ik heb geen huis ter beschikking zonder oudersquote:Op maandag 12 juli 2010 16:26 schreef joppie_saus het volgende:
Ga naar bios, huur een film en ga die kijken, ga samen koken, cakejes bakken weet ik veel.
Ik woon heul ver van het strandquote:Op maandag 12 juli 2010 16:26 schreef molleymijsje het volgende:
euhm het strand ofzo
maar mss wil een meisje wel helemaal niks zo bijzonders
het zou mij echt niet boeien bijv.
Alsnog de bios en dan naar haar huis lolquote:Op maandag 12 juli 2010 16:28 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
ik heb geen huis ter beschikking zonder ouders
Ben niet in de stad waar ik een kamer heb...dus beetje raar om dan toch film te kijken en cakejes bakken met je ouders erbij haha![]()
Toch bedankt
Dan zeker in de trein héquote:Op maandag 12 juli 2010 16:30 schreef Socios het volgende:
Waarom zou neuken geen goed idee zijn?
Ik ken haar al heel langquote:Op maandag 12 juli 2010 16:30 schreef Brerius het volgende:
Kom je ook wel een beetje laat achter hé.
Voor de meeste leuke dingen moet je meestal op voorrand fixen.
De vraag is de hoeveelste keer is het dat je met elkaar uit gaat.
Voor de eerste keer is een etentje daarna wat drinken wel goed genoeg hoor. Zo kun je je partner in spe beter leren kennen. Achteraf kun je nog een filmpje plannen
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:30 schreef SuperFokker het volgende:
nu komt het toch weer aan op 'neuken'
Nee, dat is geen goed idee.
Het is niet heel lekker weerquote:Op maandag 12 juli 2010 16:30 schreef iamredleader het volgende:
Na het eten een lekkere boswandeling
weet ikquote:Op maandag 12 juli 2010 16:31 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, je stelt een vraag op fok. Dan krijg je standaard reacties als TS, neuken en meer van dat soort ongein
DrieVliet ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:32 schreef FrituurPanneke het volgende:
waaorm zou een meisje het niet leuk vinden om samen wat te drinken, kan heel gezellig zijn hor
Als het hun eerste date is lijkt dronken voeren me niet echt een goed idee.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:30 schreef iamredleader het volgende:
Na het eten een lekkere boswandeling
omdat we dat al zovaak hebben gedaanquote:Op maandag 12 juli 2010 16:32 schreef FrituurPanneke het volgende:
waaorm zou een meisje het niet leuk vinden om samen wat te drinken, kan heel gezellig zijn hor
Boswandelen als het schemert... lekker engquote:Op maandag 12 juli 2010 16:33 schreef Cobra4 het volgende:
Als het hun eerste date is lijkt dronken voeren me niet echt een goed idee.![]()
Wel als ie wil neuken natuurlijk.
blijft nogal awkward voor haarquote:Op maandag 12 juli 2010 16:33 schreef joppie_saus het volgende:
Boeiend ik bakte ook cakejes met mijn ex terwijl mijn ouders in de kamer zaten
Gast, trek je niets aan van je ouders en film kijken kun je toch ook gewoon op je kamer of in andere ruimte van het huis zonder je ouders doen?
ben geak, das leukquote:
Schaken, klaverjassen, pokeren, ontdek je plekjequote:
Och dan maakt het toch niet meer uit dan, de druk om een goede indruk achter te laten is dan toch V.V.T ( voltooid verleden tijd, speciaal voor de analfabeten).quote:
Wuut ???quote:Op maandag 12 juli 2010 16:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Uhm, nee. In de trein geniet ik van andere dingen.
doktertjequote:
weet ik veel..om origineel te zijn.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:38 schreef betty_sue het volgende:
waarom moeilijk doen als je haar al lang kent...
Je hebt nog 45 minuten.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:40 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
weet ik veel..om origineel te zijn.
Maar dat lukt vandaag niet echt
Ze weet vast al dat je niet origineel bent en vindt je blijkbaar al leuk genoeg zonder dat je moeilijk doet.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:40 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
weet ik veel..om origineel te zijn.
Maar dat lukt vandaag niet echt
Hahahaah Hilarisch mannetjequote:Op maandag 12 juli 2010 16:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
ga met poppen spelen
geen idee!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:51 schreef Brerius het volgende:
Zeg je hebt nog 10 min wat ga je nu doen met je chick ??????
Oh, gaat dit zo'n soort topic worden. Over een paar posts blijkt je afspraak zeker pas morgen te zijn.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:03 schreef SuperFokker het volgende:
heb een half uur extra...ze had vertraging...hoihoi!!
nope!quote:Op maandag 12 juli 2010 17:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, gaat dit zo'n soort topic worden. Over een paar posts blijkt je afspraak zeker pas morgen te zijn.
Idd film kijken, gamen (nee serieus kan echt heul leuk zijn.. mits jullie er allebei van houden... ik heb serieus op mijn 1e date met mijn vriend fable 2 lopen spelenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:03 schreef SuperFokker het volgende:
heb een half uur extra...ze had vertraging...hoihoi!!
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:12 schreef Forever152 het volgende:
[..]
Idd film kijken, gamen (nee serieus kan echt heul leuk zijn.. mits jullie er allebei van houden... ik heb serieus op mijn 1e date met mijn vriend fable 2 lopen spelenen daarna hebben we nog wat door de stad gewandeld en wat gedronken), cakejes/taart
e bakken.. of samen koken, das ook zo leuk..
verder tsja, ik vind bordspellen ook ontiegelijk leuk, maar ik kan me voorstellen dat je dat ook cheesy vindt overkomen, misschien dan een lange wandeling met de hond maken en evt. (als ie ook los kan) hem ook loslaten en dan zien hoe hij geniet
of misschien een lange ronde fietsen, dan op een bankje zitten en gewoon gezellig kletsen, of skaten (dat vind ik persoonlijk ook super leuk)
picknicken in het park vind ik ook super, alleen tsja het is al wel in de avond en ik weet niet hoe het met het weer zit bij jullie..
of gewoon fijn naar een caféétje en daar een drankje doen, misschien wat poolen ofzo..
dat doet me denken aan een gamehal, daar ben ik ook fan van.. en wellicht is er nog een zwembad open?
god er zijn zoveel mogelijkheden..
veel succes in ieder geval, en laat ons weten of het nog leuk is geworden!
En Spanje-supporters.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:47 schreef nederland_kampioen het volgende:
Boven op een viaduct staan en beesies, bonkies , vuvuzelas enz. op auto's gooien die langs komen rijden!
Ik heb 4 dingen gedaan die allemaal in dit topic staan. Was allemaal erg spontaan, dus geslaagde datequote:
helaas.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:37 schreef betty_sue het volgende:
In een steegje
Hoeken van de kamer
Cakejes
Film
geneukt dusquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:28 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
helaas.
eten, bios, drinken, 'sterren kijken' in de auto
Jij die van haar en zij die van jou gezien? ';)quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:45 schreef Cobra4 het volgende:
Jij die van haar en zij die van jou gezien? ';)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |