abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juli 2010 @ 18:42:29 #201
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_84100852
heel gek hoor, zet haar even in de box of leg haar in bed, en ga even douchen, en dan even tot jezelf komen.
trust me het helpt

Voel je niet schuldig hoor, we hebben allemaal wel eens zo'n plak je kind achter het behang plak dag
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_84100896
Neuh, dat zou ik niet zo gauw doen. Box of bed staan garant voor een helse krijsbui, ook als ze wel vrolijk is, en dan voelt 't alsof ik m'n kind aan 't treiteren ben. Nee, laat haar dan maar aan mij vastgeplakt zitten en zachtjes huilen. Ik krijg m'n momentjes vanavond wel (als ze wil slapen).
Ik wou alleen dat ik wist waar ze last van heeft...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 15 juli 2010 @ 18:47:30 #203
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_84101002
oververmoeid ofzo, Roy kan die buien ook hebben, niks is dan tevens ook goed, zelfs bij mij zitten niet hoor, vaak is hier de oplossing uiteindelijk een fles melk en daarna naar bed.
Maar serieus als ik knettergek van het gehuil van Roy word zet of leg ik hem in de box of in bed, en dan zelf even douchen of simpel stofzuigen.
Dan hoor ik het even niet, kan ik even opladen.

Deze buien blijven lastig vooral ook omdat ze op deze leeftijd niet aan kunnen geven waar ze last van hebben.
pi_84101299
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 10:47 schreef Vlindur het volgende:

Claudia, Niet om het een of ander, maar waarom het cb niet geloven en dat boek wel? Die man kan toch schrijven wat hij wil? En met dat niet zo vaak eten ben ik het wel mee eens. Als je zelf altijd wat pakt 'went' dat dan niet? Dan blijf je toch juist snaaien? Wat eet jij dan? En wat geef je Ivan allemaal?
Het is juist voor je bloedsuikerspiegel en je spijsvertering goed als je niet langer dan 2 uur tussen maaltijden in hebt zitten. En het is heus niet alsof ik dan elke keer een ontbijt of lunch eet. Als je vaker eet, eet je ook minder. Is ook goed voor je gevoel van verzadiging, trouwens. Voor wie af wil vallen is het dan ook een onwijs goede methode.

Ik eet nu bijvoorbeeld:

7:00 muesli (zonder suiker) met magere yoghurt
9:30 fruit
12:00 2 boterhammen met bijvoorbeeld gekookt ei, fricandeau of kalkoenfilet
14:00 bakje yoghurt
16:00 fruit of een handje noten of nog een boterham
18:00 avondeten (nu ik zwanger ben met koolhydraten, anders liever zonder)

Dit is geen perfect schema, maar nu ik zwanger ben maak ik het mezelf niet al te moeilijk. Ivans schema gaat langzamerhand steeds meer op mijn schema lijken:

07:00 boterham en daarna een fles melk
9:30 fruit met yoghurt als hij nog honger heeft
12:00 een boterham met bijvoorbeeld smeergeitenkaas
14:00 fles melk
16:00 rijstwafel
18:00 avondeten, en dan voor het slapen gaan nog een fles
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84101624
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 18:40 schreef innepin het volgende:
Ik vind alleen koken + baby in de gaten houden + baby tevreden houden ook altijd een uitdaging. Ik ben vijf dagen per week 's avonds alleen, en zeker op dagen als deze is het niet leuk nee.

Pffrttt ik denk dat Willow vandaag slechts af en toe een periode van max 10 minuten níet gehuild heeft sorry, ik zou ophouden met zeuren, maar ik ben een beetje de wanhoop nabij zo.
Nou, dat lijkt mij ook heel zwaar, dus je 'gezeur' is terecht. Als ik dit soort dingen lees vind ik het zo jammer dat we niet allemaal in hetzelfde hofje wonen en elkaar het leven zo nu en dan makkelijker kunnen maken.
pi_84102028
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 18:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het is juist voor je bloedsuikerspiegel en je spijsvertering goed als je niet langer dan 2 uur tussen maaltijden in hebt zitten. En het is heus niet alsof ik dan elke keer een ontbijt of lunch eet. Als je vaker eet, eet je ook minder.
Daar zit zeker wat in! Wat een goede tip eigenlijk.Bij Wolf doe ik het ongemerkt geloof ik al, steeds rond de 2,5 uur iets aanbieden, maar voor mezelf zou dit misschien ook wel heel goed zijn, vaker kleine beetjes gezond eten maakt wel minder snaaizin denk ik. Ik ga het ook eens proberen
Smeergeitenkaas vindt Wolf ook heerlijk trouwens
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84102080
Hihi ja het Oud-hofje, daar is al eens over gekletst in de SC volgens mij. Ik denk dat het vies tegen zou vallen
Maar thanks. Ze ligt nu op bed en lijkt nog stil te zijn ook Ik denk dat ze gewoon niet zo lekker is. Ze had 37.6, niet schrikbarend hoog, maar 't geeft wellicht wél aan dat ze gewoon niet helemaal topfit is. Ben benieuwd hoe het morgen gaat op het kdv (pas voor de 2e keer een hele dag!)
pi_84102171
Hihi Poppejans, smeergeitenkaas is dat gemaakt van smeergeitenmelk?
pi_84102352
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 19:19 schreef innepin het volgende:
Hihi Poppejans, smeergeitenkaas is dat gemaakt van smeergeitenmelk?
hahaha het staat er wel heel raar ja, nouja het is dus geitenkaas die zo zacht is dat je het kan smeren
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84102386
Twinkly jemig zeg wat naar die tandjes voor Niels

Innepin fijn dat ze toch is gaan slapen!

Ik blijf me verbazen, Timo doet nu elke dag iets nieuws.. Vandaag ging hij zelf zitten vanuit lig en hij zei, terwijl hij me recht aankeek, heel duidelijk mama
pi_84102438
Ahhhh Timo die mama zegt! Smeltmoment he Chan? <3

En ze slaapt niet.
pi_84102491
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 19:24 schreef Chan het volgende:
Twinkly jemig zeg wat naar die tandjes voor Niels

Innepin fijn dat ze toch is gaan slapen!

Ik blijf me verbazen, Timo doet nu elke dag iets nieuws.. Vandaag ging hij zelf zitten vanuit lig en hij zei, terwijl hij me recht aankeek, heel duidelijk mama

je bent op dreef Timo!!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84102719
Timo

Innepin, hopelijk slaapt ze lekker en is ze morgen weer wat opgeknapt. Lastig he als je niet weet wat er is.
Fake it till you make it...
pi_84102881
ohh.. is ze nog wel rustig?

en ja, je kon me echt opvegen toen hij dat zo zei..
  Moderator donderdag 15 juli 2010 @ 19:37:45 #215
5428 crew  miss_sly
pi_84102915
innepin, zulke dagen zijn ook vermoeiend en niet fijn. Hopelijk slaapt ze lekker

Timo mama zeggen is echt wel helemaal geweldig

Op een dergelijk schema zit Senna ook wat betreft eten, zo ongeveer ik probeer het zelf ook, maar daar is tijdens de zwangerschap de klad ingekomen. Ik heb me voorgenomen om na Senna's verjaardag weer wat beter op te gaan letten op wat en wanneer ik eet
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84103222
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 19:36 schreef Chan het volgende:
ohh..[ afbeelding ] is ze nog wel rustig?

en ja, je kon me echt opvegen toen hij dat zo zei..
Ja ik smelt ook elke keer weer als ze mama zegt. Helemaal als het zo gaat:
Ik: zeg eens mama?
W: mama. Ma! Ma! Ma!
D: zeg eens papa?
W: mama?

En ik heb d'r maar weer uit bed gehaald, ze wilde echt niet slapen en is ook ineens niet meer moe Ik weet het niet meer hoor
  donderdag 15 juli 2010 @ 19:55:07 #217
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84103777
Twinkly, wat goed! Ik wil ze heel graag, de rompertjes. Ik ga je nu pm-en.
  Moderator donderdag 15 juli 2010 @ 20:02:51 #218
5428 crew  miss_sly
pi_84104177
Even crosspost, het bewijs

Let niet op haar haar, dit was na het eten en dan moet ze altijd met yoghurthandjes door haar haren wrijven
pi_84104307
och zo zit Amélie's haar de hele dag (inclusief eten erin ja )

Wat knap zeg!! En wat een heerlijke spekbeentjes zo
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 15 juli 2010 @ 20:06:33 #220
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84104379
En al zo beheerst Miss, wauw . Die van mij liep ook voor haar eerste verjaardag, maar dat zag er meer uit als vallend rennen .
  donderdag 15 juli 2010 @ 20:07:00 #221
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84104413
Wow Senna wat goehoed Je kan gewoon lopen op je verjaardag
pi_84104428
Wow, die Timo!
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 19:44 schreef innepin het volgende:

[..]

Ja ik smelt ook elke keer weer als ze mama zegt. Helemaal als het zo gaat:
Ik: zeg eens mama?
W: mama. Ma! Ma! Ma!
D: zeg eens papa?
W: mama?
Zo gaat dat hier ook ongeveer. Ivan heeft als nieuw woordje "Die!" Geen flauw idee wat het betekent, maar goed.

Ik zeg: "Die!
Ivan zegt: "Ma-ma?"
"Die!"
"Ma-ma!"

pi_84104589
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 20:02 schreef miss_sly het volgende:
Even crosspost, het bewijs

[ link | afbeelding ]

Let niet op haar haar, dit was na het eten en dan moet ze altijd met yoghurthandjes door haar haren wrijven
Wat ontzettend knap! En ze is een schatje.
pi_84105252
Oh sly dat filmpje! Wat knap joh! En ook niet één of twee slordige stapjes, maar zo de halve kamer door joh
pi_84106190
Senna
Wat een heerlijk meiske, en wat stapt ze zelfverzekerd rond.
Lekker op dr gemakkie, heerlijk kind
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 15 juli 2010 @ 20:44:57 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84106388
Senna, wat goed zeg!
  donderdag 15 juli 2010 @ 21:05:26 #227
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_84107263
Senna

Hier hadden we een "ongelukje"Roy stond los en wilde zich omdraaien en misstapte zich, en hij viel.
hij moest niet hiuilen en eigenlijk ook lachen toen ik even kwam kijken hoe het ging en ineens bloeden, het stukje wat de bovenlip met het gebit vastzit is los gekomen.
met ijsje als "troost"is hij nog altijd vrolijk en blij
pi_84108260
Innepin Dat is ook helemaal niet leuk, helemaal niet als je alleen thuis bent.
Timo wat lief mama!
Wat knap dat Ivan al twee woordjes kan zeggen!
Senna echt super knap, ze loopt alsof ze het al een tijdje kan, draait aan het einde zelfs een beetje.
Arme Roy auch!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_84108786
Senna! Wat goed! Stoere meid!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_84109031
Innepin dat heeft Timo ook nog wel eens, dan lijkt hij echt om te vallen van vermoeidheid en dan leg je m in bed, is hij even stil en daarna is het ineens brullen en haal ik hem eruit en is hij ineens niet meer moe

Senna wauw!! Wat knap! En zo netjes ook!

Bar wat sneu Gelukkig is hij nog blij! Timo had dat laatst ook en was er ook een stukje van zn voortand bij kwijtgeraakt
pi_84109744
Willow en Innepin
Roy auw, maar gelukkig ben je nog blij.
Knap hoor Senna
Timo wat ga je hard

Hier is die dan het hobbelpaard, sorry voor de slechte kwaliteit is een fototje gemaakt met mn telefoon

Net zat Jamie aan tafel heerlijk te smikkelen, en begint hij te poepen. Hij deed behoorlijk z'n best dus ik dacht al nou dat zit op zn rug. En dat was idd waar maar het kwam door zn pijpjes er ook uit en er lag dus naast zn beentjes op de stoel een hoopje poep. En stinken
pi_84109965
Wow, wat een ontzettend tof hobbelpaard! Dat je vader dat kan maken joh!

Roy, auw!
  donderdag 15 juli 2010 @ 22:22:19 #233
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84111358
Sennaaaaa

Mama-zeggers, wat lief Ik kan me al helemaal verheugen op de 1e x dat het hier voorbij zal komen.

Innepin, wat kun je er af en toe toch moedeloos van worden he
Maar hoe gaat het met Willow op het kdv? Bevalt het?

Toby gaat per begin september (vlak na zijn 1e verjaardag) 1 dag in de week naar het kdv, in november komt er ook 'n 2e dag bij. Ben heel benieuwd hoe dat zal gaan!
.... met gevoel voor drama....
pi_84113353
Gaaaaf Martine!

Senna, goed zeg!

Roy lekker he zo'n ijsje als troost!
Fake it till you make it...
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:32:36 #235
100412 mefke79
komt goed!
pi_84115069
Martine, gaaf paard en vies verhaal. Zo hadden wij laatst een zwembroekje vol poep. En ik weet niet meer van wie de tip kwam, maar die splash about broekjes houden dat dus echt binnen. Niks van de poep gemerkt, totdat de broek uit ging (en toen ging ik dan ook bijna over mijn nek...)

Innepin, rolletje behang nodig? Je zeurt niet hoor, tis gewoon rot. Punt. En zeker als je alleen bent. Dus

Timo, wat dacht jij, ik doe effe lekker alles achter elkaar. Grappig!

Senna, mooi meisje. Wat loop je daar heel beheerst en recht op je doel af. Schitterend om te zien.

Driekus was duidelijk niet moe genoeg toen ik em op bed legde. Hij lag te spelen en te kletsen. Uiteindelijk werd het nog huilen ook en heb ik maar weer een extra fles gemaakt. Kind lijkt bij tijd en wijle onverzadigbaar.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:43:30 #236
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84115580
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:32 schreef mefke79 het volgende:
Martine, gaaf paard en vies verhaal. Zo hadden wij laatst een zwembroekje vol poep. En ik weet niet meer van wie de tip kwam, maar die splash about broekjes houden dat dus echt binnen. Niks van de poep gemerkt, totdat de broek uit ging (en toen ging ik dan ook bijna over mijn nek...)

Innepin, rolletje behang nodig? Je zeurt niet hoor, tis gewoon rot. Punt. En zeker als je alleen bent. Dus

Timo, wat dacht jij, ik doe effe lekker alles achter elkaar. Grappig!

Senna, mooi meisje. Wat loop je daar heel beheerst en recht op je doel af. Schitterend om te zien.

Driekus was duidelijk niet moe genoeg toen ik em op bed legde. Hij lag te spelen en te kletsen. Uiteindelijk werd het nog huilen ook en heb ik maar weer een extra fles gemaakt. Kind lijkt bij tijd en wijle onverzadigbaar.
Oi dat klinkt bekend...
Eergisteren (slecht gegeten, dat wel) heeft hij gewoon drie flessen gedronken 's avonds. En het duurde ook een hele tijd eer ik door had dat hij honger had, want na die twee flessen eerder op de avond had ik 'honger' niet hoog op mijn verdachtenlijstje staan.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 00:24:56 #237
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84117152
Nou, het was weer raak hoor. Een dikke 200cc naar binnen gekloekt.

Ik vind het wel typisch, altijd op dagen dat hij naar het kdv is geweest. Of haal ik me nu wat in het hoofd?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84120353
Bah, die poepverhalen
Ca.ra misschien dat hij op het KDV te druk bezig is met de andere kindjes om goed te eten? Of het is mamahonger, bij bv-kindjes werkt dat wel zo.

Bluh, Niels is sinds ik zelf naar bed gegaan ben al 4 of 5 keer (ik ben de tel kwijt) wakker geworden. En nu kan ik niet meer slapen
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 16 juli 2010 @ 06:33:51 #239
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84120569
In zijn boekje staat over gisteren dat hij heeft gehad:
9.30 fruit en water
Slaapje 10.15-11.45
12.00 brood en melk (200 cc)
15.00 melk (30-40 cc)
Slaapje 15.30-16.45

Opgehaald om ca half zes, en thuis vrijwel meteen twee bekers water weggekloekt (ong. 300-350 cc)

Ik vind vanaf 12 uur bijna niks meer drinken toch wel weinig. En ik weet van het gesprekje bij het ophalen dat zijn juffie het echt geprobeerd heeft met de fles van 3 uur (was nog in het kantoortje gaan zitten vertelde ze). En ik begrijp ook wel dat het ophaaltijd is tegen de tijd dat hij wakker is van zijn middagslaapje en drukdrukdruk enzo, maar toch...

Balen dat je nier meer kunt slapen Twink, altijd frustrerend zoiets. Hopelijk heb je toch nog wat uurtjes kunnen pakken.
pi_84120947
Pff logisch dat hij honger en dorst had Ca.ra, helemaal met dit weer moet hij goed drinken Hij zal inderdaad wel teveel afgeleid geweest zijn.

Gelukkig heeft Niels tot 7 uur wel weer aan een stuk geslapen

Ik heb Ivan in de ringsling gehad Hij is zo'n lief knuffelbeertje. Jammer dat we daar geen foto van gemaakt hebben Claudia!

[ Bericht 28% gewijzigd door Twinkly op 16-07-2010 08:05:42 ]
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 08:12:57 #241
5428 crew  miss_sly
pi_84121075
Twinkly, toch nog een beetje nachtrust gehad, gelukkig!

Ca.ra, dat lijkt idd nogal weinig in de middag. Geen wonder dat hij wat in te halen heeft al shij thuiskomt!

Het lopen van Senna ziet er idd al best aardig uit. Het is toch echt pas sinds woensdag dat ze loopt, maar meteen was het zo. Ze heeft de afgelopen weken wel eens een enkele keer een stap gezet van poef naar bank ofzo, maar meer niet. Kennelijk had ze niet eerder het vertrouwen in zichzelf dat ze het kon, en nu ze dat vertrouwen heeft, gaat het ook meteen al vrij goed. Ik vind het zo leuk om te zien, maar het is ook wennen. Zitten we bij mijn ouders op de bank, zie ik ineens Senna langslopen
pi_84121388
Twinkly gelukkig dat hij toch nog even wat geslapen heeft! Heb je zelf ook nog een beetje kunnen slapen die uurtjes?

Miss ja dat geloof ik direct, dat het wennen is

Timo had nog iets nieuws ontdekt trouwens deze week en ik heb het nu kunnen filmen Hij ging altijd achter de kat aan om zn staart te grijpen, maar nu heeft hij door dat hij ook op een manier kan spelen met de kat zodat het voor de kat zelf ook leuk is..

pi_84121840
Senna wat goed!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 09:11:43 #244
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_84121931
Senna!
En wat schattig van Timo! Dat gaat ok al sneel vooruit zo tijgerend

Het schijnt dat aviva "mama" en "papa" kan zeggen. volgens de gastouder. ik heb het er nog niet uit gekregen.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 09:13:15 #245
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84121959
Timo Wat een geweldig filmpje Chan

Martine, ik had de foto van het hobbelpaard gemist gisteren, wat mooi!!

Er komen binnenkort veel 1e verjaardagen aan. Wat gaan jullie voor cadeau geven en vragen?
Ik zit een beetje met het "ze-hebben-alles-al" - luxeprobleem en kan wel wat inspiratie gebruiken
.... met gevoel voor drama....
pi_84122162

wij hebben oa. die houten auto gegeven. Groot succes hier!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84122189
Wat leuk dat Timo doorheeft hoe hij met de kat kan spelen!! Wat lacht hij lief!
pi_84122251
Geweldig filmpje Chan, dat geschater!
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 09:30:15 #249
5428 crew  miss_sly
pi_84122329
ow ja, het hobbelpaard, wat is dat prachtig mooi geworden, martine wat ontzettend knap van je vader!

Verjaardagskadootjes worden hier: de direntrein van Little People, een pop, de vormenstoof met telefoon van Les Cotoons, een plastic loopfietsje. We hebben verder boekjes gevraagd want daar is ze gek op en iets van een auto, want daar gaat ze altijd op af als die ergens zijn.
We willen eigenlijk zelf nog iets van een zitzakje geven ofzo, want het is een echte loungedame we hebben op de slaapkamer hele grote kussens voor op bed (als we tv kijken ofzo) en ze gaat daar vaak meteen op af om dan heel relaxt daar op te hangen Iemand een goede tip waar je zoiets kunt halen? Een echte fatboy vind ik wat veel van het goede
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 09:32:48 #250
5428 crew  miss_sly
pi_84122387
ik wil het fimpje ook bekijken, maar het wil hier vandaag niet lukken, de boel is traaaaag op het werk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')