Nowaiquote:Op maandag 12 juli 2010 22:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb ook de snelste topics wel meegemaakt denk ik
Ja moet toch ook wat te doen hebben, je verwachtte toch niet dat ik het zo ging houden he?quote:
Op fok kennen, voor zover ik weet, maar 2 mensen mijquote:
U never know.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:54 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja moet toch ook wat te doen hebben, je verwachtte toch niet dat ik het zo ging houden he? :x
Ik denk niet dat je van metal houdtquote:
Jammer nou!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
daar wordt Rob niet vrolijk van
Metal?quote:
Ja mix van house/electro/metal.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je van metal houdt?
Zo ja, dan moet je bij Sjoegerd zijn.
Wil je electro, dan moet je bij Onorgineel, Bravebart, Blaxje zijn
en voor een mix bij mij
Jaquote:Op maandag 12 juli 2010 22:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Je hebt ook al last van je mid-life-crisis?
jaa, die heb ik al gedownloadquote:
Oh. Mainstream dusquote:Op maandag 12 juli 2010 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
geef mij maar jannes
oke nee ehm
house is altijd welkom, voor de rest gewoon beetje club muziek, pop, hiphop
en het spijt me zeer.. maar ik ben geen aanhanger van metal, rock, jumpstyle en hardcore
Voor wat classic rock kun je ook wel bij mij terecht hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 22:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je van metal houdt?
Zo ja, dan moet je bij Sjoegerd zijn.
Wil je electro, dan moet je bij Onorgineel, Bravebart, Blaxje zijn
en voor een mix bij mij
Je moet gewoon de radio aanzetten. Radio Decibel draait op dit moment wel goede muziek.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
geef mij maar jannes
oke nee ehm
house is altijd welkom, voor de rest gewoon beetje club muziek, pop, hiphop
en het spijt me zeer.. maar ik ben geen aanhanger van metal, rock, jumpstyle en hardcore
Sweetquote:Op maandag 12 juli 2010 22:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaa, die heb ik al gedownloadleuk melodietje
Radio Decibel herhaalt alleen zoveel.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:00 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Je moet gewoon de radio aanzetten. Radio Decibel draait op dit moment wel goede muziek.
Voordeel, ik hou gewoon van bijna alles (muv R&B Metal en dat soort kneut)
ZWANGER ALERT.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben alweer de hele dag aan het piessen.
Had ik laatst last van, hele avond pijn aan me leuter en om de 5 minuten naar de potquote:Op maandag 12 juli 2010 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben alweer de hele dag aan het piessen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:51 schreef remlof het volgende:
Japsnars, schelden op de crew, twee weken weg.
Daarom heb ik zo'n gadget met allemaal radio stations. Als ik iets niet tof vind skip ik gewoon naar de volgendequote:
Sabine?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
weetje wat
sabine gaat slapen![]()
Weltrusten allemaal en tot morgen misschien
Ja, maar dat is geen doen als je in het magazijn loopt om dan elke keer te gaan wisselen van zenderquote:Op maandag 12 juli 2010 23:03 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n gadget met allemaal radio stations. Als ik iets niet tof vind skip ik gewoon naar de volgende
ik hou niet van de radio.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:00 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Je moet gewoon de radio aanzetten. Radio Decibel draait op dit moment wel goede muziek.
Voordeel, ik hou gewoon van bijna alles (muv R&B Metal en dat soort kneut)
Nee, dat kloptquote:Op maandag 12 juli 2010 23:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen doen als je in het magazijn loopt om dan elke keer te gaan wisselen van zender
Ja, ik heb vandaag niet zoveel gedaan, dus ach.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, ik ben vandaag pas 2 keer geweest, de rest heb ik uitgezweet.
Rock out with your cock out.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Cuz youuurrree jailbait! and i just cant wait!
In een magazijn werken waar het 25 graden is, is bevorderlijk voor de zweetproductiequote:Op maandag 12 juli 2010 23:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik heb vandaag niet zoveel gedaan, dus ach.
Ja inderdaad, als ik moet werken, hoef ik ook nooit naar de wc, hoeveel ik ook drink.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:06 schreef mstr het volgende:
[..]
In een magazijn werken waar het 25 graden is, is bevorderlijk voor de zweetproductie
Ik ook niet, alleen als ik dan ga zitten met pauze.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als ik moet werken, hoef ik ook nooit naar de wc, hoeveel ik ook drink.
Ja dan ook niet, dan moet ik binnen een kwartier mijn eten naar binnen werken.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen als ik dan ga zitten met pauze.
ik weet het niet.quote:
Ik ook, gisteren 7.5uur non stop gewerkt (waarbij ook genoeg gedronken) maar geen enkele keer naar de wc gehoeven. Na het werk moest ik ineens ontzettend nodigquote:Op maandag 12 juli 2010 23:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als ik moet werken, hoef ik ook nooit naar de wc, hoeveel ik ook drink.
Ja, zo'n dag was het vandaag ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dan ook niet, dan moet ik binnen een kwartier mijn eten naar binnen werken.
Over jezelf in de 3e persoon praten is zooooooo 11 juli.quote:
Ik ben gisteren in 12 uur tijd 1 keer geweest.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:08 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik ook, gisteren 7.5uur non stop gewerkt (waarbij ook genoeg gedronken) maar geen enkele keer naar de wc gehoeven. Na het werk moest ik ineens ontzettend nodig
Vakantie-besteding buiten vrienden omquote:Op maandag 12 juli 2010 23:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik weet het niet.
ik luister denkik liever naar muziek dat ik zelf gekozen heb.
maar ik ga nu echt hoor.
hele dag al op fok wtf
slaap lekker xx
Ik wel in ieder gevalquote:Op maandag 12 juli 2010 23:08 schreef VASND het volgende:
Werkt iedereen hier in de horeca? Zo klinkt het wel.
Ik wel iig.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:08 schreef VASND het volgende:
Dan gaan ze bij ons bellen waar je blijft.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ook heel vaak, maar ik neem gewoon wat meer tijd, dikke lul.
Af en toe. Voor de rest in een magazijn deze vakantie.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:08 schreef VASND het volgende:
Nee jongen, AH ftw.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:08 schreef VASND het volgende:
Dat weet ik toch van jouquote:Op maandag 12 juli 2010 23:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wel iig.
[..]
Dan gaan ze bij ons bellen waar je blijft.
Netjes, k was eergister avond in 30 minuten tijd 10x gegaanquote:Op maandag 12 juli 2010 23:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben gisteren in 12 uur tijd 1 keer geweest.
Been there done that, turned 18 got fired.quote:
Verkeerde sletje geneukt?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:10 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Netjes, k was eergister avond in 30 minuten tijd 10x gegaanIncl. pijn aan m'n leuter
Ja, bij mij niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wel iig.
[..]
Dan gaan ze bij ons bellen waar je blijft.
Mijn contract is per 2 juni verlengd naar 2 december 2011. Dus dan ben ik 19.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:10 schreef VASND het volgende:
[..]
Been there done that, turned 18 got fired.
Ik heb ooit een halfuur pauze op 10 uur werk, dus ach.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, bij mij niet.
Een half uur pauze op 8 uur werk vind ik al heel netjes, dus ga niet zeiken dat ik moet opschieten.
Supermarkt hier, misschien kan ik dit jaar iets zoeken wat meer in mijn toekomstige werkveld zitquote:
Moet je ook niet zoveel trekken in een half uur.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:10 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Netjes, k was eergister avond in 30 minuten tijd 10x gegaanIncl. pijn aan m'n leuter
Nee, volgens mij te lang in een zwembad gelegen met ijskoud water. Die dag voor het eerst zwembad op staan, midden in de nacht erin maar was ijs koud water (nog niet opgewarmdquote:
WC rol altijd present in m'n laatjequote:Op maandag 12 juli 2010 23:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Moet je ook niet zoveel trekken in een half uur.
Of de WC-rol naast je neer zetten.
Ja, ik afgelopen vrijdag ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb ooit een halfuur pauze op 10 uur werk, dus ach.
Doe je goed.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn contract is per 2 juni verlengd naar 2 december 2011. Dus dan ben ik 19.
Ja, daarom. Kan er soms wel pissig om worden hoor, het is bijna standaard om over te werken bij ons.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik afgelopen vrijdag ook.
Maar je raakt er aan gewend.
Ik heb WC-rol + condooms en alle kneut in een laatje geflikkerd. Heb er toch genoegdquote:Op maandag 12 juli 2010 23:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar liggen bij mij juist m'n condooms. Naast de massageolie
Mijn tante heeft een voetbalkantine gepacht en die kun je afhuren voor feestjes.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:12 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik ook hoorWil wel vaker maar is op dit moment niet nodig/kan niet bij het bedrijf
Chillquote:Op maandag 12 juli 2010 23:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik begin woensdag als bezorger bij de Plus. Beetje bestellingen rondbrengen
JMW?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:12 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik ook hoorWil wel vaker maar is op dit moment niet nodig/kan niet bij het bedrijf
Ik ben gewoon een goeie werknemer.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Doe je goed.
Ik was ook nooit zo aardig tegen de bedrijfsleiders, liet regelmatig iemand anders voor me uitklokken als ik nog aan het eten was enzo.
Maar dat was bijzaak. Ze leden hard verlies en er werkte (uitzondering van vulploegleiders) niemand van 18+
Ja, dat is vervelend.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, daarom. Kan er soms wel pissig om worden hoor, het is bijna standaard om over te werken bij ons.
Da's leuk, kan ik niet komen helpen.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Mijn tante heeft een voetbalkantine gepacht en die kun je afhuren voor feestjes.
En bij een feestje sta ik achter de bar.
Condoomsquote:Op maandag 12 juli 2010 23:13 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik heb WC-rol + condooms en alle kneut in een laatje geflikkerd. Heb er toch genoegd
Kijk dat zijn de betere baantjes.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Mijn tante heeft een voetbalkantine gepacht en die kun je afhuren voor feestjes.
Ja, dan zeggen ze: "Ja, het is horeca, daar kan je altijd overwerken."quote:Op maandag 12 juli 2010 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat is vervelend.
Geef het dan gewoon van tevoren aan, kun je er rekening mee houden.
Ah oke, neh ik werk in een redelijk groot bedrijf bij ons in het dorp (ja Wijchen mag zich geen stad noemen ondanks dat het redelijk veel inwoners heeftquote:Op maandag 12 juli 2010 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha, wie weet binnenkort als ik binnen nu en paar weken ruzie met iemand krijg.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Da's leuk, kan ik niet komen helpen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
TriggershotAls kanker een user was...
Da's keigrappig man.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha, wie weet binnenkort als ik binnen nu en paar weken ruzie met iemand krijg.
Ik krijg nooit een eind-tijd. Gisteren begon ik om 19.00 en uiteindelijk na het feest en na het opruimen zeggen ze; jeuw je bent klaar. Ga maar omkleden. Dan nog ff biertje drinken met z'n allen en naar huisquote:Op maandag 12 juli 2010 23:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dan zeggen ze: "Ja, het is horeca, daar kan je altijd overwerken."Nee, gewoon genoeg mensen inplannen heet dat.
En dat verdient 10 euro per uur.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:14 schreef VASND het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de betere baantjes.
Zo een zoek ik ook nog.
Oh kapt die deerne ermee?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, echt he. beetje 26 uur per week rondrijden in een busje, peukie d'r bij, Oasis cd aan
Ja, bij ons staat er gewoon een standaard tijd bij, omdat je over het algemeen (in mijn normale werkweek idee) 8 uur werkt. Maar goed, bij ons niet en dan word ik pissig.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:15 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik krijg nooit een eind-tijd. Gisteren begon ik om 19.00 en uiteindelijk na het feest en na het opruimen zeggen ze; jeuw je bent klaar. Ga maar omkleden. Dan nog ff biertje drinken met z'n allen en naar huis
Hahaquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:15 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik krijg nooit een eind-tijd. Gisteren begon ik om 19.00 en uiteindelijk na het feest en na het opruimen zeggen ze; jeuw je bent klaar. Ga maar omkleden. Dan nog ff biertje drinken met z'n allen en naar huis
quote:
Hoezo?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha
Ja, zij zou komen helpen, maar moet ze zich niet als een ezel gaan gedragen die zich 10x aan dezelfde steen stoot.
Maar ezels stoten zich maar 1 keer aan dezelfde steen.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha
Ja, zij zou komen helpen, maar moet ze zich niet als een ezel gaan gedragen die zich 10x aan dezelfde steen stoot.
Ach, ze komt zichzelf nog wel een keer tegen, gewoon laten gaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Zich elke keer weer inlaten met dezelfde mensen die keer op keer teleurstellen.
Ja, maar ik ben daar te goed voor. Ik wil het niet zover laten komen.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach, ze komt zichzelf nog wel een keer tegen, gewoon laten gaan.
Ja, maar dat moet je wel doen.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben daar te goed voor. Ik wil het niet zover laten komen.
Of te naďef. Dommie!quote:Op maandag 12 juli 2010 23:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar daar ben ik dus te lief/aardig/goed voor
Tsja das kut. Over het algemeen als er geen feesten zijn maar het gewoon een standaard avondje/dagje is dan hebben wij ook eindtijden. In dat geval werken we ook echt niet heel veel langer dan die eindtijd.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, bij ons staat er gewoon een standaard tijd bij, omdat je over het algemeen (in mijn normale werkweek idee) 8 uur werkt. Maar goed, bij ons niet en dan word ik pissig.
quote:
Doe eens liev mensenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een dommie omdat je jezelf er druk over maakt!
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een dommie omdat je jezelf er druk over maakt!
Ja, ik sta heel vaak een middendienst. Dus van 1 tot 10 ofzo. Dan heb je mensen die openen en sluiten en ik sta er dan om rust te behouden. En dan is het 10 uur en dan is het druk en dan vragen ze of je nog even wil blijven en dat is goed, maar dan is het in een keer 12 uur en als je er dan iets van zegt worden ze boos.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:21 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Tsja das kut. Over het algemeen als er geen feesten zijn maar het gewoon een standaard avondje/dagje is dan hebben wij ook eindtijden. In dat geval werken we ook echt niet heel veel langer dan die eindtijd.
Maar met grote feesten, of wanneer de zaal word verhuurt zijn er geen eindtijden
Alle jonkies moeten naar bed van papa en mama.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:23 schreef dirkjo het volgende:
Het is trouwens aan het uitsterven hier, ligt iedereen te maffen ofzeu?
Neequote:Op maandag 12 juli 2010 23:23 schreef dirkjo het volgende:
We worre oudquote:Op maandag 12 juli 2010 23:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Alle jonkies moeten naar bed van papa en mama.
Ah nee zo gaat het bij ons gelukkig niet. Wanner je geen eindtijd hebt en je om 3 uur nog aan het werken bent terwijl je de dag erna om 12 uur moet beginnen ga je naar de baas en heeft die best begrip dat je naar huis gaat. Hij zal dan ook zeker geen nee zeggen en laat je lekker gaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik sta heel vaak een middendienst. Dus van 1 tot 10 ofzo. Dan heb je mensen die openen en sluiten en ik sta er dan om rust te behouden. En dan is het 10 uur en dan is het druk en dan vragen ze of je nog even wil blijven en dat is goed, maar dan is het in een keer 12 uur en als je er dan iets van zegt worden ze boos.
Kan niet meepraten over horeca werk, dus ik zit maar even op marktplaatsquote:Op maandag 12 juli 2010 23:23 schreef dirkjo het volgende:
Ik ga denk ik MK2 achterlichten kopen.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan niet meepraten over horeca werk, dus ik zit maar even op marktplaats
Haha, wat zoek je?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan niet meepraten over horeca werk, dus ik zit maar even op marktplaats
Verbetering.quote:
Houd altijd beetje in de gaten wat er qua auto's te koop is.quote:
Ik zit nog op het middelbaar, heb het alleen (weer) vollop verpestquote:Op maandag 12 juli 2010 23:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Als ik langs m'n middelbare school loop heb ik echt zoiets van: Dat ik hier ook gelopen heb!
Want je zoekt een auto? Of puur uit interesse?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Houd altijd beetje in de gaten wat er qua auto's te koop is.
Ik ben er alweer 2 jaar weg.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:28 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik zit nog op het middelbaar, heb het alleen (weer) vollop verpest
Per stuk of totaal?quote:
Totaal.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Per stuk of totaal?.. En die van de laatste lichting 206, is dat niks? 206+ ofzo?
Ik heb al een auto maar kijk altijd naar wat andersquote:Op maandag 12 juli 2010 23:29 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Want je zoekt een auto? Of puur uit interesse?
Oke, leukquote:Op maandag 12 juli 2010 23:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb al een auto maar kijk altijd naar wat anders.. En het is gewoon interesse van mij
. Word ook mijn vakgebied
Jij bent ook nog een jonkie dan.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:30 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik had over 2 jaar weg kunnen zijn. Worden er nu (ben ik bang) 4
Dat je jezelf nog in de PUB begeeft, schandequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussen de lui die hier nu zitten zal ik zeker weten de jongste zijnquote:
Horecauitzendbureau. Dacht dat je daar voor werkte, klinkt allemaal bekend nml.quote:
Auto'squote:
Je bent hoe oud?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:32 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Tussen de lui die hier nu zitten zal ik zeker weten de jongste zijnBen eigenlijk heel vaak een van de jongste, ook bij m'n vrienden
Haha nee, werk voor Sterrebosch (Cafe, Zalen en een Villa; ook redelijk groot dus)quote:Op maandag 12 juli 2010 23:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Horecauitzendbureau. Dacht dat je daar voor werkte, klinkt allemaal bekend nml.
Ben notulen uit aan het typen dus vandaar ff afwezig
Bij mij kan dat volgend jaar niet meer. Ze gaan naar een nieuw gebouwquote:Op maandag 12 juli 2010 23:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Als ik langs m'n middelbare school loop heb ik echt zoiets van: Dat ik hier ook gelopen heb!
Ik heb ook in 2 verschillende gebouwen gezeten.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij mij kan dat volgend jaar niet meer. Ze gaan naar een nieuw gebouw
Dat is ook bij mijn basisschool gebeurt. Best bizar.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij mij kan dat volgend jaar niet meer. Ze gaan naar een nieuw gebouw
Klapte een glas uit elkaar in m'n handen.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:35 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Ook al aantal keer gehad.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Klapte een glas uit elkaar in m'n handen.
Een jonkie jaquote:
Dat gebeurd toch ook niet zomaar?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Klapte een glas uit elkaar in m'n handen.
Ook een keer gehad dat er een paar ijsklontjes aan elkaar zaten en ik die met kracht het glas in wilde duwen.quote:
Nee, hij zat vast in een ander glas.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:37 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Een jonkie jaMaar kwa gedrag verre van een gemiddelde 15 jarige
[..]
Dat gebeurd toch ook niet zomaar?
We zullen het zien.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:37 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Een jonkie jaMaar kwa gedrag verre van een gemiddelde 15 jarige
[..]
Dat gebeurd toch ook niet zomaar?
Als je me zou kennen in het leven buiten internet zou je er snel achter komenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:38 schreef mstr het volgende:
[..]
We zullen het zien.
Beetje gek op auto's?
Glasquote:Op maandag 12 juli 2010 23:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Ook een keer gehad dat er een paar ijsklontjes aan elkaar zaten en ik die met kracht het glas in wilde duwen.
Toen brak het glas en ik kon m'n hand nog net terug trekken, anders zat ik vol in de punten van het glas.
Ik pakte tijdens het werk een keer een stuk gebroken glas van een fles op. Allemaal stukjes glas in m'n handquote:Op maandag 12 juli 2010 23:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, hij zat vast in een ander glas.
Ja, bij mij vloog het overal in, ook mijn kleren.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:41 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik pakte tijdens het werk een keer een stuk gebroken glas van een fles op. Allemaal stukjes glas in m'n hand
Hahahaquote:Op maandag 12 juli 2010 23:41 schreef mstr het volgende:
Haha, buurjongen is de sleutel vergeten, nu probeert ie via een ladder naar binnen te gaan.
tofquote:Op maandag 12 juli 2010 23:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, bij mij vloog het overal in, ook mijn kleren.
We hebben hier al van alles meegemaakt.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:51 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Whaha geweldig, wil ik ook een keer meemaken
Inderdaad. Al begin ik er wel steeds meer gewend aan te raken.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:53 schreef VASND het volgende:
zo'n hitte begint vervelend te worden, steeds maar dat gezweet.
KPN is ook kut. Ligt er ook te vaak uitquote:Op maandag 12 juli 2010 23:55 schreef mstr het volgende:
Weet je wat kut is? Vodafone. Volgens mij ligt het internetnetwerk weer eens plat.
Inderdaad, een hel is dat. Normaal slaap k in de vakantie lekker uit; maar met dit weer word het niet later dan half 11 omdat de zon dan op m'n kamer staat.quote:
Waar een heerlijke dag, 05.30 thuis van werk en in bed > 01.00 even wakker van onweer > 01.05 slapen > 04.30 wakker douchen en chillen.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:56 schreef LiFePo4 het volgende:
Wat een heerlijke dag... Om half 5 gaan slapen, om 7 uur wakker door de wekker en ik had overal pijn. Voet open met zo'n fatsige bloedvlek uit een horrorfilm (), pink open en dik, overal krassen op een arm en op de andere arm een schaafwond. Toen lekker gedoucht waarbij het water zo heerlijk over die wond van mn voet loopt en lekker begint te bijten
Daarna snel boeken gepakt en naar school gefietst om ze af te geven -> weer naar huis -> slapen -> avondeten -> film kijken -> op FOK! mijn verhaal typen
Toedelsssssssss
Oh, en ik ben over!
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:59 schreef mstr het volgende:
Wat een luizenleventje hebben sommigen van jullie.
Waar betalen jullie alles van?
Mama. En mijn papa. Althans, dat staat op papier.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:59 schreef mstr het volgende:
Niet echt veel uitgavenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:59 schreef mstr het volgende:
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat klopt.
Des te meer geld ik heb, des te meer ik de drang voel om uit te geven.
Ik ook, als ik geld heb wil ik het meteen opmakenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat klopt.
Valt bij mij wel meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ik ga dan altijd winkelen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Dus met 4 weken fulltime werken zit het geld er weer goed bij.![]()
Ik rook niet, drink niet veel, gebruik geen drugs.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:04 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik ook, als ik geld heb wil ik het meteen opmaken![]()
Jammergenoeg gaat er ook geld weg aan sigaretten
Hoer. Ik moest om 7 opstaan voor die tering schoolboeken terug te brengenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:58 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Waar een heerlijke dag, 05.30 thuis van werk en in bed > 01.00 even wakker van onweer > 01.05 slapen > 04.30 wakker douchen en chillen.
Heerlijk
Je gebruikt wel drugs, niet liegen!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik rook niet, drink niet veel, gebruik geen drugs.
Ik rij alleen auto. En hou van leuke dingen doen.
Mijn geld gaat over het algemeen op aan, zoals ik het noem, leven. Denk dat dat geen uitleg nodig heeftquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik rook niet, drink niet veel, gebruik geen drugs.
Ik rij alleen auto. En hou van leuke dingen doen.
Ik pas geleden nog in Tilburggg.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste tijd echt weinig gedaan.
Ik heb één keer drugs gebruikt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je gebruikt wel drugs, niet liegen!
Ik ook, komt omdat mijn winkelvriendinnetje altijd te druk is met werken of dr kerelquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste tijd echt weinig gedaan.
Ik moet vrijdag die krengen inleveren om 9 uur ofzo. Ik weet de tijd niet; weet alleen dat het vrijdag isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:05 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Hoer. Ik moest om 7 opstaan voor die tering schoolboeken terug te brengen
Ik heb gewoon geen geld, tijd en zin gehad.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ook, komt omdat mijn winkelvriendinnetje altijd te druk is met werken of dr kerel
Ik ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat klopt.
Dan krijg ik mn rapport waarmee ik over benquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:07 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag die krengen inleveren om 9 uur ofzo. Ik weet de tijd niet; weet alleen dat het vrijdag is
Tja ik dat andere dus.. Mis dat samen rondhangenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen geld, tijd en zin gehad.
Ik krijg vrijdag ook mijn rapport, waarmee ik waarschijnlijk weer niet over benquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:08 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Dan krijg ik mn rapport waarmee ik over ben
Ik hang wekelijks met m'n vrienden rond. Kan echt niet zonder; heerlijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja ik dat andere dus.. Mis dat samen rondhangen
Dat suckt. In welke klas zit je nu? Op 't begin van het jaar zag het voor mij er ook uit als nog een keer blijven zitten...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:09 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik krijg vrijdag ook mijn rapport, waarmee ik waarschijnlijk weer niet over ben
Nouja, in vergelijking met een joint is het toch ineens heel andersquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Zó hard is XTC anders niet.
Een van de weinige drugs waarbij je bij de les blijft.
Met mijn vrienden ook wel regelmatig.. Alleen met haar eigenlijk nooit meer. Was eerder gewoon best vaak, toen ze in Den Haag zat deden we zelfs vaker dingen samenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:10 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik hang wekelijks met m'n vrienden rond. Kan echt niet zonder; heerlijk
Ik heb nooit geblowd, dus kan het je niet vertellen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:10 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nouja, in vergelijking met een joint is het toch ineens heel anders
Joint stelt weinig voor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:10 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nouja, in vergelijking met een joint is het toch ineens heel anders
Was in de 2e blijven zitten, 2e over doen en blijf nu weer zitten ben ik bang. Heb gewoon geen motivatie om te leren, heb toen voor duits hard geleerd met de gedachte dat ik een 7 moest halen om safe te zijn. Haalde ik een 7.3 en was ik blij, bleek ik een 7.4 nodig te hebbenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:10 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Dat suckt. In welke klas zit je nu? Op 't begin van het jaar zag het voor mij er ook uit als nog een keer blijven zitten...
Joint is toch iets wat ik wekelijks wel een keertje meepak. Buiten het feit dat het lekker is; geeft het een gevoel waarbij je gewoon nergens meer aan denkt. Laatst keer werkte die echt langquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:11 schreef VASND het volgende:
[..]
Joint stelt weinig voor.
Ook mits goed gedoseerd.
-edit- en werkt veeeel korter.
XTC zorgt er ook voor dat je nergens meer aan denkt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:13 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Joint is toch iets wat ik wekelijks wel een keertje meepak. Buiten het feit dat het lekker is; geeft het een gevoel waarbij je gewoon nergens meer aan denkt. Laatst keer werkte die echt lang
Dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:14 schreef mstr het volgende:
[..]
XTC zorgt er ook voor dat je nergens meer aan denkt.
Goed potje autorijden doet ook wonderenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:14 schreef mstr het volgende:
[..]
XTC zorgt er ook voor dat je nergens meer aan denkt.
Maar toch valt dat in het niets bij XTC.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goed potje autorijden doet ook wonderen
Lekker in de tuin zitten onder het genot van een biertje, lekkere muziek en een sigaret kan ook wonderen doenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goed potje autorijden doet ook wonderen
LOLquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:12 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Was in de 2e blijven zitten, 2e over doen en blijf nu weer zitten ben ik bang. Heb gewoon geen motivatie om te leren, heb toen voor duits hard geleerd met de gedachte dat ik een 7 moest halen om safe te zijn. Haalde ik een 7.3 en was ik blij, bleek ik een 7.4 nodig te hebben
quote:Op zondag 21 februari 2010 13:07 schreef mstr het volgende:![]()
![]()
Gisteravond mijn eerste keer, samen met een vriend allebei een halfje genomen.
Nou, wachten, wachten. En na 20 minuten voel ik mijzelf ineens warm worden en een soort van tinteling door mij heen trekken en 10 minuten later kwam ie helemaal binnen.
Beetje los staan gaan, veel cola gedronken, veel peuken gerookt en geknuffeld!
Nou, 2 uur later de andere helft gedropt en die sloeg ook goed in, op een klein zweetaanvalletje na.
Gelukkig hebben ze daar een heerlijke frisse gang, even daardoorheen lopen, even lekker met de rug tegen de muur, bijkomen en weer gaan.
Vervolgens komt er een meisje bij de bar, die pakt van een vriend van mij z'n zonnebril van z'n kop en kijkt naar z'n ogen, ze kijkt de rest van ons groepje aan en vraagt: Wat heb je gebruikt?
Die vriend van mij: Bier.
Zij: En nu even serieus?
Hij: Snoepjes
En toen liep ze lachend weg, komt ze later terug hoe wij er aan gekomen zijn, want zij had er 3 al geslikt en voelde niks. Dus waarschijnlijk heeft ze fantastische cafeďne-pillen gekocht.
En voor de rest heb ik nog gezellig met wat dames staan kletsen
De terugreis moesten we met de bus, wij met 4 man de bus in. Heerlijk zitten relaxen en zitten glimlachen naar elkaar
Toen we op de plaats van bestemming waren, bij onze fietsen, nog een heerlijke groepsknuffel
En nu heb ik spierpijn
Nu ik het zeg, zo maar eens ff in de tuin gaan liggen. Krijg het beetje heet hierquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:15 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Lekker in de tuin zitten onder het genot van een biertje, lekkere muziek en een sigaret kan ook wonderen doen
Ik ben gewoon nogal anti zoals je weetquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar toch valt dat in het niets bij XTC.
Als 15 jarige?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:13 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Joint is toch iets wat ik wekelijks wel een keertje meepak. Buiten het feit dat het lekker is; geeft het een gevoel waarbij je gewoon nergens meer aan denkt. Laatst keer werkte die echt lang
Bij het mountainbiken gingen mijn gedachten ook altijd naar het fietsen, de omgeving en de route. Even jezelf leegtrappen zeg maarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:15 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Lekker in de tuin zitten onder het genot van een biertje, lekkere muziek en een sigaret kan ook wonderen doen
Snap ik. Roken is voor nerds.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:14 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nee, ze loopt al te janken over het feit dat ik rook.
Ja, dat mag.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nogal anti zoals je weet.
Nu ik dat zo lees wil het ook wel keertje proberen. Zou binnenkort met een paar vrienden gaan truffelen. Ben benieuwd hoe dat gaat wordenquote:
Het is geniaal, alleen zou ik als ik jou was er nog even mee wachten. Omdat 15.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:17 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nu ik dat zo lees wil het ook wel keertje proberen. Zou binnenkort met een paar vrienden gaan truffelen. Ben benieuwd hoe dat gaat worden
Bij ons kon je niet eens in de 2e blijven zittenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:12 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Was in de 2e blijven zitten, 2e over doen en blijf nu weer zitten ben ik bang. Heb gewoon geen motivatie om te leren, heb toen voor duits hard geleerd met de gedachte dat ik een 7 moest halen om safe te zijn. Haalde ik een 7.3 en was ik blij, bleek ik een 7.4 nodig te hebben
Heb ik dus altijd als ik ergens ga liggen met een muziekje en een rustige omgeving. Kunnen m'n gedachte's zomaar ineens ergens anders heen gaan. Heerlijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij het mountainbiken gingen mijn gedachten ook altijd naar het fietsen, de omgeving en de route. Even jezelf leegtrappen zeg maar
Spreekt elkaar heeerlijk tegenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is geniaal, alleen zou ik als ik jou was er nog even mee wachten. Omdat 15.
HJquote:
Agrees.quote:
Haha ik wou gaan typen, zegt de persoon met de naam heroďnejunk, ineens zie ik dat het Heroinjunk isquote:
Je moet van je leven genieten, ik weet dat het niet goed is maar wie weet ben ik over 5 jaar wel doodquote:
Yep, en volledig mee eens.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar je snapt mijn punt denk ik wel.
No offence maar als je op die leeftijd met drugs gaat experimenteren is de kans groter.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:20 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Je moet van je leven genieten, ik weet dat het niet goed is maar wie weet ben ik over 5 jaar wel dood
Heb je in ieder geval een mooi leven gehad en niks gemist. Ik experimenteer ook niet zoveel hoor. In tegendeel verder dan een joint komt het nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:21 schreef VASND het volgende:
[..]
No offence maar als je op die leeftijd met drugs gaat experimenteren is de kans groter.
Alsof je zonder geen mooi leven kan hebbenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:22 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval een mooi leven gehad en niks gemist. Ik experimenteer ook niet zoveel hoor. In tegendeel verder dan een joint komt het niet
Ofcourse, zie de gevaren van alle dingen die ik doe ook wel in hoor. Het is niet dat ik zomaar vanalles doe zonder erbij na te denkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:21 schreef VASND het volgende:
Nou zijn truffels natuurlijk volkomen ongevaarlijk maar je begrijpt mn punt denk ik wel.
Ik heb een mooi leven hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alsof je zonder geen mooi leven kan hebben
Precies. Ik heb een súper leven, zonder drugs, roken en alcoholquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, je hebt een kutleven als je nooit drugs gebruikt, snap dat dan!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Super nou ook weer niet, maar ben aardig tevredenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:23 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Precies. Ik heb een súper leven, zonder drugs, roken en alcohol
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:24 schreef dirkjo het volgende:
[..]
UI +1
Bericht -1
Naam -1
----------
totaal= -1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |