Nowaiquote:Op maandag 12 juli 2010 22:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb ook de snelste topics wel meegemaakt denk ik
Ja moet toch ook wat te doen hebben, je verwachtte toch niet dat ik het zo ging houden he?quote:
Op fok kennen, voor zover ik weet, maar 2 mensen mijquote:
U never know.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:54 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja moet toch ook wat te doen hebben, je verwachtte toch niet dat ik het zo ging houden he? :x
Ik denk niet dat je van metal houdtquote:
Jammer nou!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
daar wordt Rob niet vrolijk van
Metal?quote:
Ja mix van house/electro/metal.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je van metal houdt?
Zo ja, dan moet je bij Sjoegerd zijn.
Wil je electro, dan moet je bij Onorgineel, Bravebart, Blaxje zijn
en voor een mix bij mij
Jaquote:Op maandag 12 juli 2010 22:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Je hebt ook al last van je mid-life-crisis?
jaa, die heb ik al gedownloadquote:
Oh. Mainstream dusquote:Op maandag 12 juli 2010 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
geef mij maar jannes
oke nee ehm
house is altijd welkom, voor de rest gewoon beetje club muziek, pop, hiphop
en het spijt me zeer.. maar ik ben geen aanhanger van metal, rock, jumpstyle en hardcore
Voor wat classic rock kun je ook wel bij mij terecht hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 22:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je van metal houdt?
Zo ja, dan moet je bij Sjoegerd zijn.
Wil je electro, dan moet je bij Onorgineel, Bravebart, Blaxje zijn
en voor een mix bij mij
Je moet gewoon de radio aanzetten. Radio Decibel draait op dit moment wel goede muziek.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
geef mij maar jannes
oke nee ehm
house is altijd welkom, voor de rest gewoon beetje club muziek, pop, hiphop
en het spijt me zeer.. maar ik ben geen aanhanger van metal, rock, jumpstyle en hardcore
Sweetquote:Op maandag 12 juli 2010 22:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaa, die heb ik al gedownloadleuk melodietje
Radio Decibel herhaalt alleen zoveel.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:00 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Je moet gewoon de radio aanzetten. Radio Decibel draait op dit moment wel goede muziek.
Voordeel, ik hou gewoon van bijna alles (muv R&B Metal en dat soort kneut)
ZWANGER ALERT.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben alweer de hele dag aan het piessen.
Had ik laatst last van, hele avond pijn aan me leuter en om de 5 minuten naar de potquote:Op maandag 12 juli 2010 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben alweer de hele dag aan het piessen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:51 schreef remlof het volgende:
Japsnars, schelden op de crew, twee weken weg.
Daarom heb ik zo'n gadget met allemaal radio stations. Als ik iets niet tof vind skip ik gewoon naar de volgendequote:
Sabine?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
weetje wat
sabine gaat slapen![]()
Weltrusten allemaal en tot morgen misschien
Ja, maar dat is geen doen als je in het magazijn loopt om dan elke keer te gaan wisselen van zenderquote:Op maandag 12 juli 2010 23:03 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n gadget met allemaal radio stations. Als ik iets niet tof vind skip ik gewoon naar de volgende
ik hou niet van de radio.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:00 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Je moet gewoon de radio aanzetten. Radio Decibel draait op dit moment wel goede muziek.
Voordeel, ik hou gewoon van bijna alles (muv R&B Metal en dat soort kneut)
Nee, dat kloptquote:Op maandag 12 juli 2010 23:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen doen als je in het magazijn loopt om dan elke keer te gaan wisselen van zender
Ja, ik heb vandaag niet zoveel gedaan, dus ach.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, ik ben vandaag pas 2 keer geweest, de rest heb ik uitgezweet.
Rock out with your cock out.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Cuz youuurrree jailbait! and i just cant wait!
In een magazijn werken waar het 25 graden is, is bevorderlijk voor de zweetproductiequote:Op maandag 12 juli 2010 23:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik heb vandaag niet zoveel gedaan, dus ach.
Ja inderdaad, als ik moet werken, hoef ik ook nooit naar de wc, hoeveel ik ook drink.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:06 schreef mstr het volgende:
[..]
In een magazijn werken waar het 25 graden is, is bevorderlijk voor de zweetproductie
Ik ook niet, alleen als ik dan ga zitten met pauze.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als ik moet werken, hoef ik ook nooit naar de wc, hoeveel ik ook drink.
Ja dan ook niet, dan moet ik binnen een kwartier mijn eten naar binnen werken.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen als ik dan ga zitten met pauze.
ik weet het niet.quote:
Ik ook, gisteren 7.5uur non stop gewerkt (waarbij ook genoeg gedronken) maar geen enkele keer naar de wc gehoeven. Na het werk moest ik ineens ontzettend nodigquote:Op maandag 12 juli 2010 23:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als ik moet werken, hoef ik ook nooit naar de wc, hoeveel ik ook drink.
Ja, zo'n dag was het vandaag ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dan ook niet, dan moet ik binnen een kwartier mijn eten naar binnen werken.
Over jezelf in de 3e persoon praten is zooooooo 11 juli.quote:
Ik ben gisteren in 12 uur tijd 1 keer geweest.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:08 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik ook, gisteren 7.5uur non stop gewerkt (waarbij ook genoeg gedronken) maar geen enkele keer naar de wc gehoeven. Na het werk moest ik ineens ontzettend nodig
Vakantie-besteding buiten vrienden omquote:Op maandag 12 juli 2010 23:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik weet het niet.
ik luister denkik liever naar muziek dat ik zelf gekozen heb.
maar ik ga nu echt hoor.
hele dag al op fok wtf
slaap lekker xx
Ik wel in ieder gevalquote:Op maandag 12 juli 2010 23:08 schreef VASND het volgende:
Werkt iedereen hier in de horeca? Zo klinkt het wel.
Ik wel iig.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:08 schreef VASND het volgende:
Dan gaan ze bij ons bellen waar je blijft.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ook heel vaak, maar ik neem gewoon wat meer tijd, dikke lul.
Af en toe. Voor de rest in een magazijn deze vakantie.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:08 schreef VASND het volgende:
Nee jongen, AH ftw.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:08 schreef VASND het volgende:
Dat weet ik toch van jouquote:Op maandag 12 juli 2010 23:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wel iig.
[..]
Dan gaan ze bij ons bellen waar je blijft.
Netjes, k was eergister avond in 30 minuten tijd 10x gegaanquote:Op maandag 12 juli 2010 23:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben gisteren in 12 uur tijd 1 keer geweest.
Been there done that, turned 18 got fired.quote:
Verkeerde sletje geneukt?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:10 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Netjes, k was eergister avond in 30 minuten tijd 10x gegaanIncl. pijn aan m'n leuter
Ja, bij mij niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wel iig.
[..]
Dan gaan ze bij ons bellen waar je blijft.
Mijn contract is per 2 juni verlengd naar 2 december 2011. Dus dan ben ik 19.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:10 schreef VASND het volgende:
[..]
Been there done that, turned 18 got fired.
Ik heb ooit een halfuur pauze op 10 uur werk, dus ach.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, bij mij niet.
Een half uur pauze op 8 uur werk vind ik al heel netjes, dus ga niet zeiken dat ik moet opschieten.
Supermarkt hier, misschien kan ik dit jaar iets zoeken wat meer in mijn toekomstige werkveld zitquote:
Moet je ook niet zoveel trekken in een half uur.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:10 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Netjes, k was eergister avond in 30 minuten tijd 10x gegaanIncl. pijn aan m'n leuter
Nee, volgens mij te lang in een zwembad gelegen met ijskoud water. Die dag voor het eerst zwembad op staan, midden in de nacht erin maar was ijs koud water (nog niet opgewarmdquote:
WC rol altijd present in m'n laatjequote:Op maandag 12 juli 2010 23:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Moet je ook niet zoveel trekken in een half uur.
Of de WC-rol naast je neer zetten.
Ja, ik afgelopen vrijdag ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb ooit een halfuur pauze op 10 uur werk, dus ach.
Doe je goed.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn contract is per 2 juni verlengd naar 2 december 2011. Dus dan ben ik 19.
Ja, daarom. Kan er soms wel pissig om worden hoor, het is bijna standaard om over te werken bij ons.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik afgelopen vrijdag ook.
Maar je raakt er aan gewend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |