Succes!quote:Op maandag 12 juli 2010 10:42 schreef candygirl het volgende:
heb een erg duidelijke email naar mijn baas gestuurd waarin ik mijn onvrede echt wel laat merken, ben zenuwachtig nu
Dat wil ik ookquote:
Het heeft meer nut om dat op te eten hoor!!quote:Op maandag 12 juli 2010 17:32 schreef formerjellybean het volgende:
het is weer warm in huis![]()
Net even cheeseburger en patat gekeken en nu even wat talkshows kijken als afleiding
Oh dat zag ik net pasquote:Op maandag 12 juli 2010 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het heeft meer nut om dat op te eten hoor!!
OT: Jezus wat is het warm
Was fijn je weer ff te zien en spreken!quote:
Ja! Was superquote:Op maandag 12 juli 2010 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was fijn je weer ff te zien en spreken!
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:18 schreef L.no het volgende:
Nog steeds stressig, maar ook met extra veel hoofdpijn, hongerig, geil en lui.
Vage combo
succes!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:34 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Net wakker. Zo maar even boodschapjes doen en vanmiddag beginnen bij m'n nieuwe werk! Heel veel zin in!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:21 schreef friekin_ het volgende:
Door het dolle heen, ik heb weer een baan
Kom maar halen hoor,er is genoegquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:54 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
En niet delen? Zo hebben jouw ouders je vast niet groot gebracht!
Lekker!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kom maar halen hoor,er is genoegLigt er zelfs nog 1 in de vriezer
WTF is aopeneutkeeze? Pindakaas??quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:59 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Okies, 'k goa eem eet'n. Stoet mit oapeneutkeeze.
Of zoiets.
Ik werk met liefde.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:31 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Waren er maar meer mensen die zoals jij...
Zijn er teveel die zeggen "Waarom werken? Ik krijg nu 200 euro minder maar hoef er niets voor te doen..."
Is de Gaypride al begonnen dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:31 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Check Kuijt en Robben er een superdol feest van maken, dan.
quote:
In mijn geval een bedrijfsuitje, Walibiquote:
In mijn geval een tripje naar Hoornquote:
* DevilsWhore knuffelt cijfertjesmanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:03 schreef 8108139dpths het volgende:
Nogal pissig op een zeker iemand. Nu poeslief doen terwijl ze me vorige week (de vorige keer dat ik haar heb gezien) keihard op mijn ziel getrapt heeft.
* SMSje verwachtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In mijn geval een tripje naar Hoorn![]()
En als flip terug smst ook naar purm![]()
OT: Like a schoolgirl![]()
Wat moet je in Hoorn?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In mijn geval een tripje naar Hoorn![]()
En als flip terug smst ook naar purm![]()
OT: Like a schoolgirl![]()
Als ik naar Purm ga sms ik je schatquote:
Gaat je niks aanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat moet je in Hoorn?
Nogsteeds aardig verneukt en ik krijg er ook nog eens koppijn bij.
quote:
Alweerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik sla m'n vleugels uit. Tijd om verder te gaan. Dag FOK!
Zwaai! Fijne tijd gewenstquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik sla m'n vleugels uit. Tijd om verder te gaan. Dag FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:29 schreef Houniet het volgende:
Goed, lekker gewerkt.Wat vind jij van haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier gaat het goed. Gesport, ruziegemaakt, gelachen, gegeten en ik hoop een vriendschap te kunnen opbouwen.
Lang buiten westen geweest? Dokter al gebeld? Kijk je uit dat je geen hersenschudding hebtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:55 schreef candygirl het volgende:
dit maakt mijn k.. dag wel compleet! Ga ik net de container buiten zetten, moet ik met contiainer een bergje af.
Glij ik uit , en val met mijn kupke op de grond en kom weer bij met de container half op me
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:55 schreef candygirl het volgende:
dit maakt mijn k.. dag wel compleet! Ga ik net de container buiten zetten, moet ik met contiainer een bergje af.
Glij ik uit , en val met mijn kupke op de grond en kom weer bij met de container half op me
maar heel even geloof ik en geen hoofdpijn dus zal wel meevallenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lang buiten westen geweest? Dokter al gebeld? Kijk je uit dat je geen hersenschudding hebt
ja thx lig al lekker in mijn bedjequote:
Is er iemand bij je die je toch een paar keer wakker kan maken vannacht?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:43 schreef candygirl het volgende:
[..]
maar heel even geloof ik en geen hoofdpijn dus zal wel meevallen
verder . krijg me net toch een onzettend raar telefoontje met ongeloofwaardige info maar schijnt toch waar te zijn
Dit wilde ik net zeggen, dat moet je wel regelen hoor, Just in case..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is er iemand bij je die je toch een paar keer wakker kan maken vannacht?
Je treft het wel vanavond zeg,ook nog rare infoquote:
nee idd,morgen maar weer met frisse moed hoop ik opstaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je treft het wel vanavond zeg,ook nog rare infoBlijkbaar niet echt je dag ze maar .
Ben eindelijk moe aan het worden,maar het is nog zo warm in huis
Always look on the bright side of lifequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:59 schreef candygirl het volgende:
[..]
nee idd,morgen maar weer met frisse moed hoop ik opstaan
truste x
ja gaat wel ,alleen een bult,echt weer wat voor mij zo;n actiequote:Op woensdag 14 juli 2010 06:42 schreef scrub_nurse het volgende:
hej candy, hoest met je kupke? wat n actie zeg...
ot: slecht geslapen,en na n update van mn wekker,is ie niet afgegaan
same here! derde keer alweerquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:42 schreef RudyCarell het volgende:
May dreams come true zeggen we dan maar... Dat was even lekker slapen zeg!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Heel mn planning voor vandaag gecanceld. Ik baal dus
Alleen nog moeten ze nog uitkomen, wat ik niet zo 123 zie gebeurenquote:
nee ook niet.. het deed me wel anders over bepaalde dingen denkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:06 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Alleen nog moeten ze nog uitkomen, wat ik niet zo 123 zie gebeuren![]()
Nee hoor!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:59 schreef Rick_dB het volgende:
iedereen heeft een kutdag vandaag zie ik
Zeker weten van nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:59 schreef Rick_dB het volgende:
iedereen heeft een kutdag vandaag zie ik
Maar dat houdt niet automatisch in dat je een kutdag hebquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:21 schreef Rick_dB het volgende:
net welvan onderuitgaan met een vuilnisbak tot stijve schouders
blij voelen terwijl ze ongerust moeten zijn
Heb het hier in 2 maanden bij 3 stellen gehoord... Zomerkriebels?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:02 schreef fraubitch het volgende:
van de andere kant ben ik superverbaasd omdat vrienden van me na jaaaaaren uit elkaar zijn terwijl het altijd zo'n perfect koppeltje leek..
pfeiffer misschien? of gewoon oververmoeid?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook! Net een afspraak erover gehad in ziekenhuis maar was niet bevredigend voor mijn gevoelquote:
Hoe is het met jouw hoofdje?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:09 schreef candygirl het volgende:
[..]
ik ook! Net een afspraak erover gehad in ziekenhuis maar was niet bevredigend voor mijn gevoel
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw hoofdje?
Ik heb de hele dag aan je gedacht
ik brand m meteen, ik ben inderdaad beetje laks geweest...quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:18 schreef candygirl het volgende:
[..]
wat lief![]()
Gaat wel een bult op mijn hoofd en wat hoofdpijn en spierpijn in de rest van mijn lichaam
maakt niks, vertel je de rest van de week wel op msnquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:05 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ik brand m meteen, ik ben inderdaad beetje laks geweest...![]()
ot: eindelijk een goede dag op werk, maak me wel beetje zorgen om mijzelf en mijn lijf
Gelukkig maar. Volgende keer wat voorzichtiger doen hequote:Op woensdag 14 juli 2010 17:18 schreef candygirl het volgende:
[..]
wat lief![]()
Gaat wel een bult op mijn hoofd en wat hoofdpijn en spierpijn in de rest van mijn lichaam
Wees gerust wijfie. tis hier echt pokkeweer.. Het regent als een mallemoer.. Al 2 uurquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Volgende keer wat voorzichtiger doen he![]()
OT: Zolang het hier niet gigantisch pokkeweer is baal ik enorm dat ik het zwemmen heb afgezegd
quote:Op donderdag 15 juli 2010 03:05 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Ik zou nu moeten slapen maar ik ben verre van moe.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 03:05 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Ik zou nu moeten slapen maar ik ben verre van moe.
Dat, en verder niet al te best.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat, en verder niet al te best.
quote:
??quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Beetje klote
Tegen je eigen emoties ingaan is moeilijk...
Vriendin wordt nerveus door de onzekerheid die ik heb opgelopen... moet er tegenin zien te gaan, want je wilt je vriendin natuurlijk zoveel mogelijk tegemoet komen en zeker niet nerveus maken.quote:
onzekerheid als in "bepaalde" handelingen gedaan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vriendin wordt nerveus door de onzekerheid die ik heb opgelopen... moet er tegenin zien te gaan, want je wilt je vriendin natuurlijk zoveel mogelijk tegemoet komen en zeker niet nerveus maken.
Nee, zeker niet... beetje moeilijke periode achter de rug en dat hakte er wel in. Vriendin ondervindt er last van, maar begrijpt het wel. Blijft hoe dan ook niet leuk voor haar, want t soort d'r wel en dat wil ik nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:17 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
onzekerheid als in "bepaalde" handelingen gedaan?
me too... Dacht ff een docu te zien - Faces of Death. Nou lekkerquote:
Dat is zeker cool ja! Ga ik denk ook doen als ik 2 weken vrij heb... Camera mee en schieten maar!quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:53 schreef littledrummergirl het volgende:
prima, net lekker in mn eentje lopen rondzwerven in n onbekende stadheerlijk vind ik dat!
komt wel goedquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, zeker niet... beetje moeilijke periode achter de rug en dat hakte er wel in. Vriendin ondervindt er last van, maar begrijpt het wel. Blijft hoe dan ook niet leuk voor haar, want t soort d'r wel en dat wil ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |