quote:
quote:
geen last van de warmte? Ik ken iemand die zijn pc onder een berg snoeren op een warm zolderkamertje heeft, die belt elke keer met deze temperaturen op.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutzooi![]()
boven de pc alles opnieuw erop gezet omdat hij steeds een ernstige fout had en dan opnieuw opstart.
virusscanner gedaan slaat het kreng nog om de haverklap af
Ik steek mijn vingers niet in onbekende virtuele vrouwenquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 12 juli 2010 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik steek mijn vingers niet in onbekende virtuele vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
ST is niet onbekend en ook niet virtueel... althans, zaterdag op de minimeet was ze dat nietquote:Op maandag 12 juli 2010 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:25 schreef MPG het volgende:
[..]
En als je geverifieerd hebt dat de onbekende virtuele vrouw in kwestie niet alleen onbekend en virtueel is, maar ook van vlees en bloed en aangenaam gezelschap?
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:28 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
.
Dat is waar ook!
Wat mot jij met een UI die sprekend lijkt op die van sym?
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen rokende vent in mijn UI.
En nu het WK voorbij is, vond ik het tijd voor een zomeravatar!
daar zit ik dus ook aan te denkenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen last van de warmte? Ik ken iemand die zijn pc onder een berg snoeren op een warm zolderkamertje heeft, die belt elke keer met deze temperaturen op.
Dat kan IK niet wetenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:25 schreef MPG het volgende:
[..]
En als je geverifieerd hebt dat de onbekende virtuele vrouw in kwestie niet alleen onbekend en virtueel is, maar ook van vlees en bloed en aangenaam gezelschap?
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaah, je hebt de oude UI van Sym gekocht, het vliegtuig op marktplaats gezet en je smiley erin gezet!
Ik snap.
Ik ben erg druk bezet met heel wat andere meets in augustus. Al heb ik nog een fokmeet in juliquote:Op maandag 12 juli 2010 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was toch maar eens snel proberen achter te komen
Ik snap wat je bedoeld, heb er een aantal achter de rug en heb de aankomende 2 weekenden ook nog staan(niet dat die zo heel erg zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben erg druk bezet met heel wat andere meets in augustus. Al heb ik nog een fokmeet in juli
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:02 schreef Pheno het volgende:
Ik ben vrijdag iig in amsterdam, bij een sony event , dus ja, ik ben wel druk, moest zelfs mijn parttimedag verzetten
Die zal er mee zittenquote:
Ik moet nog zien of ik vrijdag naar Lichtenvoorde ga of nietquote:Op maandag 12 juli 2010 20:02 schreef Pheno het volgende:
Ik ben vrijdag iig in amsterdam, bij een sony event , dus ja, ik ben wel druk, moest zelfs mijn parttimedag verzetten
Daar moet ik dan toch gewone tijd voor opstaan, weer eens 2 uur rijden om ergens te komen
Veel uitsloof plezierquote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef Pheno het volgende:
Ach, het is toch zomertijd, dus het is wat rustiger op twee van de vier werkdagen
Ik ga eens sporten
Whut? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef Pheno het volgende:
Ach, het is toch zomertijd, dus het is wat rustiger op twee van de vier werkdagen
Ik ga eens sporten
Weet ik niet?quote:
sport zequote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens sporten
Foodquote:Op maandag 12 juli 2010 20:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hoe kreeg je dan de "burp" voor elkaar?
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hoe kreeg je dan de "burp" voor elkaar?
T was niet eens veel, maar toch moest ie evenquote:
Maar dat is toch ook fijn?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was niet eens veel, maar toch moest ie even
Als het maar lekker wasquote:Op maandag 12 juli 2010 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was niet eens veel, maar toch moest ie even
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het daar nu niet een beetje warm voor?
Soms is het wel het verkeerde moment. Als je aan het zuipen bent bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is nooit te warm voor koffie
![]()
te vroeg ook niet
Weet je dat laatste heel zeker?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is nooit te warm voor koffie
![]()
te vroeg ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |