Ze kunnen het annuleren.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:59 schreef DeBassist het volgende:
gewoon proberen lijkt me
er staat 150 euro dus ze kunnen er moeilijk achteraf meer voor vragen
Maar wel vaag dat er dan 5 winkels zijn met deze "fout".quote:Op maandag 12 juli 2010 14:02 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ze kunnen het annuleren.Ik heb dat zelf gehad met een fout op de website van Alienware, toen kreeg ik trouwens wel 150 euro korting omdat ik me voordeed als een leek welke er niet vanuit ging opeens 700 euro meer te moeten betalen
waarschijnlijk zit hun webshop gekoppeld aan die van hun leverancier, en staat het daar fout.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:04 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Maar wel vaag dat er dan 5 winkels zijn met deze "fout".
Seems too good to be true.. Ik wilde eigenlijk niet eens een D500, maar als ik hem voor deze prijs krijg, ben ik een blij jongetjequote:Bestelde producten
216043
Product : Nikon D5000 - Digitale camera - SLR - 12.3 Mpix - exclusief lens - ondersteund geheugen: SD, SDHC-geheugenkaart
stukprijs : 122,83 euro
aantal : 1
Subtotaal : 122,83 euro
Verzenden / Afhalen
Verzendmethode : Afhalen
Verzendkosten : 0,00 euro
Leveranciers bepalen geen prijzen, dat doet een winkel.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:06 schreef Tokus het volgende:
[..]
waarschijnlijk zit hun webshop gekoppeld aan die van hun leverancier, en staat het daar fout.
je denkt toch niet dat ze elk prijsje constant handmatig gaan aanpassen, bij een shop als Azerty?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Leveranciers bepalen geen prijzen, dat doet een winkel.
Nee maar het verklaard wel waarom meerdere winkels deze lage prijs hanteren.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Leveranciers bepalen geen prijzen, dat doet een winkel.
Klopt, maar dan cancel ik de koop gewoon.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:12 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Alle prijzen op onze webshop zijn onder voorbehoud van typefouten en prijswijzigingen
Laat je ff weten of het lukt?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb hem besteld bij Azerty, bij verzendmethode gekozen voor afhalen. Als dan blijkt dat ik opeens 450 moet betalen, neem ik hem gewoon niet.
[..]
Seems too good to be true.. Ik wilde eigenlijk niet eens een D500, maar als ik hem voor deze prijs krijg, ben ik een blij jongetje
Zou toch wel mooi zijn als het je luktquote:Op maandag 12 juli 2010 14:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb hem besteld bij Azerty, bij verzendmethode gekozen voor afhalen. Als dan blijkt dat ik opeens 450 moet betalen, neem ik hem gewoon niet.
[..]
Seems too good to be true.. Ik wilde eigenlijk niet eens een D500, maar als ik hem voor deze prijs krijg, ben ik een blij jongetje
Zo kom je niet ver als elektronicazaak. En zo kan je al helemaal niet inspringen op je concurrenten.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:12 schreef Tokus het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ze elk prijsje constant handmatig gaan aanpassen, bij een shop als Azerty?
dat is gewoon de inkoopprijs+ vast percentage.
Nu maar even afwachtenquote:Vriendelijk dank voor uw bestelling.
Bestelde producten
216043
Product : Nikon D5000 - Digitale camera - SLR - 12.3 Mpix - exclusief lens - ondersteund geheugen: SD, SDHC-geheugenkaart
stukprijs : 122,83 euro
aantal : 1
Subtotaal : 122,83 euro
Verzenden / AfhalenVerzendmethode : Afhalen
Verzendkosten : 0,00 euro
Zal ik doen. Er staat een levertijd van 2-3 dagen, dus ik zal woensdag ofzo horen of ik hem kan ophalen en voor welke prijs (mochten ze hem nog aanpassen).quote:
Om nog even terug te komen op je vraag of iemand bekend is met de genoemde winkels:quote:Op maandag 12 juli 2010 14:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb er al meerdere keren iets besteld. Is op zich een prima winkel, zolang je maar niet te maken krijgt met vervelende RMA gevallen...quote:Op maandag 12 juli 2010 14:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zal ik doen. Er staat een levertijd van 2-3 dagen, dus ik zal woensdag ofzo horen of ik hem kan ophalen en voor welke prijs (mochten ze hem nog aanpassen).
Ik wilde eerst onder rembours bestellen, maar ik zit zelf de komende dagen nog in België en m'n vader vertrouwt online winkels minder dan ik.
Heeft iemand eerder bij Azerty.nl besteld? Is dit een betrouwbare winkel? Ik koop zelf meestal bij digitalstreet of cameranu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |