abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84012851
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:38 schreef Rick_dB het volgende:

r u serious?
Whot?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:43:35 #277
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84012933
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:40 schreef DennisMoore het volgende:
Dat ga ik niet dan niet verdraaien omdat iemand toevallig niet weet wat een Krönungsmesse is.
Niet om interessant te doen, maar waarom heb je het over 'een' Krönungsmesse? Er is er maar één.
Gourmetten of steengrillen?
pi_84013064
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:41 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Whot?
was die lap text serieus bedoeld of ben jij dr frasier?
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_84013074
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:43 schreef Silenus het volgende:

Niet om interessant te doen, maar waarom heb je het over 'een' Krönungsmesse? Er is er maar één.
Omdat je ook kunt zeggen dat je wel 's naar een Frans Bauer of een André Hazes luistert. Als voorbeeld dus.

*schopje TTK* .
pi_84013128
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:46 schreef Rick_dB het volgende:

frasier?
Leuke serie .
  Moderator dinsdag 13 juli 2010 @ 20:22:48 #281
9859 crew  Karina
Woman
pi_84014702
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:40 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Echter, het gaat om de motivatie achter het noemen van zoiets he? . Een verschil tussen interessant zijn en geforceerd interessantheid faken.
Het was een echte ervaring, die thee icm die muziek, zo'n cliché geluks/tevredenheids-momentje dat me bij is gebleven. Dat ga ik niet dan niet verdraaien omdat iemand toevallig niet weet wat een Krönungsmesse is.
Je hebt in je profiel hopelijk toch wel wat alinea's toegevoegd he? Het is een beetje lastig lezen zo.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84014778
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:22 schreef Karina het volgende:

Je hebt in je profiel hopelijk toch wel wat alinea's toegevoegd he? Het is een beetje lastig lezen zo.
Nee, want je moet 't in één adem lezen. Anders is the flow naar z'n grootje.
pi_84014915
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nee, want je moet 't in één adem lezen. Anders is the flow naar z'n grootje.
In één adem? Dan denk ik niet dat jij veel reacties krijgt, hé?
pi_84015144
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:26 schreef GlenSpey het volgende:

In één adem? Dan denk ik niet dat jij veel reacties krijgt, hé?
Bij wijze van . 'k Ben geen necrofiel.
Maar ik krijg eerlijk gezegd meer complimenten over deze tekst dan over m'n vorige 'meer standaard' profieltekst. En ach... de meeste mensen kijken toch slechts fotootjes. 'k Ben eigenlijk ook niet zo geïnteresseerd in mensen die zonder alinea's de draad kwijtraken.

'k Hou deze tekst nog een tijdje, en dan verzin ik tzt weer iets compleet anders. Variatie is 't leukst .
pi_84016681
ik denk dat ik mn accounts maar wegdoe bij paiq en rp
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  Moderator dinsdag 13 juli 2010 @ 21:26:25 #286
9859 crew  Karina
Woman
pi_84017788
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:03 schreef Rick_dB het volgende:
ik denk dat ik mn accounts maar wegdoe bij paiq en rp
Hoezo? Je moet een beetje geduld hebben hoor Of heb je in de kroeg altijd meteen sjans? Ik had vanavond een interesseberichtje gezet (voor de zoveelste keer). Dit keer kreeg ik een MSN adres, nog niet online gezien (was net een minuut geleden), maar je weet maar nooit toch?

Je moet het ook gewoon zien voor "erbij".
niet zo tof doen
pi_84017922
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:26 schreef Karina het volgende:

[..]

Hoezo? Je moet een beetje geduld hebben hoor Of heb je in de kroeg altijd meteen sjans? Ik had vanavond een interesseberichtje gezet (voor de zoveelste keer). Dit keer kreeg ik een MSN adres, nog niet online gezien (was net een minuut geleden), maar je weet maar nooit toch?

Je moet het ook gewoon zien voor "erbij".
gewoon.. hoe meer ik erover nadenk hoe kutter ik me voel.. zelfs als ik een relatie aan zou kunnen gaan is het toch altijd van korte duur vanwege mn drukte (school + sporten), om nog van geen bijbaan te spreken en plannen te hebben voor een auto waar ook een hoop geld in zal worden gestoken..
  Moderator dinsdag 13 juli 2010 @ 21:38:59 #288
9859 crew  Karina
Woman
pi_84018545
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:28 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

gewoon.. hoe meer ik erover nadenk hoe kutter ik me voel.. zelfs als ik een relatie aan zou kunnen gaan is het toch altijd van korte duur vanwege mn drukte (school + sporten), om nog van geen bijbaan te spreken en plannen te hebben voor een auto waar ook een hoop geld in zal worden gestoken..
Oh op die manier, ja als je denkt geen tijd te hebben voor een relatie, dan moet je er niet aan beginnen, maar het hoeft ook niet meteen een relatie te worden toch? Een leuke date is altijd meegenomen. Ik zit ook niet echt op meteen een "relatie" te wachten, maar gewoon een keertje uit eten, wat drinken is net zo leuk.

Op Paiq nu ook over en weer wat berichtjes gestuurd, maar ik kan de foto nog niet zien, toch wel een nadeel, misschien is het wel helemaal niet mijn type
niet zo tof doen
pi_84019603
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh op die manier, ja als je denkt geen tijd te hebben voor een relatie, dan moet je er niet aan beginnen, maar het hoeft ook niet meteen een relatie te worden toch? Een leuke date is altijd meegenomen. Ik zit ook niet echt op meteen een "relatie" te wachten, maar gewoon een keertje uit eten, wat drinken is net zo leuk.

Op Paiq nu ook over en weer wat berichtjes gestuurd, maar ik kan de foto nog niet zien, toch wel een nadeel, misschien is het wel helemaal niet mijn type
drankje doen ben ik nu wel zat.. ik hoopte op wat vasts aangezien ik benauwd wordt als ik alleen zit zoals de laatste 7 maanden
  Moderator dinsdag 13 juli 2010 @ 22:01:02 #290
9859 crew  Karina
Woman
pi_84019918
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:55 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

drankje doen ben ik nu wel zat.. ik hoopte op wat vasts aangezien ik benauwd wordt als ik alleen zit zoals de laatste 7 maanden
Tja het is het een of het ander, als je liever niet alleen bent, dan moet je misschien wat minder tijd aan die andere dingen besteden (als dat gaat). Ik ben nog niet zo lang alleen en vind het ook niet zo een probleem alleen te zijn, geen haast daarom ook.
niet zo tof doen
pi_84020478
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:01 schreef Karina het volgende:

[..]

Tja het is het een of het ander, als je liever niet alleen bent, dan moet je misschien wat minder tijd aan die andere dingen besteden (als dat gaat). Ik ben nog niet zo lang alleen en vind het ook niet zo een probleem alleen te zijn, geen haast daarom ook.
dat is het hem juist, dat gaat amper.. ik zit zowiezo met een voltijds opleiding wat al veel tijd vraagt
pi_84021362
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:55 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:11 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

dat is het hem juist, dat gaat amper.. ik zit zowiezo met een voltijds opleiding wat al veel tijd vraagt
Dus je wil niet alleen zijn maar ook geen tijd maken voor een vrouw. Dan wens ik je veel succes met het vinden van je perfecte vriendin
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_84021891
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:28 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

[..]

Dus je wil niet alleen zijn maar ook geen tijd maken voor een vrouw. Dan wens ik je veel succes met het vinden van je perfecte vriendin
ik kan moeilijk mn studie op sloffen doen of wel.. ik roep al langer dat ik wss toch niet aan de bak kom maar vrienden van me zeggen van wel, dat het "vanzelf" komt. nou, in de 6 jaar studie tijd die ik nog moet halen... na mn 25e hoeft het voor mij niet meer
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:43:23 #294
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84022148
Mensen die 40 uur in de week werken heb ook een relatie, hoor . En was het niet een MBO-opleiding?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:46:27 #295
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84022362
Inderdaad. Als je 40 uur per week 'studeert', heb je altijd de avonden nog. Kun je twee avonden per week spoten, en ik denk niet dat je 5 avonden per week 'plannen hebt voor een auto'.
pi_84022378
Au.
pi_84022398
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:43 schreef Harajuku. het volgende:
Mensen die 40 uur in de week werken heb ook een relatie, hoor . En was het niet een MBO-opleiding?
mbo ja, so? 2 jaar fulltime mbo, 4 jaar fulltime hbo bachelor, 2 semester hbo master.

met werk is het anders he, dan heb je het geld ervoor om ook samen te kunnen wonen. nu moet ik het doen van een beetje studiefinanciering.. dan sport ik 3 avonden in de week en ga ik de weekenden en de 2 vrije doordeweekse dagen werken.. dusja, dan zit je al vol..
werken moet sowieso, maar dat kost ook tijd
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:48:52 #298
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84022514
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

mbo ja, so? 2 jaar fulltime mbo, 4 jaar fulltime hbo bachelor, 2 semester hbo master.

met werk is het anders he, dan heb je het geld ervoor om ook samen te kunnen wonen. nu moet ik het doen van een beetje studiefinanciering
Nee, die wonen ook niet allemaal samen. En so? So dat MBO lang zo zwaar niet is, HBO gaat ook nog prima als je een normaal stel hersenen hebt. Als je dan geen tijd meer over hebt voor een vriendin, nou ja.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:49:23 #299
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84022540
Ja hoor Rick, jij bent de enige met een opleiding en een bijbaantje.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:49:48 #300
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84022559
Nou dan ga je maar 2 avonden sporten, en dan ga je ook niet tot 12u snachts sporten maar gewoon een uurtje van 19u tot 20u en kun je daarna lekker met je vriendinnetje afspreken.

Het is een kwestie van prioriteiten stellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')