Doe ik ook wel, maar dat is het loopbaanbeleid nu eenmaal.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:21 schreef Bouke-p het volgende:
Jij hebt dan neem ik aan ook voor 12 jaar getekend? En dan ben je dus opper als je naar de KMA gaat, ten minste als je genoeg bonnen hebt uitgeschrevenBij FPS2 kun je toch altijd soliciteren naar een andere functie? Ik zou gewoon de vacaturebank in de gaten houden en soliciteren. Desnoods zelfs via de vakbond, ik weet uit ervaring dat er opeens erg veel mogelijk is als de vakbond zich ermee bemoeit.
Welkom in het leven van een onderofficier of een manschap. Als je iets wel weet ben je direct een IWAB.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:32 schreef Lightning_NL het volgende:
Jammer dat er zo wordt gereageerd op iemand met wat meer niveau en kennis.... Kinderachtig ook.
Ach, beetje dwarsliggen etc wil nog wel eens helpen. Of kontkussen bij de juiste personenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Doe ik ook wel, maar dat is het loopbaanbeleid nu eenmaal.
[..]
Welkom in het leven van een onderofficier of een manschap. Als je iets wel weet ben je direct een IWAB.
Negatief of positief? Ik mag hopen op het laatste.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:36 schreef Remco026 het volgende:
Zo gaat dat he. Je wordt niet betaald om na te denken, dus wordt het ook niet van je verwacht en als je het dan wel doet, ben je raar. Gelukkig heb ik van hogeraf allang te horen gekregen wat hun dr van vinden. Maarja ik ga me nu niet opeens stil houden om anderen tevreden te houden.
Dat is zo slecht, vooral geen vertrouwen in je personeel hebben. Maar zo worden ze wel een beetje opgevoed op de KMS/ KMA. Als je een streep hebt moet je er op staan lijkt het wel tegenwoordig.quote:Mijn Stuco kan ik ook geen hoogte van krijgen. Altijd vragen om zelf initiatief en als je dat dan toont krijg je te horen kop houden en dienen. Hij is natuurlijk pas niet bezig als Stuco, altijd schutter geweest, dus hij moet z'n draai nog vinden, maar hij moet niet zo draaien.
Uiteraard positiefquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Negatief of positief? Ik mag hopen op het laatste.
[..]
Dat is zo slecht, vooral geen vertrouwen in je personeel hebben. Maar zo worden ze wel een beetje opgevoed op de KMS/ KMA. Als je een streep hebt moet je er op staan lijkt het wel tegenwoordig.
Gvd, waarom heb ik nooit zulke richters gehad... bij mij was je aan de beurt geweest, zeker als je er zelf om ging vragen! Dan had ik languit aan het bier gezeten en was jij druk met lesgeven.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:09 schreef Remco026 het volgende:
In het begin niet, nu wel. Ik heb het idee dat ik alles nu wel weet over de schuttersfunctie. En om dan steeds lessen opnieuw te moeten volgen is voor mij niet het leukste wat er is. Ik heb al een paar keer geopperd of ik die lessen misschien een keer mag geven, maar dat is zoals Bouke al zegt, 'de taak van de onderofficier en zijn verantwoordelijkheid.'
Is dat daginvulling omdat het moet? Want daar begint het een beetje op te lijken.quote:Bij ons is het ook altijd les 01 die je krijgt. Er is nooit een duidelijk lessencyclus en er wordt een week van te voren wat verzonnen van het type HZB. Ik zit nu anderhalf jaar bij het Colua en heb vanmorgen voor de honderdste keer kaartlezen 01 gehad. les 2, 3, 4 enz. heb ik nog nooit gehad. Overigens ken ik ze al wel, maar dat is een stukje 'ervaring is de beste leerschool' maar het is altijd fijn om er toch theorie over gehad te hebben. Ik kan natuurlijk altijd wat gemist hebben.
En weet je, ik had het graag voor je gedaan. Is voor mij ook weer een stukje leringquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gvd, waarom heb ik nooit zulke richters gehad... bij mij was je aan de beurt geweest, zeker als je er zelf om ging vragen! Dan had ik languit aan het bier gezeten en was jij druk met lesgeven.
[..]
Is dat daginvulling omdat het moet? Want daar begint het een beetje op te lijken.
K, maar ook die kpl heeft in Weert gezeten... En daar wordt het al heel snel "jij bent de baas, jij bepaalt"quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:10 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Uiteraard positief
En mijn stuco is geen onderofficier, maar een Leidinggevend Korporaal. Ik zit in de verwisselbediening, mede omdat ik dus nog niet niveau 2 ben opgewerkt.
Lekker is dat, ook nog de meest nutteloze lessen dusquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:09 schreef Remco026 het volgende:
In het begin niet, nu wel. Ik heb het idee dat ik alles nu wel weet over de schuttersfunctie. En om dan steeds lessen opnieuw te moeten volgen is voor mij niet het leukste wat er is. Ik heb al een paar keer geopperd of ik die lessen misschien een keer mag geven, maar dat is zoals Bouke al zegt, 'de taak van de onderofficier en zijn verantwoordelijkheid.'
Overigens ben ik niet niveau 2 opgewerkt, maar dat heeft meer te maken met het feit dat de rijopleiding van mijn chauffeur steeds uitgesteld wordt. Ik verwacht weinig moeite met niveau 2 testen.
Bij ons is het ook altijd les 01 die je krijgt. Er is nooit een duidelijk lessencyclus en er wordt een week van te voren wat verzonnen van het type HZB. Ik zit nu anderhalf jaar bij het Colua en heb vanmorgen voor de honderdste keer kaartlezen 01 gehad. les 2, 3, 4 enz. heb ik nog nooit gehad. Overigens ken ik ze al wel, maar dat is een stukje 'ervaring is de beste leerschool' maar het is altijd fijn om er toch theorie over gehad te hebben. Ik kan natuurlijk altijd wat gemist hebben.
Als je het kunt en wil doen, waarom niet vraag ik mij dan af. Ter lering en vermaak ik het sowieso nooit verkeerd.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:17 schreef Remco026 het volgende:
[..]
En weet je, ik had het graag voor je gedaan. Is voor mij ook weer een stukje lering
Is er daar dan werkelijkwaar niemand die je iets meer kan vertellen???quote:En ja het is inderdaad daginvulling omdat het moet. Ik heb bijvoorbeeld al meerdere malen gevraagd om een lescyclus over het onderstel van de Fennek, omdat schutters niet meer naar Amersfoort gaan voor de Fennek opleiding en daardoor weet ik vrij weinig over het onderstel. Dan wordt er toegestemd, krijg ik een lesje over de bestuurdersplaats (dus niet meer dan: hier zit de verlichtingsschakelaar en hier zit het stuur) en dan moet ik weer tevreden zijn.
Omdat het kan?!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:35 schreef Rave_NL het volgende:
Waarom word ik met hoeren en latina's geassocieerd?
Tsja, ik weet niet beter dan dat er daar in rotterdam altijd word aangemoedigd om naar de hoeren te gaan, corrigeer me maar als het niet waar isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:35 schreef Rave_NL het volgende:
Waarom word ik met hoeren en latina's geassocieerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |