Meestal niet huup, wat staat er op je aanvraagformulier? Als ze je nuchter willen hebben staat dat erbij.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:08 schreef huuphuup het volgende:
Flugel woehoe!
Haha Saffier gek gevoel is dat hè?![]()
BE![]()
Je bent niet de enige van onze lichting zeg maar die nu ineens weer de kriebels krijgt, maar toch nog even niet zeg maar
Ik ga maar bloedprikken straks ofzo, weet eigk niet of ik daar nuchter voor had moeten zijnheb net een boterham met hagelslag naar binnen gepropt, niet bij nagedacht.
oh ok, omdat ze ook glucose wilden prikken. Ik zie het nu niet staan idd (even zoeken welquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Meestal niet huup, wat staat er op je aanvraagformulier? Als ze je nuchter willen hebben staat dat erbij.
ik hoefde de 1e keer glucose ook niet nuchter maar toen ie te hoog bleek moest ik de keer erna wel nuchter.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:00 schreef Troeta het volgende:
Dan moet je er voor gaan pvoes,haha, je kan hem ook voor je peuter gebruiken gewoon als zitzak.
Huuphuup ik hoefde laatst niet nuchter voor glucose, doen ze liever niet bij zwangere vrouwen. Pas als de uitslag slecht is moet je nuchter zei mijn verloskundige. En ze vroegen er ook niet naar bij het bloedprikken.
Ik laat gewoon altijd prikken bij het diaconesse, das bij ons om de hoek en die prikken de hele dag door tot 8 uur 's avonds... Echt ideaal. En gewoon nooit druk op tijden die ik ga.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:06 schreef huuphuup het volgende:
Dankje NIeuweUser![]()
Troeta, vorig jaar moest ik wel nuchter zijn bij die eerste keer bloedprikken maar nu heb k even het formulier afgespeurd en het staat er idd niet op, wat Tico zei dus.
Maar goed, ik ben voor niks heen en weer gefietstNormaal was het prikken altijd op zo'n muffe tijd, van 8.15 tot 8.45, en dan zit het natuurlijk ook nog es stampvol met oudjes die voor de trombosedienst komen enzo. Dit keer zei mn vk heel enthousiast van jaaaa ze hebben de openingstijden verruimd tot 10 uur!
Mooi dacht ik, zou tijd worden... maar helegaar niethet was potdicht daar en op het briefje op de deur stond nog steeds prikken van ma t/m vr. 8.15-8.45
![]()
morgen maar weer dan en dan vroeger, en ik zal het maar even navragen en eventueel aan de vk doorgeven als het dus idd gewoon de oude tijden zijn.
oh das ideaal!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik laat gewoon altijd prikken bij het diaconesse, das bij ons om de hoek en die prikken de hele dag door tot 8 uur 's avonds... Echt ideaal. En gewoon nooit druk op tijden die ik ga.
Je kan overal prikken waar je maar wilt volgens mij...quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh das ideaal!
Ik kon kiezen uit bij mij om de hoek of laan van wateringse veld. En volgens mij kan ik eventueel ook nog naar Naaldwijk. Andere keuzes heeft ze me niet gegeven eigk. Maar het diaconesse hoort ook bij de RDGG geloof ik dus volgens mij zou ik daar ook wel moeten kunnen.
Ja, mijn moeder komt ook uit Delft en gaat altijd gewoon hier in het Rode Kruis, geen probleem!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan overal prikken waar je maar wilt volgens mij...
Door de behandelingen die ik heb gehad heb ik echt heel vaak moeten prikken.. Soms tref je er inderdaad 1 die het nog een beetje moet leren.. Vervelend ja, maar goed oefening baart kunst.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:17 schreef Troeta het volgende:
ooow, vervelend huup!! Wat een rare tijden.
Ik ga ook altijd in het ziekenhuis wat de hele dag open is, alleen de mensen daar zijn altijd zo sjaggo en ik had vorige keer een hele blauwe plek toen zo'n jonge gozer me ging prikken:(
klopt!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan overal prikken waar je maar wilt volgens mij...
Is Delft niet dichterbij voor jou?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:28 schreef huuphuup het volgende:
waarom? het is maar bloedprikken, geen volledige transfusie ofzo
ik trof er vorige keer een wat oudere dame in het diaconesse die wel erg op de automatische piloot ging, daar heb ik ook nog een week of wat een blauwe arm van gehad. Maar och, soit, gaat wel weer over. Wat ik veel pijnlijker vond was een co-assistente van de longafdeling die in mn pols het zuurstof moest prikken ofzo. Dat moest vier keer overnieuw en de tranen stonden echt in mn ogenen bij haar ook, arme meid, ze was zo lief
Het zal ook wel dat ik overal kan gaan prikken hoor! Ik denk dat mn vk gewoon deze locaties heeft doorgegeven omdat het simpelweg het dichtste bij is hier. Maar ik baal een beetje van die krappe openingstijden. En als er veel mensen zijn dan heb je ook nog es kans dat je volgende dag weer terug kan komen. Misschien vraag ik B. wel ff of we straks naar Voorburg rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |