Die overgebleven pitjes gaan weer groeien, kan ook niet anders, jullie zijn het warmste stukje Nederland.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:25 schreef Floor-Sofie het volgende:
het mooie lijntje wat op weg was naar Enschede is in stukjes:(
Mooi zegquote:Op maandag 12 juli 2010 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf 22 hoog in Eindhoven.
Mooi dat het langs twente gaat, aangezien ik in Twenterand woonquote:Op maandag 12 juli 2010 19:57 schreef Floor-Sofie het volgende:
trekken ze nu naar elkaar toe zie ik dat goed../??
er trekt echt een mega rood gebied rakelings langs twente, door duuitsland, of draait ie nou naar links..?
Je hebt dan net tijd genoeg om de zwembandjes op te blazen!quote:Op maandag 12 juli 2010 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi dat het langs twente gaat, aangezien ik in Twenterand woonAls ik het goed bekijk komt dat rooie over ons heen.. ben benieuwd, zou een uurtje moeten duren..
Lol, het lijkt wel of die buien weer een lijntje gaat worden voor het Noorden, alsof we nog niet genoeg hebben gehad....quote:Op maandag 12 juli 2010 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi dat het langs twente gaat, aangezien ik in Twenterand woonAls ik het goed bekijk komt dat rooie over ons heen.. ben benieuwd, zou een uurtje moeten duren..
Mooi hoor! 22 hoog, stel je nu eens voor dat er bij jou en probleem was met de lift vanwege het water....quote:Op maandag 12 juli 2010 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie tophoogtes, wel weer richting 10 km. http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=tophoogtelb1x1quote:Groningen -
Menzis heeft in verband met het noodweer van maandagmiddag uit voorzorg haar pand in Groningen ontruimd. Alle medewerkers zijn naar huis gestuurd. In totaal werken er zo'n 800 mensen in het pand, maar door de vakantie zijn die lang niet allemaal aanwezig.
Binnenstromend water vormt overlast in de kelders en in de liftschacht waardoor elektronische apparatuur beschadigd zou kunnen worden.
Van vanmiddag (ja, het zijn de echte kleuren):quote:Op maandag 12 juli 2010 20:22 schreef twisted het volgende:
Raare vraag mis maar ik mis foto's van het noodweer vanvandaag.... dus wie ze heeft gemaakt posten mag.
Sorry heb zelf geen foto's kunnen maken, moest werken
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:24 schreef Floor-Sofie het volgende:
filmpje
het lijkt hier net of een spaceship a la independence day aankomt..
Bij mij zou de adrenaline ook door mijn lijf gieren, heb eigenlijk nog nooit een level 3 (estofex) meegemaakt.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:30 schreef Floor-Sofie het volgende:
t was de adrenaline want stond op mn balkon en waaide bijna weg haha
Tof. Hoe is het daar op die hoogte met vliegtuigen spottenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, was vanmiddag al, een paar minuutjes filmpje duurde 45 min om te uppen....quote:
Lol, ik in het rondje op de grens van Groningen en Drente.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:39 schreef Fredo55 het volgende:
En nog steeds zit ik in het wit hier in Zeeland:
[ afbeelding ]
Jups, same old same old, spoelen en weerlichten....quote:Op maandag 12 juli 2010 20:56 schreef RealZeus het volgende:
Zo te zien gaat Groningen weer in de prijzen vallen.
Melden bij de gemeente? De meeste gemeentes waar schade is hebben op hun site een nummer opengesteld, succes ermee.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:59 schreef lezzer het volgende:Ik heb stormschade. Of ja, er hangt een gemeentelijke boom boven mijn oprit te bungelen...
Hoe kom ik daar nou van af?
Alhoewel het hier ook knap donker wordt en begint te waaien. Even de terrasdeur dicht doen.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jups, same old same old, spoelen en weerlichten....
Zo niet onze gemeente dus...quote:Op maandag 12 juli 2010 21:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Melden bij de gemeente? De meeste gemeentes waar schade is hebben op hun site een nummer opengesteld, succes ermee.
Mooi zo! Helden, echt waar.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zo niet onze gemeente dus...
Maar, de vrijwillige brandweer, daar kun je op bouwen![]()
Die zijn al aan het rijden, en ons adres gaat mee de route in.![]()
Het blijft wel hangen als het niet meer waait. Maar als het de verkeerde kant in waait net als vanmorgen, dan waait het zo mijn dak in. MIjn authentieke Engelse kap met tuile du nord pannen dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |