Waarom belachelijk? De klim duurt gewoon nog heel lang en in de kopgroep wordt ook gewoon heel goed doorgereden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:01 schreef JohnDDD het volgende:
Belachelijk dit, kopgroep loopt alleen maar uit.
Rogers is terug. Brajkovic ook.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:01 schreef MarijeH het volgende:
Jammer dat Rogers is gelost. Ik vond het best een verrassing dat hij moest lossen. Hij werd eergister 12de.
Maar wat ik niet snap. Waarom blijft Sioutsou in het peloton zitten. Sioutsou is de Columbia renner die nog in het peloton Contador zit. Waarom laat hij zich niet terugzakken.
Peloton rijdt gewoon heel erg langzaam. Té langzaam.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom belachelijk? De klim duurt gewoon nog heel lang en in de kopgroep wordt ook gewoon heel goed doorgereden.
Die zijn allemaal in Amsterdam nu, rennen achter een boot aan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:03 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Valt me trouwens wel op dat het publiek op het moment zich netjes gedraagd, geen meerennende randdebielen tot nu toe..
Op zich wel matig ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:01 schreef JohnDDD het volgende:
Komt prima uit voor mijn TourCoach, laat de kopgroep maar vooruitblijven.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:01 schreef JohnDDD het volgende:
Bedankt Pino. Ik zag net twee columbia renners en ik wist niet wie de tweede was.quote:
er wordt totaal niet doorgereden manquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom belachelijk? De klim duurt gewoon nog heel lang en in de kopgroep wordt ook gewoon heel goed doorgereden.
33.4quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoeveel kilometer voor de streep zitten we nog, dan kan ik bekijken hoever mijn stream achterloopt
Ze rijden nu over de top. Moreau weer als eerste.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:07 schreef JohnDDD het volgende:
Dat klopt niet toch? Op mijn stream moeten ze nog 41.8
kopquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:09 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Armstrong verrast wel door er nog bij te zitten... Misschien lag het dan toch aan de val eergister..
Ja jongens, kop hem maar in!
Wat is daar zo geweldig aan?? Ook sioutsou erafquote:
sja hij heeft natuurlijk die laatste klim op zn gemakje kunnen doenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:09 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Armstrong verrast wel door er nog bij te zitten... Misschien lag het dan toch aan de val eergister..
Ja jongens, kop hem maar in!
Top, die eerste ken ik niet namelijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:10 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frank_Vandenbroucke_(wielrenner) VDB
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jurgen_Van_den_Broeck VDB2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |