Beetje regen hier, Enschede Zuid. Zo erg als vanmiddag gaat het niet worden..quote:Op maandag 12 juli 2010 20:47 schreef Floor-Sofie het volgende:
wow zware dreiging nu @ Enschede
Hier een goeie stortbui, wat gerommel en geflits in de verte, 1 goede klap gehad. de lucht is nog wel dreigend maar er valt niets meer uit.quote:
Ga in een fatsoenlijke stad wonenquote:Op maandag 12 juli 2010 20:59 schreef lezzer het volgende:Ik heb stormschade. Of ja, er hangt een gemeentelijke boom boven mijn oprit te bungelen...
Hoe kom ik daar nou van af?
Op 0900-8844 neemt niemand op![]()
Ik heb nog geen regen gezien vanavond. Wel donkere lucht, maar geen regen.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:15 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Beetje regen hier, Enschede Zuid. Zo erg als vanmiddag gaat het niet worden..
Hier wel.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef Light het volgende:
[..]
Ik heb nog geen regen gezien vanavond. Wel donkere lucht, maar geen regen.
Beetje donker aan het worden daar... na het maken van die foto snel de lichten aangezet zekerquote:
Ik zit helemaal niet in Enschede, misschien is dat het.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:29 schreef Light het volgende:
[..]
Ik zit natuurlijk weer in het verkeerde deel van Enschede.
Nou, ik had het nog helemaal niet gezien. Van mijn kant af kun je eigenlijk helemaal niet zien dat het geknakt is, en het knakken zelf heb ik niet gezien.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:17 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ga in een fatsoenlijke stad wonen
Hier in Enschede was 2 uur na het noodweer niets meer te vinden..
Had een rondje gelopen en echt overal het geluid van kettingzagen en bladblazers
Nope: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uurquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:45 schreef MaLo het volgende:
Hier (Oldenzaal) is het wel meegevallen. Wij waren een dagje weg (naar Osnabruck in Duitsland) en toen we thuiskwamen zagen we ons tuinparasolletje in het gangetje tussen onze tuin en dat van de buren liggen.
Verder wat afgewaaide takjes, maar niet veel spannends.
Rondom Oldenzaal was het echter aardig loos. Bijvoorbeeld in Lemselo drie boerderijen (flink) beschadigd, bomen op de weg etc, en daar woon ik hemelsbreed maar 2 kilometer vandaan...
In Osnabruck hebben we trouwens nét het randje van het noodweer meegepakt. Het begon enorm hard te waaien. We liepen in de dierentuin en werden zowat gezandstraald, menn wat deden mijn kuiten zeer van het zand dat tegen mijn benen woei. Verder een halfuurtje regen en een paar donderklappen en dat was het daar.
Dat komt omdat de zon gaat zakken. We maken ons soms zelf te gek. En hopen op dat ene momentjequote:Op maandag 12 juli 2010 22:11 schreef DJKoster het volgende:
De lucht wordt wel snel donkerder hier..
Ik las het ookquote:Op maandag 12 juli 2010 22:20 schreef Frutsel het volgende:
@Malo
Lees net dat Tierpark Nordhorn voorlopig gesloten blijft ivm schade door storm "Norina"
Zeker nog tien dagen. Mazzel dat je Osnabruck koos ipv Nordhorn
Zonde zeg, best een mooi park daar in Nordhorn, vorig jaar nog geweest
edit: zelfs een dode gevallen in Nordhorn lees ik net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |