* 2cv kijkt naar het fotoboek van Joysa ...quote:Op maandag 12 juli 2010 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had handboeien om toen het gebeurde
wat voor banden?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:37 schreef 2cv het volgende:
Aangefeliciteerd Barcaconia !
[..]
* 2cv kijkt naar het fotoboek van Joysa ...
Geen onrustbanden ?
Onrustbanden. Googel er maar eens op.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:28 schreef 2cv het volgende:
Sinds wanneer zijn onrustbanden BDSM attributen ? Ik denk dat ze prima in PTA thuis kunnen horen hoor. Wat voor onrustbanden gebruik jij om onrustige patiënten vast te zetten in je busje/taxi/ziekenwagen/ander transportmiddel ?
ik gebruik vrijwel alleen PTA gerelateerde dingen voor bondage, vrees nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:24 schreef Sounddragon het volgende:
Hallo dames !!, autobanden, motorbanden, fietsbanden, scootah banden, spanbanden voor mijn part, maar BDSM attributen hebben we andere fora voor![]()
Blijft apart volk daar in het noorden
Foei, betonblok,als je nu nog één keer onrustig bent, zet ik je er uit!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
N
Geen ?? onrustige patiënten worden 2 keer gewaarschuwd en daarna de auto uitgepleurd ??
Nou, wat is daar raar aanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Foei, betonblok,als je nu nog één keer onrustig bent, zet ik je er uit!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik gebruik vrijwel alleen PTA gerelateerde dingen voor bondage, vrees niet
[..]
Foei, betonblok,als je nu nog één keer onrustig bent, zet ik je er uit!
[..]
ik gebruik vrijwel alleen PTA gerelateerde dingen voor bondage, vrees niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Dan nog willen we dat bondage verhaal niet horen hier lezen2cv begon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik ga heel bewust al niet op sjoegerd in![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Dan nog willen we dat bondage verhaal niet horen hier lezenEn ik vind dat we er een topic over moeten starten, er is niks vreemds aan sex en auto's in combinatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:12 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
En ik vind dat we er een topic over moeten starten, er is niks vreemds aan sex en auto's in combinatie.
Dat heeft Alex al lang gedaan: Sex in de auto.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:12 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
En ik vind dat we er een topic over moeten starten, er is niks vreemds aan sex en auto's in combinatie.
Ok. Wanneer?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
AbsoluutMisschien kunnen we er een bbq ermee combineren?
Dit:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:12 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Nog steeds niet in de auto met mijn penis een vagina gepenetreerd btwquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat heeft Alex al lang gedaan: Sex in de auto.
Als ik het goed begrepen heb was je vastgebonden waarna iemand je nagels ging lakken. En in jouw geval moet dat wel iets met BDSM te maken hebben.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit:
[..]
Nog steeds niet in de auto met mijn penis een vagina gepenetreerd btw![]()
En mijn teennagels waren iet gelakten wat hebben gelakte nagels met bdsm te maken
De hoogste 66, maar het lijkt me geen goed plan het op mijn parkeerplaats te doenquote:
Ik laat me niet vastbinden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb was je vastgebonden waarna iemand je nagels ging lakken. En in jouw geval moet dat wel iets met BDSM te maken hebben.
Behalve een restje blauwquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik laat me niet vastbinden.Er was voor de grap in de nagel SC gezegd dat mijn nagels gelakt moesten worden, daar had ik toen, ook voor de grap, op gereageerd dat dat alleen met handboeien om zou lukken. Mijn handboeien, die ik niet voor bdsm gebruik, dus meegenomen, en voor de foto die aan één hand vast gemaakt, en na de foto meteen de lak weer van de nagels af
Mag ik heel brutaal vragen wat hij aan inruil wou geven?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:50 schreef BaraCuda het volgende:
Net voor de gein langs een garage voor een polo.
Wil die vent de helft geven voor de Alfa als inruil waar ik hem een jaar geleden voor heb gekocht![]()
Dan steek ik hem nog liever in de fik![]()
Jaaaaquote:Dus ik ben bang dat ik fijn die marktplaatsmolen in mag
4750quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mag ik heel brutaal vragen wat hij aan inruil wou geven?![]()
[..]
JaaaaLeuk!
![]()
Zo werkt het helaas ja.........quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
Daarbij zit zo'n vent absoluut niet op inruil te wachten dus doen ze maar een dotje![]()
Zegt iemand ja, dan kunnen ze er dik op verdienen. Nee dan zijn ze blij denk ik
wil jij hem kopen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:07 schreef Anne het volgende:
Maarre, als je hem dus via marktplaats gaat verkopen en hem niet gaat inruilen, dan....
Dan is dat weer een optie jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:07 schreef Anne het volgende:
Maarre, als je hem dus via marktplaats gaat verkopen en hem niet gaat inruilen, dan....
Nee, ik doe rustig aanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan is dat weer een optie ja![]()
Maar ik wilde dat in m'n vakantie over een maand allemaal gaan regelen, dus ik weet niet of jij binnen die tijd al van alles gaat ondernemen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:36 schreef PeuRac het volgende:
Tering, ik zie net mn 1e serieuze vriendinnetje op Facebook, is ze gewoon getrouwd en woonachtig in London. Werkzaam bij het bedrijf van haar vriend. Toen wij nog wat hadden, wilde ze altijd onafhankelijk zijn, eigen geld verdienen en trouwen moest ze zeker nog niet aan denken (oke, dat is wel 7 jaar geleden).
Echt bijna iedereen die ik maar als 5 jaar geleden kende, woont samen, is getrouwd en/of heeft kinderen. De meesten zijn jonger ook nog. Ik zou bijna gaan twijfelen aan mn vrijgezellen bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |