Precies wat ik ook dachtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:35 schreef DarkElf het volgende:
wow wat goed zeg!
je bent een heel ander mens geworden.
Het vult wel he?!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:50 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Och vond het vanmorgen wel meevallen. Heb de hele ochtend niet hoeven eten.
Dankjewel :-) En dan te bedenken dat ik 10 jaar lang steeds maar dikker ben geworden, en nu gewoon op 7.5maandjes dit kan bereiken. Ik voel me ook een heel ander mens, ik voelde me vanbinnen al gelukkiger voor ik begon af te vallen maar nu begin ik stilletjes ook gelukkiger te worden met mijn uiterlijk. Alleen vrees ik wel voor wat overtollige huid, maar ik hoop dat ik dat nog een beetje goed kan krijgen met wat krachttraining.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:35 schreef DarkElf het volgende:
wow wat goed zeg!
je bent een heel ander mens geworden.
I second thatquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Woooooooooow Missaar!! Looking goooohooooood!!!
Je loopt vermoedelijk ook een hoop dus dan kun je wat meer hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:11 schreef Laydina het volgende:
Goed werk Missaar!!![]()
![]()
Hier een berichtje vanuit Madrid. Alles gaat lekker, af en toe lekker aan eht fruit, maar zijn goed aan het genieten van wat er op ons weg komt, dus hou weinig rekening met zaken. Toch is het zeker niet allemaal slecht of te veel. Dus het gaat vast wel allemaal goedkomen
Wowquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:34 schreef Missaar het volgende:
Hoi mensjes,
Hoe gaat het allemaal met het lijnen? Ik ben vandaag de 50kg grens doorbroken![]()
Ben zo blij dat ik volledig op mijn eentje dit heb kunnen bereiken. (gezond eten en VEEL sport)
Start gewicht (142.4kg):
[ afbeelding ]
Foto van aantal dagen geleden (91.5kg):
[ afbeelding ]
Nog een 8tal kg's eraf en ik heb een bmi van 25(Kom van bmi van 42)
afvallen doe je altijd op eigen krachtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:40 schreef Sarabi het volgende:
Missaar wow! Echt geweldig dat je dat helemaal op eigen kracht hebt gedaan.
Er bestaan ook nog operaties...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:49 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
afvallen doe je altijd op eigen kracht
Damn...wat een lekker ding ben je zeg.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:34 schreef Missaar het volgende:
Hoi mensjes,
Hoe gaat het allemaal met het lijnen? Ik ben vandaag de 50kg grens doorbroken![]()
Ben zo blij dat ik volledig op mijn eentje dit heb kunnen bereiken. (gezond eten en VEEL sport)
Start gewicht (142.4kg):
[ afbeelding ]
Foto van aantal dagen geleden (91.5kg):
[ afbeelding ]
Nog een 8tal kg's eraf en ik heb een bmi van 25(Kom van bmi van 42)
Wat een rotopmerking zeg...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:49 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
waarom is dat nou weer een rotopmerking?quote:
Zonder rare dieeten en operaties danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:49 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
dat is óók op eigen kracht... je kiest je eigen hulpmiddel, maar het afvallen doe je zelf. of je nu met de auto of de trein of lopend naar school gaat, en of je nou doping gebruikt of niet, het verplaatsen doe je toch echt zelf...quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zonder rare dieeten en operaties dan
Vandaag voor het eerst buiten hardgelopen
Vind het op de loopband toch fijner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |