abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 juli 2010 @ 09:12:39 #126
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84032377
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 09:08 schreef huuphuup het volgende:
Flugel woehoe!

Haha Saffier gek gevoel is dat hè?

BE
Je bent niet de enige van onze lichting zeg maar die nu ineens weer de kriebels krijgt, maar toch nog even niet zeg maar

Ik ga maar bloedprikken straks ofzo, weet eigk niet of ik daar nuchter voor had moeten zijn heb net een boterham met hagelslag naar binnen gepropt, niet bij nagedacht.
Meestal niet huup, wat staat er op je aanvraagformulier? Als ze je nuchter willen hebben staat dat erbij.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84032496
hebben jullie geen last van dikke voeten??
ik word gewoon gek , shoenen passen niet meer en het begint echt ook pijn te doen
pi_84032686
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 09:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Meestal niet huup, wat staat er op je aanvraagformulier? Als ze je nuchter willen hebben staat dat erbij.
oh ok, omdat ze ook glucose wilden prikken. Ik zie het nu niet staan idd (even zoeken wel )
dan ga k maar even snelsnel toch, ze zijn geloof ik tot tien uur open, of was t nou half tien... muh

en dikke voeten...
ik vind dat ik mijn deel vorig jaar wel gehad heb
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 14 juli 2010 @ 09:29:22 #129
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84032714
Dikke voeten alleen bij warm weer... Lekker in mn zwembadje pootje baden.
pi_84032746
Niet helemaal bijgelezen, maar kom even binnenvallen om Huup te feliciteren!!! Leuk hoor!!

Sowieso leuk om te lezen dat een aantal met wie ik tegelijktertijd zwanger was zich alweer gemeld hebben!
pi_84033468
Dan moet je er voor gaan pvoes,haha, je kan hem ook voor je peuter gebruiken gewoon als zitzak.

Huuphuup ik hoefde laatst niet nuchter voor glucose, doen ze liever niet bij zwangere vrouwen. Pas als de uitslag slecht is moet je nuchter zei mijn verloskundige. En ze vroegen er ook niet naar bij het bloedprikken.
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:02:16 #132
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_84033524
Fluugs 39 weken mijlpaal .

Hier ook baby-in-buik, die wel heeeeel rustig is. Nou ja, kijken of ik er straks nog wat beweging in kan krijgen.

Fluugs, je zou even kunnen gaan zwemmen. Dat versoepelt de spieren wat.

Huup, wat handig om dat tegen je moeder en oma te zeggen!

Ik sta 3de... Manlief had verwacht vanaf vandaag vakantie te hebben volgens mij . Ik probeer hem steeds aan zn verstand te krijgen dat het nog wel 4 weken kan duren maar hij gelooft er niet zo in (ik ook niet trouwens).

Ik had gisteravond ook opeens dikke voeten, mn tenen leken wel worstjes. Ben lekker op de bank gaan liggen met mn voeten omhoog, toen werden ze weer normaal.
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:05:33 #133
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84033606
Gister kwam ik echt gesloopt thuis, huis 1 grote puinhoop... Zegt manlief ook doodleuk dat ie geen zin heeft om te koken dat we uiteten gingen.. pffff. Uiteindelijk was het wel gezellig en heeft Jen zich echt supergoed gedragen.
pi_84033625
Dankje NIeuweUser

Troeta, vorig jaar moest ik wel nuchter zijn bij die eerste keer bloedprikken maar nu heb k even het formulier afgespeurd en het staat er idd niet op, wat Tico zei dus.
Maar goed, ik ben voor niks heen en weer gefietst Normaal was het prikken altijd op zo'n muffe tijd, van 8.15 tot 8.45, en dan zit het natuurlijk ook nog es stampvol met oudjes die voor de trombosedienst komen enzo. Dit keer zei mn vk heel enthousiast van jaaaa ze hebben de openingstijden verruimd tot 10 uur!
Mooi dacht ik, zou tijd worden... maar helegaar niet het was potdicht daar en op het briefje op de deur stond nog steeds prikken van ma t/m vr. 8.15-8.45
morgen maar weer dan en dan vroeger, en ik zal het maar even navragen en eventueel aan de vk doorgeven als het dus idd gewoon de oude tijden zijn.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84033642
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:00 schreef Troeta het volgende:
Dan moet je er voor gaan pvoes,haha, je kan hem ook voor je peuter gebruiken gewoon als zitzak.

Huuphuup ik hoefde laatst niet nuchter voor glucose, doen ze liever niet bij zwangere vrouwen. Pas als de uitslag slecht is moet je nuchter zei mijn verloskundige. En ze vroegen er ook niet naar bij het bloedprikken.
ik hoefde de 1e keer glucose ook niet nuchter maar toen ie te hoog bleek moest ik de keer erna wel nuchter.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:07:47 #136
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84033675
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:06 schreef huuphuup het volgende:
Dankje NIeuweUser

Troeta, vorig jaar moest ik wel nuchter zijn bij die eerste keer bloedprikken maar nu heb k even het formulier afgespeurd en het staat er idd niet op, wat Tico zei dus.
Maar goed, ik ben voor niks heen en weer gefietst Normaal was het prikken altijd op zo'n muffe tijd, van 8.15 tot 8.45, en dan zit het natuurlijk ook nog es stampvol met oudjes die voor de trombosedienst komen enzo. Dit keer zei mn vk heel enthousiast van jaaaa ze hebben de openingstijden verruimd tot 10 uur!
Mooi dacht ik, zou tijd worden... maar helegaar niet het was potdicht daar en op het briefje op de deur stond nog steeds prikken van ma t/m vr. 8.15-8.45
morgen maar weer dan en dan vroeger, en ik zal het maar even navragen en eventueel aan de vk doorgeven als het dus idd gewoon de oude tijden zijn.
Ik laat gewoon altijd prikken bij het diaconesse, das bij ons om de hoek en die prikken de hele dag door tot 8 uur 's avonds... Echt ideaal. En gewoon nooit druk op tijden die ik ga.
pi_84033892
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik laat gewoon altijd prikken bij het diaconesse, das bij ons om de hoek en die prikken de hele dag door tot 8 uur 's avonds... Echt ideaal. En gewoon nooit druk op tijden die ik ga.
oh das ideaal!
Ik kon kiezen uit bij mij om de hoek of laan van wateringse veld. En volgens mij kan ik eventueel ook nog naar Naaldwijk. Andere keuzes heeft ze me niet gegeven eigk. Maar het diaconesse hoort ook bij de RDGG geloof ik dus volgens mij zou ik daar ook wel moeten kunnen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:16:01 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84033943
Nytar gefelicteerd met de geboorte van Jonas
Wat is hij prachtig, hij kijkt zo lekker wijs uit zijn ogen.... als een oude ziel
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:16:37 #139
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84033968
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:14 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh das ideaal!
Ik kon kiezen uit bij mij om de hoek of laan van wateringse veld. En volgens mij kan ik eventueel ook nog naar Naaldwijk. Andere keuzes heeft ze me niet gegeven eigk. Maar het diaconesse hoort ook bij de RDGG geloof ik dus volgens mij zou ik daar ook wel moeten kunnen.
Je kan overal prikken waar je maar wilt volgens mij...
pi_84034005
ooow, vervelend huup!! Wat een rare tijden.
Ik ga ook altijd in het ziekenhuis wat de hele dag open is, alleen de mensen daar zijn altijd zo sjaggo en ik had vorige keer een hele blauwe plek toen zo'n jonge gozer me ging prikken:(
pi_84034057
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja, mijn moeder komt ook uit Delft en gaat altijd gewoon hier in het Rode Kruis, geen probleem!
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:19:21 #142
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84034059
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:17 schreef Troeta het volgende:
ooow, vervelend huup!! Wat een rare tijden.
Ik ga ook altijd in het ziekenhuis wat de hele dag open is, alleen de mensen daar zijn altijd zo sjaggo en ik had vorige keer een hele blauwe plek toen zo'n jonge gozer me ging prikken:(
Door de behandelingen die ik heb gehad heb ik echt heel vaak moeten prikken.. Soms tref je er inderdaad 1 die het nog een beetje moet leren.. Vervelend ja, maar goed oefening baart kunst.
pi_84034156
Ik vind het ook niet zo erg, het prikken zelf deed ie best wel pijnloos, dat is het belangrijkst:)
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:22:31 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84034179
Fluugs 39 weken.... wat gaat dat hard
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:25:30 #145
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_84034295
Zullen we het even niet meer over prikken hebben?
pi_84034320
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

klopt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84034399
waarom? het is maar bloedprikken, geen volledige transfusie ofzo

ik trof er vorige keer een wat oudere dame in het diaconesse die wel erg op de automatische piloot ging, daar heb ik ook nog een week of wat een blauwe arm van gehad. Maar och, soit, gaat wel weer over. Wat ik veel pijnlijker vond was een co-assistente van de longafdeling die in mn pols het zuurstof moest prikken ofzo. Dat moest vier keer overnieuw en de tranen stonden echt in mn ogen en bij haar ook, arme meid, ze was zo lief

Het zal ook wel dat ik overal kan gaan prikken hoor! Ik denk dat mn vk gewoon deze locaties heeft doorgegeven omdat het simpelweg het dichtste bij is hier. Maar ik baal een beetje van die krappe openingstijden. En als er veel mensen zijn dan heb je ook nog es kans dat je volgende dag weer terug kan komen. Misschien vraag ik B. wel ff of we straks naar Voorburg rijden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84034567
Hier in het durrep kan je laten prikken van 8.30 tot 11.00 uur. Ik vind het haast gezellig om erheen te gaan, er zitten vaak dezelfde dames en de vorige keer herkenden ze me zelfs. Mag ook wel na al die suikerprikken. Mijn nuchter suiker was trouwens vorige week 4.2, dus gewoon weer goed (niet-nuchter kom ik steeds te hoog uit).

Het prikken heeft één keer pijn gedaan, maar achteraf denk ik dat dat kwam doordat ik een vuist moest maken en daarna mijn arm niet goed ontspannen had. Maar ach, wat is pijn? Een bevalling, dat doet pijn.
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:36:08 #149
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84034647
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:28 schreef huuphuup het volgende:
waarom? het is maar bloedprikken, geen volledige transfusie ofzo

ik trof er vorige keer een wat oudere dame in het diaconesse die wel erg op de automatische piloot ging, daar heb ik ook nog een week of wat een blauwe arm van gehad. Maar och, soit, gaat wel weer over. Wat ik veel pijnlijker vond was een co-assistente van de longafdeling die in mn pols het zuurstof moest prikken ofzo. Dat moest vier keer overnieuw en de tranen stonden echt in mn ogen en bij haar ook, arme meid, ze was zo lief

Het zal ook wel dat ik overal kan gaan prikken hoor! Ik denk dat mn vk gewoon deze locaties heeft doorgegeven omdat het simpelweg het dichtste bij is hier. Maar ik baal een beetje van die krappe openingstijden. En als er veel mensen zijn dan heb je ook nog es kans dat je volgende dag weer terug kan komen. Misschien vraag ik B. wel ff of we straks naar Voorburg rijden.
Is Delft niet dichterbij voor jou?
pi_84034770
hahahaha Cantare
je hebt wel gelijk

Tico ik weet het niet, ik denk dat het om en nabij net zover is. Delft een kwartiertje en Voorburg 15~20 mins. zoiets? Maar in Delft hebben ze geen roze donuts
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')