Hèhè... dat het werkelijk tot reactie #36 moet duren voordat iemand het goede antwoord geeft...quote:Op maandag 12 juli 2010 20:32 schreef kabelhaspel het volgende:
Overijssel!
metname het vechtdalquote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Boldface het volgende:
[..]
Hèhè... dat het werkelijk tot reactie #36 moet duren voordat iemand het goede antwoord geeft...![]()
Overijssel heeft alles: prachtige natuurgebieden, oude steden, pittoreske dorpjes, rivierlandschappen, heuvels, uitgestrekte weidelandschappen, glooiende landschappen, waterrijke gebieden... noem maar op.
Overijssel staat al heel lang bekend als de Tuin van Nederland. En dat is geen toeval.
Wat Socios zegt,quote:Op maandag 12 juli 2010 20:17 schreef Socios het volgende:
Ik vind iedere provincie op z´n eigen wijze mooi. Prachtig die diversiteit binnen een klein land als Nederland. Ik geniet er met volle teugen van, waar in Nederland ik ook ben.
Vind ik ook, een heel afwisselend land, soms wel iets te plat, maar toch niet saai.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:17 schreef Socios het volgende:
Ik vind iedere provincie op z´n eigen wijze mooi. Prachtig die diversiteit binnen een klein land als Nederland. Ik geniet er met volle teugen van, waar in Nederland ik ook ben.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:15 schreef smegmanus het volgende:
Elke provincie heeft bier en tieten.
Dus het maakt geen reet uit...
Zeeuwsquote:Op maandag 12 juli 2010 20:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het accent van mensen uit Zeeland.
.
.
En dat maakt het juist zo mooiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:16 schreef Albufeir het volgende:
Men noemt Limburg vaak ''Limbabwe'' omdat het totaal niet op de rest van Nederland lijkt.Wel geweldige natuur overigens..
Respect voor je naamquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:18 schreef trolololo het volgende:
Noord-Holland
Een van de weinige compleet vlakke plaatsen in de wereld waar het hoogste punt de Afvalberg is
sorrie maar als ik een vrouw Amterdams hoor praten ben ik er wel vrij snel klaar meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen Noord en Zuid - Holland![]()
Ik weet wel dat het Amsterdamse accent het geilst van allemaal is
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:13 schreef Righteous het volgende:
Zuid Holland natuurlijk , alsof er daarbuiten relevante plaatsen bestaan
Sorry maar als ik een man Amsterdams hoor pratenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:35 schreef Olle. het volgende:
[..]
sorrie maar als ik een vrouw Amterdams hoor praten ben ik er wel vrij snel klaar mee
Bijvoorbeeld het waddengebied, de vele meren..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:24 schreef El_Liberaliste het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen wat Friesland mooier maakt dan andere provincies? Oke, het is een chauvinistisch stukje land met overdreven trotse onverstaanbare figuren, maar die 'nuchterheid' staat los van het 'natuurschoon'. Weilanden vind je in elke provincie.
QFTquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:35 schreef Olle. het volgende:
[..]
sorrie maar als ik een vrouw Amterdams hoor praten ben ik er wel vrij snel klaar mee
Waddengebied heb je gelijk in, meren ook wel maar die vind je ook elders.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:35 schreef FlinkeNaam het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld het waddengebied, de vele meren..
Klinkt als geen meterquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry maar als ik een man Amsterdams hoor praten
eeeeee weiffie!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry maar als ik een man Amsterdams hoor praten
Smaken verschillen. Ik hoor liever Amsterdams dan dat boerse wat ze hier in Drenthe bijvoorbeeld hebben.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:07 schreef Droomert het volgende:
[..]
Klinkt als geen meter![]()
Als je zo'n nepaccent al mooi vind is er wel iets mis met je![]()
quote:
Eensquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik hoor liever Amsterdams dan dat boerse wat ze hier in Drenthe bijvoorbeeld hebben.
Maar top dat jij vindt dat er iets mis is met mij omdat ik jouw smaak niet deel. Lekker kortzichtig ook!!
[..]
Klinkt voor geen meterquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:07 schreef Droomert het volgende:
[..]
Klinkt als geen meter![]()
Als je zo'n nepaccent al mooi vind is er wel iets mis met je![]()
Ik vind Amsterdams nog steeds superhinderlijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen Noord en Zuid - Holland![]()
Ik weet wel dat het Amsterdamse accent het geilst van allemaal is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |