zie FBquote:Op maandag 12 juli 2010 10:39 schreef reetveter het volgende:
welke idioot kan er nu weer niet met die knopjes omgaan
Griekjeee is zo hard een kloon van iemandquote:Op maandag 12 juli 2010 10:47 schreef Lamon. het volgende:
Neuken?
Dit topic.
Vanaf de eerste tot de laatste post..
Ik vind het zo onterecht dat ik als grootste FOK!slet gekozen ben afgelopen jaar.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Griekjeee is zo hard een kloon van iemand. Tenzij ze echt diegene was op die foto in triggers fobo. In dat geval neem ik het terug maar zou ik haar nog niet doen.
Triggershotquote:Op maandag 12 juli 2010 10:47 schreef Lamon. het volgende:
Neuken?
Dit topic.
Vanaf de eerste tot de laatste post..
Ik blijf erbij dat het gewoon Triggers kloon is.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Griekjeee is zo hard een kloon van iemand. Tenzij ze echt diegene was op die foto in triggers fobo. In dat geval neem ik het terug maar zou ik haar nog niet doen.
Op fok zitten echt heel wat van dat soort kerels die pm'etjes sturen dusquote:Op maandag 12 juli 2010 10:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vind het zo onterecht dat ik als grootste FOK!slet gekozen ben afgelopen jaar.
Zij/hij/het is veel erger dan ik ooit was.
En ik denk echt dat er users zijn die PM-metjes gestuurd hebben.![]()
![]()
(Ja, dat verdient wel een triest-smiley.)
Die smerige kerels in die KPD en SEX topics die daar alleen komen om zichzelf op te geilenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Op fok zitten echt heel wat van dat soort kerels die pm'etjes sturen dus. En dat was vorig jaar. Maar nu wint gekruldemondhoek hem denk ik
.
Oh dat doe ik ook wel eens.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die smerige kerels in die KPD en SEX topics die daar alleen komen om zichzelf op te geilen
En ja, gekruldemondhoek, irritante attention whore![]()
Ja maar ze weet dat dit een site is met veel vieze oude kerelsquote:Op maandag 12 juli 2010 11:00 schreef Lamon. het volgende:
Niet mee eens, foto's posten, maakt je nog geen slet, en het meisje is 14, en durft tenminste. Griekjeee doet dit al meer dan een jaar.
Ze zit aan een stuk door foto's te posten en die 14-jarige jongetjes op te geilen. Dat noem ik wel een E-slet.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:00 schreef Lamon. het volgende:
Niet mee eens, foto's posten, maakt je nog geen slet, en het meisje is 14, en durft tenminste. Griekjeee doet dit al meer dan een jaar.
Inderdaad, ik word onderhand echt helemaal gek van die kopquote:Op maandag 12 juli 2010 11:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
En het is irritant voor sommigen want die ergeren zich er duidelijk aan. Mij maakt het niet heel erg veel uit maar soms overdrijft ze wel.
Joah ik heb er ook niks mee.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:02 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb nooit toegang gevraagd tot KPD. Ik denk dat dat een wijze keuze is geweest.
Ole.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:38 schreef Paaskonijn het volgende:
NOU JONGENS IK GA LEKKER HEERLIJK SUPER TOPPIE OP VAKANTIE NAAR
Spanje.
Echt?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:05 schreef Maisnon het volgende:
Goeiemiddag
Bombay Bicycle Club heeft een nieuw album. Dus mijn dag is weer goed. een beetje beter.
Wat is dit nou weer voor dienstverlening?quote:Op dinsdag 13 juli is de dienstregeling gewijzigd in heel Nederland. De eerste treinen zullen 's ochtends later dan normaal gaan rijden. Ook rijden er minder treinen in de ochtendspits. Kijk kort voor vertrek op ns.nl voor meer informatie en voor een actueel reisadvies in de Reisplanner . Kijk voor actuele informatie onderweg op mobiel.ns.nl of gebruik de Reisplanner Xtra
Alle treinen gaan richting Adam.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor dienstverlening?
Die van mij is leegquote:
Jeej, in een plan v (oude verrotte stoptrein van +40 jaar oud) naar Adam.quote:
ffe geluisterd hun muziek, ik heb iets anders nodigquote:Op maandag 12 juli 2010 12:05 schreef Maisnon het volgende:
Goeiemiddag
Bombay Bicycle Club heeft een nieuw album. Dus mijn dag is weer goed. een beetje beter.
Nope.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:14 schreef wolvendagen het volgende:
Gaat er iemand nu überhaupt naar Amsterdam van ons?
2,5 uur trein, lijkt me strafquote:Op maandag 12 juli 2010 12:14 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, ik heb andere verplichtingen.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:14 schreef wolvendagen het volgende:
met je paard / pony hybride variëteit ?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik heb andere verplichtingen.
Ja, o.a.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:21 schreef MiVer het volgende:
[..]
met je paard / pony hybride variëteit ?
Ja, ik heb zo'n druk leven.quote:
Not funny.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:36 schreef reetveter het volgende:
Nu heeft wd pech. Anders had ze dinsdag nog de kans mij tegen het lijf te lopen.
ben jij in het echt dan net zo lekker als hier op fok?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:36 schreef reetveter het volgende:
Nu heeft wd pech. Anders had ze dinsdag nog de kans mij tegen het lijf te lopen.
Wil je z'n pik zien?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:40 schreef MiVer het volgende:
[..]
ben jij in het echt dan net zo lekker als hier op fok?
Lekkerder. True story.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:40 schreef MiVer het volgende:
[..]
ben jij in het echt dan net zo lekker als hier op fok?
nee, want dat zou ruilen met mijn groentenfotos zijnquote:
HELP DAGLICHT!!!111EINZ!!!11quote:Op maandag 12 juli 2010 13:13 schreef WillFerrell het volgende:
Wajooo, ik kom even in een ruimte waar ramen zijn wat een madness.
Ik heb mijn lamellen nog dichtquote:
hijs alweer terug, maar dat is de nieuwe layout.quote:
Sorry schat.quote:
Bye bye blackbird.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:39 schreef reetveter het volgende:
Nu druk ik constant op preview.
In ieder geval, nu ben ik weg
idd, geen wonder dat mensen vrije radicalen in het bloed krijgenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
kankerflikkers van de nos zenden NED - SPA nog een keer uit .
Hier schijnt het zonnentje.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:18 schreef WillFerrell het volgende:
Boh in Hengelo een deel van het station kaput gemacht en Enschede zit flink stroom. Chaos op de weg net.
Hier nu ook weer. Maar het is nu binnen zo warm en benauwd en we kunnen hier geen raam open doen.quote:
Hier schijnt ie net zo goed als dat het NL elftal gister gespeeld heeft.quote:
Gooi je de ramen in.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hier nu ook weer. Maar het is nu binnen zo warm en benauwd en we kunnen hier geen raam open doen.
Je mag mij nog wel even troosten?quote:
dat spijt me, ik spoel mijn ogen altijd wel onder de kraanquote:
Lekker recalcitrant.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:32 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben bezig met extreme handwas, in het baden daarna andere kleren strijken. Erg goed van mezelf
![]()
quote:
Nu hoef ik me tenminste niet meer te schamen voor mijn (als tijdelijke vervanging dienende) oude pauper nokia tijdens het hosselenquote:
Ik wist er al van maar ik zit er niet bijquote:Op maandag 12 juli 2010 16:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik weet pas sinds gisteren van het bestaan van een PM SC afwaarom! ik wil ook fok.rar
neem wel een teller mee voor de oohhhhh heb jij ook een iPhone!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nu hoef ik me tenminste niet meer te schamen voor mijn (als tijdelijke vervanging dienende) oude pauper nokia tijdens het hosselen
Echte hosselaars hebben altijd pauperphones.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nu hoef ik me tenminste niet meer te schamen voor mijn (als tijdelijke vervanging dienende) oude pauper nokia tijdens het hosselen
Wut?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
neem wel een teller mee voor de oohhhhh heb jij ook een iPhone!reacties
Waarom reageer je niet op mijn PM?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik weet pas sinds gisteren van het bestaan van een PM SC afwaarom! ik wil ook fok.rar
quote:
Nee. de PM SC is de oude ONZ SC ofzo.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:45 schreef MouzurX het volgende:
Maare de sc is dus zo tering saai omdat de helft via PM zit te sc'en?
Iphone kijk mijquote:Op maandag 12 juli 2010 16:51 schreef Mozy het volgende:
Mensen die het onderscheid niet kunnen maken tussen een pauper HTC en koning iPhone
Die fok raar is alleen leuk om te kijken als je chagrijnig bent en wilt lachenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:37 schreef Maisnon het volgende:
Ligt eraan, heb je alleen gezeten of ook nog iets gedaanquote:Op maandag 12 juli 2010 16:55 schreef reetveter het volgende:
Moh vandaag productief dagje gehad. Gewoon 2u in de sportschool gezeten. Nieuw record.
Er zaten een paar prima foto's in..quote:Op maandag 12 juli 2010 16:55 schreef Maisnon het volgende:
fok.rar... hmpf
Heb em ook meteen maar weer weggeknikkerd.
Ook nog iets gedaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ligt eraan, heb je alleen gezeten of ook nog iets gedaan
Ik heb ook weer een mooiboy foto gepost. Zou die niet bij de fok.rar kunnen.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die fok raar is alleen leuk om te kijken als je chagrijnig bent en wilt lachen
Ik denk dat als je je tepel tevoorschijn had gehaald hij er prima bij had gepast.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb ook weer een mooiboy foto gepost. Zou die niet bij de fok.rar kunnen.
Naaaisquote:Op maandag 12 juli 2010 17:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk dat als je je tepel tevoorschijn had gehaald hij er prima bij had gepast.
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:03 schreef reetveter het volgende:
MalillaBodil
Mn #moeder laat me in de auto zitten, een uur ondertussen, en die tuthola neemt d't telefoon ook nooit op. Dus ik ben BOOS. 14 minutes ago via UberTwitter![]()
1 Bobbi voor jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
1 Bobbi voor jouIk had liever die blowjob van d'r gehad, maar dat zit er nu ook niet meer in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Haha, ik moet telkens weer lachen om haar.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:03 schreef reetveter het volgende:
MalillaBodil
Mn #moeder laat me in de auto zitten, een uur ondertussen, en die tuthola neemt d't telefoon ook nooit op. Dus ik ben BOOS. 14 minutes ago via UberTwitter![]()
Een kennis van ons heeft zijn baby zaterdag tijdens het boodschappen doen in de auto laten zitten, nog nooit zo boos geworden, malloot.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:07 schreef BobbyB het volgende:
Morgen in het nieuws dat er een meisje uit de buurt van Rotterdam is gestikt in een afgesloten auto.
Gek hé, als ik tegen jou zeg dat dat een goede is en je die moet kopen dat ik hem dan zelf ook ga kopenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:08 schreef Lamon. het volgende:
Aaargh, nu heeft Crack_ dezelfde piano als ik heb, en ben ik minder uniek.
Snap echt niet dat mensen dat nog steeds niet weten.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een kennis van ons heeft zijn baby zaterdag tijdens het boodschappen doen in de auto laten zitten, nog nooit zo boos geworden, malloot.
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een kennis van ons heeft zijn baby zaterdag tijdens het boodschappen doen in de auto laten zitten, nog nooit zo boos geworden, malloot.
Is er serieus een nieuwe?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik zie die fokrar nu pas trouwens, fuck ik kijk nu naar een beschimmelde kut of iets wat er volgens mij op moet lijken![]()
.
Eensch, hoewel ik nog gewoon de orginele versie speel.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:11 schreef MouzurX het volgende:
Dit spel is echt focking baas:
http://www.openttd.org/en/
Nee het is die oudequote:Op maandag 12 juli 2010 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is er serieus een nieuwe?
Ik word weer buitengesloten.
Wat een kutdag moet jij hebben gehad zeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerdquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat een kutdag moet jij hebben gehad zeg.Moet zeggen dat ik er na 5 minuten totaal niet meer over nadacht en verder ging met een gruwelijk weekendje wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het huisje was helemaal uitgeleefdquote:
Mooi.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik er na 5 minuten totaal niet meer over nadacht en verder ging met een gruwelijk weekendje weg
Kreeg ik hier niet meer aan de praat op windows 7 64 bitquote:Op maandag 12 juli 2010 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eensch, hoewel ik nog gewoon de orginele versie speel.
Paraplu'squote:Op maandag 12 juli 2010 17:23 schreef Lamon. het volgende:
Waarom gaat het altijd pas regenen als ik weer binnen ben? Ik moest vandaag naar een cursus, en heb de hele dag voor lul gelopen met een paraplu in mijn jatten.
Nou, mij niet gezien.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Paraplu'sJe smelt niet van een beetje water hoor, echte bazen doen dan gewoon hun kleren uit en lopen in hun zwembroek(die ze al aan hadden) over straat
Ik ben geen baas.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Paraplu'sJe smelt niet van een beetje water hoor, echte bazen doen dan gewoon hun kleren uit en lopen in hun zwembroek(die ze al aan hadden) over straat
Oh, gewoon met Dosbox. Ook Win 7 64 bit. Maar ik heb ook nog gewoon een oude Pentium 3 450MHZ staan if all else fails.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kreeg ik hier niet meer aan de praat op windows 7 64 bit
Fok.rar ook maar gedelete wat een ranzige zooi zeg![]()
Deze moet je luisteren:quote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef reetveter het volgende:
http://soundcloud.com/enzo-siffredi/to-my-minimal-kids-vol-4
Netzo naais, deze moeten jullie luisteren.
Is dat niet link als de band uit elkaar gaat?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
21, boy![]()
En ik krijg m'n fucking Oasis tattoo, woei
watquote:Op maandag 12 juli 2010 17:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, gewoon met Dosbox. Ook Win 7 64 bit. Maar ik heb ook nog gewoon een oude Pentium 3 450MHZ staan if all else fails.
Ik heb ook geprobeerd die te gebruiken maar dan moest je een .dll file van windows kopieren naar die map ofzo en ik deed dat + de naam wijzigen en hij deed het nog steeds nietquote:Op maandag 12 juli 2010 17:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, gewoon met Dosbox. Ook Win 7 64 bit. Maar ik heb ook nog gewoon een oude Pentium 3 450MHZ staan if all else fails.
Zijn al uit elkaar en the beatles zijn ook al uit elkaar en dat maakt me niks uit, want kankervetquote:Op maandag 12 juli 2010 17:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is dat niet link als de band uit elkaar gaat?
Kijk die minimal kids download die ik net postte. Die is fijnnquote:Op maandag 12 juli 2010 17:36 schreef Japsnars het volgende:
Al die computerpraat, ik snap er geen zak van
Oke oke, even luisteren.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kijk die minimal kids download die ik net postte. Die is fijnn
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zijn al uit elkaar en the beatles zijn ook al uit elkaar en dat maakt me niks uit, want kankervet
Waar dan, boven je kont?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:43 schreef NoelGallagher het volgende:
maar niet op die plek, want dat is gay
Nee, zo'n mannetje op je lul die dan groeit als de boel stijf wordt.quote:
Rug of nek neem ik aan?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:43 schreef NoelGallagher het volgende:
maar niet op die plek, want dat is gay
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb d'r eigenlijk geen seconde wakker van gelegen, van die verloren finale
Nee, foto's maken hebben we eigenlijk totaal vergeten, alleen op vrijdagavond nietquote:Op maandag 12 juli 2010 18:34 schreef Maisnon het volgende:
heb je foto's gemaakt van hoe dat huisje eruit zag voordat jullie het opruimden?
Zakelijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Het huis viel echt uit elkaar als je er te lang naar keek, maar dat boeide ons niet
Omdat.quote:
jullie kregen wel je borgsom nog terug?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Het huis viel echt uit elkaar als je er te lang naar keek, maar dat boeide ons niet
wat een geil wijfquote:
Putten. Daar gebeuren wel vaker dat soort dingenquote:Op maandag 12 juli 2010 18:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Zelfmoord Puttense horecaman Heino Heiwegen
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:25 schreef Maanvis het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bedoeling: Deze smiley was van origine bedoeld voor het OUD forum en moest staan van zo blij dat ik er van moet huilen.
Uiterlijk: Een emotioneel manneke. Vergelijkbaar met Ma Flodder's "het blijft toch je dochter" en hoe ze daarbij kijkt.
Gebruik: Als autist zou je dit niet begrijpen. Want emootje lacht en huilt tegelijk omdat ie huilt van geluk. Maar hij wordt gebruikt om iemand af te zeiken. Hij betekent dat iets te sneu is om er woorden aan vuilte maken verder
quote:
via m'n pa konden we er gratis in, dus niks borgquote:Op maandag 12 juli 2010 18:57 schreef MiVer het volgende:
[..]
jullie kregen wel je borgsom nog terug?
en goed van je dat je besloot 21 te worden, gefeliciteerd
een sparood toost op je
Ik vind het een kutwijfquote:
Dat cafe van hem is aan het einde van m'n straatquote:Op maandag 12 juli 2010 18:58 schreef wise het volgende:
[..]
Putten. Daar gebeuren wel vaker dat soort dingen
ok dan, jouw pa is me er eentje!quote:Op maandag 12 juli 2010 19:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
via m'n pa konden we er gratis in, dus niks borg
jij bent kutquote:
voor de duidelijkheid, het snelle scrollen door sc pag'squote:
Nou, als je een user zonder UI ziet, ben ik het dusquote:Op maandag 12 juli 2010 19:07 schreef MiVer het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid, het snelle scrollen door sc pag's
maar goed, een puinhoop was hetquote:Op maandag 12 juli 2010 19:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, als je een user zonder UI ziet, ben ik het dus
Niks nieuwsquote:Op maandag 12 juli 2010 19:06 schreef NoelGallagher het volgende:
echt, we hadden een stuk of 5 wasbakken in dat huisje, en ze dienden allemaal als wc
Ach, huisje zag er na het opruimen nog netter uit dan voordat we er warenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:09 schreef MiVer het volgende:
[..]
maar goed, een puinhoop was het
lijkt me een ramp om jullie op bezoek te hebben
Ze ziet er oud uit... aka niet 16 jaarquote:
Nu ga ik je zilver stelen.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
De zilverpoets is kwijt. Net nu ik mijn zilver wil poetsen.
Je zilver wilt poetsen?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
De zilverpoets is kwijt. Net nu ik mijn zilver wil poetsen.
Ik heb me heel erg vermaakt met zilver poetsen toen we net een zilveren bestek set hadden aangeschaft in Frankrijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je zilver wilt poetsen?
That's so random.
You have GOT to be kidding mequote:Op maandag 12 juli 2010 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb me heel erg vermaakt met zilver poetsen toen we net een zilveren bestek set hadden aangeschaft in Frankrijk.
Toen ik nog als Alpha-hulp werkte heel lang geleden moest ik soms koper poetsen voor mensen.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb me heel erg vermaakt met zilver poetsen toen we net een zilveren bestek set hadden aangeschaft in Frankrijk.
Nee, dat doe ik niet. We hebben heel duur zilver bestek hier.quote:
M'n gouden ring heb ik laatst al gedaan. Maar ik draag nu eigenlijk alleen nog mijn zilveren ringen, want die zijn veuuuul mooier. Alleen nu zijn ze zwart, dus toe aan een poets.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Toen ik nog als Alpha-hulp werkte heel lang geleden moest ik soms koper poetsen voor mensen.
I did NOT enjoy it.
Ik heb geen zilver alleen maar goud, en nep-materialistisch en lui als ik ben, laat ik het af en toe bij de goudsmit in een badje stoppen.
echt een kankerdikke vette care dat jullie heel duur zilver bestek hebbenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. We hebben heel duur zilver bestek hier.
Met liefde door mij behandeld.
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:34 schreef reetveter het volgende:
http://soundcloud.com/enzo-siffredi/to-my-minimal-kids-vol-5
Die vorige was kankerchillquote:Op maandag 12 juli 2010 19:34 schreef reetveter het volgende:
http://soundcloud.com/enzo-siffredi/to-my-minimal-kids-vol-5
Nu je 21 bent kan ik je het geheim wel verklappen.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
echt een kankerdikke vette care dat jullie heel duur zilver bestek hebben_!!!!!!!!!!!! echt
Truequote:Op maandag 12 juli 2010 19:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nu je 21 bent kan ik je het geheim wel verklappen.
Mensen denken dat ze meer voorstellen als ze het over dure spullen hebben...
Ik moet daarbij wel de kanttekening maken dat er ook andere mensen zijn die het dan dus eens zijn met die instelling, dus zo vinden materialistische mensen elkaar.
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:44 schreef reetveter het volgende:
Samantha
[S]amantha en [B]radleylaycar (329)
25 jan, 21:54
hoi,
ik ken niemand met achondroplasie, maar toen ik 20 weken zwanger was dachten ze in het ziekenhuis dat ons kindje achondroplasie had, daarna zijn er vele gesprekken en onderzoeken geweest, 'ZELFS EEN VERPLICHT GESPREK OVER ABORTUS':shock:
ik en me'n vriend waren echter van mening dit absoluut niet te willen, we hielden toen al van ons kindje met heel ons hart, hij is met 43 weken zwangerschap geboren de kinderarts stond al te wachten om hem te onderzoeken en wat blijkt ons kindje heeft GEEN achondroplasie..
door dit ben ik er anders over gaan denken noemden mensen met achondroplasie altijd liliputter wist ik veel dat dat een scheldwoord was :shrug:
ik heb nu heel erg veel respect voor mensen met achodroplasie, mooi dat er een hyves van is.
groetjes samantha
Mensen die wat voorstellenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True![]()
Mensen stellen pas wat voor als ze skitta hebben en hun eigen ding doen je weet zelluffffff
Achodroplasie is het scheldwoord van 2010.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:44 schreef reetveter het volgende:
Samantha
[S]amantha en [B]radleylaycar (329)
25 jan, 21:54
hoi,
ik ken niemand met achondroplasie, maar toen ik 20 weken zwanger was dachten ze in het ziekenhuis dat ons kindje achondroplasie had, daarna zijn er vele gesprekken en onderzoeken geweest, 'ZELFS EEN VERPLICHT GESPREK OVER ABORTUS':shock:
ik en me'n vriend waren echter van mening dit absoluut niet te willen, we hielden toen al van ons kindje met heel ons hart, hij is met 43 weken zwangerschap geboren de kinderarts stond al te wachten om hem te onderzoeken en wat blijkt ons kindje heeft GEEN achondroplasie..
door dit ben ik er anders over gaan denken noemden mensen met achondroplasie altijd liliputter wist ik veel dat dat een scheldwoord was :shrug:
ik heb nu heel erg veel respect voor mensen met achodroplasie, mooi dat er een hyves van is.
groetjes samantha
Oh, ik wou je voorstellen aan een minderjarig mokkeltje, dan maar niet hoor.quote:
Is ze onzijdig dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik wou je voorstellen aan een minderjarig mokkeltje, dan maar niet hoor.
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Achodroplasie is het scheldwoord van 2010.
Achodroplasielijers.
Geen idee, het stelt in ieder geval niet veel voor.quote:
Om de een of andere reden moest ik lachen om je.quote:
Die tijd mis ik wel.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Boh, m'n vriendin kwam me vandaag ophalen en ze had zulks een kenker kort geil rokje aan![]()
![]()
Uitlachen of toelachen? That makes all the difference in the world.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Om de een of andere reden moest ik lachen om je.
plaatjes of het deed niet gebeuren.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Boh, m'n vriendin kwam me vandaag ophalen en ze had zulks een kenker kort geil rokje aan![]()
![]()
hou je waffel tochquote:Op maandag 12 juli 2010 19:59 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
plaatjes of het deed niet gebeuren.
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:59 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
plaatjes of het deed niet gebeuren.
quote:
Die vriendin van jou bestaat alleen maar in je dromen.quote:
quote:
Gelukkig weet ik beter, dakhaas.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Die vriendin van jou bestaat alleen maar in je dromen.
Shit is aan!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Die vriendin van jou bestaat alleen maar in je dromen.
Ja, maar da's nu mijn ex en al zo lang geleden. Ik vind gewoon dat mijn vriendin zaterdag aan moet komen in een kort rokje.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt toen je jong was nog op je vriendin in korte rokjes kunnen geilen.
Regel dat dan.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar da's nu mijn ex en al zo lang geleden. Ik vind gewoon dat mijn vriendin zaterdag aan moet komen in een kort rokje.
Ga ik doen. Maar denk niet dat ze er in mee gaat.quote:
Ze happen niet lekker.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ruzie zonder dat het mijn schuld is?![]()
DAT zou pas tof zijn.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga ik doen. Maar denk niet dat ze er in mee gaat.
Dat ziet ze sowieso wel, maar nothing beats a kort rokje.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Regel dan iets anders waarin ze er lekker uitziet.
Over het algemeen niet. Maar een kleding stuk waar de kont goed in uitkomt vind ik ook wel mooi eerlijk gezegd.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ziet ze sowieso wel, maar nothing beats a kort rokje.
Zekers, maar een kort rokje is geil met de gedachte over het eventuele ontbreken van ondergoed zodat je er zo hop makkelijk in kan glijden zonder moeite.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Over het algemeen niet. Maar een kleding stuk waar de kont goed in uitkomt vind ik ook wel mooi eerlijk gezegd.
Dat wel ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zekers, maar een kort rokje is geil met de gedachte over het eventuele ontbreken van ondergoed zodat je er zo hop makkelijk in kan glijden zonder moeite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |