Even volgenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:26 schreef ThaNetRunner het volgende:
Zeeland lijkt een hook echo te hebben,
foto van een radarbeeld ofiets?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:26 schreef ThaNetRunner het volgende:
Zeeland lijkt een hook echo te hebben,
Uh Provincie zeeland. Met dat laffe miezerregen? Lijkt me niet mogelijk. Zoiets kan alleen bij zware regen/hagel en wind. Dus bij een bui.quote:
Niks bijzonders. Dat is gewoon matige regen. Er komt niet zomaar een tornado uit zoiets........quote:
Okay, da's minder.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:26 schreef knep het volgende:
Heb water binnen in huis, door de brievenbus nog wel, die hoosbui stond stevig op de voordeur te raggen.
ja ze zijn overgestapt naar een noodverbindingquote:Op maandag 12 juli 2010 12:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Okay, da's minder.![]()
Doet buienradar bij meer mensen vreemd?
ah thanks.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
ja ze zijn overgestapt naar een noodverbindingDus radarbeeld van 15 minuten.
quote:12:38:22 12-07-10 Melding : PRIO 2 Ruimen van Takken-Bomen : JUPITER 40 AALTEN 9432
Regio : [NOG] 6. Noord en Oost Gelderland
Urgentie : Middel
Ziet er leuk uit ja. Ik denk dat dit het nu dus was en dat het nieuwe gebied noord Frankrijk de echte ellende gaat zijn de komende uren. Temperatuur gaat straks weer wat stijgen wat misschien weer wat kracht gaan geven.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ah thanks.
Ten Oosten van limburg zit een mooie bloemkool: http://www.sat24.com/nl
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:45 schreef W1ckeDxt het volgende:
Zon en blauw lucht in Maastricht.
Pff... ik wil het donker en flitsen en knallen.
Idd, maar vannacht was het wel heftig, rond 5 uur is de bliksem hier ergens ingeslagen, eerst een soort van kraakgeluid en toen Flits-Boem!quote:Op maandag 12 juli 2010 12:44 schreef Zipportal het volgende:
Groningen wil ook wat!!! Die rommel kakt altijd in hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |