zie FBquote:Op maandag 12 juli 2010 10:39 schreef reetveter het volgende:
welke idioot kan er nu weer niet met die knopjes omgaan
Griekjeee is zo hard een kloon van iemandquote:Op maandag 12 juli 2010 10:47 schreef Lamon. het volgende:
Neuken?
Dit topic.
Vanaf de eerste tot de laatste post..
Ik vind het zo onterecht dat ik als grootste FOK!slet gekozen ben afgelopen jaar.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Griekjeee is zo hard een kloon van iemand. Tenzij ze echt diegene was op die foto in triggers fobo. In dat geval neem ik het terug maar zou ik haar nog niet doen.
Triggershotquote:Op maandag 12 juli 2010 10:47 schreef Lamon. het volgende:
Neuken?
Dit topic.
Vanaf de eerste tot de laatste post..
Ik blijf erbij dat het gewoon Triggers kloon is.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Griekjeee is zo hard een kloon van iemand. Tenzij ze echt diegene was op die foto in triggers fobo. In dat geval neem ik het terug maar zou ik haar nog niet doen.
Op fok zitten echt heel wat van dat soort kerels die pm'etjes sturen dusquote:Op maandag 12 juli 2010 10:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vind het zo onterecht dat ik als grootste FOK!slet gekozen ben afgelopen jaar.
Zij/hij/het is veel erger dan ik ooit was.
En ik denk echt dat er users zijn die PM-metjes gestuurd hebben.![]()
![]()
(Ja, dat verdient wel een triest-smiley.)
Die smerige kerels in die KPD en SEX topics die daar alleen komen om zichzelf op te geilenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Op fok zitten echt heel wat van dat soort kerels die pm'etjes sturen dus. En dat was vorig jaar. Maar nu wint gekruldemondhoek hem denk ik
.
Oh dat doe ik ook wel eens.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die smerige kerels in die KPD en SEX topics die daar alleen komen om zichzelf op te geilen
En ja, gekruldemondhoek, irritante attention whore![]()
Ja maar ze weet dat dit een site is met veel vieze oude kerelsquote:Op maandag 12 juli 2010 11:00 schreef Lamon. het volgende:
Niet mee eens, foto's posten, maakt je nog geen slet, en het meisje is 14, en durft tenminste. Griekjeee doet dit al meer dan een jaar.
Ze zit aan een stuk door foto's te posten en die 14-jarige jongetjes op te geilen. Dat noem ik wel een E-slet.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:00 schreef Lamon. het volgende:
Niet mee eens, foto's posten, maakt je nog geen slet, en het meisje is 14, en durft tenminste. Griekjeee doet dit al meer dan een jaar.
Inderdaad, ik word onderhand echt helemaal gek van die kopquote:Op maandag 12 juli 2010 11:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
En het is irritant voor sommigen want die ergeren zich er duidelijk aan. Mij maakt het niet heel erg veel uit maar soms overdrijft ze wel.
Joah ik heb er ook niks mee.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:02 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb nooit toegang gevraagd tot KPD. Ik denk dat dat een wijze keuze is geweest.
Ole.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:38 schreef Paaskonijn het volgende:
NOU JONGENS IK GA LEKKER HEERLIJK SUPER TOPPIE OP VAKANTIE NAAR
Spanje.
Echt?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:05 schreef Maisnon het volgende:
Goeiemiddag
Bombay Bicycle Club heeft een nieuw album. Dus mijn dag is weer goed. een beetje beter.
Wat is dit nou weer voor dienstverlening?quote:Op dinsdag 13 juli is de dienstregeling gewijzigd in heel Nederland. De eerste treinen zullen 's ochtends later dan normaal gaan rijden. Ook rijden er minder treinen in de ochtendspits. Kijk kort voor vertrek op ns.nl voor meer informatie en voor een actueel reisadvies in de Reisplanner . Kijk voor actuele informatie onderweg op mobiel.ns.nl of gebruik de Reisplanner Xtra
Alle treinen gaan richting Adam.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor dienstverlening?
Die van mij is leegquote:
Jeej, in een plan v (oude verrotte stoptrein van +40 jaar oud) naar Adam.quote:
ffe geluisterd hun muziek, ik heb iets anders nodigquote:Op maandag 12 juli 2010 12:05 schreef Maisnon het volgende:
Goeiemiddag
Bombay Bicycle Club heeft een nieuw album. Dus mijn dag is weer goed. een beetje beter.
Nope.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:14 schreef wolvendagen het volgende:
Gaat er iemand nu überhaupt naar Amsterdam van ons?
2,5 uur trein, lijkt me strafquote:Op maandag 12 juli 2010 12:14 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, ik heb andere verplichtingen.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:14 schreef wolvendagen het volgende:
met je paard / pony hybride variëteit ?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik heb andere verplichtingen.
Ja, o.a.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:21 schreef MiVer het volgende:
[..]
met je paard / pony hybride variëteit ?
Ja, ik heb zo'n druk leven.quote:
Not funny.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:36 schreef reetveter het volgende:
Nu heeft wd pech. Anders had ze dinsdag nog de kans mij tegen het lijf te lopen.
ben jij in het echt dan net zo lekker als hier op fok?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:36 schreef reetveter het volgende:
Nu heeft wd pech. Anders had ze dinsdag nog de kans mij tegen het lijf te lopen.
Wil je z'n pik zien?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:40 schreef MiVer het volgende:
[..]
ben jij in het echt dan net zo lekker als hier op fok?
Lekkerder. True story.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:40 schreef MiVer het volgende:
[..]
ben jij in het echt dan net zo lekker als hier op fok?
nee, want dat zou ruilen met mijn groentenfotos zijnquote:
HELP DAGLICHT!!!111EINZ!!!11quote:Op maandag 12 juli 2010 13:13 schreef WillFerrell het volgende:
Wajooo, ik kom even in een ruimte waar ramen zijn wat een madness.
Ik heb mijn lamellen nog dichtquote:
hijs alweer terug, maar dat is de nieuwe layout.quote:
Sorry schat.quote:
Bye bye blackbird.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:39 schreef reetveter het volgende:
Nu druk ik constant op preview.
In ieder geval, nu ben ik weg
idd, geen wonder dat mensen vrije radicalen in het bloed krijgenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
kankerflikkers van de nos zenden NED - SPA nog een keer uit .
Hier schijnt het zonnentje.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:18 schreef WillFerrell het volgende:
Boh in Hengelo een deel van het station kaput gemacht en Enschede zit flink stroom. Chaos op de weg net.
Hier nu ook weer. Maar het is nu binnen zo warm en benauwd en we kunnen hier geen raam open doen.quote:
Hier schijnt ie net zo goed als dat het NL elftal gister gespeeld heeft.quote:
Gooi je de ramen in.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hier nu ook weer. Maar het is nu binnen zo warm en benauwd en we kunnen hier geen raam open doen.
Je mag mij nog wel even troosten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |