kijki een post als deze heb je wat aan.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:47 schreef Nielsch het volgende:
Utrecht natuurlijk!
Met kastelen, bossen, heuvels, rivieren, de mooiste stad van Nederland en een heuse pyramide!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Friesland is nou eenmaal officieel de mooiste provincie:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:24 schreef El_Liberaliste het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen wat Friesland mooier maakt dan andere provincies? Oke, het is een chauvinistisch stukje land met overdreven trotse onverstaanbare figuren, maar die 'nuchterheid' staat los van het 'natuurschoon'. Weilanden vind je in elke provincie.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:57 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat toevallig, het voormalige huis van mijn opa en oma staat op één van die foto's.
Niet zo veel bij elkaar en zo groot. En zoveel watersport.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:46 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Waddengebied heb je gelijk in, meren ook wel maar die vind je ook elders.
Dat heb je al snel in Nederland.quote:Ik denk dat van Friesland slechts een klein deel uniek is. (inkoppertje: nee, ik ben er nog nooit geweest, maar dat 85% uit gras, gras en nog eens gras bestaat is een vaststaand feit)
Waarom Drenthe dan niet als je een Noorderling bent? Drenthe is zo mooi...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
Toch een flink schopje.
Er staat al een mooie poll in dit topic, dus waarom iets nieuws?
De volgorde voor mij:
1. Friesland
2. Groningen
3. Limburg ten zuiden van Geleen
4. Gelderland
Waarom Friesland?
De kust:
[ afbeelding ]
Âlde feanen
[ afbeelding ]
Bakkefean
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tjeukemeer
[ afbeelding ]
En natuurlijk Groningen![]()
Waar ik woon:Ok, ik moet 3km fietsen
![]()
[ afbeelding ]
Gauw maar eens heen dan. Je hebt zoveel mooie dingen, Drenthe bruist!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Omdat ik niet zoveel in Drenthe kom. verder dan Roden kom ik gewoonlijk niet, tenzij ik naar Limburg of Zwolle moetEn dan zie ik het wel uit de trein, maar eigenlijk is Drenthe nog best onbekend terrein voor mij.
Verder is nog een nadeel dat voor mij over de A32 rijden sneller gaat dan over de A28..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:00 schreef Djeez het volgende:
[..]
Gauw maar eens heen dan. Je hebt zoveel mooie dingen, Drenthe bruist!
Wat hij zegt inderdaad.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:17 schreef Socios het volgende:
Ik vind iedere provincie op z´n eigen wijze mooi. Prachtig die diversiteit binnen een klein land als Nederland. Ik geniet er met volle teugen van, waar in Nederland ik ook ben.
Nee, ze hebben ook akkers en heel veel meren. En Friesland heeft Terschelling.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:46 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Waddengebied heb je gelijk in, meren ook wel maar die vind je ook elders.
Ik denk dat van Friesland slechts een klein deel uniek is. (inkoppertje: nee, ik ben er nog nooit geweest, maar dat 85% uit gras, gras en nog eens gras bestaat is een vaststaand feit)
Alhoewel Groningen natuurlijk wel een prachtig stationsgebouw heeft.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef Miss_paraplu het volgende:
Groningen natuurlijk op de eerste plaats ( en niet het station centraal om de trein terug te nemen ofzo naar de randstad)![]()
En daarnaast ook Utrecht.. prachtige stad! Ik kom er echt graag!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |