Niet om interessant te doen, maar waarom heb je het over 'een' Krönungsmesse? Er is er maar één.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:40 schreef DennisMoore het volgende:
Dat ga ik niet dan niet verdraaien omdat iemand toevallig niet weet wat een Krönungsmesse is.
was die lap text serieus bedoeld of ben jij dr frasier?quote:
Omdat je ook kunt zeggen dat je wel 's naar een Frans Bauer of een André Hazes luistert. Als voorbeeld dus.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:43 schreef Silenus het volgende:
Niet om interessant te doen, maar waarom heb je het over 'een' Krönungsmesse? Er is er maar één.
Je hebt in je profiel hopelijk toch wel wat alinea's toegevoegd he? Het is een beetje lastig lezen zo.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Echter, het gaat om de motivatie achter het noemen van zoiets he?. Een verschil tussen interessant zijn en geforceerd interessantheid faken.
Het was een echte ervaring, die thee icm die muziek, zo'n cliché geluks/tevredenheids-momentje dat me bij is gebleven. Dat ga ik niet dan niet verdraaien omdat iemand toevallig niet weet wat een Krönungsmesse is.
Nee, want je moet 't in één adem lezen. Anders is the flow naar z'n grootje.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:22 schreef Karina het volgende:
Je hebt in je profiel hopelijk toch wel wat alinea's toegevoegd he? Het is een beetje lastig lezen zo.
In één adem? Dan denk ik niet dat jij veel reacties krijgt, hé?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, want je moet 't in één adem lezen. Anders is the flow naar z'n grootje.
Bij wijze vanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:26 schreef GlenSpey het volgende:
In één adem? Dan denk ik niet dat jij veel reacties krijgt, hé?
Hoezo? Je moet een beetje geduld hebben hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:03 schreef Rick_dB het volgende:
ik denk dat ik mn accounts maar wegdoe bij paiq en rp
gewoon.. hoe meer ik erover nadenk hoe kutter ik me voel.. zelfs als ik een relatie aan zou kunnen gaan is het toch altijd van korte duur vanwege mn drukte (school + sporten), om nog van geen bijbaan te spreken en plannen te hebben voor een auto waar ook een hoop geld in zal worden gestoken..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo? Je moet een beetje geduld hebben hoorOf heb je in de kroeg altijd meteen sjans? Ik had vanavond een interesseberichtje gezet (voor de zoveelste keer). Dit keer kreeg ik een MSN adres, nog niet online gezien (was net een minuut geleden), maar je weet maar nooit toch?
Je moet het ook gewoon zien voor "erbij".
Oh op die manier, ja als je denkt geen tijd te hebben voor een relatie, dan moet je er niet aan beginnen, maar het hoeft ook niet meteen een relatie te worden toch? Een leuke date is altijd meegenomen. Ik zit ook niet echt op meteen een "relatie" te wachten, maar gewoon een keertje uit eten, wat drinken is net zo leuk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:28 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
gewoon.. hoe meer ik erover nadenk hoe kutter ik me voel.. zelfs als ik een relatie aan zou kunnen gaan is het toch altijd van korte duur vanwege mn drukte (school + sporten), om nog van geen bijbaan te spreken en plannen te hebben voor een auto waar ook een hoop geld in zal worden gestoken..
drankje doen ben ik nu wel zat.. ik hoopte op wat vasts aangezien ik benauwd wordt als ik alleen zit zoals de laatste 7 maandenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh op die manier, ja als je denkt geen tijd te hebben voor een relatie, dan moet je er niet aan beginnen, maar het hoeft ook niet meteen een relatie te worden toch? Een leuke date is altijd meegenomen. Ik zit ook niet echt op meteen een "relatie" te wachten, maar gewoon een keertje uit eten, wat drinken is net zo leuk.
Op Paiq nu ook over en weer wat berichtjes gestuurd, maar ik kan de foto nog niet zien, toch wel een nadeel, misschien is het wel helemaal niet mijn type
Tja het is het een of het ander, als je liever niet alleen bent, dan moet je misschien wat minder tijd aan die andere dingen besteden (als dat gaat). Ik ben nog niet zo lang alleen en vind het ook niet zo een probleem alleen te zijn, geen haast daarom ook.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:55 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
drankje doen ben ik nu wel zat.. ik hoopte op wat vasts aangezien ik benauwd wordt als ik alleen zit zoals de laatste 7 maanden
dat is het hem juist, dat gaat amper.. ik zit zowiezo met een voltijds opleiding wat al veel tijd vraagtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja het is het een of het ander, als je liever niet alleen bent, dan moet je misschien wat minder tijd aan die andere dingen besteden (als dat gaat). Ik ben nog niet zo lang alleen en vind het ook niet zo een probleem alleen te zijn, geen haast daarom ook.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:55 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
drankje doen ben ik nu wel zat.. ik hoopte op wat vasts aangezien ik benauwd wordt als ik alleen zit zoals de laatste 7 maanden
Dus je wil niet alleen zijn maar ook geen tijd maken voor een vrouw. Dan wens ik je veel succes met het vinden van je perfecte vriendinquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:11 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
dat is het hem juist, dat gaat amper.. ik zit zowiezo met een voltijds opleiding wat al veel tijd vraagt
ik kan moeilijk mn studie op sloffen doen of wel.. ik roep al langer dat ik wss toch niet aan de bak kom maar vrienden van me zeggen van wel, dat het "vanzelf" komt. nou, in de 6 jaar studie tijd die ik nog moet halen... na mn 25e hoeft het voor mij niet meerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:28 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
[..]
Dus je wil niet alleen zijn maar ook geen tijd maken voor een vrouw. Dan wens ik je veel succes met het vinden van je perfecte vriendin
mbo ja, so? 2 jaar fulltime mbo, 4 jaar fulltime hbo bachelor, 2 semester hbo master.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:43 schreef Harajuku. het volgende:
Mensen die 40 uur in de week werken heb ook een relatie, hoor. En was het niet een MBO-opleiding?
Nee, die wonen ook niet allemaal samen. En so? So dat MBO lang zo zwaar niet is, HBO gaat ook nog prima als je een normaal stel hersenen hebt. Als je dan geen tijd meer over hebt voor een vriendin, nou ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
mbo ja, so? 2 jaar fulltime mbo, 4 jaar fulltime hbo bachelor, 2 semester hbo master.
met werk is het anders he, dan heb je het geld ervoor om ook samen te kunnen wonen. nu moet ik het doen van een beetje studiefinanciering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |