quote:Op zondag 11 juli 2010 23:12 schreef oeke het volgende:
Ah, dan kan ik P. smsen voor een ijsje en dan is hij misschien wel nuchter als hij zo vroeg thuiskomt.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:28 schreef tessie het volgende:
Ik heb al de hele avond zin in ijs!Maar alles was hier al dicht door dat stomme voetbal.
Doen bij jullie die smileys het trouwens wel? Ik zie ze wel, als ik op die ene smiley druk, maar ik kan erop klikken wat ik wil, maar hij voert ze niet in in het invoerschermpe
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:23 schreef oeke het volgende:
Pfft, als hij op zijn telefoon kijkt he Yppy. Dat doet hij vast niet. Door de teleurstelling.
dat is lullig en kinderachtigquote:Op zondag 11 juli 2010 23:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Balen dat er verloren is. Vooral voor mij ...
Djeez was zo pissed dat hij alleen naar huis ging. ( we waren bij mijn ouders)
Wat een klotestreek!quote:Op zondag 11 juli 2010 23:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Balen dat er verloren is. Vooral voor mij ...
Djeez was zo pissed dat hij alleen naar huis ging. ( we waren bij mijn ouders)
Hm, dat is betere taal!quote:
helemaal mee eens.. ik zei ook al kinderachtig!quote:Op zondag 11 juli 2010 23:56 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ja ik heb voetbal gekeken dus nu ben ik hooligan
Maar ff serieus..je laat je vrouw ( of gezin) toch niet alleen omdat een stelletje gasten die je niet eens persoonlijk kent, een potje voetbal heeft verloren?
Meh.. TF, KD en ik mogen dus niet komen in onze pantervelletjes en bling bling?quote:Op zondag 11 juli 2010 22:31 schreef Ca.ra het volgende:
Owww ja!
Sowiezo, er moet gewoon een hoekje Nederland voor FOK-ers gereserveerd worden. Veel makkelijker met het organiseren van een meet enzo. En we zijn meteen verlost van een lading sjonnie-en-anita-types
Wij gaa wel in ons eigen ghetto zitten. BBQen op het brandende hout van het tuinhek enzoquote:Op zondag 11 juli 2010 23:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Meh.. TF, KD en ik mogen dus niet komen in onze pantervelletjes en bling bling?
Oh en Djeez zou eens een flinke schop onder zn reet moeten krijgen![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:01 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Wij gaa wel in ons eigen ghetto zitten. BBQen op het brandende hout van het tuinhek enzo
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:01 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Wij gaa wel in ons eigen ghetto zitten. BBQen op het brandende hout van het tuinhek enzo
psies daarom. Ik hou niet van moeilijk doenquote:Op maandag 12 juli 2010 00:04 schreef moussy het volgende:
[..]
![]()
hoeven de vleesjes ook niet meer over de schutting aangegeven te worden
Haha, daar kom je nu achter??quote:Op maandag 12 juli 2010 09:13 schreef Vicky het volgende:Damn... we hebben geen glasverzekering
dat wordt de rekening van de glaszetter zelf betalen... 176 euro
oh! dan hoor ik bij julliequote:Op maandag 12 juli 2010 00:06 schreef moussy het volgende:
Buur belande overigens in ons zwembad, nadat hij René er in gegooid hadop zn tokkies was het hier dus
Heerlijk!quote:Op maandag 12 juli 2010 09:24 schreef Ticootje het volgende:
Hebben jullie al gezien dat er weer een aardig buitje aankomt??
Ja!quote:Op maandag 12 juli 2010 09:24 schreef Ticootje het volgende:
Hebben jullie al gezien dat er weer een aardig buitje aankomt??
De kust wordt weer eens overgeslagen... Ik hoop op een beetje verkoeling.. Maar het lijkt den haag voorbij te gaan... Mn was staat wel buiten, misschien ook wel goed.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heerlijk!
Kan niet wachten, en het kan me niet genoeg te keer gaan. Als er maar ook een briesje staat ofzo.
Please, doe me een lol en vergeet de muggen.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja!vooral vanavond voor ons dan hè. Echt een dieproze wolk op Buienradar
Da's wel een héleboel water hoor. Ik ga maar vast aan mijn arkje beginnen denk ik.
Alleen voor mij en de mijnen hoor. De rest moet maar zienquote:Op maandag 12 juli 2010 09:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Please, doe me een lol en vergeet de muggen.
Nou! idd zeg.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:38 schreef simmu het volgende:
hmz. naar het schijnt krijgen wij hier vanmiddag afkoeling in de vorm van noodweer..... sterkte aan de campeerders dan maar!
Beetje onverantwoordelijk...quote:Op maandag 12 juli 2010 09:43 schreef simmu het volgende:
erger nog; het is ook de opening van de drentse fietsvierdaagse. de arme stakkerds! fietsen door het onweer in het bos. *ril*
ja he. en toch zie ik ze er voor aan om alles gewoon door te laten gaan. soms gaan ze hier als gekken (je wil niet weten hoe ze hier rijden!)quote:
noord oost Brabant, maar plaatselijk, 10 km verderop is er niks geweest. Dit was zaterdagavond overigensquote:Op maandag 12 juli 2010 09:52 schreef simmu het volgende:
waar is dat? (noord, oost, zuid west of centraal)
Ff mijn schoonouders sms-en danquote:Op maandag 12 juli 2010 09:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
noord oost Brabant, maar plaatselijk, 10 km verderop is er niks geweest. Dit was zaterdagavond overigens
In Eindhoven was alleen een klein buitje naar wat ik heb begrepen van een neefquote:Op maandag 12 juli 2010 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ff mijn schoonouders sms-en dandie zijn sinds zaterdag ergens naast Eindhoven aan het kamperen
![]()
die hagelsteen! Dan snap ik ook dat je dak een poffertjespan is geworden.
Zou op zich wel lekker zijn. Als het hier droog blijft. En dan is natuurlijk de vraag: to speeltuin or not to speeltuin?quote:Op maandag 12 juli 2010 09:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De kust wordt weer eens overgeslagen... Ik hoop op een beetje verkoeling.. Maar het lijkt den haag voorbij te gaan... Mn was staat wel buiten, misschien ook wel goed.
jaquote:
Ik denk dat we wel iets krijgen, maar niet de onweerbuien die het oosten op lijken te trekken.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja
Ik hoop dat het droog blijft, net de buitenboel aan de voorkant gezeemd....
Ik denk dat mijn inner-viswijf ook volledig los zou zijn gegaanquote:Op maandag 12 juli 2010 10:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kan me serieus niet voorstellen dat iemand dat doet.Maar ik geloof dat mijn inner-viswijf zich daar prima mee zou redden.
de mijne ook!!quote:Op maandag 12 juli 2010 10:08 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn inner-viswijf ook volledig los zou zijn gegaan
Ramen zemenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
de mijne ook!!
zo, nu alleen nog ff de ramen aan de voorkant doen en dan vind ik het wel weer ff mooi
Ik helaas wel... Ik doe ze 1x per jaar.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:10 schreef m@x het volgende:
[..]
Ramen zemenIk kan er aan de buitenkant niet eens bij.
Serieus?!quote:Op maandag 12 juli 2010 10:10 schreef Ticootje het volgende:
Maar het is ook een feit dat er meer meldingen zijn van huiselijk geweld bij voetbalwedstrijden... Djeez is niet de enige droeftoeter...
Ik vind al die extreme reacties heel triest. Krijg ook een beetje eenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:10 schreef Ticootje het volgende:
Maar het is ook een feit dat er meer meldingen zijn van huiselijk geweld bij voetbalwedstrijden... Djeez is niet de enige droeftoeter...
ik heb alle oranjezooi weggehaald en dat liet wat sporen na op de ramen. Daarnaast had ik nu de lange ladder dus kon mooi de buitenboel aan de voorkant even snel doen... Verder doe ik niet zo veel aan ramen zemen hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 10:10 schreef m@x het volgende:
[..]
Ramen zemenIk kan er aan de buitenkant niet eens bij.
Geeft niet, ik ben met de poffertjespan naar mijn werk.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou die meer dan 12mm wolk komt echtechtecht recht over ons heen zo rond 18.00 vanavond. En Estrys, over een 1,5 uur is er een plensbui bij jullie.
Nou, als je je verveelt..... die van mij zijn al minstens 3 jaar niet gedaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb alle oranjezooi weggehaald en dat liet wat sporen na op de ramen. Daarnaast had ik nu de lange ladder dus kon mooi de buitenboel aan de voorkant even snel doen... Verder doe ik niet zo veel aan ramen zemen hoor1x per half jaar hooguit...
uhhhhh nou ik ben blij al sik weer klaar benquote:Op maandag 12 juli 2010 10:14 schreef m@x het volgende:
[..]
Nou, als je je verveelt..... die van mij zijn al minstens 3 jaar niet gedaan.
Jammer. Ik zou best graag schone ramen willen hebbenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhhhhh nou ik ben blij al sik weer klaar ben
Yep... Maar weet je, als je nou zo'n vent hebt getroffen... Dat laat je je toch 1x gebeuren? Serieus, je laat je toch niet meppen omdat z'n favo club verliest? Sowieso, je laat je gewoon niet slaan.. Ik zou echt binnen 5 minuten mn koffer hebben gepakt, kind mee en wegwezen.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ramen zemen. Gelukkig gaat het vandaag heel hard regenen, dus is het zonde van het werk.![]()
[..]
Serieus?!Wat ongelofelijk euh... hersenloos.
Als mijn man zoiets had geflikt als bovengenoemde droeftoeter dan was er bij ons waarschijnlijk ook een gevalletje huiselijk geweld geweest, denkt mijn inner-viswijfquote:Op maandag 12 juli 2010 10:10 schreef Ticootje het volgende:
ik wil je best een keer helpen hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 10:16 schreef m@x het volgende:
[..]
Jammer. Ik zou best graag schone ramen willen hebben
Probleem is gewoon dat je er echt niet bij kan. De enige ramen die ik wel aan de buitenkant zou kunnen zemen zijn mijn slaapkamerraam en de keukenramen. De rest is onbereikbaar.quote:
Ook niet met een lang ding?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:18 schreef m@x het volgende:
[..]
Probleem is gewoon dat je er echt niet bij kan. De enige ramen die ik wel aan de buitenkant zou kunnen zemen zijn mijn slaapkamerraam en de keukenramen. De rest is onbereikbaar.
Dan komt Almelo/Enschede dus eerder aan de beurt... ik hoop alleen dat ik normaal om 5 uur naar huis kan. Voor de rest maakt het me eigenlijk niet uit. In de regen fietsen, is ook best lekker... onweer niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:16 schreef simmu het volgende:
diaan, het oosten krijgt vanmiddag noodweer (hier in drenthe vanaf 3 uur en dan 6 uur lang als je de knmi mag geloven)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |