quote:Op maandag 12 juli 2010 21:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ml-etje gaat zo blij zijn met dit naamtopic
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ml, doe eens niet zo ijverig op een maandagavond om kwart voor negen![]()
You make the rest of us look bad!
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kom je meteen even mijn ramen zemen?
quote:
quote:
Ja, handenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zou bijna zeggen "kom je wat te kort dan?"
De binnenkant kan sowieso en we hebben een balkon en galerij hoor voor de meeste ramenpartijenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb hoogtevrees althans m'n evenwicht is dermate slecht dat ladders enz. niet aan te raden zijn zonder leuning, dus no thnx
Ah cool dat het allemaal werkt enzoquote:Op maandag 12 juli 2010 21:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En de meneer is ook helemaal![]()
![]()
En een paar dagen later heb ik ook nog het hartje gehoord. Nog meer![]()
Ben niet zomaar een man hequote:Oh en je bent echt zo lief dat je er naar vraagt als man zijnde enzo![]()
Moet ik ook nog de foto voor je opsnorren?
Geheimenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zal ik je even influisteren, want dat hoeft de rest niet te weten.
Jij bent uber speciaalquote:Op maandag 12 juli 2010 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah cool dat het allemaal werkt enzo. Yay voor minihartjes[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]!
[..]
Ben niet zomaar een man he. En als het een beetje handig gaat, graag [ afbeelding ]!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe bevalt het hokken in Utreg?
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij bent uber speciaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe bevalt het hokken in Utreg?
awwwww, een pinda
🐙
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zal ik je even influisteren, want dat hoeft de rest niet te weten.
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij bent uber speciaal
Oh wat een toffe erwtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe bevalt het hokken in Utreg?
.
Ik ben nog maar twee dagen in Utrecht geweest. Maar deze week zit ik er weer (vanaf morgen). maar ik denk dat het me wel gaat bevallen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De binnenkant kan sowieso en we hebben een balkon en galerij hoor voor de meeste ramenpartijen![]()
Ga je nog twee daagjes terug naar je oude werk?
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die Volg Topic knop is echt tha bomb
Wacht maar tot ie leert schoppen!quote:
Utrecht is da bomb. Ik heb er gestudeerd.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh wat een toffe erwt.
Ik ben nog maar twee dagen in Utrecht geweest. Maar deze week zit ik er weer (vanaf morgen). maar ik denk dat het me wel gaat bevallen.
Gezien de vaders schopkwaliteiten, zie het wk tv win topicquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die Volg Topic knop is echt tha bomb
Dat zullen we nog wel eens zien.quote:
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Gezien de vaders schopkwaliteiten, zie het wk tv win topic, is dat of juist een goed of een loos argument. Het is maar hoe je het bekijkt
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, iedereen die denkt dat Anne en Ml-etje het in hun pm's over masturberen hebben steek je hand op.
* Tha_Erik steekt hand op.
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zou bijna zeggen "kom je wat te kort dan?"
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:25 schreef Anne het volgende:
[..]. Beter dan dat ik mijn hand er in steek eh!
Ben al 7 jaar zwanger he.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is toch al zwanger, dus het geeft niet
Oh wacht, je had het tegen Erik, nou...die kan ook zwanger worden![]()
quote:
Huh? Wie is zwanger?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is toch al zwanger, dus het geeft niet
Oh wacht, je had het tegen Erik, nou...die kan ook zwanger worden![]()
quote:
Ja dat vroeg ik me ook eigenlijk af. Naast mij en DML. Maar Pisces, impliceer je nou dat Ml-etje zwanger isquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook eigenlijk af. Naast mij en DML. Maar Pisces, impliceer je nou dat Ml-etje zwanger is? Of Anne
?
Dat is al de 3e keer dat iemand me zwanger noemt deze weekquote:Op maandag 12 juli 2010 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook eigenlijk af. Naast mij en DML. Maar Pisces, impliceer je nou dat Ml-etje zwanger is? Of Anne
?
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is al de 3e keer dat iemand me zwanger noemt deze week. Zo'n dikke buik heb ik niet hoor!
Ik heb je buik nog nooit gezienquote:Op maandag 12 juli 2010 21:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is al de 3e keer dat iemand me zwanger noemt deze week. Zo'n dikke buik heb ik niet hoor!
Gevaarlijke opmerkingen altijd. Zeker tegen hormoonbommetjes.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mensen denken nu ik wel 10 weken zwanger ben vooral te kunnen zeggen dat ik ook al een mooi beginnend buikje heb. Leuk maar mijn kind zit nog een stuk lager hoor en daar is niks te zien, dat buikje had ik al
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:33 schreef Anne het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Aaaaarrrggghhhh! Mijn agenda begint steeds voller te raken!![]()
Zo hou ik helemaal geen tijd voor mezelf (en de katten en mijn huishouden) over voor ik op vakantie ga maar ik kan er niet omheen (werk, familie, Redcat). Ah well... dan ontspannen we maar in het vliegtuig.
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik zo m'n mandje in, hopelijk nu weer goed slapen nu het koel is.
![]()
Trusten voor later allemaal!![]()
(Greys, ik hoop dat het goed met Bink gaat!)
Binkies lijfje heeft ook nogal wat meegemaakt, geen wonder dat hij nu een stuk rustiger is.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap lekker, ik ga ook zo
En het gaat naar omstandigheden wel aardig.
Het is wel een heel ander hondje nu, heel kalm en stil en rustig.
Hopen dat dat nog bijtrekt, maar in elk geval ben ik blij dat het niet erger is geworden.
Vlieg.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
Die van had d'r eerste vlieg gevangen
Trots
En nogmaals sterkte voor Bink![]()
Ontspannen in het vliegtuigquote:Op maandag 12 juli 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Aaaaarrrggghhhh! Mijn agenda begint steeds voller te raken!![]()
Zo hou ik helemaal geen tijd voor mezelf (en de katten en mijn huishouden) over voor ik op vakantie ga maar ik kan er niet omheen (werk, familie, Redcat). Ah well... dan ontspannen we maar in het vliegtuig.
Ik vind ze altijd kut. En al helemaal in een vliegtuig, waarbij ik dan elke keer het idee heb dat ik dood gaquote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en in bed-val-reflexen.![]()
![]()
Gratis achtbaan.
Erikquote:Op maandag 12 juli 2010 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd kut. En al helemaal in een vliegtuig, waarbij ik dan elke keer het idee heb dat ik dood ga. Wat ik sowieso al heb bij elk schokje en hobbeltje. Heb je ooit gezien hoe erg die vleugels dan op en neer stuiteren
? En hou daar je ogen dan maar eens van af, als je je al ingebeeld hebt dat die dingen af gaan breken
(
!). Gelukkig bedacht ik me dat als ik zou vallen (want de vleugel neemt de halve romp mee) dat ik dan al buiten westen zou zijn voordat ik neer zou komen, want de lucht is daar heel ijl. Maar toen wist ik niet of ik eerder zou bevriezen of flauw zou vallen. Want natuurlijk zit je nog in een stoel aan een riem, maar als de rom weg is, dan flapper je ook maar wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak je niet zo druk! En die vleugels zijn juist zo flexibel zodat ze NIET breken. Net als hoge gebouwen die een beetje meegeven met aardbevingen enzo![]()
Wat een gedachtengang!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd kut. En al helemaal in een vliegtuig, waarbij ik dan elke keer het idee heb dat ik dood ga. Wat ik sowieso al heb bij elk schokje en hobbeltje. Heb je ooit gezien hoe erg die vleugels dan op en neer stuiteren
? En hou daar je ogen dan maar eens van af, als je je al ingebeeld hebt dat die dingen af gaan breken
(
!). Gelukkig bedacht ik me dat als ik zou vallen (want de vleugel neemt de halve romp mee) dat ik dan al buiten westen zou zijn voordat ik neer zou komen, want de lucht is daar heel ijl. Maar toen wist ik niet of ik eerder zou bevriezen of flauw zou vallen. Want natuurlijk zit je nog in een stoel aan een riem, maar als de rom weg is, dan flapper je ook maar wat.
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Erik
Komtie-dan he;Zeg hem dat nu niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak je niet zo druk! En die vleugels zijn juist zo flexibel zodat ze NIET breken. Net als hoge gebouwen die een beetje meegeven met aardbevingen enzo![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik schrik er altijd van. En heb er wel eens een stijve nek door opgelopen.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en in bed-val-reflexen.![]()
![]()
Gratis achtbaan.
Ja, in het vliegtuig zat ik (serieus) ook te denken "Man o man, Ll zou me echt uitlachenquote:
Ik heb ooit ook wel eens aan een raampje met uitzicht op de vleugel gezeten en ik vond het wel cool dat dat ding een beetje in de wind wapperde.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, in het vliegtuig zat ik (serieus) ook te denken "Man o man, Ll zou me echt uitlachen".
Toch tof, Ll? Dat ik in de momenten dat ik denk te sterven aan jou denk.
Had ik ook een vet gewaad aan en een coole baard en zag je een tunnel met veel licht en een hoop tsjikkies in niets verhullende witte jurkjesquote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, in het vliegtuig zat ik (serieus) ook te denken "Man o man, Ll zou me echt uitlachen".
Toch tof, Ll? Dat ik in de momenten dat ik denk te sterven aan jou denk.
Ja en het is eigenlijk zo logischquote:Op maandag 12 juli 2010 22:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ooit ook wel eens aan een raampje met uitzicht op de vleugel gezeten en ik vond het wel cool dat dat ding een beetje in de wind wapperde.![]()
Een grapje van je evinwichtsorgaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:
Hoe krijg je nu een stijve nek van een grapje van je evenwichtsorgaan?
Die tsjikkies kunnen Erik weinig bommen.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Had ik ook een vet gewaad aan en een coole baard en zag je een tunnel met veel licht en een hoop tsjikkies in niets verhullende witte jurkjes
Of de onderste tree missen en dan in de grond 'trappen'quote:Op maandag 12 juli 2010 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
Net als dat je boven aan de trap bent en denkt dat er nog een trede komt. Dan 'val' je ook zo'n stukje
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Had ik ook een vet gewaad aan en een coole baard en zag je een tunnel met veel licht en een hoop tsjikkies in niets verhullende witte jurkjes
Dat was mijn manier om hem in het land der levenden te houden. Dat hij dacht 'Ieuw nee, die gemene Loveless met allerlei tsjikkies. Ik wil heul niet dood!'quote:
Goed gedaan!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was mijn manier om hem in het land der levenden te houden. Dat hij dacht 'Ieuw nee, die gemene Loveless met allerlei tsjikkies. Ik wil heul niet dood!'
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Goed gedaan!
Misschien zijn het in zijn gedachten wel allemaal Ll-en in strakke onderbroekies.
Tochh is het vandaag al een stuk beter, dat weer dan.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
Niet te strak hoop ik. Das viessss met dit weer
Mwa, als het te strak zit moet je gewoon even luchten. Kan allemaal.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
Niet te strak hoop ik. Das viessss met dit weer
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, als het te strak zit moet je gewoon even luchten. Kan allemaal.
Dat is beter dan hier inderdaad.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
In Stockholm was het zo 30 graden (om en nabij), maar 's nachts koelde het af tot onder de 20. Dat was lekker.
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, als het te strak zit moet je gewoon even luchten. Kan allemaal.
Truste Ll.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ja vandaag was lekker. Net alles al flink open gehad, en ga zo m'n bed in, dan vannacht weer ff luchten
Ik hoop ook dat het bijtrekt, arme Bink heeft ook een aardige klap gehad. Ik hoop dat jullie de nacht rustig door zijn gekomenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
En het gaat naar omstandigheden wel aardig.
Het is wel een heel ander hondje nu, heel kalm en stil en rustig.
Hopen dat dat nog bijtrekt, maar in elk geval ben ik blij dat het niet erger is geworden.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat het bijtrekt, arme Bink heeft ook een aardige klap gehad. Ik hoop dat jullie de nacht rustig door zijn gekomen![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen, zowel het hondje als ik, met het raam open en lekker koel!
Fijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen, zowel het hondje als ik, met het raam open en lekker koel!
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:50 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Wat had Bink dan precies? Of wist de DA dat niet?
Oh, dit had ik nog niet eens meegekregen, wat ergquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink heeft hoogstwaarschijnlijk een hersenbloeding gehad zondagmiddag zei de DA. Helemaal bibberen over het hele lijf en ineens had ze een hele erge tic met het hoofd, dat trok ze steeds in een soort schok naar de zijkant, heel naar om te zien. En haar ene oogje zat meer dicht dan het ander en haar bekkie hing ook niet helemaal goed
Dus meteen naar de spoed DA en daar ging het wel al iets beter, maar ik had een filmpje meegenomen van hoe het een uur daarvoor was. En hij heeft haar helemaal nagekeken en waarschijnlijk adertje geknapt in het hoofd. Trillen was van de pijn (aw...) en die tic omdat er dus een soort kortsluiting in het hoofd was.
Hij kon er niets aan doen - daar kunnen ze nou eenmaal weinig mee - en zei dat sommige hondjes/dieren daar doorheen komen en dat je dan binnen 3 dagen verbetering moest zien. We zagen diezelfde avond al verbetering en de dag er na was de tic al helemaal weg
Nu is ze alleen wel nog heel rustig, maar ze eet en drinkt goed. Taaie!Hoewel ik haar wel slecht alleen durf te laten.
Oh bah, echt schrikkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:05 schreef Greys het volgende:
Het is een oudje natuurlijk, 14 jaar. Dus ik moet er rekening mee houden dat het een keer afgelopen is. Maar ik wil er nog niet echt aanBen blij dat me - zoals het er nu naar uit ziet - nog wel wat tijd met het monster gegund is
Kijk, hier zie je nog een beetje die tic met het hoofd. Je ziet het alleen aan het begin van het filmpje, maar een half uur daarvoor deed ze dat dus non-stop.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:05 schreef Greys het volgende:
Het is een oudje natuurlijk, 14 jaar. Dus ik moet er rekening mee houden dat het een keer afgelopen is. Maar ik wil er nog niet echt aanBen blij dat me - zoals het er nu naar uit ziet - nog wel wat tijd met het monster gegund is
Kijk, hier zie je nog een beetje die tic met het hoofd. Je ziet het alleen aan het begin van het filmpje, maar een half uur daarvoor deed ze dat dus non-stop.
Succes vanmiddag!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:29 schreef Goodbye het volgende:
En vanmiddag om half vijf heb ik een lastig gesprek, bwugh, zie er nu al tegenop
Wat dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:29 schreef Goodbye het volgende:
En vanmiddag om half vijf heb ik een lastig gesprek, bwugh, zie er nu al tegenop
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Tom! Bedankt voor je sms'jes. Alleen had ik waar ik de wedstrijd keek geen bereik en kreeg ik ze na afloop allemaal achter elkaar.
Oeh ja, GB, hoe ging dat gister? Heeft je collega ingegrepen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat dan?Over die van dat telefoontje laatst? Niet fijn als je zoiets aan het einde van je dag hebt. Dan kan je ook echt niet aan dingen ná dat gesprek denken en duurt je dag zo lang. Tenminste, zo is dat bij mij vaak
Niet doen, ik vond het heel lief, want ik was het al vergeten dat je dat zou doenquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet doen, ik vond het heel lief, want ik was het al vergeten dat je dat zou doen!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Ik was al net zo vergeetachtig, want hoewel ik er bijna de hele dag aan dacht was ik je nummer vergeten mee te nemen naar de kroeg
Dus toen heb ik Greys gesmst voor je nummer
quote:
Whut!quote:
We hebben niet allemaal een of andere leuke krullenbol ter beschikkingquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een of andere leuke krullenbol ter beschikking!
quote:
Nou idd!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
Dat heb zelfs ik niet bedacht, een of ander model inhuren voor wat foto's en dan een beetje nonchalant posten hier
Oh nee, was iets anders met mijn werkgever. Maar ze heeft afgebeld net en nu wordt het na mijn vakantie en dat maakt het allemaal een stuk beterquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat dan?Over die van dat telefoontje laatst? Niet fijn als je zoiets aan het einde van je dag hebt. Dan kan je ook echt niet aan dingen ná dat gesprek denken en duurt je dag zo lang. Tenminste, zo is dat bij mij vaak
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
Dat heb zelfs ik niet bedacht, een of ander model inhuren voor wat foto's en dan een beetje nonchalant posten hier
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd!
Ml is gewoon ook vrijgezel
Wel slim Ml, ga ik ook doen!
Nou inderdaad, fijn dat jij het gewoon juist hebt gedaan en die ander dus voor niks uit haar stekker ging.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh nee, was iets anders met mijn werkgever. Maar ze heeft afgebeld net en nu wordt het na mijn vakantie en dat maakt het allemaal een stuk beter![]()
Dat van vrijdag.. die stukken heb ik gister binnengekregen en in overleg met die collega ingevoerd, met de notitie van wat er gebeurd was. Zij was het wel met mij een dat ik juist gehandeld heb en daar was ik nog het meest blij om
Naar z'n andere tsjikkie?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Lig echt dubbel hier, tranen over mijn wangen![]()
![]()
![]()
![]()
De mister zou toch 3 weken naar Engeland
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh nee, was iets anders met mijn werkgever. Maar ze heeft afgebeld net en nu wordt het na mijn vakantie en dat maakt het allemaal een stuk beter![]()
Dat van vrijdag.. die stukken heb ik gister binnengekregen en in overleg met die collega ingevoerd, met de notitie van wat er gebeurd was. Zij was het wel met mij een dat ik juist gehandeld heb en daar was ik nog het meest blij om
Dat lijkt mij ook het fijnst ja, dat ze jou gelijk geeftquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Owquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Lig echt dubbel hier, tranen over mijn wangen![]()
![]()
![]()
![]()
De mister zou toch 3 weken naar Engeland
quote:
quote:
Heet hij Harrie?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voor zover je hem voor chickie kunt laten doorgaan
[..]
Zou een pot kunnen zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Oh, is hij er ZO één!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Werk ze!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:41 schreef Goodbye het volgende:
Nee, niks gezegd omdat ik het nu wel gewoon heb kunnen invoeren. Maar het kantoor is wel op onze "zwarte lijst" terecht gekomen![]()
Ik ga weer even werken
Harrie dusquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heet hij Harrie?
Maar wat istie daar 3 weken doenZonder jou
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:41 schreef Goodbye het volgende:
Nee, niks gezegd omdat ik het nu wel gewoon heb kunnen invoeren. Maar het kantoor is wel op onze "zwarte lijst" terecht gekomen![]()
Ik ga weer even werken
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heet hij Harrie?
Maar wat istie daar 3 weken doenZonder jou
quote:
quote:
ah, "werk"quote:
Ik vond hem er ook wel een beetje vrouwelijk uitzien hoor!quote:hij? Oh dan is dat afwerken van complete legioenen dames dus de ontkenningsfase
.
Dat ik dat nou niet gezien heb
quote:
Dietje
Zet -er voor het -je in de plek en je hebt zijn naamquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, "werk"
[..]
Ik vond hem er ook wel een beetje vrouwelijk uitzien hoor!
[..]
Ik zie het er ook niet in hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
En Harrie werkt legioenen dames af?![]()
Doe ik toch iets fout![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
En Harrie werkt legioenen dames af?![]()
Doe ik toch iets fout![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zie het er ook niet in hoor
Misschien als ie dat parachutepak uit heeft?
quote:
quote:in mijn ogen schattige puber.
Zo, cryptisch!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zet -er voor het -je in de plek en je hebt zijn naam
Mja dit is geen ubercharmante foto maar mijn laptop is geleegd en heb geen zin de HD te pakken.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
vlotte babbel en kolos van een in mijn ogen schattige puber.
Ja, ho! Ik bedoel dan dus dat ie gewone kleren aanheeftquote:
Ik moest echt 5x lezen voor ik m doorhadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
Jezus Ml, zo cryptisch zijn we niet hoor![]()
Ik ook, net als dit:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moest echt 5x lezen voor ik m doorhad
Eigenlijk snap ik die nu nog nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:58 schreef Ml-etje het volgende:
vlotte babbel en kolos van een in mijn ogen schattige puber.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
Jezus Ml, zo cryptisch zijn we niet hoor![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook, net als dit:
[..]
Eigenlijk snap ik die nu nog nieteen kolos van een schattige puber? Hij is de zoon van een schattige puber en hij is dus heel groot?
![]()
Ik hoop dan dat het die linker is?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:03 schreef Ml-etje het volgende:
Whahahaha deze is iets beter op 1 of andere manier ontduikt hij de camera altijd
[..]
Gewoon een forse schattige puber denk ik?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook, net als dit:
[..]
Eigenlijk snap ik die nu nog nieteen kolos van een schattige puber? Hij is de zoon van een schattige puber en hij is dus heel groot?
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zie het er ook niet in hoor
Misschien als ie dat parachutepak uit heeft?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoop dan dat het die linker is?
[..]
Gewoon een forse schattige puber denk ik?
Ramen zemen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:08 schreef Ml-etje het volgende:
Deze is leuk
[..]
Wel de laatste nu zou nog wat gaan doen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ramen zemen?
Ik vind m nog steeds niet woest aantrekkelijk hoor
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die met parachutegear en bril wel een parel hoor
Ja, jij zou hem je bed wel in sleuren?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die met parachutegear en bril wel een parel hoor
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja hédie zijn er nog erger want die bril geeft geniale afdrukken
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, jij zou hem je bed wel in sleuren?
Ik niet
ZO jong zal hij niet zijn toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, hoe oud is dat knulletje?
Maar ook niet leuk genoeg hoorquote:
Een jochie in de 20 met het gedrag dat Ml-etje omschrijft is toch echt nog een pubertjequote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
Niet alle twintigers zijn zo volwassen als ik nee
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
Niet alle twintigers zijn zo volwassen als ik nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
deja vu!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, dat kan toch. Hoef je niet meteen zo denigrerend te doen met je ''
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, dat kan toch. Hoef je niet meteen zo denigrerend te doen met je ''
Was een grapjequote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was een grapje![]()
Alhoewel ik met sommige dingen wel volwassen ben. Maar met andere dingen weer niet
Iedereen tochquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was een grapje![]()
Alhoewel ik met sommige dingen wel volwassen ben. Maar met andere dingen weer niet
Lintje vind ik wel logisch; bronzen en zilveren medailles op bv WK schaatsen krijgen ook een lintje toch? (of is dat alleen bij de Olympische Spelen?)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een genante vertoning trouwens, die huldiging.
Echt, ze verdienen heus wel een huldiging. Die spelers hebben hun best enorm gedaan. Maar wat een overdreven uitgemolken showtje word het nu. Wat gaan we dan in godsnaam doen als we wél een keer een toernooi winnen.
Die spelers voelen het nog niet eens als winnen van de tweede plek, maar zien het nog als verliezen van de eerste. Dat zei van Marwijk gister nog; ze waren de schok nog niet helemaal te boven. En nu kunnen ze de hele dag opdraven en leuk doen, en krijgen ze zelfs een lintje. WTF echt waar.
Wat word je dan als je wint, troonopvolger? De aanvoeder word Minister-president?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een genante vertoning trouwens, die huldiging.
Echt, ze verdienen heus wel een huldiging. Die spelers hebben hun best enorm gedaan. Maar wat een overdreven uitgemolken showtje word het nu. Wat gaan we dan in godsnaam doen als we wél een keer een toernooi winnen.
Die spelers voelen het nog niet eens als winnen van de tweede plek, maar zien het nog als verliezen van de eerste. Dat zei van Marwijk gister nog; ze waren de schok nog niet helemaal te boven. En nu kunnen ze de hele dag opdraven en leuk doen, en krijgen ze zelfs een lintje. WTF echt waar.
Wat word je dan als je wint, troonopvolger? De aanvoeder word Minister-president?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lintje vind ik wel logisch; bronzen en zilveren medailles op bv WK schaatsen krijgen ook een lintje toch? (of is dat alleen bij de Olympische Spelen?)
Die hele toer vind ik ook nutteloos. Maar ik ga wel kijken naar de huldiging
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ach ik vind het meer dan terecht dat er een huldiging is. Zeker verdiend. Maar ik vind het wel een beetje sneu dat het net lijkt alsof ze alleen gerekend hadden op winst en nu dan toch ook maar datzelfde draaiboek volgen ook al zijn we 2e.
Dat duurt nog heel wat jaartjes, tegen die tijd zijn we dit al lang vergeten en/of mauwen we er niet meer omquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
Wat gaan we dan in godsnaam doen als we wél een keer een toernooi winnen.
Dat vind ik ook stom ja. Erken dan dat je verloren hebt en pas het aanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ach ik vind het meer dan terecht dat er een huldiging is. Zeker verdiend. Maar ik vind het wel een beetje sneu dat het net lijkt alsof ze alleen gerekend hadden op winst en nu dan toch ook maar datzelfde draaiboek volgen ook al zijn we 2e.
Oh? Wie dan? Van Bronckhorst zeker?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
er krijgen er ook maar 2 een lintje.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh? Wie dan? Van Bronckhorst zeker?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:51 schreef Greys het volgende:
En aan de aanloop daar te zien vinden meer mensen dat gelukkig.
Wat hebben wij met Spanje te maken, niks tochquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
en als je dit vergelijkt met de Spanjaarden worden wij vele malen grootser onthaald
Huldiging vind ik ook primaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:51 schreef Greys het volgende:
Ik vind het meer dan terecht dat ze alsnog een grote huldiging krijgen omdat ze 2e op het WK zijn geworden. En aan de aanloop daar te zien vinden meer mensen dat gelukkig.
Lintje voor Van Marwijk ook meer dan terecht.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Huldiging vind ik ook prima
Maar ga niet eerst zeggen: Bij winst rondvaart
En dan nu: Toch nu ook maar
Twee redenen jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:01 schreef Greys het volgende:
Het is natuurlijk heus niet alléén omdat 2e worden alsnog een prestatie is. Ook ivm de al gemaakte afspraken met omroepen, horeca, podiumverhuur, technici etc.
Denk dat het al met al gewoon beter was om alles door te laten gaan, ook om alsnog een dagje feestvreugde te hebben ter afsluiting en dus ook omdat 'zilver' winnen ook een superprestatie is
Ook wel zo natuurlijk. Ik vraag me alleen af of de voetballers zelf er heel gelukkig mee zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:01 schreef Greys het volgende:
Het is natuurlijk heus niet alléén omdat 2e worden alsnog een prestatie is. Ook ivm de al gemaakte afspraken met omroepen, horeca, podiumverhuur, technici etc.
Denk dat het al met al gewoon beter was om alles door te laten gaan, ook om alsnog een dagje feestvreugde te hebben ter afsluiting en dus ook omdat 'zilver' winnen ook een superprestatie is
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook wel zo natuurlijk. Ik vraag me alleen af of de voetballers zelf er heel gelukkig mee zijn
quote:
quote:
SPAANS!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Een spaans worstje (de ironie) en gebakken ei
Ze gaat dat Spaanse omzetten in poep he.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Boh, ik weet weer waarom deze SC leuker is dan die van F&F
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Boh, ik weet weer waarom deze SC leuker is dan die van F&F
Nou, ik heb er echt genoeg van dat ik mijn mening daar niet kan geven zonder dat die twee er bovenop springen puur vanwege het feit dat ze me niet mogen. Zo doen ze dat met iedereen die ze niet mogen.quote:
quote:
Koffie op het beeldschermquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze gaat dat Spaanse omzetten in poep he.
Jij mistte Ll hequote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou, ik heb er echt genoeg van dat ik mijn mening daar niet kan geven zonder dat die twee er bovenop springen puur vanwege het feit dat ze me niet mogen. Zo doen ze dat met iedereen die ze niet mogen.
Ik ben dat gewoon beu.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Koffie op het beeldscherm![]()
[..]
Jij mistte Ll he
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:29 schreef Ml-etje het volgende:
aldus dinnetje dat me zo komt helpen met de laatste klussen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom flauw verder? Ik ben toch vrij om mijn mening te geven dat ik hier liever kom dan daar omdat de sfeer hier veel leuker is.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat jullie al zo ver zijn
Oh, ik dacht het einde echtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euh die voor vandaag op de planning stonden
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht het einde echtIk twijfelde al even
Entuinhuisjes
Hebben jullie al iets op het oog, of staat dat nog ver op de to-do lijst?
Lijkt me dat een paar mensen wel degelijk een hele SC kunnen verzieken natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:39 schreef tombolafan het volgende:
Sowieso lijkt het me niet zo dat een hele SC ineens "" is? Bepaalde personen zijn misschien niet je type, maar goed, dat heb je IRL ook toch?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Klopt, op dat moment vond ik hoe Ll soms ergens bovenop kan springen niet leuk.
Maar heuj, ik heb net weer ondervonden dat Ll niks is vergeleken met een paar mensen aan de andere kant.
Ik ben hier een paar dagen weg gebleven en het is gewoon weer gezellig hier. Daar maakt het niet uit hoe lang je weg blijft. Normaal kan er niet gedaan worden.
Weet je hoe Ll reageert als je maar OUD noemt?
Een keertje F&Fis niks hoor. Maar sorry dat ik je als F&F mod daarmee op de tenen heb getrapt.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind je een leuke meid, maar ik vond toen je reactie op Ll een beetje overdreven (heb ik toen ook gezegd). Soms kunnen dingen op een forum niet overkomen hoe je ze bedoelt, vooral omdat er geen nonverbale communicatie mogelijk isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Klopt, op dat moment vond ik hoe Ll soms ergens bovenop kan springen niet leuk.
Maar heuj, ik heb net weer ondervonden dat Ll niks is vergeleken met een paar mensen aan de andere kant.
Ik ben hier een paar dagen weg gebleven en het is gewoon weer gezellig hier. Daar maakt het niet uit hoe lang je weg blijft. Normaal kan er niet gedaan worden.
Weet je hoe Ll reageert als je maar OUD noemt?
Een keertje F&Fis niks hoor. Maar sorry dat ik je als F&F mod daarmee op de tenen heb getrapt.
Dat is natuurlijk ook maar net hoe de rest er mee omgaatquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Lijkt me dat een paar mensen wel degelijk een hele SC kunnen verzieken natuurlijk.
Dat vind ik een beetje zwak. Je geeft je mening, en wij "hebben het lef er op te reageren" en dat vindt je dan niet fijn?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar joh, het was een impulsieve opmerking uit de grond van mijn hart en ik had het lef het hardop te melden.
Ik zal het niet meer doen.
Ja, DML mist jequote:
Kan zijn, maar ook toen heb ik genoeg pm's gehad en nu ook. Schijnbaar zeg ik dingen die anderen niet willen zeggen maar wel denken maar zit ik wel in mijn eentje de discussie te voeren daarom en heb ik het gedaan. Nou daar heb ik ook niet zo'n zin in dus hoop ik dat ik de volgende keer me herinner dat ik sommige dingen beter voor me kan houden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind je een leuke meid, maar ik vond toen je reactie op Ll een beetje overdreven (heb ik toen ook gezegd). Soms kunnen dingen op een forum niet overkomen hoe je ze bedoelt, vooral omdat er geen nonverbale communicatie mogelijk isDus het zou zomaar kunnen dat er onderlinge miscommunicatie is, zowel hier als in FF.
Ik vind dat je je mening best kan geven op zich. Maar doe dat dan naar de mensen die het betreft... (of heb je dat ook gedaan? Ik lees niet meer alles in de FF nl). En wegblijven lijkt mij niet de oplossingquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kan zijn, maar ook toen heb ik genoeg pm's gehad en nu ook. Schijnbaar zeg ik dingen die anderen niet willen zeggen maar wel denken maar zit ik wel in mijn eentje de discussie te voeren daarom en heb ik het gedaan. Nou daar heb ik ook niet zo'n zin in dus hoop ik dat ik de volgende keer me herinner dat ik sommige dingen beter voor me kan houden.
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
God wat is het warm he!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kan zijn, maar ook toen heb ik genoeg pm's gehad en nu ook. Schijnbaar zeg ik dingen die anderen niet willen zeggen maar wel denken maar zit ik wel in mijn eentje de discussie te voeren daarom en heb ik het gedaan. Nou daar heb ik ook niet zo'n zin in dus hoop ik dat ik de volgende keer me herinner dat ik sommige dingen beter voor me kan houden.
Sommige dingen zijn verspilde moeite en al vaak genoeg gedaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind dat je je mening best kan geven op zich. Maar doe dat dan naar de mensen die het betreft... (of heb je dat ook gedaan? Ik lees niet meer alles in de FF nl). En wegblijven lijkt mij niet de oplossing
Neequote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg, heb je al iets van je zus gehoord?
Huh watte?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]Je lijkt wel een kind van ruziende ouders
Van de zotte natuurlijk op een openbaar forum vooral als er meerderen zo over denken maar het is zoals het is.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Van de zotte natuurlijk op een openbaar forum vooral als er meerderen zo over denken maar het is zoals het is.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja en het is niet aan mij om namen te noemen lijkt me anders waren ze er sowieso wel voor uit gekomen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
En ook dit is flauwTenminste, vind ik.
'Ja mensen zijn het met mij eens hoor! Maar wel per PM dus ik zeg niet wie het zijn!'
Kortom: ook anderen vonden Ll toen te ver gaan? Maar die durven het niet hier te zeggen, bedoel je dat?
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja en het is niet aan mij om namen te noemen lijkt me anders waren ze er sowieso wel voor uit gekomen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Van de zotte natuurlijk op een openbaar forum vooral als er meerderen zo over denken maar het is zoals het is.
Ja, daar zijn dus geen foto's vanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze ze maar uiteindelijk deelt, die fijne mannen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, daar zijn dus geen foto's van.
Ja zoiets, een mengsel daarvan. Denk ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook niet eentje?Hmmz, dan maar pittoreske plaatjes of een genietende Erik?
Volgens mij waren er toen juist erg veel mensen die NIET vonden dat Ll te ver ging hoor!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja en het is niet aan mij om namen te noemen lijkt me anders waren ze er sowieso wel voor uit gekomen.
En ik zeg het een keer wel omdat ik altijd maar mijn mond open doe en daarom de shit over me heen krijg terwijl er meer zijn die er zo over denken. Frustrerend hoor soms kan ik je vertellen.
Nou, iddquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je zoiets helemáál niet zeggen, lijkt me.
Nee, ik ben het er mee eens, helemaalquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:02 schreef Greys het volgende:
Ben ik nou de enige die dit echt geen stijl vindt? Nu worden ook hier mensen tegen elkaar opgezet, of lijkt dat nou maar zo? Door te roepen 'Ja destijds waren mensen het ook met mij eens hoor toen met Ll, maar dat PMden ze me'. Kortom, leuk voor Ll om terug te lezen straks.
En dat ís een eikel soms, maar destijds had hij nul kwaad in de zin tegen je, DML. Integendeel. Dus ik vind dit echt niet kunnen.
Nou goed, ik ga even afkoelen, het valt me echt enorm tegen
Nee, ruzies/meningsverschillen mogen ook wel uitgesproken worden hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens. Lief zijn
. Verdraagzaamheid, verdraaaagzaaaaamheiiiiidd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |