abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83986597
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:44 schreef DennisDeBengel het volgende:
[ afbeelding ]
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 juli 2010 @ 04:19:34 #127
7889 tong80
Spleenheup
pi_83986650
Als we met deze manier van spelen doorgaan worden we weer een dertien in een dozijn land zoals we waren in de periode voor Cruijff. We hebben ons altijd onderscheiden door het frisse aanvallende voetbal. Nu gaan we de geschiedenis in als het meest schoppende team ooit in een WK finale. Willen we dat. Als we dat in de verdere historie doen halen we sporadisch een groot toernooimet lelijk voetbal.
Als we met Elia op links of van Persie op rechts hadden gespeeld ipv een verdediger in de huid van Kuijt in e voorhoede hadden we mischien ook niet gewonnen maar wel op zijn Nederlands gespeeld en met eer verloren. Dit was schandalig. Of heeft 95 % van de buitenlandse pers het verkeerd gezien en zijn we met ere ten onder gegaan ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 13 juli 2010 @ 05:06:40 #128
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_83986709
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 04:19 schreef tong80 het volgende:
Of heeft 95 % van de buitenlandse pers het verkeerd gezien en zijn we met ere ten onder gegaan ?
Dit dus, het lijkt hier wel op Iran, "de hele wereld is tegen ons". Alle buitenlandse media hebben er geen goed woord voor over, maar dan toch maar volhouden dat dat allemaal dorpsidioten zijn en dat al die kaarten onverdiend waren en dat dit de juiste weg is.

Dat vind ik dus niet, De Jong heeft wat mij betreft zeker zijn plaats verloren, die heeft veel te vaak kortsluiting in zijn hoofd. Weg met die kutcontroleurs die niets toevoegen aan het spel.
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 juli 2010 @ 05:13:51 #129
7889 tong80
Spleenheup
pi_83986723
In 98 verloren we in schoonheid.

Nu in een dieptrieste lelijkheid die niet bij Oranje past.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_83986740
quote:
Als we met deze manier van spelen doorgaan worden we weer een dertien in een dozijn land zoals we waren in de periode voor Cruijff. We hebben ons altijd onderscheiden door het frisse aanvallende voetbal. Nu gaan we de geschiedenis in als het meest schoppende team ooit in een WK finale. Willen we dat. Als we dat in de verdere historie doen halen we sporadisch een groot toernooimet lelijk voetbal.
Als we met Elia op links of van Persie op rechts hadden gespeeld ipv een verdediger in de huid van Kuijt in e voorhoede hadden we mischien ook niet gewonnen maar wel op zijn Nederlands gespeeld en met eer verloren. Dit was schandalig. Of heeft 95 % van de buitenlandse pers het verkeerd gezien en zijn we met ere ten onder gegaan ?

Wat was er mis met Kuyt? Het is de werkpaard van NL..

Toen hij gewisseld werd, heb ik gelijk maar de zender op mijn tv omgezet! Wist toen al dat ze gingen verliezen! En toch gelijk gekregen..

Dat mensen niet zien dat sommige mensen in ons ogen niet presteren, maar ongelooflijk werk afleveren! Zal vast iets Nederlands zijn..
pi_83988625
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 05:13 schreef tong80 het volgende:
In 98 verloren we in schoonheid.

Nu in een dieptrieste lelijkheid die niet bij Oranje past.

Liever met superlelijk voetbal verliezen in de finale dan met supermooi voetbal verliezen in de halve finale. Maar helemaal liever gewoon winnen.

Met Bert van Marwijk zijn we het verste ooit gekomen. Jouw team van '74 haalde de verlenging niet eens.
pi_83989934
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:51 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:

[..]

Liever met superlelijk voetbal verliezen in de finale dan met supermooi voetbal verliezen in de halve finale. Maar helemaal liever gewoon winnen.

Met Bert van Marwijk zijn we het verste ooit gekomen. Jouw team van '74 haalde de verlenging niet eens.
Nou nou, om trots op te zijn hoor.

NU HEBBEN WE OP HET ALLERALLERLAATSTE MOMENT VERLOREN!!! EINZ WAT EEN GEWELDIG TEAM!!!

Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_83989960
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:51 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:

[..]

pi_83990005
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:43 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Nou nou, om trots op te zijn hoor.

NU HEBBEN WE OP HET ALLERALLERLAATSTE MOMENT VERLOREN!!! EINZ WAT EEN GEWELDIG TEAM!!!

tot de 116e minuut van de WK finale kans maken op de WK titel

WAT EEN SLECHT TEAM
pi_83990048
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:45 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:

[..]

tot de 116e minuut van de WK finale kans maken op de WK titel

WAT EEN SLECHT TEAM
Wow we maakten gewoon kans op de WK titel...en dat terwijl we zo een klein landje zijn he

!
pi_83990091
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:47 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Wow we maakten gewoon kans op de WK titel...en dat terwijl we zo een klein landje zijn he

!
Wat is Bert toch een slechte coach, we speelden geen frivool voetbal zoals Barcelona !

!
pi_83990131
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:49 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:

[..]

Wat is Bert toch een slechte coach, we speelden geen frivool voetbal zoals Barcelona !
Hoewel je net als je vader een mislukking bent, heb je daar wel gelijk in.
pi_83990182
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:50 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Hoewel je net als je vader een mislukking bent, heb je daar wel gelijk in.
Ben je nu boos?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:00:24 #139
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_83990453
quote:

tong, je stelt me teleur. Wat een grote onzin heb je in 1 post weten te stoppen. Ik wil er niet eens op ingaan.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:08:23 #140
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_83990703
Volgende keer een gulden middenweg vinden tussen mooi attractief spel waar je vroeger geen resultaat mee behaalde en het krachtpragmatisme van dit WK, dan worden we de volgende keer echt wereldkampioen. Al moet er wel een opvolger van Van Nistelrooij zijn , een echte spits, want met Van Persie daar was het zwaar behelpen. Siem de Jong misschien?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:14:28 #141
310277 Garincha
Gewonnen!
pi_83990867
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:00 schreef Zwansen het volgende:

[..]

tong, je stelt me teleur. Wat een grote onzin heb je in 1 post weten te stoppen. Ik wil er niet eens op ingaan.
Jij bent de enige die hier telkens onzin uitkraamt. Heel de wereld lacht je uit man.
Of toch niet?
pi_83990906
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Volgende keer een gulden middenweg vinden tussen mooi attractief spel waar je vroeger geen resultaat mee behaalde en het krachtpragmatisme van dit WK, dan worden we de volgende keer echt wereldkampioen. Al moet er wel een opvolger van Van Nistelrooij zijn , een echte spits, want met Van Persie daar was het zwaar behelpen. Siem de Jong misschien?
Huntelaar.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:15:56 #143
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_83990919
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:14 schreef Garincha het volgende:

[..]

Jij bent de enige die hier telkens onzin uitkraamt. Heel de wereld lacht je uit man.
Ah, Garincha. Dat moet een kloon van tong zijn.

Zijn favoriete voetballer inc. spelfout.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:27:24 #144
58560 Oksel
Gezellig.
pi_83991310
Mijn Duitse schoonmoeder aan de telefoon met m'n vriendin..: "Blij dat Duitsland niet in de finale speelde tegen Nederland, er hadden gewonden kunnen vallen..". Ze kan godverdomme nog geen banktransactie doen, maar van voetbal weet ze wel alles af..
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:27:33 #145
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_83991315
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:15 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:

[..]

Huntelaar.
Die is slechts geschikt als pinchhitter. En Kuyt vind ik ook niet balvast genoeg
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_83991822
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:15 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:

[..]

Huntelaar.
Die past idd beter in dit systeem. Als je Van Persie opstelt, moet je gaan voetballen en niet opportunistisch counteren, zoals NL nu deed. Dat is het spel van Sneijder en Robben, die dan ook totaal geen chemistry met Van Persie hadden. Verlos dan Van Persie uit zijn lijden en zet er met Huntelaar nog een opportunist neer. Al kan hij het hoogste niveau natuurlijk niet aan.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:16:18 #147
274453 okiokinl
blablabla
pi_83992930
als we die cup hadden gewonnen, was alles okee geweest.

maar dan had ik nog steeds gevonden dat we hadden gewonnen met kutvoetbal.
we zijn maar 1 stapje verder gekomen dan anders, normaal stranden we in de halve finale. in een wedstrijd tegen urugay.. die hele belofte van verdedigend voetbal gaat ons de overwinning brengen, die is dus niet uitgekomen.

we moeten gewoon weer terug naar mooi voetbal. alleen maar willen winnen en verder niks, is belachelijk.
pi_83993036
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:27 schreef Oksel het volgende:
Mijn Duitse schoonmoeder aan de telefoon met m'n vriendin..: "Blij dat Duitsland niet in de finale speelde tegen Nederland, er hadden gewonden kunnen vallen..". Ze kan godverdomme nog geen banktransactie doen, maar van voetbal weet ze wel alles af..
Die dikke tyfussnol moet je gewoon direct hoeken, vies varken dat het er is.
pi_84009654
Ach speelt Nederland op het komende EK weer 2 wedstrijden die ze winnen met >3 doelpunten verschil staat iedereen weer vooraan om te zeggen hoe erg ze altijd van Oranje gehouden hebben.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_84009844
Van Gaal zou dit zeggen
''We zijn het beste van Duitsland, België, Frankrijk, Brazilië, Uruguay, Italië, Engeland, Portugal....''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')