Wat niet meer dan logisch is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:33 schreef Stefan het volgende:
Ze verschuilen zich achter de leverancier dus.
quote:
Klopt, maar dat soort shit kan je verwachten als je het voor de goedkoopste prijs wil hebben.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Toch een kutsysteem, dat er niet meteen tijdens het aanschaffen wordt gekeken of het op voorraad is.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Klopt, maar dat soort shit kan je verwachten als je het voor de goedkoopste prijs wil hebben.
quote:Goedemiddag
Helaas is gebleken dat onze leverancier de door u bestelde camera niet meer kan leveren.
Zij hadden er 3 op voorraad voor deze prijs.
Nu zij door de voorraad heen zijn kunnen wij u deze camera niet meer leveren.
Wilt u deze order annuleren of wilt u een alternatief?
Als u nog vragen heeft verneem ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Bas Bolink
Azerty Verkoop
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:40 schreef smegmanus het volgende:
Lees de voorwaarden eens door zou ik zeggen
Ach ja, het alternatief is waarschijnlijk naar de kantonrechter gaan om dat product op te eisen...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:51 schreef Stefan het volgende:
Ik zie alleen dat mijn vriendin het bedrijf inmiddels heeft gemaild dat ze op basis van de informatie van Azerty ivm niet meer leverbaar de order mogen anulerenDie anulering is ook meteen bevestigd (uiteraard
)
Hoe maak je dat hard?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Je hebt een koopovereenkomst voor die prijs dus ze moeten hem gewoon leveren
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:55 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Ach ja, het alternatief is waarschijnlijk naar de kantonrechter gaan om dat product op te eisen...
Zit je ook niet op te wachten waarschijnlijk..
quote:
Hij heeft vast wel een betalingsbewijs of emailtje gekregenquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft vast wel een betalingsbewijs of emailtje gekregen
Dan sta je heel sterk en nu mag de winkel het product gaan leveren of iets vergelijkbaars voor die prijsquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan sta je heel sterk en nu mag de winkel het product gaan leveren of iets vergelijkbaars voor die prijs
Nu heb jij geen poot meer om op te staanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Alleen mijn vriendin heeft al gemaild met Azerty en ze stemde meteen toe het te anuleren en geld terug te krijgen. Dat was nadat Azerty zei dat de leverancier niet meer kon leveren voor deze prijs. Azerty heeft uiteraard per omgaande bevestigen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nu heb jij geen poot meer om op te staan
Nee, order is al geannuleerdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ook niet als we vals zijn voorgelicht?
Jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:10 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik heb een pro forma factuur van een soort gelijk bedrijf gekregen. Mocht ik dit geld overmaken, dan zijn ze verplicht om te leveren, correct?
Gaarne verdere informatie, ik heb hier erg weinig verstand van.
Evident onjuist is nogal een vage term natuurlijk. Maar van 400 naar 125 euro, dat kan ook een actie/aanbieding zijn, vind ik. 60% korting is wat veel, maar niet ongebruikelijk.quote:4.4. Prijzen zijn gebaseerd op het ten tijde van het sluiten van de Overeenkomst voor Leverancier geldende omstandigheden, zoals onder meer valutakoersen, vrachttarieven en dealerprijzen. Indien (een of meerdere van) deze omstandigheden na het sluiten van de Overeenkomst doch voor de aflevering wijzigen, heeft Leverancier het recht de afgesproken prijzen te wijzigen.
4.5. In alle andere gevallen is Leverancier ook na het sluiten van de Overeenkomst bevoegd kennelijke fouten in de prijsstelling te corrigeren, wanneer deze prijsstelling evident onjuist is en berust op een kennelijke verschrijving of drukfout.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:13 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, dat zijn de voorwaarden van een website zelf. Het Nederlandse recht gaat daar volgens mij overheen?
Bijna altijd ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:13 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, dat zijn de voorwaarden van een website zelf. Het Nederlandse recht gaat daar volgens mij overheen?
Bron?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bijna altijd ja.
Maar als je iets aanbied en je kan het niet leveren dan moet je alternativen zoeken en de klant mag er niet op achteruit gaan
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:20 schreef Oksel het volgende:
Maar dat zijn prijzen die echt 10% van de werkelijke waarde zijn. Dit is een prijs die nog aardig in de buurt zit, vind ik.
Yep, 430, internetprijs 125. Dat is 70% korting. 30% van de originele prijs. Dat zou goed kunnen, toch? Het is internet, tenslotte.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
http://www.kieskeurig.nl/(...)body/prijzen/330635/
De oorspronkelijke prijs ligt zo rond de 430 geloof ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |