Nee. Ik ben op mijn werk geweest.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent weer naar de tippelzone geweest?
Dat is er dan weer niet vandaag.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:22 schreef DaMart het volgende:
Daar heb je dan dit weer voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Waarom doe je het dan ook?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daar ben je afgewerkt door een collega? Op de stoel van de heftruck, in de koeling of... ik vraag nu naar TMI geloof ik, dus laat maar.
Heerlijkquote:
quote:
Misschien moeten we allemaal in Brabant of Limburg gaan werkenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:31 schreef DaMart het volgende:
Jij bent dus wel weer aan je trekken gekomen op werk?.
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien moeten we allemaal in Brabant of Limburg gaan werken![]()
Ik denk dat je bij GF meer kans hebtquote:Op maandag 12 juli 2010 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die had ik hier ook, maar daar had ik dan weer geen fuck aanquote:Op maandag 12 juli 2010 16:33 schreef DaMart het volgende:
Ze schijnen er vandaag wel rukwinden gehad te hebben!
Veel plezier en tot straksquote:Op maandag 12 juli 2010 16:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga maar weer eens stofzuigen en was doen en dweilen en koken en boodschappen doen en oja, ook nog even zoonlief ophalen![]()
Geniaa plan!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die had ik hier ook, maar daar had ik dan weer geen fuck aan
Leren we jou meteen even Nederlandsquote:
Jij weet wanneer ik jarig ben, gekkiequote:Op maandag 12 juli 2010 16:35 schreef DaMart het volgende:
Ben je binnenkort toevallig jarig? Krijg je een vingerplant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |