Nee, maar ik acht de kans dat mooi voetbal ons verder had gebracht nihil.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:48 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Alsof mooi voetbal automatisch betekent dat we er meteen uit zouden liggen.
Generatie 98 > generatie 2010, ondanks dat deze laatste de finale heeft gehaald.
Ik ben niet trots op de wijze waarop dit gebeurt is, terwijl we zo veel beter kunnen.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij hebt het toch over de gevolgen op ons imago? Ik zeg dat uit het verleden wel is gebleken dat 1 enkele wedstrijd geen gevolgen heeft op ons imago.
Maar goed, je bent gewoon een azijnpisser die niet trots kan zijn dat we als klein landje een finale van een WK hebben gehaald.
Zout op slakken leggen. Huillie. Krijg een leven.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:08 schreef Flashwin het volgende:
Nu staan we internationaal bekend als schoppers die geluk nodig hebben om een wedstrijd te winnen. Dag imago van mooi technisch aanvallend voetbal met durf![]()
Marwijk faalhaas, opdonderen met je negatieve kutspel
En wat heb jij al bereikt in je leven?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:52 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ik ben niet trots op de wijze waarop dit gebeurt is, terwijl we zo veel beter kunnen.
Als dat me een azijnpisser maakt, so be it. Ik ga niet mee in minderwaardigheids denken van velen hier..oww we zijn zo een klein landje, we mogen zo trots zijn dat we als klein landje het zover schoppen. oh jee wat een klein landje zijn we toch..![]()
Flikker op man, Nederland hoort bij de absolute wereldtop en met de spelers die uit dit land voortkomen moet je gewoon op mooie fatsoenlijke wijze die cup proberen binnen te halen.
Als je mening niet gevraagd wordt, dien je gewoon stil te zijn en je benen te spreiden.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:57 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
En wat heb jij al bereikt in je leven?
De vraag was te confronterend voor je. Kun jij niks aan doen.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:00 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Als je mening niet gevraagd wordt, dien je gewoon stil te zijn en je benen te spreiden.
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:02 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
De vraag was te confronterend voor je. Kun jij niks aan doen.
Duidelijker kan het niet zijn. We kunnen het antwoord dus wel wel invullen.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:18 schreef Netsplitter het volgende:
Flashwin de relnicht heeft geen argumenten meer dus de "discussie" is dus over?
Lijkt me duidelijk wie hier de loser is en wie niet.
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Ook The Times schrijft dat wij met deze wedstrijd onze goede naam hebben besmet. Niet meer dan logisch dat een sensatiekrant als Sun het nog wat overdrevener omschrijft.
Als ik zo in de buitenlandse (Engelse, Duitse, Franse) media de reacties zo lees, dan zie ik het volgende beeld: men zegt dat Nederland met anti-voetbal succesvol het Spaanse spel kon frustreren, maar dat uiteindelijk gerechtigheid is geschied en het team heeft gewonnen dat wel echt voetbal wilde spelen.
Weinigen, ook jij, gaan inhoudelijk op de OP in.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:18 schreef Netsplitter het volgende:
Flashwin de relnicht heeft geen argumenten meer dus de "discussie" is dus over?
Lijkt me duidelijk wie hier de loser is en wie niet.
Hoop idd dat de KNVB hem laat gaan...quote:Op maandag 12 juli 2010 12:36 schreef Caesu het volgende:
laat gaan joh die Van Marwijk
Er word helemaal niet op de man gespeeld. Ik vraag jou gewoon wat je zelf al bereikt hebt? Gezien je wel zit te zeuren op Bert van Marwijk. Zeuren op een ander is weggegooide tijd om in jezelf te investeren.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:27 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Weinigen, ook jij, gaan inhoudelijk op de OP in.
Op de man spelen hoort erbij, maar ik heb liever dat mensen gewoon inhoudelijk reageren.
Net als posten op een forum. Volg je eigen advies op en "ga tijd in jezelf investeren".quote:Op maandag 12 juli 2010 12:42 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Zeuren op een ander is weggegooide tijd om in jezelf te investeren.
Hoezo?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:44 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Net als posten op een forum. Volg je eigen advies op en "ga tijd in jezelf investeren".
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:27 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Weinigen, ook jij, gaan inhoudelijk op de OP in.
Op de man spelen hoort erbij, maar ik heb liever dat mensen gewoon inhoudelijk reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |