waar blijven die filmpjes van jouquote:Op maandag 12 juli 2010 17:24 schreef Logician het volgende:
Mja ik zou ook nog wel een buitje er bij willen hoor
Een goed schrijver zal door zijn stukje heen zo veel als mogelijk synoniemen gebruiken, dat vergroot de prettige leesbaarheid, zeg maar. Als je om de regel het woord tornado neerzet, dan heb je na 3 regels wel zoiets van "Ja, nou weet ik het wel."quote:Op maandag 12 juli 2010 17:17 schreef kahaarin het volgende:
De verslaggever gebruikt windhoos en tornado door elkaar idd, dit is natuurlijk hetzelfde.
Idd, dat klopt, mi is het in dit soort verhalen wel duidelijker om je te houden bij 1 aanduiding en verder te refereren aan iets als: "het fenomeen", "het natuurspektakel", "de [insert superlatief] gebeurtenis", dan om verschillende benamingen door elkaar te gebruiken, niet iedereen is op de hoogte van de benamingen dus op deze manier werk je verwarring in de hand. Een windhoos is een (zwakke) tornado echter soms wordt windhoos ook wel, foutief, gebruikt voor een fikse windvlaag, werk niet echt bevorderend voor de duidelijkheid.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:26 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Een goed schrijver zal door zijn stukje heen zo veel als mogelijk synoniemen gebruiken, dat vergroot de prettige leesbaarheid, zeg maar. Als je om de regel het woord tornado neerzet, dan heb je na 3 regels wel zoiets van "Ja, nou weet ik het wel."
Dus dat betrokkene dat deed zegt niets over zijn kennis van de materie. Sterker, misschien is die dus wel groter dan je denkt.
Lol, toch wel?quote:
Ik zag 'm ook al ontstaan, terwijl de rest richting oosten was in lijkt te duttenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:50 schreef mefke79 het volgende:
Er lijkt ineens een nieuwe bui uit België te komen, regio Eindhoven lijkt zich op te kunnen maken voor een nieuwe hoosbui. Mag ook wel weer, tis al weer vies benauwd hier.
quote:Thunderstorms
Apart from the threat areas, the maps show a yellow line: the areas where lightning is forecast. We are currently preparing to issue probabilistic lightning forecasts. The map will show two lines which separate areas with very low | medium | high probability of lightning to occur within 40 km radius of a location on the map.
Dat komt hier nu voorbij..quote:Op maandag 12 juli 2010 18:39 schreef Drassss het volgende:
Lekkere bui net in Eindhoven. Nu niet meer warm worden svp!
Thanks, ik zie de plaatjes eik alleen maar hier.quote:
Ik ben er ook per ongeluk achter gekomen toen ik op de FAQ ging neuzen.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Thanks, ik zie de plaatjes eik alleen maar hier..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |