Nowaiquote:Op maandag 12 juli 2010 22:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb ook de snelste topics wel meegemaakt denk ik
Ja moet toch ook wat te doen hebben, je verwachtte toch niet dat ik het zo ging houden he?quote:
Op fok kennen, voor zover ik weet, maar 2 mensen mijquote:
U never know.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:54 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja moet toch ook wat te doen hebben, je verwachtte toch niet dat ik het zo ging houden he? :x
Ik denk niet dat je van metal houdtquote:
Jammer nou!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
daar wordt Rob niet vrolijk van
Metal?quote:
Ja mix van house/electro/metal.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je van metal houdt?
Zo ja, dan moet je bij Sjoegerd zijn.
Wil je electro, dan moet je bij Onorgineel, Bravebart, Blaxje zijn
en voor een mix bij mij
Jaquote:Op maandag 12 juli 2010 22:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Je hebt ook al last van je mid-life-crisis?
jaa, die heb ik al gedownloadquote:
Oh. Mainstream dusquote:Op maandag 12 juli 2010 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
geef mij maar jannes
oke nee ehm
house is altijd welkom, voor de rest gewoon beetje club muziek, pop, hiphop
en het spijt me zeer.. maar ik ben geen aanhanger van metal, rock, jumpstyle en hardcore
Voor wat classic rock kun je ook wel bij mij terecht hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 22:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je van metal houdt?
Zo ja, dan moet je bij Sjoegerd zijn.
Wil je electro, dan moet je bij Onorgineel, Bravebart, Blaxje zijn
en voor een mix bij mij
Je moet gewoon de radio aanzetten. Radio Decibel draait op dit moment wel goede muziek.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
geef mij maar jannes
oke nee ehm
house is altijd welkom, voor de rest gewoon beetje club muziek, pop, hiphop
en het spijt me zeer.. maar ik ben geen aanhanger van metal, rock, jumpstyle en hardcore
Sweetquote:Op maandag 12 juli 2010 22:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaa, die heb ik al gedownloadleuk melodietje
Radio Decibel herhaalt alleen zoveel.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:00 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Je moet gewoon de radio aanzetten. Radio Decibel draait op dit moment wel goede muziek.
Voordeel, ik hou gewoon van bijna alles (muv R&B Metal en dat soort kneut)
ZWANGER ALERT.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben alweer de hele dag aan het piessen.
Had ik laatst last van, hele avond pijn aan me leuter en om de 5 minuten naar de potquote:Op maandag 12 juli 2010 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben alweer de hele dag aan het piessen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:51 schreef remlof het volgende:
Japsnars, schelden op de crew, twee weken weg.
Daarom heb ik zo'n gadget met allemaal radio stations. Als ik iets niet tof vind skip ik gewoon naar de volgendequote:
Sabine?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
weetje wat
sabine gaat slapen![]()
Weltrusten allemaal en tot morgen misschien
Ja, maar dat is geen doen als je in het magazijn loopt om dan elke keer te gaan wisselen van zenderquote:Op maandag 12 juli 2010 23:03 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n gadget met allemaal radio stations. Als ik iets niet tof vind skip ik gewoon naar de volgende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |