abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84034826
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:02 schreef pessie het volgende:
Fluugs 39 weken mijlpaal .

Hier ook baby-in-buik, die wel heeeeel rustig is. Nou ja, kijken of ik er straks nog wat beweging in kan krijgen.

Fluugs, je zou even kunnen gaan zwemmen. Dat versoepelt de spieren wat.

Huup, wat handig om dat tegen je moeder en oma te zeggen!

Ik sta 3de... Manlief had verwacht vanaf vandaag vakantie te hebben volgens mij . Ik probeer hem steeds aan zn verstand te krijgen dat het nog wel 4 weken kan duren maar hij gelooft er niet zo in (ik ook niet trouwens).

Ik had gisteravond ook opeens dikke voeten, mn tenen leken wel worstjes. Ben lekker op de bank gaan liggen met mn voeten omhoog, toen werden ze weer normaal.
bij mij worden ze echt niet normaal als ik ze hoog leg pff,,begint gewoon af te knellen allemaal
gelukkig nog maar 3 weken dan ben ik van alles af hopelijk
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:40:43 #152
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84034834
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:39 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha Cantare
je hebt wel gelijk

Tico ik weet het niet, ik denk dat het om en nabij net zover is. Delft een kwartiertje en Voorburg 15~20 mins. zoiets? Maar in Delft hebben ze geen roze donuts
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:41:12 #153
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_84034858
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:28 schreef huuphuup het volgende:

ik trof er vorige keer een wat oudere dame in het diaconesse die wel erg op de automatische piloot ging, daar heb ik ook nog een week of wat een blauwe arm van gehad. Maar och, soit, gaat wel weer over. Wat ik veel pijnlijker vond was een co-assistente van de longafdeling die in mn pols het zuurstof moest prikken ofzo. Dat moest vier keer overnieuw en de tranen stonden echt in mn ogen en bij haar ook, arme meid, ze was zo lief

Klinkt als de tandarts die mn ingegroeide hechtingen eruit heeft gesneden, die zat ook te janken bij de stoel. Ik krijsde als een speenvarken, men wat deed dat pijn.
pi_84034900
Goodmorning!
Flugel 39 weken! spannend!
En prikken kan idd gewoon nuchter...
BE...nog een kleine stinkerd erbij, gewoon doen joh!
Als het echt warm is, ben ik ook ineens m'n enkels kwijt, maar ja, ik heb het er voor over.

Zometeen lekker naar de camping tot morgen, ik neem gezellig m'n ouders mee ! Vriendjelief moet werken morgen, dus gaat niet mee. Normaal vond ik het niet zo erg om eens een nachtje alleen te slapen, maar het idee dat ik hem morgenavond pas weer zie...ik mis hem nu al!!! Hormonen...
Back in business.
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:43:42 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84034946
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:42 schreef Shirley het volgende:

BE...nog een kleine stinkerd erbij, gewoon doen joh!

Zeg dat eens tegen F zelf!
Na mijn strubbelingen met Sasha deze week zie ik het er helemaal niet van komen.
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:45:07 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84034984
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:40 schreef sherezade het volgende:
[..]
bij mij worden ze echt niet normaal als ik ze hoog leg pff,,begint gewoon af te knellen allemaal
gelukkig nog maar 3 weken dan ben ik van alles af hopelijk
Zwembandjes (vleugeltjes) met water vullen, in de koelkast doen en om je enkels doen als je op de bank gaat liggen.... het verkoelt iig en als het vocht is wat je vasthoudt helpt het iig een beetje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:47:55 #157
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84035060
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 09:08 schreef huuphuup het volgende:
BE
Je bent niet de enige van onze lichting zeg maar die nu ineens weer de kriebels krijgt, maar toch nog even niet zeg maar
Eeeh... hoi
*kriebeldekriebel*
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84035078
Sherezade als je rond deze termijn ineens veel meer vocht bent gaan vasthouden, zeg in twee weken tijd 5 kilo aangekomen ofzo, dan moet je wel even je vk bellen om je bloeddruk te laten meten hoor!
Ik hield ook redelijk wat vocht vast vorige keer maar dat ging vrij geleidelijk eigenlijk. Bij plotselinge toename moet je echt even bellen.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84035079
hehe prikken, drama
e. mijn conclusie dat artsen niet kunnen prikken blijft staan
hij heeft 3 keer moeten prikken voor een infuus...
en maar vinden dat ik er zo relaxed bij mag, duh was weeen aan t wegpuffen dat is pas pijn
pi_84035090
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:47 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

Eeeh... hoi
*kriebeldekriebel*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84035122
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zwembandjes (vleugeltjes) met water vullen, in de koelkast doen en om je enkels doen als je op de bank gaat liggen.... het verkoelt iig en als het vocht is wat je vasthoudt helpt het iig een beetje.
bedankt voor de tip, ik ga het gelijk straks uit proberen....ik hoop zo dat het helpt...
ik kom zo niet voor of achteruit...kan niet lang op mijn benen staan en ik heb geen rust in mijn lichaam....'
het huishouden zal toch moeten gebeuren...en ik wil nog zoveel doen voordat de kleine komt.....
pi_84035130
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zeg dat eens tegen F zelf!
Na mijn strubbelingen met Sasha deze week zie ik het er helemaal niet van komen.
M. zegt ook wel eens tegen mij dat de 2 dames mij soms behoooooooorlijk "irriteren" maar toch zegt ie geen nee tegen een 3e
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:55:01 #163
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84035317
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:48 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ja maar ik heb het zelfde probleem als BE. Na zo'n rampnacht als vannacht denk ik niet dat V ook kriebels heeft. Of nouja, wel kriebels maar hele andere waarschijnlijk.

En trouwens, ik wijzig ook ongeveer ieder half uur van mening wat kriebels betreft hoor. Maar ja.
Pfff, hormonen!

Trouwens Huup, ik had je nog niet gefeliciteerd! Leuk joh! Een lentebaby'tje dit keer he....
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84035440
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:55 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

Ja maar ik heb het zelfde probleem als BE. Na zo'n rampnacht als vannacht denk ik niet dat V ook kriebels heeft. Of nouja, wel kriebels maar hele andere waarschijnlijk.

En trouwens, ik wijzig ook ongeveer ieder half uur van mening wat kriebels betreft hoor. Maar ja.
Pfff, hormonen!

Trouwens Huup, ik had je nog niet gefeliciteerd! Leuk joh! Een lentebaby'tje dit keer he....
Nee een winterkindje!
8 februari ben ik uitgerekend. Een waterman als het maar niet net zo eigenwijs is dan als mama en de twee oma's

Nu nog een herfst en een lente kindje en dan heb ik kwartet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84036018
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:48 schreef huuphuup het volgende:
Sherezade als je rond deze termijn ineens veel meer vocht bent gaan vasthouden, zeg in twee weken tijd 5 kilo aangekomen ofzo, dan moet je wel even je vk bellen om je bloeddruk te laten meten hoor!
Ik hield ook redelijk wat vocht vast vorige keer maar dat ging vrij geleidelijk eigenlijk. Bij plotselinge toename moet je echt even bellen.

nee ik heb er voor de rest nergens last van, alleen in mijn voeten die zwellen op als ballonetjes....
en s'morgens als ik op sta is het helemaal weg tot in de middag dan begint het weer
Ik ben maandag nog bij vk geweest en bloeddruk was prima....voor de rest hou ik ook geen vocht wast...daar was ik wel bang voor in eerste instantie
pi_84036094
Ik heb weer een sticker! Ze hebben speklapje gelijk even opgemeten en ze loopt gewoon keurig op schema inmiddels! Niet meer ruim een week voor, zoals ze al die tijd heeft gedaan. Wordt nu rond de 7 á 7,5 pond geschat met geboorte keurig dus!

Ze heeft een heel mollig voetje

Bovenin zie je mijn baarmoederrand, dan zie je er een onderkant van een voet tegenaan duwen, links het hieltje en rechts het mollige wreefje, zo cute! (beetje lastig op de foto te krijgen, maar het lijkt bijna wel of het 'babyvetstiekje' al in haar enkel staat )
pi_84036366
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:47 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

Eeeh... hoi
*kriebeldekriebel*
Ik kan niet wachten! Mijn lief wel mn lief ook niet, maar dies wat pragmatischer en standvastiger
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:58 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Nee een winterkindje!
8 februari ben ik uitgerekend. Een waterman als het maar niet net zo eigenwijs is dan als mama en de twee oma's

Nu nog een herfst en een lente kindje en dan heb ik kwartet

Ohhhh ja en dan nog 1tje speciaal voor schrikkeldag

Orea...dat peutje ohhh zou je dr nu niet t liefst heeeeeeeeeel even eruit halen om er even in te happen?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_84036534
en dan weer terug hoor! Ze mag nog minimaal 2 weken blijven zitten van me
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:26:09 #169
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_84036645
Orea, ik denk dat ik het zie! Ze lijkt een hele grote voet te hebben...
Nogmaals, ik denk dat ik het zie, je weet wat er bij je vorige echo foto gebeurde ...
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:29:17 #170
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_84036790
Pvoess, wat Flugel zegt, Marktplaats!
Mijn Doomoo heb ik er voor 35 euro vanaf gehaald!
A grand adventure has begun.
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:30:47 #171
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84036868
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:58 schreef huuphuup het volgende:
Nee een winterkindje!
ah, dat kon wel eens een 9-februari-kindje worden (net als onze 'cato') watermannen (of -vrouwen) zijn leuk! ik dacht eerst altijd dat 't zeikerds waren (de cryptische vertaling) maar sinds ik Cato ken weet ik beter.
in de haak.
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:31:38 #172
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84036920
orea ik zie dat echt niet, sorry!
in de haak.
pi_84036973
orea
ze moet maar gauw komen hoor!
ben benieuwd naar dr!
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:33:14 #174
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_84036994
Hier gister ook weer goedgekeurd tijdens de 2wekelijkse apk-keuring
Kleine man is letterlijk n kleine man, loopt heel lichtjes achter op R met het zelfde termijn, maar gezien de historie wilde ze zich hier niet zorgen om maken zolang de ontwikkeling wel prima is. (ontwikkeling hart/longen/nieren/hersentjes etc loopt wel allemaal netjes op schema) Indalen is begonnen maar af en toe floept ie er nog uit.. tenminste als de VK netzolang op je schaambotje drukt dat je m voelt splijten "hmm hij ligt bijna vast maar als ik zo doe floept ie er nog uit" 'ja muts.. als je dat doet doet t ook pijn :/ met als gevolg dat ik dus gisteravond om 7uur in bed lag met laptopje omdat ik niet kon lopen van de pijn Nu gaat t .. als ik niet lach, beweeg of naar de wc hoef.

voor mijn gevoel toch weer een mijlpaal vwb de sterretjes ... 33 weken en 5 dagen .. weer een record gebroken

[ Bericht 5% gewijzigd door maffemuts op 14-07-2010 11:38:45 ]
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:33:56 #175
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84037026
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:33 schreef maffemuts het volgende:
Hier gister ook weer goedgekeurd tijdens de 2wekelijkse apk-keuring
Kleine man is letterlijk n kleine man, loopt heel lichtjes achter op R met het zelfde termijn, maar gezien de historie wilde ze zich hier niet zorgen om maken zolang de ontwikkeling wel prima is. (ontwikkeling hart/longen/nieren/hersentjes etc loopt wel allemaal netjes op schema) Indalen is begonnen maar af en toe floept ie er nog uit.. tenminste als de VK netzolang op je schaambotje drukt dat je m voelt splijten "hmm hij ligt bijna vast maar als ik zo doe floept ie er nog uit" 'ja muts.. als je dat doet doet t ook pijn :/ met als gevolg dat ik dus gisteravond om 7uur in bed lag met laptopje omdat ik niet kon lopen van de pijn Nu gaat t .. als ik niet lach, beweeg of naar de wc hoef.
Herkenbaar!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')