Wat niet meer dan logisch is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:33 schreef Stefan het volgende:
Ze verschuilen zich achter de leverancier dus.
quote:
Klopt, maar dat soort shit kan je verwachten als je het voor de goedkoopste prijs wil hebben.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Toch een kutsysteem, dat er niet meteen tijdens het aanschaffen wordt gekeken of het op voorraad is.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Klopt, maar dat soort shit kan je verwachten als je het voor de goedkoopste prijs wil hebben.
quote:Goedemiddag
Helaas is gebleken dat onze leverancier de door u bestelde camera niet meer kan leveren.
Zij hadden er 3 op voorraad voor deze prijs.
Nu zij door de voorraad heen zijn kunnen wij u deze camera niet meer leveren.
Wilt u deze order annuleren of wilt u een alternatief?
Als u nog vragen heeft verneem ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Bas Bolink
Azerty Verkoop
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:40 schreef smegmanus het volgende:
Lees de voorwaarden eens door zou ik zeggen
Ach ja, het alternatief is waarschijnlijk naar de kantonrechter gaan om dat product op te eisen...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:51 schreef Stefan het volgende:
Ik zie alleen dat mijn vriendin het bedrijf inmiddels heeft gemaild dat ze op basis van de informatie van Azerty ivm niet meer leverbaar de order mogen anulerenDie anulering is ook meteen bevestigd (uiteraard
)
Hoe maak je dat hard?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Je hebt een koopovereenkomst voor die prijs dus ze moeten hem gewoon leveren
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:55 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Ach ja, het alternatief is waarschijnlijk naar de kantonrechter gaan om dat product op te eisen...
Zit je ook niet op te wachten waarschijnlijk..
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |