bij mij worden ze echt niet normaal als ik ze hoog leg pff,,begint gewoon af te knellen allemaalquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:02 schreef pessie het volgende:
Fluugs 39 weken mijlpaal.
Hier ook baby-in-buik, die wel heeeeel rustig is. Nou ja, kijken of ik er straks nog wat beweging in kan krijgen.
Fluugs, je zou even kunnen gaan zwemmen. Dat versoepelt de spieren wat.
Huup, wat handig om dat tegen je moeder en oma te zeggen!
Ik sta 3de... Manlief had verwacht vanaf vandaag vakantie te hebben volgens mij. Ik probeer hem steeds aan zn verstand te krijgen dat het nog wel 4 weken kan duren maar hij gelooft er niet zo in (ik ook niet trouwens).
Ik had gisteravond ook opeens dikke voeten, mn tenen leken wel worstjes. Ben lekker op de bank gaan liggen met mn voeten omhoog, toen werden ze weer normaal.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:39 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha Cantare![]()
![]()
je hebt wel gelijk
Tico ik weet het niet, ik denk dat het om en nabij net zover is. Delft een kwartiertje en Voorburg 15~20 mins. zoiets? Maar in Delft hebben ze geen roze donuts
Klinkt als de tandarts die mn ingegroeide hechtingen eruit heeft gesneden, die zat ook te janken bij de stoel. Ik krijsde als een speenvarken, men wat deed dat pijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:28 schreef huuphuup het volgende:
ik trof er vorige keer een wat oudere dame in het diaconesse die wel erg op de automatische piloot ging, daar heb ik ook nog een week of wat een blauwe arm van gehad. Maar och, soit, gaat wel weer over. Wat ik veel pijnlijker vond was een co-assistente van de longafdeling die in mn pols het zuurstof moest prikken ofzo. Dat moest vier keer overnieuw en de tranen stonden echt in mn ogenen bij haar ook, arme meid, ze was zo lief
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:42 schreef Shirley het volgende:
BE...nog een kleine stinkerd erbij, gewoon doen joh!
Zwembandjes (vleugeltjes) met water vullen, in de koelkast doen en om je enkels doen als je op de bank gaat liggen.... het verkoelt iig en als het vocht is wat je vasthoudt helpt het iig een beetje.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:40 schreef sherezade het volgende:
[..]
bij mij worden ze echt niet normaal als ik ze hoog leg pff,,begint gewoon af te knellen allemaal
gelukkig nog maar 3 weken dan ben ik van alles af hopelijk
Eeeh... hoiquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:08 schreef huuphuup het volgende:
BE![]()
Je bent niet de enige van onze lichting zeg maar die nu ineens weer de kriebels krijgt, maar toch nog even niet zeg maar
bedankt voor de tip, ik ga het gelijk straks uit proberen....ik hoop zo dat het helpt...quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zwembandjes (vleugeltjes) met water vullen, in de koelkast doen en om je enkels doen als je op de bank gaat liggen.... het verkoelt iig en als het vocht is wat je vasthoudt helpt het iig een beetje.
M. zegt ook wel eens tegen mij dat de 2 dames mij soms behoooooooorlijk "irriteren" maar toch zegt ie geen nee tegen een 3equote:Op woensdag 14 juli 2010 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen F zelf!![]()
Na mijn strubbelingen met Sasha deze week zie ik het er helemaal niet van komen.![]()
![]()
Ja maar ik heb het zelfde probleem als BE. Na zo'n rampnacht als vannacht denk ik niet dat V ook kriebels heeft. Of nouja, wel kriebels maar hele andere waarschijnlijk.quote:
Nee een winterkindje!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:55 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het zelfde probleem als BE. Na zo'n rampnacht als vannacht denk ik niet dat V ook kriebels heeft. Of nouja, wel kriebels maar hele andere waarschijnlijk.
En trouwens, ik wijzig ook ongeveer ieder half uur van mening wat kriebels betreft hoor. Maar ja.
Pfff, hormonen!
Trouwens Huup, ik had je nog niet gefeliciteerd! Leuk joh! Een lentebaby'tje dit keer he....
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:48 schreef huuphuup het volgende:
Sherezade als je rond deze termijn ineens veel meer vocht bent gaan vasthouden, zeg in twee weken tijd 5 kilo aangekomen ofzo, dan moet je wel even je vk bellen om je bloeddruk te laten meten hoor!
Ik hield ook redelijk wat vocht vast vorige keer maar dat ging vrij geleidelijk eigenlijk. Bij plotselinge toename moet je echt even bellen.
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee een winterkindje!
8 februari ben ik uitgerekend. Een watermanals het maar niet net zo eigenwijs is dan als mama en de twee oma's
![]()
Nu nog een herfst en een lente kindje en dan heb ik kwartet
ah, dat kon wel eens een 9-februari-kindje worden (net als onze 'cato')quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:58 schreef huuphuup het volgende:
Nee een winterkindje!
8 februari ben ik uitgerekend. Een watermanals het maar niet net zo eigenwijs is dan als mama en de twee oma's
![]()
Herkenbaar!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:33 schreef maffemuts het volgende:
Hier gister ook weer goedgekeurd tijdens de 2wekelijkse apk-keuring
Kleine man is letterlijk n kleine man, loopt heel lichtjes achter op R met het zelfde termijn, maar gezien de historie wilde ze zich hier niet zorgen om maken zolang de ontwikkeling wel prima is. (ontwikkeling hart/longen/nieren/hersentjes etc loopt wel allemaal netjes op schema) Indalen is begonnen maar af en toe floept ie er nog uit.. tenminste als de VK netzolang op je schaambotje drukt dat je m voelt splijten"hmm hij ligt bijna vast maar als ik zo doe floept ie er nog uit" 'ja muts.. als je dat doet doet t ook pijn :/ met als gevolg dat ik dus gisteravond om 7uur in bed lag met laptopje omdat ik niet kon lopen van de pijn
Nu gaat t .. als ik niet lach, beweeg of naar de wc hoef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |