nog, dan kan ik bekijken hoever mijn stream achterloopt
Ze rijden nu over de top. Moreau weer als eerste.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:07 schreef JohnDDD het volgende:
Dat klopt niet toch? Op mijn stream moeten ze nog 41.8
kopquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:09 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Armstrong verrast wel door er nog bij te zitten... Misschien lag het dan toch aan de val eergister..
Ja jongens, kop hem maar in!
Wat is daar zo geweldig aan?? Ook sioutsou erafquote:
sja hij heeft natuurlijk die laatste klim op zn gemakje kunnen doenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:09 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Armstrong verrast wel door er nog bij te zitten... Misschien lag het dan toch aan de val eergister..
Ja jongens, kop hem maar in!
Top, die eerste ken ik niet namelijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:10 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frank_Vandenbroucke_(wielrenner) VDB
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jurgen_Van_den_Broeck VDB2
Ik had niet anders verwacht...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:13 schreef Beregd het volgende:
VDB had dan toch gelijk, evans niet goed genoeg
Armstrong is al heel de tour bij de besten. Alleen door pech is hij gefneukt, anders stond hij in het geel na zondag.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:13 schreef JohnDDD het volgende:
Armstrong gaat super zijn vandaag ik voel het
Oppassen, die pleuren om de haverklap om ...quote:
Heel makkelijk? Ik zag hem anders toch wel even verbijten toen die aan moest!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:17 schreef Lann555 het volgende:
Contador heel makkelijk op de aanval van Schleck. Sanchez toch wel de mindere klimmer
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:18 schreef marcodej het volgende:
Dit lijkt op Rasmussen vs Contador 2007.
Hij speelt een bijrolquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:19 schreef Lann555 het volgende:
Jammer dat Gesink hier geen rol kan spelen
Ik hoop dat hij volgend jaar eens zich op de Giro richt. Die kan hij volgens mij wel winnen. Denk niet dat hij ooit op kan tegen deze tweequote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:20 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, geen aanvallen meer, samenwerken nu.
Als het zo blijft welquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:21 schreef JohnDDD het volgende:
wie pakt het geel? Schleck toch zometeen?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:21 schreef JohnDDD het volgende:
wie pakt het geel? Schleck toch zometeen?
Boogie: "je trapt met je benen eh"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |