abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83993218
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:15 schreef saaw het volgende:

[..]

Dat begrijp ik dan ook wel maar zoals ik al zei is dat echt een bewuste keuze dus om in je dorpje te blijven wonen etc en dat is ook iets waar ik best op af zou knappen.
Ik kan echt niet begrijpen waarom mensen uberhaupt in een dorp willen wonen, laat staan rond die leeftijd. Als iemand dat wel wil is dat natuurlijk zijn/haar keus maar dat lijkt me dan meteen niet iemand op wie ik zal vallen.
Afknappen op iemand omdat ie in een dorp woont Ook al woont ie daar op zichzelf?
pi_83993308
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:22 schreef saaw het volgende:

[..]

In een grote stad in de buurt gaan wonen zegt toch niet dat je je vrienden nooit meer ziet? Leidseplein vind ik persoonlijk verschrikkelijk en ben nog nooit leuke uitgaansgelegenheden tegengekomen in dorpjes.

Renesse, puttershoek...
Lambo of Rekt
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:25:59 #128
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_83993328
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:23 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Afknappen op iemand omdat ie in een dorp woont Ook al woont ie daar op zichzelf?
Ik zal het niet meteen uitsluiten natuurlijk want je weet maar nooit, maar ik heb nog nooit iemand ontmoet die in zijn geboortedorp bleef wonen waar ik ook maar enigszins op viel.
an urge to help mankind overcomes me
pi_83993349
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:23 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Afknappen op iemand omdat ie in een dorp woont
Idd Zulke types moet je ook gewoon niet willen hebben
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:27:12 #130
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_83993388
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik kon voor mijn 25e echt niet uit huis hoor. Dat was gewoon onmogelijk ivm de woningnood hier.
Wat een drogreden. Wel eens aan werken gedacht? Studentenwoningen, anti-kraak, kraak. Meer dan genoeg opties om een woning te bemachtigen in welke grote stad dan ook. Natuurlijk moet je er iets meer voor doen dan je online inschrijven, niettemin met enige moeite niet onrealistisch.

(ik woon in Amsterdam dus ik weet waar ik het over heb -- en nee, ik heb geen ouders die mijn studie/woning of wat dan ook betalen.)
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:27:54 #131
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83993421
quote:

[..]

In een grote stad in de buurt gaan wonen zegt toch niet dat je je vrienden nooit meer ziet? Leidseplein vind ik persoonlijk verschrikkelijk en ben nog nooit leuke uitgaansgelegenheden tegengekomen in dorpjes.
In een grote stad gaan wonen betekende voor mij wel dat het lastiger wordt om je vrienden te zien. Nu krijg ik geregeld telefoontjes "we zijn hier en hier, kom je ook?" terwijl dat als je verder van je vrienden woont natuurlijk lastiger wordt.
Waarom zou je in godsnaam in een andere stad gaan wonen dan de stad/dorp waarin je het liefste woont, alleen maar zodat je dan 3 jaartjes eerder uit huis kunt?
Je redeneert denk ik teveel vanuit wat er in A'dam allemaal mogelijk is .
Dus beter kun je gewoon afknappen op mensen die niet in de randstad wonen, daarmee vang je alles af.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83993425
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:27 schreef feelsgoodman het volgende:

[..]

Wat een drogreden. Wel eens aan werken gedacht? Studentenwoningen, anti-kraak, kraak. Meer dan genoeg opties om een woning te bemachtigen in welke grote stad dan ook. Natuurlijk moet je er iets meer voor doen dan je online inschrijven, niettemin met enige moeite niet onrealistisch.

(ik woon in Amsterdam dus ik weet waar ik het over heb -- en nee, ik heb geen ouders die mijn studie/woning of wat dan ook betalen.)
Tuurlijk, je kan ook in de sahara gaan wonen. Enkeltje kopen naar afrika en je woont er.
Lambo of Rekt
pi_83993434
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:25 schreef saaw het volgende:

[..]

Ik zal het niet meteen uitsluiten natuurlijk want je weet maar nooit, maar ik heb nog nooit iemand ontmoet die in zijn geboortedorp bleef wonen waar ik ook maar enigszins op viel.
Blijf jij maar lekker in de stad wonen hoor
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:26 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Idd Zulke types moet je ook gewoon niet willen hebben
Dit dus.
pi_83993493
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:28 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

[..]

Dit dus.
Lambo of Rekt
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:31:24 #135
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_83993573
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Tuurlijk, je kan ook in de sahara gaan wonen. Enkeltje kopen naar afrika en je woont er.
In welke zin is dit relevant? Hij klaagt dat er geen opties zijn, echter zijn die er wel.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:32:14 #136
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83993611
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:27 schreef feelsgoodman het volgende:

[..]

Ja ik had idd ook in a'dam kunnen gaan wonen om maar eerder uit huis te kunnen . Maar wat een 4x3 kamertje in A'dam en gedeelde douche en keuken met anderen etc nou voor voordeel heeft boven een 4x3 kamer bij m'n ouders met gedeelde douche en keuken?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:32:26 #137
74276 saaw
pi_83993620
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:23 schreef EggsTC het volgende:
't is ook een achterlijk iets om puur af te knappen op waar iemand woont, tenzij het buitenland erbij betrokken wordt.
Als je nou eens mn posts leest dan zie je dat het niet alleen gaat om het feit dat iemand in een dorp zou wonen maar om dat ik nog niemand heb ontmoet uit een dorp waar ik op val.
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:28 schreef Kper_Norci het volgende:

Zal ik zeker doen
pi_83993650
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:31 schreef feelsgoodman het volgende:

[..]

In welke zin is dit relevant? Hij klaagt dat er geen opties zijn, echter zijn die er wel.
Nee, als je een beetje fatsoenlijk wil wonen, zonder het risico te willen hebben dat je er binnen een jaar uit moet en dan weer het zelfde liedje van vooraf aan kan gaan zitten uitregelen; ga je:
1. niet in een antikraak wonen.
2. al helemaal niet in een kraakwoning.

en 3. studentenkamers zitten vaak regels aan verbonden, die je niet hebt als je een eigen huis koopt of huurt.
Lambo of Rekt
pi_83993672
Ik ben inmiddels 20, fulltime werkend en krijg nu wel een sterke behoefte om op mijzelf te gaan. Deze behoefte had ik al eerder, maar was nog niet zo sterk als nu. Ik ben dan ook hard aan het zoeken en reageren, maar het blijft lastig om iets voor een goede prijs te vinden en ook daadwerkelijk te krijgen.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:35:14 #140
74276 saaw
pi_83993716
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ja ik had idd ook in a'dam kunnen gaan wonen om maar eerder uit huis te kunnen . Maar wat een 4x3 kamertje in A'dam en gedeelde douche en keuken met anderen etc nou voor voordeel heeft boven een 4x3 kamer bij m'n ouders met gedeelde douche en keuken?
Ooit gehoord van zelfstandig willen zijn? Ik kan het hartstikke goed vinden met mijn ouders en ze woonden op een chille plek, vlak bij het centrum en ik had er veel ruimte en vrijheid, dat was het probleem niet. Er komt gewoon een moment waarop je voor jezelf wil en moet gaan zorgen.
Dat dat bij anderen anders is vind ik helemaal leuk voor ze, blijf lekker zo lang als je zelf wil bij je ouders wonen, maar net zo goed is het mijn recht om dan te zegen sorry daar val ik niet op. 'Lekker makkelijk'
pi_83993718
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:32 schreef saaw het volgende:

[..]

Als je nou eens mn posts leest dan zie je dat het niet alleen gaat om het feit dat iemand in een dorp zou wonen maar om dat ik nog niemand heb ontmoet uit een dorp waar ik op val.

Dat kwam pas ná mijn post, schat.
Lambo of Rekt
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:36:13 #142
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_83993752
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Renesse
Renesse
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_83993785
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:36 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Renesse
Lambo of Rekt
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:38:34 #144
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83993826
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:35 schreef saaw het volgende:

[..]

Ooit gehoord van zelfstandig willen zijn? Ik kan het hartstikke goed vinden met mijn ouders en ze woonden op een chille plek, vlak bij het centrum en ik had er veel ruimte en vrijheid, dat was het probleem niet. Er komt gewoon een moment waarop je voor jezelf wil en moet gaan zorgen.
Ik vind koste wat kost uit huis willen ook vrij kansloos, en vind ik in een studentenhuis wonen met gedeelde douche en keuken nou niet bepaald zelfstandig zijn.. anderen houden die douche ook schoon en koken ook .
Een gedicht over Maanvis
pi_83993871
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:17 schreef Maanvis het volgende:
ik denk ook dat vrouwen beter vroeg uit huis kunnen dan mannen, aangezien de meeste mannen geen kaas hebben gegeten van schoonmaken en eten koken terwijl dat voor veel vrouwen gewoon een passie is.
Ik ben een man en hou van koken, ben dan ook op mijn 18e het huis uit gegaan vanwege werkafstand. Inmiddels werk ik weer in het "dorp" waar ik vandaan kom en woon ik in een mooi rijtjeshuis, lekker burgerlijk

Voor mij is 20 een max, en vanaf 25 is het kansloos.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2010 12:40:36 ]
pi_83993881
Max 25. Dat is redelijk te doen.

Heb je tenminste ook nog een redelijk huis.
pi_83993952
Oja, leuk die helden die roepen dat 25 niet kan.

Het telt alleen pas als je een normaal huis huurt of koopt, en niet een student bent en moet leven tussen de schimmels, etensresten, nare luchtjes, en max 10m2 als je mazzel hebt. Niet te spreken over de gedeelde badkamer en keuken.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:42:14 #148
74276 saaw
pi_83993963
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:35 schreef EggsTC het volgende:
Dat kwam pas ná mijn post, schat.
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:15 schreef saaw het volgende:
[..]
Ik kan echt niet begrijpen waarom mensen uberhaupt in een dorp willen wonen, laat staan rond die leeftijd. Als iemand dat wel wil is dat natuurlijk zijn/haar keus maar dat lijkt me dan meteen niet iemand op wie ik zal vallen.

en
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik vind koste wat kost uit huis willen ook vrij kansloos, en vind ik in een studentenhuis wonen met gedeelde douche en keuken nou niet bepaald zelfstandig zijn.. anderen houden die douche ook schoon en koken ook .
Was, in mijn geval iig, niet 'koste wat het kost' hoor. Ik bedacht me dat ik wel weg zou willen, ging op zoek naar een kamer, heeft een half jaar geduurd omdat ik vanalles vies en klein vond, uiteindelijk vond ik iets en ging ik verhuizen.
Anderen houden de douche misschien ook wel schoon maar koken zeker niet voor je en bovendien ligt zelfstandigheid imo meer in voor je eigen financieen e.d zorgen dan of je al dan niet kan koken
pi_83993969
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:41 schreef Xs2Shanna het volgende:
Oja, leuk die helden die roepen dat 25 niet kan.

Het telt alleen pas als je een normaal huis huurt of koopt, en niet een student bent en moet leven tussen de schimmels, etensresten, nare luchtjes, en max 10m2 als je mazzel hebt. Niet te spreken over de gedeelde badkamer en keuken.
Eindelijk een realist in ons midden, welkom.

Edit, ik was overigens 23.
Lambo of Rekt
pi_83994024
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:42 schreef saaw het volgende:

[..]

[..]

quote:

Begrijp me niet verkeerd, ik respecteer je keuze, je moet natuurlijk lekker doen waar je zelf gelukkig van wordt, maar zulke verschillen als dit zeggen volgens mij al genoeg over een eventuele relatie opbouwen.
hihi
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')