quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
hahahaquote:Op maandag 12 juli 2010 11:49 schreef Rookert het volgende:
Het is toch echt vandaag
Stellendam met regen, wat een kutzooi
Open er een topic over in BUG.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:00 schreef Ayca het volgende:
Overigens heb ik de mobiele layout wel als ik uitgelogd ben.Ik wil gewoon die mobiele layout.
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:26 schreef IHVK het volgende:
Kreupele teef enzo
Jij maakt mij altijd blij.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:25 schreef GenusButeo het volgende:
Azzz, Ayça. Xos gelipsen, sefa getiripsen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:38 schreef Bortecinem het volgende:
Oke.
Btw, ik droomde vannacht dat ik in Mongolie was en dat alle Mongolen mij wilden vermoorden.
Uy, zo lief.quote:
Ik wist dat je er iets over zou zeggen, hè. Ik wist het gewoon. Je bent zo voorspelbaar, Fikkie.quote:
Hihiquote:Op maandag 12 juli 2010 12:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik wist dat je er iets over zou zeggen, hè. Ik wist het gewoon. Je bent zo voorspelbaar, Fikkie.
Ja, het was echt raar. We gingen dus met de auto naar Turkije en opeens waren we in Mongolie..quote:Op maandag 12 juli 2010 12:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hou op. Ik ben op werk.![]()
Nee, verklaar nader.
Klinkt als een slechte horrorfilm.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, het was echt raar. We gingen dus met de auto naar Turkije en opeens waren we in Mongolie..Maar goed, al die Mongolen keken ons echt eng aan en toen ik ergens uitstapte om naar de WC te gaan probeerde een Mongoolse man mij te vermoorden. Echt freakin' eng.
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:38 schreef Bortecinem het volgende:
Oke.
Btw, ik droomde vannacht dat ik in Mongolie was en dat alle Mongolen mij wilden vermoorden.
Ehhmm jam?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:55 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb net 4.5 kilo aan blauwe bessen geplukt.![]()
En daar ga ik het mee doen tot zaterdag, dan ga ik weer plukken. 4.5 kilo in 1 week, hoe krijg ik dat op.
Nee joh, is zonde. Ik ga gewoon de hele dag blauwe bessen eten.quote:
Misschien is het een uitlaatklep voor je.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:01 schreef IHVK het volgende:
Je word wel vaak bijna vermoord in je dromen, dat heb ik echt nooit.
Ik maak altijd ruzie in mijn dromen
Misschien moet je scriptschrijver wordenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was ook een soort van horrorfilm.
Haha dan krijg je een Z-film ofzo.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien moet je scriptschrijver worden. Ik voorzie een toekomst met films a la turkish superman en star wars
![]()
Een zelihafilm, een klasse apart.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha dan krijg je een Z-film ofzo.
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, het was echt raar. We gingen dus met de auto naar Turkije en opeens waren we in Mongolie..Maar goed, al die Mongolen keken ons echt eng aan en toen ik ergens uitstapte om naar de WC te gaan probeerde een Mongoolse man mij te vermoorden. Echt freakin' eng.
Die bestaan al, uit de jaren '70 en zo. Filmische hoogstandjes!quote:Op maandag 12 juli 2010 13:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien moet je scriptschrijver worden. Ik voorzie een toekomst met films a la turkish superman en star wars
![]()
Weet ik, ik heb me er rot om gelachen. Net als dergelijke bollywood klassiekers.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Die bestaan al, uit de jaren '70 en zo. Filmische hoogstandjes!
Niet echt. Om de dag eventjes denk ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Zeg, I to the K, rijd jij nou flink veel auto nu je je rijbewijs hebt?
Ik Houd Van Kerels, duhh.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:09 schreef Ayca het volgende:
Vertel nou eens eerlijk waar je naam voor staat.
Ach, dat is beter dan er meteen mee te kappen tot je een eigen auto hebt o.i.d. Ik dacht dat ik het snel zou verleren toen ik 6 weken moest wachten op mijn rijbewijs, maar je hebt het zo weer onder de knie.quote:
ik moet vaak van die heen en weer klusjes doen voor ouders dus zo leer je het ook goed.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, dat is beter dan er meteen mee te kappen tot je een eigen auto hebt o.i.d. Ik dacht dat ik het snel zou verleren toen ik 6 weken moest wachten op mijn rijbewijs, maar je hebt het zo weer onder de knie.
Alleen sommige vergezochte verkeersregels![]()
.
Okquote:
In Rotterdam niet, in Drenthe ben ik de laatste tijd veel gaan rijden - het heeft toch wel wat, om je vrienden op te halen om naar de bios te gaan en zoquote:Op maandag 12 juli 2010 17:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
ik moet vaak van die heen en weer klusjes doen voor ouders dus zo leer je het ook goed.
Rijd jij veel dan ?
Daarom!quote:Op maandag 12 juli 2010 17:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In Rotterdam niet, in Drenthe ben ik de laatste tijd veel gaan rijden - het heeft toch wel wat, om je vrienden op te halen om naar de bios te gaan en zo.
Maar eigenlijk heb ik daar mijn eigen waggel voor nodig, de Voyager van mijn ouders is nou niet echt het toonbeeld van blingquote:
Pics?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar eigenlijk heb ik daar mijn eigen waggel voor nodig, de Voyager van mijn ouders is nou niet echt het toonbeeld van bling![]()
.
Gewoon Kaas, niets bijzonders.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, ik weet het echt niet.Wil je het vertellen? toeee
Moet je ook doenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is de gepimpte versie, door Xzibit en consorten.
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Doodsverwensing aan een moderator of zo.
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Doodsverwensing aan een moderator of zo.
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze zei:
Je gaat het einde van de dag niet halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |