abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juli 2010 @ 18:47:30 #203
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_84101002
oververmoeid ofzo, Roy kan die buien ook hebben, niks is dan tevens ook goed, zelfs bij mij zitten niet hoor, vaak is hier de oplossing uiteindelijk een fles melk en daarna naar bed.
Maar serieus als ik knettergek van het gehuil van Roy word zet of leg ik hem in de box of in bed, en dan zelf even douchen of simpel stofzuigen.
Dan hoor ik het even niet, kan ik even opladen.

Deze buien blijven lastig vooral ook omdat ze op deze leeftijd niet aan kunnen geven waar ze last van hebben.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_84101299
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 10:47 schreef Vlindur het volgende:

Claudia, Niet om het een of ander, maar waarom het cb niet geloven en dat boek wel? Die man kan toch schrijven wat hij wil? En met dat niet zo vaak eten ben ik het wel mee eens. Als je zelf altijd wat pakt 'went' dat dan niet? Dan blijf je toch juist snaaien? Wat eet jij dan? En wat geef je Ivan allemaal?
Het is juist voor je bloedsuikerspiegel en je spijsvertering goed als je niet langer dan 2 uur tussen maaltijden in hebt zitten. En het is heus niet alsof ik dan elke keer een ontbijt of lunch eet. Als je vaker eet, eet je ook minder. Is ook goed voor je gevoel van verzadiging, trouwens. Voor wie af wil vallen is het dan ook een onwijs goede methode.

Ik eet nu bijvoorbeeld:

7:00 muesli (zonder suiker) met magere yoghurt
9:30 fruit
12:00 2 boterhammen met bijvoorbeeld gekookt ei, fricandeau of kalkoenfilet
14:00 bakje yoghurt
16:00 fruit of een handje noten of nog een boterham
18:00 avondeten (nu ik zwanger ben met koolhydraten, anders liever zonder)

Dit is geen perfect schema, maar nu ik zwanger ben maak ik het mezelf niet al te moeilijk. Ivans schema gaat langzamerhand steeds meer op mijn schema lijken:

07:00 boterham en daarna een fles melk
9:30 fruit met yoghurt als hij nog honger heeft
12:00 een boterham met bijvoorbeeld smeergeitenkaas
14:00 fles melk
16:00 rijstwafel
18:00 avondeten, en dan voor het slapen gaan nog een fles
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84101624
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 18:40 schreef innepin het volgende:
Ik vind alleen koken + baby in de gaten houden + baby tevreden houden ook altijd een uitdaging. Ik ben vijf dagen per week 's avonds alleen, en zeker op dagen als deze is het niet leuk nee.

Pffrttt ik denk dat Willow vandaag slechts af en toe een periode van max 10 minuten níet gehuild heeft sorry, ik zou ophouden met zeuren, maar ik ben een beetje de wanhoop nabij zo.
Nou, dat lijkt mij ook heel zwaar, dus je 'gezeur' is terecht. Als ik dit soort dingen lees vind ik het zo jammer dat we niet allemaal in hetzelfde hofje wonen en elkaar het leven zo nu en dan makkelijker kunnen maken.
pi_84102028
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 18:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het is juist voor je bloedsuikerspiegel en je spijsvertering goed als je niet langer dan 2 uur tussen maaltijden in hebt zitten. En het is heus niet alsof ik dan elke keer een ontbijt of lunch eet. Als je vaker eet, eet je ook minder.
Daar zit zeker wat in! Wat een goede tip eigenlijk.Bij Wolf doe ik het ongemerkt geloof ik al, steeds rond de 2,5 uur iets aanbieden, maar voor mezelf zou dit misschien ook wel heel goed zijn, vaker kleine beetjes gezond eten maakt wel minder snaaizin denk ik. Ik ga het ook eens proberen
Smeergeitenkaas vindt Wolf ook heerlijk trouwens
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84102080
Hihi ja het Oud-hofje, daar is al eens over gekletst in de SC volgens mij. Ik denk dat het vies tegen zou vallen
Maar thanks. Ze ligt nu op bed en lijkt nog stil te zijn ook Ik denk dat ze gewoon niet zo lekker is. Ze had 37.6, niet schrikbarend hoog, maar 't geeft wellicht wél aan dat ze gewoon niet helemaal topfit is. Ben benieuwd hoe het morgen gaat op het kdv (pas voor de 2e keer een hele dag!)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_84102171
Hihi Poppejans, smeergeitenkaas is dat gemaakt van smeergeitenmelk?
pi_84102352
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 19:19 schreef innepin het volgende:
Hihi Poppejans, smeergeitenkaas is dat gemaakt van smeergeitenmelk?
hahaha het staat er wel heel raar ja, nouja het is dus geitenkaas die zo zacht is dat je het kan smeren
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84102386
Twinkly jemig zeg wat naar die tandjes voor Niels

Innepin fijn dat ze toch is gaan slapen!

Ik blijf me verbazen, Timo doet nu elke dag iets nieuws.. Vandaag ging hij zelf zitten vanuit lig en hij zei, terwijl hij me recht aankeek, heel duidelijk mama
pi_84102438
Ahhhh Timo die mama zegt! Smeltmoment he Chan? <3

En ze slaapt niet.
pi_84102491
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 19:24 schreef Chan het volgende:
Twinkly jemig zeg wat naar die tandjes voor Niels

Innepin fijn dat ze toch is gaan slapen!

Ik blijf me verbazen, Timo doet nu elke dag iets nieuws.. Vandaag ging hij zelf zitten vanuit lig en hij zei, terwijl hij me recht aankeek, heel duidelijk mama

je bent op dreef Timo!!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84102719
Timo

Innepin, hopelijk slaapt ze lekker en is ze morgen weer wat opgeknapt. Lastig he als je niet weet wat er is.
Fake it till you make it...
pi_84102881
ohh.. is ze nog wel rustig?

en ja, je kon me echt opvegen toen hij dat zo zei..
  Moderator donderdag 15 juli 2010 @ 19:37:45 #215
5428 crew  miss_sly
pi_84102915
innepin, zulke dagen zijn ook vermoeiend en niet fijn. Hopelijk slaapt ze lekker

Timo mama zeggen is echt wel helemaal geweldig

Op een dergelijk schema zit Senna ook wat betreft eten, zo ongeveer ik probeer het zelf ook, maar daar is tijdens de zwangerschap de klad ingekomen. Ik heb me voorgenomen om na Senna's verjaardag weer wat beter op te gaan letten op wat en wanneer ik eet
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84103222
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 19:36 schreef Chan het volgende:
ohh..[ afbeelding ] is ze nog wel rustig?

en ja, je kon me echt opvegen toen hij dat zo zei..
Ja ik smelt ook elke keer weer als ze mama zegt. Helemaal als het zo gaat:
Ik: zeg eens mama?
W: mama. Ma! Ma! Ma!
D: zeg eens papa?
W: mama?

En ik heb d'r maar weer uit bed gehaald, ze wilde echt niet slapen en is ook ineens niet meer moe Ik weet het niet meer hoor
  donderdag 15 juli 2010 @ 19:55:07 #217
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84103777
Twinkly, wat goed! Ik wil ze heel graag, de rompertjes. Ik ga je nu pm-en.
  Moderator donderdag 15 juli 2010 @ 20:02:51 #218
5428 crew  miss_sly
pi_84104177
Even crosspost, het bewijs

Let niet op haar haar, dit was na het eten en dan moet ze altijd met yoghurthandjes door haar haren wrijven
pi_84104307
och zo zit Amélie's haar de hele dag (inclusief eten erin ja )

Wat knap zeg!! En wat een heerlijke spekbeentjes zo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 15 juli 2010 @ 20:06:33 #220
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84104379
En al zo beheerst Miss, wauw . Die van mij liep ook voor haar eerste verjaardag, maar dat zag er meer uit als vallend rennen .
  donderdag 15 juli 2010 @ 20:07:00 #221
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84104413
Wow Senna wat goehoed Je kan gewoon lopen op je verjaardag
pi_84104428
Wow, die Timo!
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 19:44 schreef innepin het volgende:

[..]

Ja ik smelt ook elke keer weer als ze mama zegt. Helemaal als het zo gaat:
Ik: zeg eens mama?
W: mama. Ma! Ma! Ma!
D: zeg eens papa?
W: mama?
Zo gaat dat hier ook ongeveer. Ivan heeft als nieuw woordje "Die!" Geen flauw idee wat het betekent, maar goed.

Ik zeg: "Die!
Ivan zegt: "Ma-ma?"
"Die!"
"Ma-ma!"

pi_84104589
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 20:02 schreef miss_sly het volgende:
Even crosspost, het bewijs

[ link | afbeelding ]

Let niet op haar haar, dit was na het eten en dan moet ze altijd met yoghurthandjes door haar haren wrijven
Wat ontzettend knap! En ze is een schatje.
pi_84105252
Oh sly dat filmpje! Wat knap joh! En ook niet één of twee slordige stapjes, maar zo de halve kamer door joh
pi_84106190
Senna
Wat een heerlijk meiske, en wat stapt ze zelfverzekerd rond.
Lekker op dr gemakkie, heerlijk kind
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 15 juli 2010 @ 20:44:57 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84106388
Senna, wat goed zeg!
  donderdag 15 juli 2010 @ 21:05:26 #227
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_84107263
Senna

Hier hadden we een "ongelukje"Roy stond los en wilde zich omdraaien en misstapte zich, en hij viel.
hij moest niet hiuilen en eigenlijk ook lachen toen ik even kwam kijken hoe het ging en ineens bloeden, het stukje wat de bovenlip met het gebit vastzit is los gekomen.
met ijsje als "troost"is hij nog altijd vrolijk en blij
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_84108260
Innepin Dat is ook helemaal niet leuk, helemaal niet als je alleen thuis bent.
Timo wat lief mama!
Wat knap dat Ivan al twee woordjes kan zeggen!
Senna echt super knap, ze loopt alsof ze het al een tijdje kan, draait aan het einde zelfs een beetje.
Arme Roy auch!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_84108786
Senna! Wat goed! Stoere meid!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_84109031
Innepin dat heeft Timo ook nog wel eens, dan lijkt hij echt om te vallen van vermoeidheid en dan leg je m in bed, is hij even stil en daarna is het ineens brullen en haal ik hem eruit en is hij ineens niet meer moe

Senna wauw!! Wat knap! En zo netjes ook!

Bar wat sneu Gelukkig is hij nog blij! Timo had dat laatst ook en was er ook een stukje van zn voortand bij kwijtgeraakt
pi_84109744
Willow en Innepin
Roy auw, maar gelukkig ben je nog blij.
Knap hoor Senna
Timo wat ga je hard

Hier is die dan het hobbelpaard, sorry voor de slechte kwaliteit is een fototje gemaakt met mn telefoon

Net zat Jamie aan tafel heerlijk te smikkelen, en begint hij te poepen. Hij deed behoorlijk z'n best dus ik dacht al nou dat zit op zn rug. En dat was idd waar maar het kwam door zn pijpjes er ook uit en er lag dus naast zn beentjes op de stoel een hoopje poep. En stinken
pi_84109965
Wow, wat een ontzettend tof hobbelpaard! Dat je vader dat kan maken joh!

Roy, auw!
  donderdag 15 juli 2010 @ 22:22:19 #233
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84111358
Sennaaaaa

Mama-zeggers, wat lief Ik kan me al helemaal verheugen op de 1e x dat het hier voorbij zal komen.

Innepin, wat kun je er af en toe toch moedeloos van worden he
Maar hoe gaat het met Willow op het kdv? Bevalt het?

Toby gaat per begin september (vlak na zijn 1e verjaardag) 1 dag in de week naar het kdv, in november komt er ook 'n 2e dag bij. Ben heel benieuwd hoe dat zal gaan!
.... met gevoel voor drama....
pi_84113353
Gaaaaf Martine!

Senna, goed zeg!

Roy lekker he zo'n ijsje als troost!
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:32:36 #235
100412 mefke79
komt goed!
pi_84115069
Martine, gaaf paard en vies verhaal. Zo hadden wij laatst een zwembroekje vol poep. En ik weet niet meer van wie de tip kwam, maar die splash about broekjes houden dat dus echt binnen. Niks van de poep gemerkt, totdat de broek uit ging (en toen ging ik dan ook bijna over mijn nek...)

Innepin, rolletje behang nodig? Je zeurt niet hoor, tis gewoon rot. Punt. En zeker als je alleen bent. Dus

Timo, wat dacht jij, ik doe effe lekker alles achter elkaar. Grappig!

Senna, mooi meisje. Wat loop je daar heel beheerst en recht op je doel af. Schitterend om te zien.

Driekus was duidelijk niet moe genoeg toen ik em op bed legde. Hij lag te spelen en te kletsen. Uiteindelijk werd het nog huilen ook en heb ik maar weer een extra fles gemaakt. Kind lijkt bij tijd en wijle onverzadigbaar.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:43:30 #236
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84115580
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:32 schreef mefke79 het volgende:
Martine, gaaf paard en vies verhaal. Zo hadden wij laatst een zwembroekje vol poep. En ik weet niet meer van wie de tip kwam, maar die splash about broekjes houden dat dus echt binnen. Niks van de poep gemerkt, totdat de broek uit ging (en toen ging ik dan ook bijna over mijn nek...)

Innepin, rolletje behang nodig? Je zeurt niet hoor, tis gewoon rot. Punt. En zeker als je alleen bent. Dus

Timo, wat dacht jij, ik doe effe lekker alles achter elkaar. Grappig!

Senna, mooi meisje. Wat loop je daar heel beheerst en recht op je doel af. Schitterend om te zien.

Driekus was duidelijk niet moe genoeg toen ik em op bed legde. Hij lag te spelen en te kletsen. Uiteindelijk werd het nog huilen ook en heb ik maar weer een extra fles gemaakt. Kind lijkt bij tijd en wijle onverzadigbaar.
Oi dat klinkt bekend...
Eergisteren (slecht gegeten, dat wel) heeft hij gewoon drie flessen gedronken 's avonds. En het duurde ook een hele tijd eer ik door had dat hij honger had, want na die twee flessen eerder op de avond had ik 'honger' niet hoog op mijn verdachtenlijstje staan.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 00:24:56 #237
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84117152
Nou, het was weer raak hoor. Een dikke 200cc naar binnen gekloekt.

Ik vind het wel typisch, altijd op dagen dat hij naar het kdv is geweest. Of haal ik me nu wat in het hoofd?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84120353
Bah, die poepverhalen
Ca.ra misschien dat hij op het KDV te druk bezig is met de andere kindjes om goed te eten? Of het is mamahonger, bij bv-kindjes werkt dat wel zo.

Bluh, Niels is sinds ik zelf naar bed gegaan ben al 4 of 5 keer (ik ben de tel kwijt) wakker geworden. En nu kan ik niet meer slapen
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 16 juli 2010 @ 06:33:51 #239
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84120569
In zijn boekje staat over gisteren dat hij heeft gehad:
9.30 fruit en water
Slaapje 10.15-11.45
12.00 brood en melk (200 cc)
15.00 melk (30-40 cc)
Slaapje 15.30-16.45

Opgehaald om ca half zes, en thuis vrijwel meteen twee bekers water weggekloekt (ong. 300-350 cc)

Ik vind vanaf 12 uur bijna niks meer drinken toch wel weinig. En ik weet van het gesprekje bij het ophalen dat zijn juffie het echt geprobeerd heeft met de fles van 3 uur (was nog in het kantoortje gaan zitten vertelde ze). En ik begrijp ook wel dat het ophaaltijd is tegen de tijd dat hij wakker is van zijn middagslaapje en drukdrukdruk enzo, maar toch...

Balen dat je nier meer kunt slapen Twink, altijd frustrerend zoiets. Hopelijk heb je toch nog wat uurtjes kunnen pakken.
pi_84120947
Pff logisch dat hij honger en dorst had Ca.ra, helemaal met dit weer moet hij goed drinken Hij zal inderdaad wel teveel afgeleid geweest zijn.

Gelukkig heeft Niels tot 7 uur wel weer aan een stuk geslapen

Ik heb Ivan in de ringsling gehad Hij is zo'n lief knuffelbeertje. Jammer dat we daar geen foto van gemaakt hebben Claudia!

[ Bericht 28% gewijzigd door Twinkly op 16-07-2010 08:05:42 ]
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 08:12:57 #241
5428 crew  miss_sly
pi_84121075
Twinkly, toch nog een beetje nachtrust gehad, gelukkig!

Ca.ra, dat lijkt idd nogal weinig in de middag. Geen wonder dat hij wat in te halen heeft al shij thuiskomt!

Het lopen van Senna ziet er idd al best aardig uit. Het is toch echt pas sinds woensdag dat ze loopt, maar meteen was het zo. Ze heeft de afgelopen weken wel eens een enkele keer een stap gezet van poef naar bank ofzo, maar meer niet. Kennelijk had ze niet eerder het vertrouwen in zichzelf dat ze het kon, en nu ze dat vertrouwen heeft, gaat het ook meteen al vrij goed. Ik vind het zo leuk om te zien, maar het is ook wennen. Zitten we bij mijn ouders op de bank, zie ik ineens Senna langslopen
pi_84121388
Twinkly gelukkig dat hij toch nog even wat geslapen heeft! Heb je zelf ook nog een beetje kunnen slapen die uurtjes?

Miss ja dat geloof ik direct, dat het wennen is

Timo had nog iets nieuws ontdekt trouwens deze week en ik heb het nu kunnen filmen Hij ging altijd achter de kat aan om zn staart te grijpen, maar nu heeft hij door dat hij ook op een manier kan spelen met de kat zodat het voor de kat zelf ook leuk is..

pi_84121840
Senna wat goed!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 09:11:43 #244
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_84121931
Senna!
En wat schattig van Timo! Dat gaat ok al sneel vooruit zo tijgerend

Het schijnt dat aviva "mama" en "papa" kan zeggen. volgens de gastouder. ik heb het er nog niet uit gekregen.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 09:13:15 #245
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84121959
Timo Wat een geweldig filmpje Chan

Martine, ik had de foto van het hobbelpaard gemist gisteren, wat mooi!!

Er komen binnenkort veel 1e verjaardagen aan. Wat gaan jullie voor cadeau geven en vragen?
Ik zit een beetje met het "ze-hebben-alles-al" - luxeprobleem en kan wel wat inspiratie gebruiken
pi_84122162

wij hebben oa. die houten auto gegeven. Groot succes hier!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84122189
Wat leuk dat Timo doorheeft hoe hij met de kat kan spelen!! Wat lacht hij lief!
pi_84122251
Geweldig filmpje Chan, dat geschater!
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 09:30:15 #249
5428 crew  miss_sly
pi_84122329
ow ja, het hobbelpaard, wat is dat prachtig mooi geworden, martine wat ontzettend knap van je vader!

Verjaardagskadootjes worden hier: de direntrein van Little People, een pop, de vormenstoof met telefoon van Les Cotoons, een plastic loopfietsje. We hebben verder boekjes gevraagd want daar is ze gek op en iets van een auto, want daar gaat ze altijd op af als die ergens zijn.
We willen eigenlijk zelf nog iets van een zitzakje geven ofzo, want het is een echte loungedame we hebben op de slaapkamer hele grote kussens voor op bed (als we tv kijken ofzo) en ze gaat daar vaak meteen op af om dan heel relaxt daar op te hangen Iemand een goede tip waar je zoiets kunt halen? Een echte fatboy vind ik wat veel van het goede
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 09:32:48 #250
5428 crew  miss_sly
pi_84122387
ik wil het fimpje ook bekijken, maar het wil hier vandaag niet lukken, de boel is traaaaag op het werk
pi_84122393
Mijn bink is een half jaar oud (gisteren) en nu mogen wij ons in dit topic melden

Hallo

Hij kan uit zich zelf gaan zitten, kruipt vooruit en trekt zich overal aan op en dus echt het kleine babietjes topic ontgroeid
pi_84122435
Ik weet niet wat voor voedingskussen jij hebt Miss_Sly, maar ik heb een Form Fix kussen waar je een Sit Fix hoes omheen kunt doen. Dan wordt het een loungekussen/poef voor het kindje. Het zal ook wel om andere kussens passen met ongeveer dezelfde verhoudingen.
pi_84122458
Welkom Faja met je grote baby! Baby?? Hij is al bijna een dreumes zo te horen!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 09:36:02 #254
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84122460
Miss_Sly, de Kwantum in Amstelveen is verbouwd en morgen is de officiële heropening met allemaal aanbiedingen las ik in het sufferdje. Tussen 9 en 11 15% korting op alles, voor 'n 135 x 135 zitzak betaal je dan maar 21,25!
Ze zijn witgestippeld in de kleuren rood, zwart, bruin en groen. Ik ga morgen misschien ook even kijken voor zo'n zak
  vrijdag 16 juli 2010 @ 09:37:40 #255
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84122500
Faja, welkom met je grote jongen!
Hij is qua huidskleur lichter dan zijn grote broer he?
pi_84122526
Hij is donkerder maar heeft lang zo veel zon niet gezien als zijn grote broer. Volgend jaar kan je het pas echt heel duidelijk zien denk ik.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 09:44:32 #257
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84122645
Ah, okay.
Maar vertel eens wat meer over hem? Buiten z'n naam, en wat je hierboven schrijft, weet ik eigenlijk helemaal niks over je jongste spruit...
pi_84122977
Ik kom maar eens uit lurkstand denk ik... geen idee of ik veel mee ga posten, maar kom me toch maar melden.

Hier nog in de buik:

Hoi Dit is Mette. 27 oktober geboren, precies om 20:00 kwam ze ter wereld. Ze was heel erg klein 2425 gram (ik was wel overtijd 41 weken, dus rand-dismatuurtje, al heeft ze nooit dismatuur klachten gehad).
Foto van dag 1:

De eerste 3 maanden was een klassieke darmkrampen baby. Het was ook een zeer heftig begin. Mette bijna alleen maar huilen, ik na 3 weken na de geboorte een trombosebeen... Maar we hebben het allemaal overleefd en alles gaat super momenteel. Door het heftige, eigenlijk niet leuke begin is alles nu extra genieten.

Ze is dus nu 8,5 maand. Hangt tussen Niels en Ivan in. Voel me dan ook altijd extra verbonden aan die 2 lieve jongens
Ze is druk bezig met proberen vooruit te komen, tijgeren. Maar dat lukt nog niet echt. Zitten doet ze al stabiel vanaf 6,5 maand. We fietsen ook al een paar weekjes. Voor de rest is het een gezellige kletsmajoor. Eten gaat niet echt geweldig nog... Slapen is gelukkig geen gevecht, overdag wil ze niet altijd. Maar gelukkig ziet ze haar eigen bedje echt als een veilige haven. Gaat rustig liggen spelen en valt meestal na een tijdje in slaap.
Oja ze heeft sinds vorige week 2 tandjes onder.

Met zn 2tjes (sta er zelf een beetje stom op)

En dan de laatste foto, van dit weekend. Ze had hier best erge koorts(ze bleek oorontsteking te hebben, inmiddels alweer behoorlijk opgeknapt)

Dus toch uit de lurkstand, sorry als ik niet altijd meepost, maar wil zo graag ook over al jullie kleintjes kunnen praten. Leef altijd zo mee met jullie allemaal.
Dus ook alvast een dikke voor jullie allemaal. Zonder dat ik ooit heb geconverseerd hier heb ik echt al zoveel gevoel van steun gehad, door jullie verhalen, tips en wijsheden. En ook te lezen wat ieders moeilijkheden enzo zijn. Dank daarvoor.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_84123083
Faja wat een geweldig mannetje heb je daar Welkom hier
Wicky, jij en je kleine meisje ook welkom Wat een pittig koppie heeft ze
pi_84123089
Welkom ,nieuwe babytjes.

Wicke ik post ook niet mega veel maar doe ook gewoon af en toe een boon in de pot.
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 10:06:18 #261
5428 crew  miss_sly
pi_84123091
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:36 schreef Kersjes het volgende:
Miss_Sly, de Kwantum in Amstelveen is verbouwd en morgen is de officiële heropening met allemaal aanbiedingen las ik in het sufferdje. Tussen 9 en 11 15% korting op alles, voor 'n 135 x 135 zitzak betaal je dan maar 21,25!
Ze zijn witgestippeld in de kleuren rood, zwart, bruin en groen. Ik ga morgen misschien ook even kijken voor zo'n zak
klinkt goed, ik kan alleen geen plaatje vinden op de site, klopt dat?
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:15:09 #262
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84123280
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:36 schreef Kersjes het volgende:
oh! wat jammer dat ik niet in de buurt woon en morgen weg moet! Ik zou wel zo'n zitzak willen
even bij de gewone kwantum hier kijken dan maar.

Vicky ik vind die houten vormenstoof echt geweldig!
Wij kopen dit fietsje voor Amélie; onze ouders hadden allebei een budget van 75 tot 100 euro in gedachten dus we weten van gekkigheid niet wat we moeten vragen we gaan denk ik voor Little People of Duplo van allebei de grootouders (maar dan dus een andere set ofzo) en dan de rest op de spaarrekening van Amélie laten storten. Van de rest van de visite vragen we voorleesboekjes of duplo of little people (afhankelijk van voor welke van de twee we gaan). Ik weet het anders echt neit eigenlijk.

Faja welkom!

Wickie ook welkom! Ik vind Mette zo leuk ik wil dr altijd in haar wangetjes knijpen haha

Timo

Martine wauw dat hobbelpaard!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84123414
Huup, het is zo'n leuk ding! Tess loopt nu de hele dag te "knorren" naar het varkentje

Leuke fiets! Maar volgens mij is ie nog best wel groot/hoog.
Wij hebben deze voor Tess:

Er zit een piepje in het zadel, dus als ze gaat zitten hoor je pieppiep
mevruow stapt er op en raced door de kamer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 10:21:56 #264
5428 crew  miss_sly
pi_84123458
huup, als je echt zo'n zitzak wil en wij gaan er morgen kijken, wil ik er best een voor je meenemen. MOeten we alleen wel eindelijk echt eens gaan meeten, want opsturen wordt hem niet, denk ik
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:22:54 #265
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84123480
Die fiets is ook veel te groot nog hoor!
Maar een loopwagentje heeft ze al en wij kopen die fiets eigenlijk vooral omdat we hem zelf zo leuk vinden
Ze kan er met 1,5 op met haar beentjes lopen zeg maar, dan dus nog binnen, en volgend jaar zomer kan ze ermee buiten. Vind ik eigk wel okay, ik ben bang dat ze ontzettend veel gaat krijgen dus het is niet zo erg als ze niet alles direct kan gebruiken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:24:11 #266
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84123514
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:21 schreef miss_sly het volgende:
huup, als je echt zo'n zitzak wil en wij gaan er morgen kijken, wil ik er best een voor je meenemen. MOeten we alleen wel eindelijk echt eens gaan meeten, want opsturen wordt hem niet, denk ik
oh!
ik ga ff met B. overleggen (wedden dat ie niet wil maar de voedingsstoel moet nu toch echt een kamer verplaatsen dus ik zie mogelijkheden )

meeten is goed, we gingen ook nog tuttebellenmeeten met Oeke enzo, kom ik gewoon een keer naar A'dam.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84123550
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:22 schreef huuphuup het volgende:
Die fiets is ook veel te groot nog hoor!
Maar een loopwagentje heeft ze al en wij kopen die fiets eigenlijk vooral omdat we hem zelf zo leuk vinden
Ze kan er met 1,5 op met haar beentjes lopen zeg maar, dan dus nog binnen, en volgend jaar zomer kan ze ermee buiten. Vind ik eigk wel okay, ik ben bang dat ze ontzettend veel gaat krijgen dus het is niet zo erg als ze niet alles direct kan gebruiken.
das waar..
Het is ook echt een onwijs leuk ding!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 10:27:53 #268
5428 crew  miss_sly
pi_84123604
Allebei leuke fietsjes
Senna krijgt die kleine gekleurde van plastic van Intertoys, lekker retro en waarschijnlijk kan ze er nu al op!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:31:12 #269
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84123679
Pffff Wickie, wat een heftig begin hebben jullie gehad... Welkom hier

Sly, dat kan wel kloppen, aanbieding is alleen geldig voor deze bewuste vestiging. Enne, ik zou niet te vroeg komen, vanaf 11:00 uur hebben ze ook nog gratis ijs zie ik net

Wat een leuk fietsje Vicky!

Ik bedacht me ineens dat we op zolder nog een Sesamstraat houten loopfietsje hebben staan! Het Elmo-model, vorig jaar gewonnen op de 9 maanden beurs en bewaard totdat Toby oud genoeg zou zijn. Wat jullie verder allemaal posten hebben we al zo veel van
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 10:37:40 #270
5428 crew  miss_sly
pi_84123825
Mja, Kersjes, dat heb je natuurlijk bij een tweede kindje veel sneller. Senna is onze eerste en we hebben niet heel veel gekocht tussendoor, dus is ze nu ook echt toe aan ander en 'groter' speelgoed.

En vroeg gaan we niet, denk ik, want als het goed is slapen we uit Senna gaat bij mijn ouders logeren en wij gaanJapans eten bij de beste Japanner van Amsterdam
pi_84123974
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 07:58 schreef Twinkly het volgende:

Gelukkig heeft Niels tot 7 uur wel weer aan een stuk geslapen
Het is in ieder geval fijn voor jou als hij overdag vrolijk is! Maar poeh hee, wat gaat hij als een speer door het huis! Kan hij zichzelf eigenlijk goed vermaken? Hij heeft een fantastisch speelhoekje bij jullie thuis!
quote:
Ik heb Ivan in de ringsling gehad Hij is zo'n lief knuffelbeertje. Jammer dat we daar geen foto van gemaakt hebben Claudia!
Ja, stom! Ik vond het leuk om te zien dat hij het allemaal best vond. Hij vindt mensen vaak vrij onverwacht ineens helemaal niet leuk, zoals de wijkverpleegkundige. Maar hij vond jou heel lief.
pi_84124099
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 08:39 schreef Chan het volgende:

[ link | afbeelding ]
Wat een ontzettend lief filmpje!
pi_84124118
Hoi Wickie, welkom hier. Wat leuk dat je uit de lurkstand bent gekropen. Ik post ook niet super veel hier. Maar het is toch fijn om af en toe je ei kwijt te kunnen. Mooi meiske heb je daar. Net als bij Thomas (16-11) wil het haar blijkbaar ook nog niet echt, he? Is niet erg, ze heeft een echt meiden-koppie . Klinkt idd als een heftig begin, fijn dat je nu wel kan genieten.

Senna loopt . Wat kan dat opeens snel gaan he?

Faja, welkom in het nieuwe topic!

Timo met de kat . Thomas heeft de kat herontdekt. Elke keer als hij Thomas aankijkt gaat hij lachen. Zo lief. Maar nu is de staart wel interessant, even afleren, want dat vind ik zielig
pi_84124131
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:33 schreef Faja-Lobi het volgende:
Mijn bink is een half jaar oud (gisteren) en nu mogen wij ons in dit topic melden

Hallo
[ afbeelding ]

Hij kan uit zich zelf gaan zitten, kruipt vooruit en trekt zich overal aan op en dus echt het kleine babietjes topic ontgroeid
Wellkom en gefeliciteerd! Wat gaat hij snel!!
pi_84124322
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:59 schreef wickie het volgende:
Ik kom maar eens uit lurkstand denk ik... geen idee of ik veel mee ga posten, maar kom me toch maar melden.
Jaa, daar ben je dan! Ik vond het al zo jammer dat je hier niet meepostte, maar ik stelde me zo voor dat je wel iets beters te doen had, zoals van Mette genieten en met de fiets op pad gaan. En ik zag via Facebook dat jullie in de tuin flink bezig zijn geweest. Zal zeker heerlijk zijn geweest met het warme weer, om een fijne tuin te hebben?
pi_84125170
Icantrix hoe gaat het met jullie? Slaapt Stef alweer wat beter?

Mette Zoals ze op die eerste foto kijkt, zo kan Niels ook kijken als hij druk aan het spelen is.
Wat leuk dat je weer eens post en om foto's van Mette te zien Wickie!! Ik ben heel benieuwd naar hoe zij zich ontwikkeld en naar wat jullie meemaken, juist omdat ze bijna even oud is als Niels. Toen ik las dat Mette 8,5 maand is moest ik wel even slikken, dan is Niels als bijna 9 maanden!
Hier gaat er qua bijvoeding ook nog niet zo veel in. Helemaal vergeleken met hoe Ivan kan eten, zo knap, een boterhammetje uit zijn vuistje. Hij at alsof hij het al jaren zo doet. Niels is vooral goed in eten op de grond gooien Leer dat maar weer eens af!
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
Het is in ieder geval fijn voor jou als hij overdag vrolijk is! Maar poeh hee, wat gaat hij als een speer door het huis! Kan hij zichzelf eigenlijk goed vermaken? Hij heeft een fantastisch speelhoekje bij jullie thuis!
Daar ben ik ook heel blij om! Alleen toen hij echt bijna niet sliep huilde hij overdag ook over kleine dingetjes die niet lukten of die hij niet mocht.
Hij kan zich heel goed zelf vermaken, ik ben altijd thuis maar laat hem expres alleen spelen omdat ik wil voorkomen dat hij niet meer zelf kan spelen. Ivan kan ook goed alleen spelen geloof ik he?
Maar toch ben ik steeds met hem bezig als hij wakker is, want hij probeert steeds dingen uit die niet mogen
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, stom! Ik vond het leuk om te zien dat hij het allemaal best vond. Hij vindt mensen vaak vrij onverwacht ineens helemaal niet leuk, zoals de wijkverpleegkundige. Maar hij vond jou heel lief.
Oh, maar die zijn (vaak) ook helemaal niet leuk ze prikken je, trekken aan je en ze kramen onzin uit.
Ik mis Ivan nu al, we moeten maar snel weer meeten
Ik ga proberen een doek te verkopen en dan wil ik ook een MM ringsling. Ik vind die zwarte met rode sierrand onderaan heel mooi, maar zwart is niet echt geschikt voor de zomer.

Ik geloof dat de ergste tandjespijn alweer wat voorbij is, net sliep hij heel snel zelfstandig in
pi_84125294
Faja, welkom met je binkie!

Timo, wat leuk spelen met de kat

Wickie en Mette, welkom!

Huup, gaaaaaf fietsje!

Kers, wij geven Iris ofwel een wipwap geval (zo een waar je zowel alleen als met meerdere kindjes op kan wippen) of we gaan voor de garage van Fischer price.
Ik vind het lastig hoor, we hebben al best veel. En ik heb op haar verlanglijstje ook gezet: bijdrage voor de spaarrekening.
Heb nog wel wat kleine dingetjes kunnen bedenken (sambaballen, een watermolen voor in bad, tamboerijn of trommeltje, autootjes, zo'n speelkleed waar je ook met autootjes op kan).
Meiden kunnen best met autootjes spelen vind ik . Poppen enzo hebben we al.
Puzzeltjes e.d. ook. Boekjes vind ik wel altijd leuk. Ik denk dat ik samen met Mirte een boekje uit ga zoeken voor Iris.
pi_84125343
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:44 schreef Kersjes het volgende:
Ah, okay.
Maar vertel eens wat meer over hem? Buiten z'n naam, en wat je hierboven schrijft, weet ik eigenlijk helemaal niks over je jongste spruit...
Hij is zo anders dan zijn grote broer, die was luier dan lui en begon pas met kruipen toen hij bijna ging lopen (13 maanden). Hij is snel maar stil. Mijn ouders noemen hem al stille Willy. Hij maakt alleen geluid als hij gefrustreerd is, honger heeft of moe is. Hij heeft natuurlijk zijn eigen TEG (the entertainment group) die hem maar wat graag helpen met speeltjes aanreiken of vermaken in de breedste zin van het woord. Hij gaat 2 dagen in de week samen met zijn broer naar de creche waar het nu stukken beter ging dan in het hele prille begin, dat was brullen en niet willen drinken. Hij krijgt 's morgens rond de klok van 10 uur wat vers fruit, ik wil hem wat broodkorstjes aan gaan bieden rond de lunch, hij krijgt 's avonds verse groenten met aardappels/pasta/rijst en vlees/vis en 's morgens als hij wakker wordt, s'middagags voor het middag dutje, 's avonds voor het slapen gaan en 's nachts krijgt hij nog altijd borstvoeding (en wanneer hij er om vraagt natuurlijk en dan niet letterlijk met woorden ). Bij zijn fruit, avond eten en straks bij het brood krijgt hij water met een drupje diksap voor de smaak. Gewoon water vind hij niks. Maar dat hebben geen van de oudste ook lekker gevonden. Meer valt er geloof ik nog niet te vertellen, hij is ondernemend, rustig qua persoonlijkheid, een allemans vriend en totaal niet eenkennig, slaapt bij ons op de kamer in zijn ledikant en als hij 's nachts niet meer wakker wordt deelt hij met zijn broer een kamer, zijn zus ziet in hem een heuse levende babypop en helpt maar wat graag met de dagelijkse dingen. Het gaat gewoon heel goed met hem.
pi_84125637
Faja hallo weer! Wat gaat ie snel joh!
Wickie, leuk dat jij en Mette er ook zijn. Heftig begin ook zeg, kan me voorstellen dat het dan nu ook echt extra genieten is... zo leuk die fotos!

Senna al aan de wandel, wat goed! Ze wordt echt een grote meid (baby is al niet meer van toepassing haast)...

Timo met de kat geweldig!!! Ik vond het gisteren bij Twinkly ook leuk om Minke met de poezen te zien, ze vind dieren helemaal het einde, maar mijn man wil niks...

Even een knuffel voor alle kindjes die last hebben van tandjes of de warmte... gelukkig wordt het al wat koeler (althans hier) hopelijk helpt dat!

Ik heb vandaag een beetje een mopperpotje... begon om 6.00 uur al Heel fijn nog effe samen in het grote bed gelegen, maar dat was ook snel klaar... dan maar naar beneden. Gelukkig heeft ze net wel effe lekker van 9.30 tot 10.30 geslapen, en zo te horen is ze inmiddels ook al bijna moe genoeg voor een 2e sessie...
Ze was ook wel echt bekaf gisteren na het gezellige spelen bij Twinkly met Niels, Ivan en Wolf... was zo leuk om te zien

Zelf effe minder te pas, gisteren zo'n anticonceptie-staafje in mijn linkerarm laten plaatsen... ging allemaal prima, maar sinds ik wakker ben doet het echt goed zeer... pcm werkt ook niet. Op zich geen ramp, maar ben nog tot zondagochtend alleen thuis met Minke (man weg) en bij optillen en zo is dat niet heel fijn. Nou ja, suck it in!
pi_84126251
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 11:19 schreef Twinkly het volgende:
Icantrix hoe gaat het met jullie? Slaapt Stef alweer wat beter?

Mette Zoals ze op die eerste foto kijkt, zo kan Niels ook kijken als hij druk aan het spelen is.
Wat leuk dat je weer eens post en om foto's van Mette te zien Wickie!! Ik ben heel benieuwd naar hoe zij zich ontwikkeld en naar wat jullie meemaken, juist omdat ze bijna even oud is als Niels. Toen ik las dat Mette 8,5 maand is moest ik wel even slikken, dan is Niels als bijna 9 maanden!
Nou, dat heb ik ook! Voorheen vond ik het allemaal best, maar nu is hij ineens 8 maanden oud. En dat klinkt heel confronterend. 8 maanden, pff. Niels is nu volgens mij al ouder dan de tijd die je hem bij je hebt gedragen?
quote:
Daar ben ik ook heel blij om! Alleen toen hij echt bijna niet sliep huilde hij overdag ook over kleine dingetjes die niet lukten of die hij niet mocht.
Hij kan zich heel goed zelf vermaken, ik ben altijd thuis maar laat hem expres alleen spelen omdat ik wil voorkomen dat hij niet meer zelf kan spelen. Ivan kan ook goed alleen spelen geloof ik he?
Maar toch ben ik steeds met hem bezig als hij wakker is, want hij probeert steeds dingen uit die niet mogen
Ivan vermaakt zich ook heel goed alleen. Het ging op een bepaald moment even wat lastiger, maar dat bleek achteraf een fase te zijn (en die duurde niet eens zo lang, 1-2 weken). Ivan kan zich nu nog niet zo snel voortbewegen en daarom kan ik vrij relaxed tussendoor andere dingen doen, maar dat zal wel veranderen als hij net zo snel als Niels wordt. Ik schreef het op mijn Facebook in reactie op wickie al, maar hij lijkt 'nee' wel te begrijpen. Misschien komt het doordat we het zo vaak tegen de hond hebben gezegd.
quote:
Ik mis Ivan nu al, we moeten maar snel weer meeten
Lijkt me leuk! Ik vind het verdrietig om te zeggen, maar ik heb wel meer vrijheid gekregen doordat de hond er niet meer is. Ik kan ineens een dag van huis en ik durf nu ook weer mensen met kleine kinderen thuis uit te nodigen. Met een jonge hond vond ik dat een beetje eng. Bovendien was ik dan voortdurend met de hond bezig en niet met de visite.

Maar ik mis hem wel hoor, pff. Ik schoot gister ook vol. Het voelt net alsof een dierbare is overleden. Ivan heeft een Jimmy-knuffeltje in zijn bed en dat herinnert me er ook voortdurend aan dat ze niet samen opgroeien. Maar goed, als ik me verdrietig voel kijk ik naar de foto's die ik heb gekregen waarop Jimmy met een brede grijns door een weiland rent met allemaal vriendjes.
quote:
Ik ga proberen een doek te verkopen en dan wil ik ook een MM ringsling. Ik vind die zwarte met rode sierrand onderaan heel mooi, maar zwart is niet echt geschikt voor de zomer.
De periode dat het echt warm is is zo beperkt! Ik zou lekker voor de zwarte gaan.
pi_84126269
Ai Lijnloos, dat is vervelend, was dat een te verwachten bijwerking?
Sterkte ermee, hopen dat het snel weer ophoudt!

Die minimeet van Twinkly, Poppejans, Lijnloos en Claudia (vergeef me als ik iemand ben vergeten) met de kids...echt zo leuk! Ik heb de foto's gezien, echt gezellig!

Faja, welkom met je grote vent! mooi kereltje is het!
En Wickie ook welkom met Mette, gezellig dat je een poging tot bijkletsen gaat doen!

ik dacht aan een Wheelybug voor Lars' eerste verjaardag, alleen is mijn vriend niet voor. Die vind een race-ding in huis echt een no-go Heb nog even om hem te overtuigen.
Lars is ook helemaal dol op houten blokken, en we vragen denk ik Duplo uitbreiding, we hebben nu vooral meiden duplo, en Lars heeft een spoorbaan met trein (waar Meike nu veel mee speelt)
Op zolder hebben we voor Lars nog de duplo-set "herrie in de garage" met voertuigen met schroevendraaiers, kunnen ze zelf de wielen eraan draaien enzo, heel leuk. Maar issie nu nog een beetje te klein voor.

Lars heeft net een stuk banaan gehad, ik hoop dat dat goed gaat. Tijd terug raakte hij daar helemaal door van het padje, maar we proberen het maar weer eens. Er zijn nu zoveel dingen die goed gaan, misschien mag de banaan daar wel bij aansluiten. Bloemkool ging eerst ook niet goed, maar dat verdraagt hij nu ook

Vanmiddag ben ik alleen met Lars, Meike gaat met oma zwemmen, dus knuffeltime!
pi_84127297
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 11:47 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ik mis hem wel hoor, pff. Ik schoot gister ook vol. Het voelt net alsof een dierbare is overleden. Ivan heeft een Jimmy-knuffeltje in zijn bed en dat herinnert me er ook voortdurend aan dat ze niet samen opgroeien. Maar goed, als ik me verdrietig voel kijk ik naar de foto's die ik heb gekregen waarop Jimmy met een brede grijns door een weiland rent met allemaal vriendjes.
[..]
Ik spendeer de laatste tijd heel weinig tijd op fok en heb dit (en vorig) topic niet bijgelezen maar wat is er met je hond Claudia?
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:22:58 #283
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84127704
ik heb dat ook gemist!
in de haak.
pi_84127936
Ik had er hier iets over verteld: Zwangerschap en geboorte deel 669

Ik wilde mijn hart even luchten, maar eigenlijk vind ik het nog te pijnlijk om het erover te hebben.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:32:00 #285
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84128062
oh wat een moeilijke beslissing claudia... ik word er zelfs helemaal plaatsvervangend verdrietig van. sterkte ermee!
in de haak.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:32:17 #286
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84128079
Claudia wat verdrietig Kan me voorstellen dat het moeilijk is
pi_84128155
Inderdaad, moeilijke maar ook dappere beslissing!
pi_84128698
Och wat moeilijk Claudia!
pi_84129518
Bedankt voor alle lieve welkomsreacties

Claudia, ik ben inderdaad heel erg blij met de tuin. hij is ook best groot voor stadse begrippen. Er staan veel bomen in dus ook lekker wat schaduw. We hebben grasveldje gemaakt, heerlijk makkelijk, kleed erop en mevrouwtje is de hele middag zoet. Zelf met een tijdschriffie of laptop erbij
Ook wilde ik dit nog even zeggen over Jimmy, opgeven is heel zwaar maar niet altijd slecht al voelt dat wel zo. Durven opgeven is heel knap. Maar dat neemt niet weg dat het heel erg moeilijk en verdrietig is. Geef het veel tijd en ben ook gewoon verdrietig. Heel knap dat jullie deze onwijs moeilijke beslissing hebben genomen

Nieuwe User, ik las dat Isa graag aan je tanden zit. Mette deed dit vorige zomaar ineens vanuit het niets, vond ze mn tanden helemaal geweldig. Dus ik voel voor de grap in haar mondje, had ze ineens haar eerste tandribbeltjes! Misschien is ze dus met tanden bezig zonder dat je het door hebt? Ik heb niet echt aan Mette gemerkt dat ze ze kreeg. Ik dacht dat de koorts en geen eetlust ermee te maken had (ze heeft het hele weekend niet willen drinken), maar dat bleek dus een oorontsteking te zijn.
Dus tot dusver ben ik het bespaard gebleven het tandjesleed.

Ik heb echt een zwak voor Niels, hoop hem en jou Twinkly nog wel en keertje in het echt te ontmoeten. Ik vind dat je het echt super doet Twinkly, echt knap. Denk je wel genoeg ook aan jezelf?

(lijkt me leuk trouwens iedereen wel een keertje in het echt zien, is er binnenkort niet weer eens een meet?)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_84129568
Claudia *knuff*
Wel fijn dat er zo snel een gezin voor hem gevonden is, dat hij niet in de kennel hoeft te blijven of zelfs in het asiel. Dat is wel het voordeel van een rashond.

Niels heeft net voor het eerst een broodje met pindakaas gehad, hij vond het lekker "mmm, mmm, mmm"
Hij zegt ook "nai, nai, nai, nai, nai" als hij iets niet leuk vindt, zoals wanneer ik zijn gezicht schoonmaak na het eten of wanneer hij heel moe is. Volgens mij is dat een universele klank bij negatieve emoties.
Net zei hij ook "mama" maar hij keek me er niet bij aan, dus zal wel gewoon een brabbel geweest zijn. Als hij me wel aankijkt zegt hij "mamamamammamam"

Oh en nog over de box. Niels vond het een hele tijd maar niets om in de box te zitten. Na een paar minuten had hij het er wel gezien, toch zette ik hem er iedere morgen in zodat hij de box niet ontwende. Maar sinds hij zich op kan trekken vindt hij het heerlijk om in de box te staan, ineens kan hij zich daar een hele tijd vermaken. Wel handig als ik bijvoorbeeld wil stofzuigen of dweilen. En toen hij ziek was begin deze week, was de box een fijn veilig plekje. Want op de grond wilde hij gaan kruipen en dat lukte niet omdat hij zo slapjes was.
pi_84130453
Claudia, hele dikke zoen! Moeilijk meis.

Hoi Wickie! Leuk dat je hier gaat posten.

Twinkly, dat is waar, dat was ook zo'n moment dat Ko de box weer helemaal geweldig vond. Om optrekoefeningen te doen!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 16 juli 2010 @ 13:45:06 #292
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84131157
Vraagje, wanneer mag een kindje ook alweer voorop de fiets in een kinderstoeltje?

Mijn zoon kan echt stevig zelf zitten. Maar zit er ook een minimum gewicht/leeftijd aan vast? Ik weet het gewoon niet meer .
  vrijdag 16 juli 2010 @ 13:45:45 #293
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84131180
Oh Claudia, wat verdrietig. Sterkte .
  vrijdag 16 juli 2010 @ 13:47:11 #294
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84131231
groofsken, volgens mij is dat zelf (kunnen gaan!) zitten het belangrijkste criterium. meestal is dat rond de 8 à 9 maanden als ik me niet vergis.
in de haak.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 13:48:34 #295
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84131283
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:47 schreef trui het volgende:
groofsken, volgens mij is dat zelf (kunnen gaan!) zitten het belangrijkste criterium. meestal is dat rond de 8 à 9 maanden als ik me niet vergis.
En dat 'kunnen gaan' is zeker heel belangrijk hè.
pi_84131315
Ze zeggen de tijd dat je kind zelfstandig kan zitten zonder om te vallen is de tijd dat je kan gaan fietsen.
We fietsen met Lars al wel een tijdje maar nog steeds kleine stukjes.
Zelfstandig GAAN zitten kan hij nog niet, maar zit ook heel stevig in de kinderstoel. Fietsen vindt hij super!
Als ik moet wachten tot hij zelfstandig gaat zitten dan kunnen we nog ff
  vrijdag 16 juli 2010 @ 13:50:50 #297
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84131362
Ik durf nog niet echt... maar ik heb er zoveel zin in. Zeker met dit weer.
pi_84131387
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:48 schreef Groofsken het volgende:

[..]

En dat 'kunnen gaan' is zeker heel belangrijk hè.
Toen wij begonnen met fietsen zat Niels al een tijdje heel stevig maar kon hij nog niet zelf gaan zitten Ik heb het gewoon geprobeerd, een rondje door de buurt, als hij zou gaan wiebelen in de stoel zou ik ook zo weer thuis zijn.

Wickie wat lief Ik vind ook dat we eens moeten meeten! Het lijkt me heel leuk jou en Mette eens in het echt te zien.
Er zijn al een aantal parkmeettopics geweest, maar ik weet niet of het ook doorgaat. Volgens mij moet BE gewoon een keer weer een meettopic openen, dan werkt het wel
  vrijdag 16 juli 2010 @ 13:54:35 #299
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84131522
Hoe oud was Niels toen Twinkly?
pi_84131604
Leah zit absoluut nog niet stevig (en rolt ook nog niet )
  vrijdag 16 juli 2010 @ 13:58:04 #301
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84131647
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:57 schreef lily het volgende:
Leah zit absoluut nog niet stevig (en rolt ook nog niet )
De mijne rolt ook niet .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')