klinkt goed, ik kan alleen geen plaatje vinden op de site, klopt dat?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:36 schreef Kersjes het volgende:
Miss_Sly, de Kwantum in Amstelveen is verbouwd en morgen is de officiële heropening met allemaal aanbiedingen las ik in het sufferdje. Tussen 9 en 11 15% korting op alles, voor 'n 135 x 135 zitzak betaal je dan maar 21,25!
Ze zijn witgestippeld in de kleuren rood, zwart, bruin en groen. Ik ga morgen misschien ook even kijken voor zo'n zak
oh!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:36 schreef Kersjes het volgende:
Miss_Sly, de Kwantum in Amstelveen is verbouwd en morgen is de officiële heropening met allemaal aanbiedingen las ik in het sufferdje. Tussen 9 en 11 15% korting op alles, voor 'n 135 x 135 zitzak betaal je dan maar 21,25!
Ze zijn witgestippeld in de kleuren rood, zwart, bruin en groen. Ik ga morgen misschien ook even kijken voor zo'n zak
oh!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:21 schreef miss_sly het volgende:
huup, als je echt zo'n zitzak wil en wij gaan er morgen kijken, wil ik er best een voor je meenemen. MOeten we alleen wel eindelijk echt eens gaan meeten, want opsturen wordt hem niet, denk ik
das waar..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:22 schreef huuphuup het volgende:
Die fiets is ook veel te groot nog hoor!
Maar een loopwagentje heeft ze al en wij kopen die fiets eigenlijk vooral omdat we hem zelf zo leuk vinden![]()
Ze kan er met 1,5 op met haar beentjes lopen zeg maar, dan dus nog binnen, en volgend jaar zomer kan ze ermee buiten. Vind ik eigk wel okay, ik ben bang dat ze ontzettend veel gaat krijgen dus het is niet zo erg als ze niet alles direct kan gebruiken.
Het is in ieder geval fijn voor jou als hij overdag vrolijk is! Maar poeh hee, wat gaat hij als een speer door het huis! Kan hij zichzelf eigenlijk goed vermaken? Hij heeft een fantastisch speelhoekje bij jullie thuis!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:58 schreef Twinkly het volgende:
Gelukkig heeft Niels tot 7 uur wel weer aan een stuk geslapen
Ja, stom! Ik vond het leuk om te zien dat hij het allemaal best vond. Hij vindt mensen vaak vrij onverwacht ineens helemaal niet leuk, zoals de wijkverpleegkundige.quote:Ik heb Ivan in de ringsling gehad![]()
Hij is zo'n lief knuffelbeertje. Jammer dat we daar geen foto van gemaakt hebben Claudia!
Wat een ontzettend lief filmpje!quote:
Wellkom en gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:33 schreef Faja-Lobi het volgende:Mijn bink is een half jaar oud (gisteren) en nu mogen wij ons in dit topic melden
Hallo
[ afbeelding ]
Hij kan uit zich zelf gaan zitten, kruipt vooruit en trekt zich overal aan op en dus echt het kleine babietjes topic ontgroeid
Jaa, daar ben je dan! Ik vond het al zo jammer dat je hier niet meepostte, maar ik stelde me zo voor dat je wel iets beters te doen had, zoals van Mette genieten en met de fiets op pad gaan. En ik zag via Facebook dat jullie in de tuin flink bezig zijn geweest. Zal zeker heerlijk zijn geweest met het warme weer, om een fijne tuin te hebben?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:59 schreef wickie het volgende:
Ik kom maar eens uit lurkstand denk ik... geen idee of ik veel mee ga posten, maar kom me toch maar melden.
Daar ben ik ook heel blij om! Alleen toen hij echt bijna niet sliep huilde hij overdag ook over kleine dingetjes die niet lukten of die hij niet mocht.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
Het is in ieder geval fijn voor jou als hij overdag vrolijk is! Maar poeh hee, wat gaat hij als een speer door het huis! Kan hij zichzelf eigenlijk goed vermaken? Hij heeft een fantastisch speelhoekje bij jullie thuis!
Oh, maar die zijn (vaak) ook helemaal niet leukquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, stom! Ik vond het leuk om te zien dat hij het allemaal best vond. Hij vindt mensen vaak vrij onverwacht ineens helemaal niet leuk, zoals de wijkverpleegkundige.Maar hij vond jou heel lief.
Hij is zo anders dan zijn grote broer, die was luier dan lui en begon pas met kruipen toen hij bijna ging lopen (13 maanden). Hij is snel maar stil. Mijn ouders noemen hem al stille Willy. Hij maakt alleen geluid als hij gefrustreerd is, honger heeft of moe is. Hij heeft natuurlijk zijn eigen TEG (the entertainment group) die hem maar wat graag helpen met speeltjes aanreiken of vermaken in de breedste zin van het woord. Hij gaat 2 dagen in de week samen met zijn broer naar de creche waar het nu stukken beter ging dan in het hele prille begin, dat was brullen en niet willen drinken. Hij krijgt 's morgens rond de klok van 10 uur wat vers fruit, ik wil hem wat broodkorstjes aan gaan bieden rond de lunch, hij krijgt 's avonds verse groenten met aardappels/pasta/rijst en vlees/vis en 's morgens als hij wakker wordt, s'middagags voor het middag dutje, 's avonds voor het slapen gaan en 's nachts krijgt hij nog altijd borstvoeding (en wanneer hij er om vraagt natuurlijk en dan niet letterlijk met woordenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:44 schreef Kersjes het volgende:
Ah, okay.
Maar vertel eens wat meer over hem? Buiten z'n naam, en wat je hierboven schrijft, weet ik eigenlijk helemaal niks over je jongste spruit...
Nou, dat heb ik ook! Voorheen vond ik het allemaal best, maar nu is hij ineens 8 maanden oud. En dat klinkt heel confronterend. 8 maanden, pff. Niels is nu volgens mij al ouder dan de tijd die je hem bij je hebt gedragen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:19 schreef Twinkly het volgende:
Icantrix hoe gaat het met jullie? Slaapt Stef alweer wat beter?![]()
MetteZoals ze op die eerste foto kijkt, zo kan Niels ook kijken als hij druk aan het spelen is.
Wat leuk dat je weer eens post en om foto's van Mette te zien Wickie!! Ik ben heel benieuwd naar hoe zij zich ontwikkeld en naar wat jullie meemaken, juist omdat ze bijna even oud is als Niels. Toen ik las dat Mette 8,5 maand is moest ik wel even slikken, dan is Niels als bijna 9 maanden!![]()
Ivan vermaakt zich ook heel goed alleen. Het ging op een bepaald moment even wat lastiger, maar dat bleek achteraf een fase te zijn (en die duurde niet eens zo lang, 1-2 weken). Ivan kan zich nu nog niet zo snel voortbewegen en daarom kan ik vrij relaxed tussendoor andere dingen doen, maar dat zal wel veranderen als hij net zo snel als Niels wordt. Ik schreef het op mijn Facebook in reactie op wickie al, maar hij lijkt 'nee' wel te begrijpen. Misschien komt het doordat we het zo vaak tegen de hond hebben gezegd.quote:Daar ben ik ook heel blij om! Alleen toen hij echt bijna niet sliep huilde hij overdag ook over kleine dingetjes die niet lukten of die hij niet mocht.
Hij kan zich heel goed zelf vermaken, ik ben altijd thuis maar laat hem expres alleen spelen omdat ik wil voorkomen dat hij niet meer zelf kan spelen. Ivan kan ook goed alleen spelen geloof ik he?
Maar toch ben ik steeds met hem bezig als hij wakker is, want hij probeert steeds dingen uit die niet mogen![]()
Lijkt me leuk! Ik vind het verdrietig om te zeggen, maar ik heb wel meer vrijheid gekregen doordat de hond er niet meer is. Ik kan ineens een dag van huis en ik durf nu ook weer mensen met kleine kinderen thuis uit te nodigen. Met een jonge hond vond ik dat een beetje eng. Bovendien was ik dan voortdurend met de hond bezig en niet met de visite.quote:Ik mis Ivan nu al, we moeten maar snel weer meeten![]()
De periode dat het echt warm is is zo beperkt! Ik zou lekker voor de zwarte gaan.quote:Ik ga proberen een doek te verkopen en dan wil ik ook een MM ringsling. Ik vind die zwarte met rode sierrand onderaan heel mooi, maar zwart is niet echt geschikt voor de zomer.
Ik spendeer de laatste tijd heel weinig tijd op fok en heb dit (en vorig) topic niet bijgelezen maar wat is er met je hond Claudia?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:47 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ik mis hem wel hoor, pff. Ik schoot gister ook vol. Het voelt net alsof een dierbare is overleden.Ivan heeft een Jimmy-knuffeltje in zijn bed en dat herinnert me er ook voortdurend aan dat ze niet samen opgroeien. Maar goed, als ik me verdrietig voel kijk ik naar de foto's die ik heb gekregen waarop Jimmy met een brede grijns door een weiland rent met allemaal vriendjes.
[..]
En dat 'kunnen gaan' is zeker heel belangrijk hè.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:47 schreef trui het volgende:
groofsken, volgens mij is dat zelf (kunnen gaan!) zitten het belangrijkste criterium. meestal is dat rond de 8 à 9 maanden als ik me niet vergis.
Toen wij begonnen met fietsen zat Niels al een tijdje heel stevig maar kon hij nog niet zelf gaan zittenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:48 schreef Groofsken het volgende:
[..]
En dat 'kunnen gaan' is zeker heel belangrijk hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |