quote:Op zondag 11 juli 2010 23:12 schreef oeke het volgende:
Ah, dan kan ik P. smsen voor een ijsje en dan is hij misschien wel nuchter als hij zo vroeg thuiskomt.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:28 schreef tessie het volgende:
Ik heb al de hele avond zin in ijs!Maar alles was hier al dicht door dat stomme voetbal.
Doen bij jullie die smileys het trouwens wel? Ik zie ze wel, als ik op die ene smiley druk, maar ik kan erop klikken wat ik wil, maar hij voert ze niet in in het invoerschermpe
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:23 schreef oeke het volgende:
Pfft, als hij op zijn telefoon kijkt he Yppy. Dat doet hij vast niet. Door de teleurstelling.
dat is lullig en kinderachtigquote:Op zondag 11 juli 2010 23:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Balen dat er verloren is. Vooral voor mij ...
Djeez was zo pissed dat hij alleen naar huis ging. ( we waren bij mijn ouders)
Wat een klotestreek!quote:Op zondag 11 juli 2010 23:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Balen dat er verloren is. Vooral voor mij ...
Djeez was zo pissed dat hij alleen naar huis ging. ( we waren bij mijn ouders)
Hm, dat is betere taal!quote:
helemaal mee eens.. ik zei ook al kinderachtig!quote:Op zondag 11 juli 2010 23:56 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ja ik heb voetbal gekeken dus nu ben ik hooligan
Maar ff serieus..je laat je vrouw ( of gezin) toch niet alleen omdat een stelletje gasten die je niet eens persoonlijk kent, een potje voetbal heeft verloren?
Meh.. TF, KD en ik mogen dus niet komen in onze pantervelletjes en bling bling?quote:Op zondag 11 juli 2010 22:31 schreef Ca.ra het volgende:
Owww ja!
Sowiezo, er moet gewoon een hoekje Nederland voor FOK-ers gereserveerd worden. Veel makkelijker met het organiseren van een meet enzo. En we zijn meteen verlost van een lading sjonnie-en-anita-types
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |