quote:Op maandag 12 juli 2010 21:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ml-etje gaat zo blij zijn met dit naamtopic
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ml, doe eens niet zo ijverig op een maandagavond om kwart voor negen![]()
You make the rest of us look bad!
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kom je meteen even mijn ramen zemen?
quote:
quote:
Ja, handenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zou bijna zeggen "kom je wat te kort dan?"
De binnenkant kan sowieso en we hebben een balkon en galerij hoor voor de meeste ramenpartijenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb hoogtevrees althans m'n evenwicht is dermate slecht dat ladders enz. niet aan te raden zijn zonder leuning, dus no thnx
Ah cool dat het allemaal werkt enzoquote:Op maandag 12 juli 2010 21:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En de meneer is ook helemaal![]()
![]()
En een paar dagen later heb ik ook nog het hartje gehoord. Nog meer![]()
Ben niet zomaar een man hequote:Oh en je bent echt zo lief dat je er naar vraagt als man zijnde enzo![]()
Moet ik ook nog de foto voor je opsnorren?
Geheimenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zal ik je even influisteren, want dat hoeft de rest niet te weten.
Jij bent uber speciaalquote:Op maandag 12 juli 2010 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah cool dat het allemaal werkt enzo. Yay voor minihartjes[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]!
[..]
Ben niet zomaar een man he. En als het een beetje handig gaat, graag [ afbeelding ]!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe bevalt het hokken in Utreg?
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij bent uber speciaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe bevalt het hokken in Utreg?
awwwww, een pinda
🐙
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zal ik je even influisteren, want dat hoeft de rest niet te weten.
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij bent uber speciaal
Oh wat een toffe erwtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe bevalt het hokken in Utreg?
.
Ik ben nog maar twee dagen in Utrecht geweest. Maar deze week zit ik er weer (vanaf morgen). maar ik denk dat het me wel gaat bevallen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De binnenkant kan sowieso en we hebben een balkon en galerij hoor voor de meeste ramenpartijen![]()
Ga je nog twee daagjes terug naar je oude werk?
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die Volg Topic knop is echt tha bomb
Wacht maar tot ie leert schoppen!quote:
Utrecht is da bomb. Ik heb er gestudeerd.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh wat een toffe erwt.
Ik ben nog maar twee dagen in Utrecht geweest. Maar deze week zit ik er weer (vanaf morgen). maar ik denk dat het me wel gaat bevallen.
Gezien de vaders schopkwaliteiten, zie het wk tv win topicquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die Volg Topic knop is echt tha bomb
Dat zullen we nog wel eens zien.quote:
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Gezien de vaders schopkwaliteiten, zie het wk tv win topic, is dat of juist een goed of een loos argument. Het is maar hoe je het bekijkt
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, iedereen die denkt dat Anne en Ml-etje het in hun pm's over masturberen hebben steek je hand op.
* Tha_Erik steekt hand op.
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zou bijna zeggen "kom je wat te kort dan?"
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:25 schreef Anne het volgende:
[..]. Beter dan dat ik mijn hand er in steek eh!
Ben al 7 jaar zwanger he.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is toch al zwanger, dus het geeft niet
Oh wacht, je had het tegen Erik, nou...die kan ook zwanger worden![]()
quote:
Huh? Wie is zwanger?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is toch al zwanger, dus het geeft niet
Oh wacht, je had het tegen Erik, nou...die kan ook zwanger worden![]()
quote:
Ja dat vroeg ik me ook eigenlijk af. Naast mij en DML. Maar Pisces, impliceer je nou dat Ml-etje zwanger isquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook eigenlijk af. Naast mij en DML. Maar Pisces, impliceer je nou dat Ml-etje zwanger is? Of Anne
?
Dat is al de 3e keer dat iemand me zwanger noemt deze weekquote:Op maandag 12 juli 2010 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook eigenlijk af. Naast mij en DML. Maar Pisces, impliceer je nou dat Ml-etje zwanger is? Of Anne
?
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is al de 3e keer dat iemand me zwanger noemt deze week. Zo'n dikke buik heb ik niet hoor!
Ik heb je buik nog nooit gezienquote:Op maandag 12 juli 2010 21:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is al de 3e keer dat iemand me zwanger noemt deze week. Zo'n dikke buik heb ik niet hoor!
Gevaarlijke opmerkingen altijd. Zeker tegen hormoonbommetjes.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mensen denken nu ik wel 10 weken zwanger ben vooral te kunnen zeggen dat ik ook al een mooi beginnend buikje heb. Leuk maar mijn kind zit nog een stuk lager hoor en daar is niks te zien, dat buikje had ik al
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:33 schreef Anne het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Aaaaarrrggghhhh! Mijn agenda begint steeds voller te raken!![]()
Zo hou ik helemaal geen tijd voor mezelf (en de katten en mijn huishouden) over voor ik op vakantie ga maar ik kan er niet omheen (werk, familie, Redcat). Ah well... dan ontspannen we maar in het vliegtuig.
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik zo m'n mandje in, hopelijk nu weer goed slapen nu het koel is.
![]()
Trusten voor later allemaal!![]()
(Greys, ik hoop dat het goed met Bink gaat!)
Binkies lijfje heeft ook nogal wat meegemaakt, geen wonder dat hij nu een stuk rustiger is.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap lekker, ik ga ook zo
En het gaat naar omstandigheden wel aardig.
Het is wel een heel ander hondje nu, heel kalm en stil en rustig.
Hopen dat dat nog bijtrekt, maar in elk geval ben ik blij dat het niet erger is geworden.
Vlieg.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
Die van had d'r eerste vlieg gevangen
Trots
En nogmaals sterkte voor Bink![]()
Ontspannen in het vliegtuigquote:Op maandag 12 juli 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Aaaaarrrggghhhh! Mijn agenda begint steeds voller te raken!![]()
Zo hou ik helemaal geen tijd voor mezelf (en de katten en mijn huishouden) over voor ik op vakantie ga maar ik kan er niet omheen (werk, familie, Redcat). Ah well... dan ontspannen we maar in het vliegtuig.
Ik vind ze altijd kut. En al helemaal in een vliegtuig, waarbij ik dan elke keer het idee heb dat ik dood gaquote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en in bed-val-reflexen.![]()
![]()
Gratis achtbaan.
Erikquote:Op maandag 12 juli 2010 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd kut. En al helemaal in een vliegtuig, waarbij ik dan elke keer het idee heb dat ik dood ga. Wat ik sowieso al heb bij elk schokje en hobbeltje. Heb je ooit gezien hoe erg die vleugels dan op en neer stuiteren
? En hou daar je ogen dan maar eens van af, als je je al ingebeeld hebt dat die dingen af gaan breken
(
!). Gelukkig bedacht ik me dat als ik zou vallen (want de vleugel neemt de halve romp mee) dat ik dan al buiten westen zou zijn voordat ik neer zou komen, want de lucht is daar heel ijl. Maar toen wist ik niet of ik eerder zou bevriezen of flauw zou vallen. Want natuurlijk zit je nog in een stoel aan een riem, maar als de rom weg is, dan flapper je ook maar wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak je niet zo druk! En die vleugels zijn juist zo flexibel zodat ze NIET breken. Net als hoge gebouwen die een beetje meegeven met aardbevingen enzo![]()
Wat een gedachtengang!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd kut. En al helemaal in een vliegtuig, waarbij ik dan elke keer het idee heb dat ik dood ga. Wat ik sowieso al heb bij elk schokje en hobbeltje. Heb je ooit gezien hoe erg die vleugels dan op en neer stuiteren
? En hou daar je ogen dan maar eens van af, als je je al ingebeeld hebt dat die dingen af gaan breken
(
!). Gelukkig bedacht ik me dat als ik zou vallen (want de vleugel neemt de halve romp mee) dat ik dan al buiten westen zou zijn voordat ik neer zou komen, want de lucht is daar heel ijl. Maar toen wist ik niet of ik eerder zou bevriezen of flauw zou vallen. Want natuurlijk zit je nog in een stoel aan een riem, maar als de rom weg is, dan flapper je ook maar wat.
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Erik
Komtie-dan he;Zeg hem dat nu niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak je niet zo druk! En die vleugels zijn juist zo flexibel zodat ze NIET breken. Net als hoge gebouwen die een beetje meegeven met aardbevingen enzo![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik schrik er altijd van. En heb er wel eens een stijve nek door opgelopen.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en in bed-val-reflexen.![]()
![]()
Gratis achtbaan.
Ja, in het vliegtuig zat ik (serieus) ook te denken "Man o man, Ll zou me echt uitlachenquote:
Ik heb ooit ook wel eens aan een raampje met uitzicht op de vleugel gezeten en ik vond het wel cool dat dat ding een beetje in de wind wapperde.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, in het vliegtuig zat ik (serieus) ook te denken "Man o man, Ll zou me echt uitlachen".
Toch tof, Ll? Dat ik in de momenten dat ik denk te sterven aan jou denk.
Had ik ook een vet gewaad aan en een coole baard en zag je een tunnel met veel licht en een hoop tsjikkies in niets verhullende witte jurkjesquote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, in het vliegtuig zat ik (serieus) ook te denken "Man o man, Ll zou me echt uitlachen".
Toch tof, Ll? Dat ik in de momenten dat ik denk te sterven aan jou denk.
Ja en het is eigenlijk zo logischquote:Op maandag 12 juli 2010 22:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ooit ook wel eens aan een raampje met uitzicht op de vleugel gezeten en ik vond het wel cool dat dat ding een beetje in de wind wapperde.![]()
Een grapje van je evinwichtsorgaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:
Hoe krijg je nu een stijve nek van een grapje van je evenwichtsorgaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |