heey en ben je weer helemaal bijgekomen van het weekend?quote:
quote:
goed bezig dan!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]jawel, alleen een beeeetje warm en weer druk bezig met solliciteren
en met jou?
het is hier anders een halve graad warmer dan VOOR de plensbuiquote:Op maandag 12 juli 2010 16:00 schreef Olle. het volgende:
[..]
goed bezig dan!
aaahjoh die plens bui heeft goed afgekoeld!![]()
hahaquote:Op maandag 12 juli 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is hier anders een halve graad warmer dan VOOR de plensbui
Hier gelukkig ookquote:Op maandag 12 juli 2010 16:00 schreef Olle. het volgende:
[..]
goed bezig dan!
aaahjoh die plens bui heeft goed afgekoeld!![]()
Dat solliciteert zo lastigquote:Op maandag 12 juli 2010 16:05 schreef Olle. het volgende:
haha
moet je je computer uit doenscheelt enorm
Nee niet echt maar dat ligt aan meerdere factoren hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 15:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
heey en ben je weer helemaal bijgekomen van het weekend?
oa het weer zekerquote:Op maandag 12 juli 2010 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee niet echt maar dat ligt aan meerdere factoren hoor
Dat mailt dan weer zo moeilijkquote:
Kennen we hemquote:
Nee. Ik ben op mijn werk geweest.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent weer naar de tippelzone geweest?
Dat is er dan weer niet vandaag.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:22 schreef DaMart het volgende:
Daar heb je dan dit weer voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Waarom doe je het dan ook?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daar ben je afgewerkt door een collega? Op de stoel van de heftruck, in de koeling of... ik vraag nu naar TMI geloof ik, dus laat maar.
Heerlijkquote:
quote:
Misschien moeten we allemaal in Brabant of Limburg gaan werkenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:31 schreef DaMart het volgende:
Jij bent dus wel weer aan je trekken gekomen op werk?.
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien moeten we allemaal in Brabant of Limburg gaan werken![]()
Ik denk dat je bij GF meer kans hebtquote:Op maandag 12 juli 2010 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die had ik hier ook, maar daar had ik dan weer geen fuck aanquote:Op maandag 12 juli 2010 16:33 schreef DaMart het volgende:
Ze schijnen er vandaag wel rukwinden gehad te hebben!
Veel plezier en tot straksquote:Op maandag 12 juli 2010 16:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga maar weer eens stofzuigen en was doen en dweilen en koken en boodschappen doen en oja, ook nog even zoonlief ophalen![]()
Geniaa plan!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die had ik hier ook, maar daar had ik dan weer geen fuck aan
Leren we jou meteen even Nederlandsquote:
Jij weet wanneer ik jarig ben, gekkiequote:Op maandag 12 juli 2010 16:35 schreef DaMart het volgende:
Ben je binnenkort toevallig jarig? Krijg je een vingerplant!
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga maar weer eens stofzuigen en was doen en dweilen en koken en boodschappen doen en oja, ook nog even zoonlief ophalen![]()
quote:
Was ze maar mijn mamaquote:Op maandag 12 juli 2010 16:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
JIj wordt zo opgehaald door je moeder?
quote:
Waarom dat dan weer?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Leren we jou meteen even Nederlands
Dat wil ik wel een proevenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, IK doe geen doperwten en worteltjes door de pasta
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, IK doe geen doperwten en worteltjes door de pasta
Ik hou van experimenten. Komt er ook nog hoogspanning aan te pasquote:
Inderdaad. Kutwerk.quote:
wat voor werk moest je doen?quote:
Wat ik altijd doe. Beetje taarten aantrekkelijk maken.quote:
maak er een met jou portet eropquote:Op maandag 12 juli 2010 17:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe. Beetje taarten aantrekkelijk maken.
Nee.quote:
Trevquote:
dat welquote:Op maandag 12 juli 2010 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Want dat ging de eerste keer niet goed?
goedquote:
Net zo donker als dat het hier vanmiddag werd?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed
morgen verder met de waterval want het is hier ineens zo donker aan het worden
dat weet ik nietquote:Op maandag 12 juli 2010 17:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Net zo donker als dat het hier vanmiddag werd?
Werd in eens heel donker, zelfs stroom uitval van de storm.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat weet ik niet![]()
ik was niet daar
zo erg is het hier gelukkig (nog) nietquote:Op maandag 12 juli 2010 17:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Werd in eens heel donker, zelfs stroom uitval van de storm.
[Upd] Noodweer treft Zwarte Cross
Een beetje regen om het te laten afkoelen is ook niet erg maar dat was het vanmiddag dus welquote:Op maandag 12 juli 2010 17:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo erg is het hier gelukkig (nog) niet
hier heeft de zon volop staan te brandenquote:
het heeft hier vanmorgen wel flink geregendquote:Op maandag 12 juli 2010 17:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een beetje regen om het te laten afkoelen is ook niet erg maar dat was het vanmiddag dus wel
Hier is het nu weer langzaam aan het opwarmenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het heeft hier vanmorgen wel flink geregend![]()
maar vanaf 11 uur is het weer droog en warm
het is hier op het moment lekker buiten niet te warm en ook niet broeierigquote:Op maandag 12 juli 2010 18:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is het nu weer langzaam aan het opwarmenHet was na de bui net geen 19 graden, nu is het al weer bijna 25 graden
Van mij mag het wel een graat of 22 blijvenquote:Op maandag 12 juli 2010 18:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is hier op het moment lekker buiten niet te warm en ook niet broeierig
Van welke vis?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van mij mag het wel een graat of 22 blijven
Heb je Grolsch koud staan? Zo ja dan kom ik wel even verkoeling opzoeken bij jouquote:Op maandag 12 juli 2010 18:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is hier op het moment lekker buiten niet te warm en ook niet broeierig
Je snapt dat hij bedoeld dat je graad fout schreef?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer te denken aan de helling
Dat zag ik pas toen hij het zeiquote:Op maandag 12 juli 2010 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je snapt dat hij bedoeld dat je graad fout schreef?
Graat is een visseskeletding.
Graad is temperatuur/hoek
quote:
ik heb de Jupiler koud staanquote:Op maandag 12 juli 2010 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je Grolsch koud staan? Zo ja dan kom ik wel even verkoeling opzoeken bij jou
Rode wodka redbull dan?quote:
quote:
heb ik ookquote:
heb ik nietquote:
we hebben het over bierquote:
quote:
dat was een inkoppertjequote:Op maandag 12 juli 2010 18:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet wat jij over jupiler zit te ijlen.
En jij bent de plant zeker.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben je binnenkort toevallig jarig? Krijg je een vingerplant!
GMTAquote:
quote:
quote:
geen last van de warmte? Ik ken iemand die zijn pc onder een berg snoeren op een warm zolderkamertje heeft, die belt elke keer met deze temperaturen op.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutzooi![]()
boven de pc alles opnieuw erop gezet omdat hij steeds een ernstige fout had en dan opnieuw opstart.
virusscanner gedaan slaat het kreng nog om de haverklap af
Ik steek mijn vingers niet in onbekende virtuele vrouwenquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 12 juli 2010 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik steek mijn vingers niet in onbekende virtuele vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
ST is niet onbekend en ook niet virtueel... althans, zaterdag op de minimeet was ze dat nietquote:Op maandag 12 juli 2010 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:25 schreef MPG het volgende:
[..]
En als je geverifieerd hebt dat de onbekende virtuele vrouw in kwestie niet alleen onbekend en virtueel is, maar ook van vlees en bloed en aangenaam gezelschap?
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:28 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
.
Dat is waar ook!
Wat mot jij met een UI die sprekend lijkt op die van sym?
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen rokende vent in mijn UI.
En nu het WK voorbij is, vond ik het tijd voor een zomeravatar!
daar zit ik dus ook aan te denkenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen last van de warmte? Ik ken iemand die zijn pc onder een berg snoeren op een warm zolderkamertje heeft, die belt elke keer met deze temperaturen op.
Dat kan IK niet wetenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:25 schreef MPG het volgende:
[..]
En als je geverifieerd hebt dat de onbekende virtuele vrouw in kwestie niet alleen onbekend en virtueel is, maar ook van vlees en bloed en aangenaam gezelschap?
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaah, je hebt de oude UI van Sym gekocht, het vliegtuig op marktplaats gezet en je smiley erin gezet!
Ik snap.
Ik ben erg druk bezet met heel wat andere meets in augustus. Al heb ik nog een fokmeet in juliquote:Op maandag 12 juli 2010 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was toch maar eens snel proberen achter te komen
Ik snap wat je bedoeld, heb er een aantal achter de rug en heb de aankomende 2 weekenden ook nog staan(niet dat die zo heel erg zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben erg druk bezet met heel wat andere meets in augustus. Al heb ik nog een fokmeet in juli
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:02 schreef Pheno het volgende:
Ik ben vrijdag iig in amsterdam, bij een sony event , dus ja, ik ben wel druk, moest zelfs mijn parttimedag verzetten
Die zal er mee zittenquote:
Ik moet nog zien of ik vrijdag naar Lichtenvoorde ga of nietquote:Op maandag 12 juli 2010 20:02 schreef Pheno het volgende:
Ik ben vrijdag iig in amsterdam, bij een sony event , dus ja, ik ben wel druk, moest zelfs mijn parttimedag verzetten
Daar moet ik dan toch gewone tijd voor opstaan, weer eens 2 uur rijden om ergens te komen
Veel uitsloof plezierquote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef Pheno het volgende:
Ach, het is toch zomertijd, dus het is wat rustiger op twee van de vier werkdagen
Ik ga eens sporten
Whut? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef Pheno het volgende:
Ach, het is toch zomertijd, dus het is wat rustiger op twee van de vier werkdagen
Ik ga eens sporten
Weet ik niet?quote:
sport zequote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens sporten
Foodquote:Op maandag 12 juli 2010 20:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hoe kreeg je dan de "burp" voor elkaar?
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hoe kreeg je dan de "burp" voor elkaar?
T was niet eens veel, maar toch moest ie evenquote:
Maar dat is toch ook fijn?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was niet eens veel, maar toch moest ie even
Als het maar lekker wasquote:Op maandag 12 juli 2010 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was niet eens veel, maar toch moest ie even
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het daar nu niet een beetje warm voor?
Soms is het wel het verkeerde moment. Als je aan het zuipen bent bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is nooit te warm voor koffie
![]()
te vroeg ook niet
Weet je dat laatste heel zeker?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is nooit te warm voor koffie
![]()
te vroeg ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |