quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
hahahaquote:Op maandag 12 juli 2010 11:49 schreef Rookert het volgende:
Het is toch echt vandaag
Stellendam met regen, wat een kutzooi
Open er een topic over in BUG.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:00 schreef Ayca het volgende:
Overigens heb ik de mobiele layout wel als ik uitgelogd ben.Ik wil gewoon die mobiele layout.
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:26 schreef IHVK het volgende:
Kreupele teef enzo
Jij maakt mij altijd blij.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:25 schreef GenusButeo het volgende:
Azzz, Ayça. Xos gelipsen, sefa getiripsen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:38 schreef Bortecinem het volgende:
Oke.
Btw, ik droomde vannacht dat ik in Mongolie was en dat alle Mongolen mij wilden vermoorden.
Uy, zo lief.quote:
Ik wist dat je er iets over zou zeggen, hè. Ik wist het gewoon. Je bent zo voorspelbaar, Fikkie.quote:
Hihiquote:Op maandag 12 juli 2010 12:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik wist dat je er iets over zou zeggen, hè. Ik wist het gewoon. Je bent zo voorspelbaar, Fikkie.
Ja, het was echt raar. We gingen dus met de auto naar Turkije en opeens waren we in Mongolie..quote:Op maandag 12 juli 2010 12:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hou op. Ik ben op werk.![]()
Nee, verklaar nader.
Klinkt als een slechte horrorfilm.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, het was echt raar. We gingen dus met de auto naar Turkije en opeens waren we in Mongolie..Maar goed, al die Mongolen keken ons echt eng aan en toen ik ergens uitstapte om naar de WC te gaan probeerde een Mongoolse man mij te vermoorden. Echt freakin' eng.
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:38 schreef Bortecinem het volgende:
Oke.
Btw, ik droomde vannacht dat ik in Mongolie was en dat alle Mongolen mij wilden vermoorden.
Ehhmm jam?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:55 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb net 4.5 kilo aan blauwe bessen geplukt.![]()
En daar ga ik het mee doen tot zaterdag, dan ga ik weer plukken. 4.5 kilo in 1 week, hoe krijg ik dat op.
Nee joh, is zonde. Ik ga gewoon de hele dag blauwe bessen eten.quote:
Misschien is het een uitlaatklep voor je.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:01 schreef IHVK het volgende:
Je word wel vaak bijna vermoord in je dromen, dat heb ik echt nooit.
Ik maak altijd ruzie in mijn dromen
Misschien moet je scriptschrijver wordenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was ook een soort van horrorfilm.
Haha dan krijg je een Z-film ofzo.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien moet je scriptschrijver worden. Ik voorzie een toekomst met films a la turkish superman en star wars
![]()
Een zelihafilm, een klasse apart.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha dan krijg je een Z-film ofzo.
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, het was echt raar. We gingen dus met de auto naar Turkije en opeens waren we in Mongolie..Maar goed, al die Mongolen keken ons echt eng aan en toen ik ergens uitstapte om naar de WC te gaan probeerde een Mongoolse man mij te vermoorden. Echt freakin' eng.
Die bestaan al, uit de jaren '70 en zo. Filmische hoogstandjes!quote:Op maandag 12 juli 2010 13:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien moet je scriptschrijver worden. Ik voorzie een toekomst met films a la turkish superman en star wars
![]()
Weet ik, ik heb me er rot om gelachen. Net als dergelijke bollywood klassiekers.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Die bestaan al, uit de jaren '70 en zo. Filmische hoogstandjes!
Niet echt. Om de dag eventjes denk ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Zeg, I to the K, rijd jij nou flink veel auto nu je je rijbewijs hebt?
Ik Houd Van Kerels, duhh.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:09 schreef Ayca het volgende:
Vertel nou eens eerlijk waar je naam voor staat.
Ach, dat is beter dan er meteen mee te kappen tot je een eigen auto hebt o.i.d. Ik dacht dat ik het snel zou verleren toen ik 6 weken moest wachten op mijn rijbewijs, maar je hebt het zo weer onder de knie.quote:
ik moet vaak van die heen en weer klusjes doen voor ouders dus zo leer je het ook goed.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, dat is beter dan er meteen mee te kappen tot je een eigen auto hebt o.i.d. Ik dacht dat ik het snel zou verleren toen ik 6 weken moest wachten op mijn rijbewijs, maar je hebt het zo weer onder de knie.
Alleen sommige vergezochte verkeersregels![]()
.
Okquote:
In Rotterdam niet, in Drenthe ben ik de laatste tijd veel gaan rijden - het heeft toch wel wat, om je vrienden op te halen om naar de bios te gaan en zoquote:Op maandag 12 juli 2010 17:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
ik moet vaak van die heen en weer klusjes doen voor ouders dus zo leer je het ook goed.
Rijd jij veel dan ?
Daarom!quote:Op maandag 12 juli 2010 17:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In Rotterdam niet, in Drenthe ben ik de laatste tijd veel gaan rijden - het heeft toch wel wat, om je vrienden op te halen om naar de bios te gaan en zo.
Maar eigenlijk heb ik daar mijn eigen waggel voor nodig, de Voyager van mijn ouders is nou niet echt het toonbeeld van blingquote:
Pics?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar eigenlijk heb ik daar mijn eigen waggel voor nodig, de Voyager van mijn ouders is nou niet echt het toonbeeld van bling![]()
.
Gewoon Kaas, niets bijzonders.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, ik weet het echt niet.Wil je het vertellen? toeee
Moet je ook doenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is de gepimpte versie, door Xzibit en consorten.
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Doodsverwensing aan een moderator of zo.
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Doodsverwensing aan een moderator of zo.
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze zei:
Je gaat het einde van de dag niet halen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
Symphonic, jij bent degene die zometeen gaat vliegen. Je gaat het einde van de dag niet halen, geep.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:46 schreef IHVK het volgende:
Ik had net een hevige ruzie met een vriend in mijn droom. Waarna ik hem had geslagen. Vervolgens had hij mij aangeklaagd en ik ging net de gevangenis in.
En op dat moment belt hij mij wakker.![]()
Ik droom te vaak over ruzie.
Ik had je gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:46 schreef IHVK het volgende:
Ik had net een hevige ruzie met een vriend in mijn droom. Waarna ik hem had geslagen. Vervolgens had hij mij aangeklaagd en ik ging net de gevangenis in.
En op dat moment belt hij mij wakker.![]()
Ik droom te vaak over ruzie.
Zo lief.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:25 schreef Ayca het volgende:
Rüyada hapiste olduğunuzu gördüyseniz, birtakım sorunlardan kurtulacağınız ve sonunda mutlu olacağınız anlamına gelir.
Het komt goed IHVK.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:25 schreef Ayca het volgende:
Rüyada hapiste olduğunuzu gördüyseniz, birtakım sorunlardan kurtulacağınız ve sonunda mutlu olacağınız anlamına gelir.
Het komt goed IHVK.
Maak me niet boos ! Wees gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Emel had gelijk over je agressieve zijde.
quote:
Maar je bent zo aandoenlijk soms.quote:
Ja, leuk hè. Het is een vogelversie van Igor, de assistent.quote:
Zo, jij weet tenminste nog wel hoe je de "i" kan typen op een Turks toetsenbord.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:03 schreef Julis het volgende:
Ooh, Sinan. Haha!
Hier buiten is er een bruiloft. Davul, zurna. Haha.
Dit is de laptop uit Nederland van mijn opa. Lolquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo, jij weet tenminste nog wel hoe je de "i" kan typen op een Turks toetsenbord.
Hoe typt je Opa dan in het Turks. Dat ziet er voor Turken toch net zo raar uit als dat Nederlands in het Turkse alfabet wordt geschrevenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Dit is de laptop uit Nederland van mijn opa. Lol. Dus ik hoef er geen moeite voor te doen
.
Heyquote:
Ze begrijpen hem wel. Hij typt gewoon in het Nederlandse alfabet. Het is wel vervelend voor hem, maar goedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe typt je Opa dan in het Turks. Dat ziet er voor Turken toch net zo raar uit als dat Nederlands in het Turkse alfabet wordt geschreven?
Mooiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Hey!
Heerlijk!
De reis verliep ook aardig. Alleen een beetje gewacht in Duitsland en Kroatië.
Nee, ze waren deze keer wel aardig. Hahaquote:
Nee maar het is beter als je het verhaal er achter ook kent, het geeft de tekst een betekenisquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Zo'n slecht lied is het toch niet (zonder het verhaal erachter te hebben gelezen)?
Vertel het dan, ik kan niks vinden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:11 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Nee maar het is beter als je het verhaal er achter ook kent, het geeft de tekst een betekenis
Google maar op Festus Okeyquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vertel het dan, ik kan niks vinden.
Ik vind het op de een of andere manier gewoon niet bij mvo passen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:12 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Op het laatste liedje na vind ik het echt een tof album
Mwah misschien moet ik het nog eens beluisteren maar veel trek heb ik er niet in.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ayça, Ayça. Sommige muziek moet je langzaam leren waarderen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:22 schreef Ayca het volgende:
Ik had een tijdje geleden een dat we in Istanbul waren in een hele grote muziekzaak maar cd's van mvo hadden ze maar niet.En die droom heb ik echt dagen achterelkaar gehad.
Oh en achteraf gingen we belachelijk grote ijsjes eten.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:28 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Nee, ik heb het hele album niet een afgeluisterd omdat het zo vals klonk![]()
!
Ik luister het later nog wel...Nu eerst ff maNga en dan Dumanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:34 schreef Ayca het volgende:
pis, bosver, birakmazlar yakami en ne vind ik wel goede nummers hoor van dat album.
Heb nog zo'n 60 gb overquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:41 schreef ModernFamily het volgende:
Ruimte maakt mij niet zoveel uit...Heb ruimte zat
Ohja lol die moet ik ook maar eens verwijderenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:45 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Ik minder maar ik heb nog allemaal series die ik moet kijken enzo
Welke cd's heb jij van Duman?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:38 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Ik luister het later nog wel...Nu eerst ff maNga en dan Duman
Mja ik heb allemaal series waar ik nog aan moet beginnenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ohja lol die moet ik ook maar eens verwijderenkijk het toch nooit terug
Zou je dan wat albums kunnen uploaden?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Alles
Enige die ik gekocht heb is Seni Kendime Sakladim en die is aan het kapot gaan
Volgens mij staan ze al op m'n server...Ff naar die ene site linken als ze er op staanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zou je dan wat albums kunnen uploaden?Laatste hoeft niet.
Laatste zijn 2 delen hequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zou je dan wat albums kunnen uploaden?Laatste hoeft niet.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Heb jij het licht gezien? Ik heb mijn zonnebril maar op gezet, zo fel was het.
Zo felquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Heb jij het licht gezien? Ik heb mijn zonnebril maar op gezet, zo fel was het.
Iemand die deze post kan uitleggen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik weet niet of ik mij nu gevleid of gestalkt moet voelen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:34 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Omdat hurr durr derp
Ik was vandaag om 2 uur 's middags wakker_
In bed liggen met laptop.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:41 schreef ModernFamily het volgende:
Ik ga denk ik een aflevering van Friends opzetten en in bed liggen.
Dan val ik vanzelf wel al lachend in slaap
Ik zet gewoon m'n beeldscherm aanquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:44 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Alkmaar
Gecondoleerd [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:45 schreef Ayca het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan ook.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:45 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Ik zet gewoon m'n beeldscherm aan
En dan kijk ik er gewoon tegen aan
Ding gaat vanzelf uit wanneer aflevering is afgelopen en ik in slaap ben gevallen
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
baby baby i just wanna do youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op m'n mobieltje zijn alle spoilers gewoon te lezen zonder dat je hoeft te klikken. Ne anlami kaldi. Maar goed, bespaart wel zinloze moeite als ik het zo lees.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath![]()
Maar Ayca ik ga slapen hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:57 schreef ModernFamily het volgende:
Maar Ayca ik ga slapen hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]NietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag de witte streep net op tijd.![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:56 schreef Ayca het volgende:
baby baby i just wanna do youDylan Modern FamilySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:56 schreef Ayca het volgende:
baby baby i just wanna do youTerbiyesiz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:51 schreef IHVK het volgende:
I don't believe that anybody feels the way I do, about you noww!! (Wik)![]()
Zal ik je een bitch slap geven zodat je bij zinnen komt?quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Hoi, pop.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:01 schreef Bortecinem het volgende:
Doet youtube het ook niet bij jullie?
Nee, "server error".The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Graag.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zal ik je een bitch slap geven zodat je bij zinnen komt?![]()
quote:
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
33 gradenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:02 schreef IHVK het volgende:
http://www.knmi.nl/
Waarschuwing extreem weer!!. Dat betekent dat ik vandaag maar weer de hele dag buiten ga zitten
.
Cool story, Hansel.![]()
In het Oosten gaat het erger los.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
33 graden. Dat betekent dat ik vandaag maar weer de hele dag buiten ga zitten
.
![]()
O, dan ga ik niet naar Leiden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:02 schreef IHVK het volgende:
http://www.knmi.nl/
Waarschuwing extreem weer!!
YouTube-addict.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh mijn god, youtube is niet meer!!!!!!
AI MI GADO.quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Is goed voor je, nu kan je tenminste een beetje afkicken van die youtubediscussies waar je verslaafd aan bent.quote:Cool story, Hansel.![]()
M'n kamer is nog niet af.quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Uyy.quote:
Dat hoort toch een beetje bij het studentenleven? Lekker in een onafgemaakte vuilnisbelt wonen?quote:Cool story, Hansel.![]()
Ik wilde net een video uploaden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is goed voor je, nu kan je tenminste een beetje afkicken van die youtubediscussies waar je verslaafd aan bent.
![]()
Ik ga echt niet op die walgelijke vloer slapen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat hoort toch een beetje bij het studentenleven? Lekker in een onafgemaakte vuilnisbelt wonen?
But just a vertical line with a dot underneath
Forum Opties Forumhop: Hop naar: