Want een lijstje,quote:Op maandag 12 juli 2010 17:14 schreef --H-I-M-- het volgende:
heeft iemand trouwens al van Branddating gehoord? Of hier aan meegedaan?
Lijkt me een rare manier om aan de man/vrouw te komen, maar is ergens ook wel geinig en ik denk minder oppervlakkig (psychisch gezien) dan dat je in eerste instantie zou denken.....
Dat je aan de hand van je koopgedrag (merken etc) of andersoort voorkeur voor bepaalde materiele dingen een match vindt......quote:
chatroulette bedoel je?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:15 schreef incognitoomuch het volgende:
En hoe heet dat Russian webcam roullette ook alweer? Dat je steeds random met 1 klik iemand anders te zien krijgt?
quote:
Nou nee, maar een rijtjen als Crocs, lonely planet, Groenlinks, bever zwerfsport wel....quote:Op maandag 12 juli 2010 17:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want een lijstje,
ABN AMRO, Cola, Spa, Omo, Sun, Ray Ban
Zegt heel veel over je karakter?
Als dat net zo'n bullshit is als die stemwijzer op basis van brands...quote:Op maandag 12 juli 2010 17:14 schreef --H-I-M-- het volgende:
heeft iemand trouwens al van Branddating gehoord? Of hier aan meegedaan?
Lijkt me een rare manier om aan de man/vrouw te komen, maar is ergens ook wel geinig en ik denk minder oppervlakkig (psychisch gezien) dan dat je in eerste instantie zou denken.....
Is niet echt een 'datingsite'. Sowieso zijn 9 van de 10 mensen daar bleke lelijke sukkeltjes die wat ongeinteresseerd aan hun halfslappe leuter zitten te sjorren.quote:
Bij een lijstje NRC.Next, D66, Universiteit Utrecht, Unitas daarentegen, krijg ik al best een beeld van wie daar achter zou kunnen zitten.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want een lijstje,
ABN AMRO, Cola, Spa, Omo, Sun, Ray Ban
Zegt heel veel over je karakter?
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is niet echt een 'datingsite'. Sowieso zijn 9 van de 10 mensen daar bleke lelijke sukkeltjes die wat ongeinteresseerd aan hun halfslappe leuter zitten te sjorren.
wtf, dat ben ikquote:Op maandag 12 juli 2010 17:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Bij een lijstje NRC.Next, D66, Universiteit Utrecht, Unitas daarentegen, krijg ik al best een beeld van wie daar achter zou kunnen zitten.
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:16 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Dat je aan de hand van je koopgedrag (merken etc) of andersoort voorkeur voor bepaalde materiele dingen een match vindt......
Weet je ook meteen wat voor publiek daar op af komt....... Aan de andere kant, als je niet de looks, maar wel de middelen hebt, is het wel weer een opportunityquote:Op maandag 12 juli 2010 17:29 schreef incognitoomuch het volgende:
...moet je ook invullen wat je verdient op jaarbasis?
Ik weet eigenlijk niet eens wat ik verdien op jaarbasisquote:Op maandag 12 juli 2010 17:29 schreef incognitoomuch het volgende:
...moet je ook invullen wat je verdient op jaarbasis?
quote:
Ok, in jouw geval dan hoeveel paar nieuwe schoenen er binnenkomen per maand.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens wat ik verdien op jaarbasis
Het profiel is ook helemaal niet belangrijk alles gaat om de foto die geeft de verhouding weer, een profiel trekt alleen mensen aan die er op klikken.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:44 schreef moomoo het volgende:
Umm, dat Alejandro profiel is toch helemaal niet zo legendarisch bijzonder? Lijkt me een behoorlijk standaardprofieletje eigenlijk. Of zat er gewoon een keigeile foto bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |