Tour kijken + FOK!ken.quote:
Geen keuze inderdaad, beneden is zusje aan het kijken en boven ligt mn moeder te slapenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:28 schreef -SG- het volgende:
[..]
Tour kijken + FOK!ken.
Begonnen aan col du madelaine.
Pics van je zusje?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen keuze inderdaad, beneden is zusje aan het kijken en boven ligt mn moeder te slapen
Waarom zou je pics van iemands veel te jonge zusje willen terwijl diegene zelf een meisje is?quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:48 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Waarom zou je pics van iemands veel te jonge zusje willen terwijl diegene zelf een meisje is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:48 schreef livalo het volgende:
Speidi's wedding op MTV, wat een enorm triest programma.Kijk dan de Tour.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Je mag blijven, ik heb in 2 dagen al meer om je gelachen dan om andere mensen in een weekquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:48 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Waarom zou je pics van iemands veel te jonge zusje willen terwijl diegene zelf een meisje is?
Dat vind ik saai, want er gebeurd nietsquote:
Gebeurt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:50 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat vind ik saai, want er gebeurd niets.
Oké.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:48 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
quote:
Punt aan het einde van de zin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |