Het is juist voor je bloedsuikerspiegel en je spijsvertering goed als je niet langer dan 2 uur tussen maaltijden in hebt zitten. En het is heus niet alsof ik dan elke keer een ontbijt of lunch eet. Als je vaker eet, eet je ook minder. Is ook goed voor je gevoel van verzadiging, trouwens. Voor wie af wil vallen is het dan ook een onwijs goede methode.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:47 schreef Vlindur het volgende:
Claudia, Niet om het een of ander, maar waarom het cb niet geloven en dat boek wel? Die man kan toch schrijven wat hij wil? En met dat niet zo vaak eten ben ik het wel mee eens. Als je zelf altijd wat pakt 'went' dat dan niet? Dan blijf je toch juist snaaien? Wat eet jij dan? En wat geef je Ivan allemaal?
Nou, dat lijkt mij ook heel zwaar, dus je 'gezeur' is terecht.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:40 schreef innepin het volgende:
Ik vind alleen koken + baby in de gaten houden + baby tevreden houden ook altijd een uitdaging. Ik ben vijf dagen per week 's avonds alleen, en zeker op dagen als deze is het niet leuk nee.
Pffrttt ik denk dat Willow vandaag slechts af en toe een periode van max 10 minuten níet gehuild heeftsorry, ik zou ophouden met zeuren, maar ik ben een beetje de wanhoop nabij zo.
![]()
Daar zit zeker wat in! Wat een goede tip eigenlijk.Bij Wolf doe ik het ongemerkt geloof ik al, steeds rond de 2,5 uur iets aanbieden, maar voor mezelf zou dit misschien ook wel heel goed zijn, vaker kleine beetjes gezond eten maakt wel minder snaaizin denk ik. Ik ga het ook eens proberenquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is juist voor je bloedsuikerspiegel en je spijsvertering goed als je niet langer dan 2 uur tussen maaltijden in hebt zitten. En het is heus niet alsof ik dan elke keer een ontbijt of lunch eet. Als je vaker eet, eet je ook minder.
hahaha het staat er wel heel raar ja, nouja het is dus geitenkaas die zo zacht is dat je het kan smerenquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:19 schreef innepin het volgende:
Hihi Poppejans, smeergeitenkaasis dat gemaakt van smeergeitenmelk?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:24 schreef Chan het volgende:
Twinkly jemig zeg wat naar die tandjes voor Niels
Innepin fijn dat ze toch is gaan slapen!
Ik blijf me verbazen, Timo doet nu elke dag iets nieuws.. Vandaag ging hij zelf zitten vanuit lig en hij zei, terwijl hij me recht aankeek, heel duidelijk mama
Ja ik smelt ook elke keer weer als ze mama zegt. Helemaal als het zo gaat:quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:36 schreef Chan het volgende:
ohh..[ afbeelding ] is ze nog wel rustig?
en ja, je kon me echt opvegen toen hij dat zo zei..
Zo gaat dat hier ook ongeveer. Ivan heeft als nieuw woordje "Die!" Geen flauw idee wat het betekent, maar goed.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:44 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja ik smelt ook elke keer weer als ze mama zegt. Helemaal als het zo gaat:
Ik: zeg eens mama?
W: mama. Ma! Ma! Ma!
D: zeg eens papa?
W: mama?
Wat ontzettend knap! En ze is een schatje.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:02 schreef miss_sly het volgende:
Even crosspost, het bewijs
[ link | afbeelding ]
Let niet op haar haar, dit was na het eten en dan moet ze altijd met yoghurthandjes door haar haren wrijven
Oi dat klinkt bekend...quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:32 schreef mefke79 het volgende:
Martine, gaaf paard en vies verhaal. Zo hadden wij laatst een zwembroekje vol poep. En ik weet niet meer van wie de tip kwam, maar die splash about broekjes houden dat dus echt binnen. Niks van de poep gemerkt, totdat de broek uit ging (en toen ging ik dan ook bijna over mijn nek...)
Innepin, rolletje behang nodig? Je zeurt niet hoor, tis gewoon rot. Punt. En zeker als je alleen bent. Dus![]()
Timo, wat dacht jij, ik doe effe lekker alles achter elkaar. Grappig!
Senna, mooi meisje. Wat loop je daar heel beheerst en recht op je doel af. Schitterend om te zien.
Driekus was duidelijk niet moe genoeg toen ik em op bed legde. Hij lag te spelen en te kletsen. Uiteindelijk werd het nog huilen ook en heb ik maar weer een extra fles gemaakt. Kind lijkt bij tijd en wijle onverzadigbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |