Tof. Hoe is het daar op die hoogte met vliegtuigen spottenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf 22 hoog in Eindhoven.
Klopt, was vanmiddag al, een paar minuutjes filmpje duurde 45 min om te uppen....quote:
Lol, ik in het rondje op de grens van Groningen en Drente.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:39 schreef Fredo55 het volgende:
En nog steeds zit ik in het wit hier in Zeeland:
[ afbeelding ]
Jups, same old same old, spoelen en weerlichten....quote:Op maandag 12 juli 2010 20:56 schreef RealZeus het volgende:
Zo te zien gaat Groningen weer in de prijzen vallen.
Melden bij de gemeente? De meeste gemeentes waar schade is hebben op hun site een nummer opengesteld, succes ermee.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:59 schreef lezzer het volgende:Ik heb stormschade. Of ja, er hangt een gemeentelijke boom boven mijn oprit te bungelen...
Hoe kom ik daar nou van af?
Alhoewel het hier ook knap donker wordt en begint te waaien. Even de terrasdeur dicht doen.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jups, same old same old, spoelen en weerlichten....
Zo niet onze gemeente dus...quote:Op maandag 12 juli 2010 21:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Melden bij de gemeente? De meeste gemeentes waar schade is hebben op hun site een nummer opengesteld, succes ermee.
Mooi zo! Helden, echt waar.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zo niet onze gemeente dus...
Maar, de vrijwillige brandweer, daar kun je op bouwen![]()
Die zijn al aan het rijden, en ons adres gaat mee de route in.![]()
Het blijft wel hangen als het niet meer waait. Maar als het de verkeerde kant in waait net als vanmorgen, dan waait het zo mijn dak in. MIjn authentieke Engelse kap met tuile du nord pannen dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |