* 2cv kijkt naar het fotoboek van Joysa ...quote:Op maandag 12 juli 2010 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had handboeien om toen het gebeurde
wat voor banden?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:37 schreef 2cv het volgende:
Aangefeliciteerd Barcaconia !
[..]
* 2cv kijkt naar het fotoboek van Joysa ...
Geen onrustbanden ?
Onrustbanden. Googel er maar eens op.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:28 schreef 2cv het volgende:
Sinds wanneer zijn onrustbanden BDSM attributen ? Ik denk dat ze prima in PTA thuis kunnen horen hoor. Wat voor onrustbanden gebruik jij om onrustige patiënten vast te zetten in je busje/taxi/ziekenwagen/ander transportmiddel ?
ik gebruik vrijwel alleen PTA gerelateerde dingen voor bondage, vrees nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:24 schreef Sounddragon het volgende:
Hallo dames !!, autobanden, motorbanden, fietsbanden, scootah banden, spanbanden voor mijn part, maar BDSM attributen hebben we andere fora voor![]()
Blijft apart volk daar in het noorden
Foei, betonblok,als je nu nog één keer onrustig bent, zet ik je er uit!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
N
Geen ?? onrustige patiënten worden 2 keer gewaarschuwd en daarna de auto uitgepleurd ??
Nou, wat is daar raar aanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Foei, betonblok,als je nu nog één keer onrustig bent, zet ik je er uit!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik gebruik vrijwel alleen PTA gerelateerde dingen voor bondage, vrees niet
[..]
Foei, betonblok,als je nu nog één keer onrustig bent, zet ik je er uit!
[..]
ik gebruik vrijwel alleen PTA gerelateerde dingen voor bondage, vrees niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Dan nog willen we dat bondage verhaal niet horen hier lezen2cv begon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik ga heel bewust al niet op sjoegerd in![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Dan nog willen we dat bondage verhaal niet horen hier lezenEn ik vind dat we er een topic over moeten starten, er is niks vreemds aan sex en auto's in combinatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:12 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
En ik vind dat we er een topic over moeten starten, er is niks vreemds aan sex en auto's in combinatie.
Dat heeft Alex al lang gedaan: Sex in de auto.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:12 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
En ik vind dat we er een topic over moeten starten, er is niks vreemds aan sex en auto's in combinatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |