Lol, idd, pas als de eerste kerktorens/bomen/tenten omver liggen komt er een waarschuwing.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:18 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Gelukkig gelooft ook niemand meer in de KNMI wat betreft waarschuwing en weeralarmen
Oke, voorbeeldje.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:23 schreef eymey het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar er was toch al veel langer een waarschuwing? Ik snap dat KNMI bashen niet helemaal..... alsof zoiets 100% nauwkeurig te voorspellen is :S.
Er wordt al dagen op forums gepraat over "zaterdag 10 juli en maandag 12 juli". Het noodweer op 10 juli trok Brabant binnen om 15:00 ofzo en het KNMI geeft een weeralarm af een uur later als het al bij Utrecht zit.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:23 schreef eymey het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar er was toch al veel langer een waarschuwing? Ik snap dat KNMI bashen niet helemaal..... alsof zoiets 100% nauwkeurig te voorspellen is :S.
Wat is dat toch steeds voor een gepruts daar bij het KNMI, steeds weer LT achter de tijd zetten... Lima Time (Z+11) is ergens in Australië.quote:
Het is ook niet nauwkeurig te voorspellen, frappant is wel dat men hier en met name ook op weerwoord beter kan inschatten wat het weer gaat doen. Als ik wil weten wat er gaande is krijg ik hier meer en duidelijkere informatie, het is net alsof ze daar hun vingers niet willen branden of dat ze te hard vooruit lopen. Er zijn een paar weeralarmen geweest die helemaal nergens op sloegen en een paar onderschattingen. Dat vind ik persoonlijk erg jammer, je mag verwachten dat het KNMI betere apperatuur en experts heeft.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:23 schreef eymey het volgende:
Of local timequote:Op maandag 12 juli 2010 16:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat is dat toch steeds voor een gepruts daar bij het KNMI, steeds weer LT achter de tijd zetten... Lima Time (Z+11) is ergens in Australië.
mooie foto's!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:31 schreef kahaarin het volgende:
Oh, de foto's beginnen nu echt binnen te druppelen bij RTVNoord: http://www.flickr.com/pho(...)57624476924624/show/
Die code rood is voor de temperatuur , en echt heel warm gaat het niet meer worden vandaagquote:Op maandag 12 juli 2010 16:36 schreef kahaarin het volgende:
Ze verwachte in Duitsland nog wel zwaar weer: http://www.meteoalarm.nl/
Grappig contrast, in het westen van Duitsland, onze grens dus, ook gewoon strak een code rood.
en die rode pitten nu dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:41 schreef Fredo55 het volgende:
Ik keek vanmorgen op internet (op mijn mobiel) en ik las: weeralarm Nederland.
Nou, hier in Zeeland heeft het een beetje geregent met een paar donderslagen.
Dat krijg ik zo over me heen.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:41 schreef marcel-o het volgende:
Nah dat lijntje bij zeeland doet raar.
afzawakken en weer opkomen.
zal wel mee(of tegen)vallen zo dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |